gbak Ιούνιος 1, 2008 Author #1421 Ιούνιος 1, 2008 ποιο τελωνειο ρει..θα μεινω πανω ρε foreva με αυτο το αμαξι..τι να μου πει το ελλαδισταν...μονο για κανα μπανακι θα σκαωjack συγκεντρωσου ρει...για το 8κυλινδρο μιλαω ρει..οχι το παλιο...και παλι ενα 55αρι τα βλεπω λιγα για το καινουργιο
cptkoulis Ιούνιος 1, 2008 #1422 Ιούνιος 1, 2008 Μα δεν μιλαω για το παλιο,τι να το κανεις το παλιο αλλωστε??Απο 55 ξεκινανε στη Γερμανια,κι οχι 1-2.Εχει πολλα με αυτη την τιμη.Δεν μπορει ολα αυτα να ειναι μουφες/τροπετα
gbak Ιούνιος 1, 2008 Author #1423 Ιούνιος 1, 2008 δεν με χαλαει και το παλιο με λιγα χιλ...αλλα για φαντασου 420 αλογα
unknown Ιούνιος 1, 2008 #1424 Ιούνιος 1, 2008 .... ηδονη στο αστεια videos επρεπε να παει αλλα δεν βαριεσαι ΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛΟΛ
nickstamat Ιούνιος 1, 2008 #1425 Ιούνιος 1, 2008 ηδονηΛάθος. Ηδονή σημαίνει να ακούς μια F430 Scuderia να ουρλιάζει στην παραλιακή.Μετά από αυτό όλα τα άλλα είναι για μένα απλές οδοντόκρεμες.
unknown Ιούνιος 1, 2008 #1426 Ιούνιος 1, 2008 καλυτερο απο αυτο δεν υπαρχει... και εχω ακουσει f430.. γερμανια... καλος ηχος αλλα ..... τι να κανει το φιατ μπροστα σε αυτο???
mech5107 Ιούνιος 1, 2008 #1427 Ιούνιος 1, 2008 Δεν λέω καλά τα Μ3, 430 και όλα τα πολυκυλινδρα γαμαρομότερα αλλά, κατά την γνώμη, μου ο ήχος ενός μικρού τετρακύλινδρου που γυρνάει στις 9000-10000rpm δεν συγκρίνεται...
AN7 OverClocker Ιούνιος 1, 2008 #1428 Ιούνιος 1, 2008 Δεν λέω καλά τα Μ3, 430 και όλα τα πολυκυλινδρα γαμαρομότερα αλλά, κατά την γνώμη, μου ο ήχος ενός μικρού τετρακύλινδρου που γυρνάει στις 9000-10000rpm δεν συγκρίνεται...Έχεις υπ όψιν σου που στροφάρει το καινούργιο Μ3 και που το F430 έτσι?
Athens2004 Ιούνιος 1, 2008 #1430 Ιούνιος 1, 2008 vtec + turbo + 9k rpm + 422whp = love.http://www.youtube.com/watch?v=dwbYZp7Esxc
AN7 OverClocker Ιούνιος 1, 2008 #1432 Ιούνιος 1, 2008 M3 E92: 8300rpmF430: 8500rpm Εγώ είπα για 10000rpm... Δεν είπα πυ βγάζουν την δύναμη,αλλά που στροφάρουν Άρα βάλε κάτι ψηλά ακόμα. Δλδ νομίζεις ότι 1 τετρακύλιδρο με 1κ στροφές παραπάνω βγάζει καλύτερο ήχο από ένα 8κύλινδρο στις 8500-8800? no way
AN7 OverClocker Ιούνιος 1, 2008 #1433 Ιούνιος 1, 2008 vtec + turbo + 9k rpm + 422whp = love.http://www.youtube.com/watch?v=dwbYZp7EsxcΜε τόσα προβλήματα που έχω ακούσει για τα s2000..ενώ το γούσταρα πολύ,τώρα το σκιάζομαι.4 γνωστούς που έχω οι 2 πήγαν sasman ενώ είναι πολύ προσεκτικοί με τις ταχύτητες,1 του κάρφωσε βαλβίδα, και ο άλλος διαφορικό ενώ πριν του είχε φάει συγχρονιζέ :S
mech5107 Ιούνιος 1, 2008 #1435 Ιούνιος 1, 2008 Δεν είπα πυ βγάζουν την δύναμη,αλλά που στροφάρουν Άρα βάλε κάτι ψηλά ακόμα. Δλδ νομίζεις ότι 1 τετρακύλιδρο με 1κ στροφές παραπάνω βγάζει καλύτερο ήχο από ένα 8κύλινδρο στις 8500-8800? no way Οχι εκεί είναι ο κόφτης τους...και εκεί βγάζουν και δύναμη... Define "καλύτερο ήχο" please:P Πάντως εγώ προτιμώ την χροιά των 2 κινητήρων που έβαλα video πιο πριν... Οι V8 δεν λέω καλοί είναι, αλλά δεν έχουν τον πολεμικό ήχο των τετρακυλινδρων...
Athens2004 Ιούνιος 1, 2008 #1437 Ιούνιος 1, 2008 Με τόσα προβλήματα που έχω ακούσει για τα s2000..ενώ το γούσταρα πολύ,τώρα το σκιάζομαι.4 γνωστούς που έχω οι 2 πήγαν sasman ενώ είναι πολύ προσεκτικοί με τις ταχύτητες,1 του κάρφωσε βαλβίδα, και ο άλλος διαφορικό ενώ πριν του είχε φάει συγχρονιζέ :S Ενα πρόβλημα ειχαν ( απο οτι ξέρω ) . Στα πρώτα S πέταγε λαδι απο το φίλτρο λαδιου και αν δεν το επαιρνες χαμπάρι σου εκανε την κάθε ζημιά αναλογα ( απο βαλβιδα - φλάτζα - εως κολλημα ) Εμενα πάλι ενος φίλου δεν εχει βγάλει τπτ , και μιλάμε για αυτοκίνητο που τα μισά χιλιόμετρα ειναι 400ρια . Σιγουρα παντως ειναι πιο ανθεκτικό απο τα 20vT.
mech5107 Ιούνιος 1, 2008 #1438 Ιούνιος 1, 2008 9000 Eίναι λίγο πειραγμένη μάλλον, γιατί ο κόφτης από το εργοστάσιο είναι στις 8300 και είμαι σίγουρος για αυτό...
AN7 OverClocker Ιούνιος 1, 2008 #1439 Ιούνιος 1, 2008 9000 Ωραίος. Δεν είναι 9κ βέβαια,είναι 8800,κάπου εκεί Ενα πρόβλημα ειχαν ( απο οτι ξέρω ) . Στα πρώτα S πέταγε λαδι απο το φίλτρο λαδιου και αν δεν το επαιρνες χαμπάρι σου εκανε την κάθε ζημιά αναλογα ( απο βαλβιδα - φλάτζα - εως κολλημα ) Εμενα πάλι ενος φίλου δεν εχει βγάλει τπτ , και μιλάμε για αυτοκίνητο που τα μισά χιλιόμετρα ειναι 400ρια . Σιγουρα παντως ειναι πιο ανθεκτικό απο τα 20vT. Α..τώρα θυμήθηκα τον έναν που έλεγε για έναν άλλο γνωστό του που πήγε για φλάτζα. Το 20vt απείραχτο είναι απ τα πιο αξιόπιστα τουρμπάτα. Eίναι λίγο πειραγμένη μάλλον, γιατί ο κόφτης από το εργοστάσιο είναι στις 8300 και είμαι σίγουρος για αυτό... Πώς το ξέρεις? :P To F430 σίγουρα πάντως δεν κοφτιάζει στα 8500
LevelOne Ιούνιος 1, 2008 #1440 Ιούνιος 1, 2008 Τα πιο αξιόπιστα απέιραχτα τουρμπάτα ήταν τα Uno Turbo
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now