Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


Recommended Posts

Και η Opel έχει σαρώσει όλα τα βραβεία με ένα Diesel (όχι 9...109 εκεί πέρα πήγαν και πήραν), όπως και ο Renesis του RX-8.

Καλά τα μπεμπέ αλλά μην το παρατραβάμε κι απ τα μαλλιά.

ΑΝΕΤΑ το Ford GT. ΑΝΕΤΑ όμως :D

Έτσι ρα φίλε πές τα.....

FORD GT....:happy2::happy2:

Kαι αφού η συζήτηση κατέλειξε τελικά σε αντιπαράθεση να πώ κ εγώ οτι η FORD σας έμαθε πως να φτιάχνετε κινιτήρες (ας ξέρουμε και λίγο ιστορία....το Ford 999 ήταν το πρώτο αυτοκίντητο με 4κύλινδο κινιτήρα 80hp)

..... εσεις εχετε τζαζεψει... δηλαδη οκ ενα φορντ καταφερε(?) να ειναι καλυτερο απο την προηγουμενη 3αρα στην τετρακυλινιδρη εκδοση εως τα 1800cc

να πω τι μαυρη αληθεια bmw κατω απο 2000 κυβικα παιρνεις μονο για να πουλας μουρη ... και επειδη δεν ειχες λεφτα για παραπανω..

δεν νιωθουν 1600αρια της bmw γιατι ειναι βαρια αμαξια..

ή 318 που είχαν εκεί ήταν η 2000cc με τον τετρακύλιδρο και τα 143 αλόγατα.

Αυτό που θέλω να πώ εγώ είναι ότι στα χαμηλά η bmw δεν έχει μόνο αντίπλο την mercedes και την audi

WOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!!! Ανέβασαν 40ps!!!!

Σε κίτρινη μου φαίνεται πιο κακιά απ' ό,τι σε κόκκινη..

Δηλαδη αν κερδιζες 10 εκατομμυρια στο Τζοκερ,Ford θα αγοραζες???

Ford GT ? ? ? ? δεν ειναι ασχημο...εκτως εαν εισαι 2μετρα και δεν θα χωρασ:happy2:

Παντος στο θεμα οτι η Ford ειναι καλυτερη της Honda μπορω να πω οτι χτυπιεμαι στο πατωμα...Εχεις δει Hondaκλα μαμα να χτυπαει 9.000rpm και να μην κανει κιχ ? Integra ? S2000 ? Civic ? CRX ? τι αλλο θες ?

Η FORD τι εχει να περιφανευτει ? το πορτοκαλιαρικο το Focus ? που καθε χρονο ειναι το ιδιο ? μην τρελενομαστε τωρα...

Ο Ιαπωνας ειναι Ιαπωνας και δεν αλλαζει...σε μηχανη δεν τον πιανει ΚΑΝΕΙΣ...ειδικα την Honda η την Nissan με τα τρομερα RB-20DET και τα RB-26DETT που φορανε τα GT-R και τα 240sx/Silvia S14/15

Η FORD τι εχει να περιφανευτει ? το πορτοκαλιαρικο το Focus ? που καθε χρονο ειναι το ιδιο ? μην τρελενομαστε τωρα...

Μα δεν λέμε στο μοτερ

Παντος στο θεμα οτι η Ford ειναι καλυτερη της Honda μπορω να πω οτι χτυπιεμαι στο πατωμα...Εχεις δει Hondaκλα μαμα να χτυπαει 9.000rpm και να μην κανει κιχ ? Integra ? S2000 ? Civic ? CRX ? τι αλλο θες ?

Ο Ιαπωνας ειναι Ιαπωνας και δεν αλλαζει...σε μηχανη δεν τον πιανει ΚΑΝΕΙΣ...ειδικα την Honda η την Nissan με τα τρομερα RB-20DET και τα RB-26DETT που φορανε τα GT-R και τα 240sx/Silvia S14/15

Χωρίς να υποστηρίζω σε καμία περίπτωση την FORD, εγώ θα διαφωνήσω στο στην Hondakla στις 9000rpm και στο κεφαλαίο ΚΑΝΕΙΣ.

Αυτά τα καλά και χρυσά μοτεράκια που βαράνε 9000ρπμ (αλήθεια έχεισ μπεί ποτέ σε τέτοιο?) έχουν ωφέλιμο έυρος στροφών 6-9000ρπμ. Δηλαδή έχω ένα μοτέρ που στην ουσία αποδίδει στο τέλος του θεου και στα χαμηλά είναι (πολύ)ψόφιο.

2ον. Στο κανένα. Όταν αυτοί οι καλοί χρυσοί και άγιοι βγάλουν μοτεράκι σαν το διαμαντάκι straight six (ξέρεισ φυσικά ποιό λέω) της BMW και το μοτεράκι της τωρινής M5 τότε ίσως κάτι να γίνει......

Και δεν είπα ότι δεν βγάζουν καλά μοτέρ γενικότερα οι ιάπωνες(πολλά απο τα οποιά ειναι σκυλιά) αλλά εμένα με ενοχλεί το ΚΑΝΕΙΣ. Όταν ο ευρωπαίος turbize ο ιάπωνας έτρωγε βατράχια ακόμα....

Φιλικά πάντα...:hug:

Καλό αυτό με το turbισμά και τα βατράχια...

Με έκανες και γέλασα...

Αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα...

Αλήθεια πότε turbισε ο Ευρωπαίος?

Μα δεν λέμε στο μοτερ

Οσο παει ο Ιαπωνας και πουλαει και καλυτερο προιον...και σε μοτερ και σε ανταλακτικα και σε ποιοτητα κατασκευης...και οσο παει το παει και προς το χλιδατο...

Σκεψου ποσο εχουν τα ανταλακτικα των ευρωπαιων...ειναι πανακριβα...και μια π@π@ρια να πας να παρεις το πληρωνεις χρυσο!!:TD:

Καλά αμα το πάμε με το πότε ανοιξε η κάθε εταιρία, θα πω για την IHI που ιδρύθηκε το 1853...:p

Οσο παει ο Ιαπωνας και πουλαει και καλυτερο προιον...και σε μοτερ και σε ανταλακτικα και σε ποιοτητα κατασκευης...και οσο παει το παει και προς το χλιδατο...

Σκεψου ποσο εχουν τα ανταλακτικα των ευρωπαιων...ειναι πανακριβα...και μια π@π@ρια να πας να παρεις το πληρωνεις χρυσο!!:TD:

Όσα φτιάχνονται Ιαπωνία.

Τα mazda φτιάχνονται τα περισσότερα Ιαπωνία.

Οι άλλοι τα έχουν μοιράσει εδώ και κεί με την Toyota να φτιάχνει ακόμα και στην τουρκία.

Οσο παει ο Ιαπωνας και πουλαει και καλυτερο προιον...και σε μοτερ και σε ανταλακτικα και σε ποιοτητα κατασκευης...και οσο παει το παει και προς το χλιδατο...

Σκεψου ποσο εχουν τα ανταλακτικα των ευρωπαιων...ειναι πανακριβα...και μια π@π@ρια να πας να παρεις το πληρωνεις χρυσο!!:TD:

Κοιτα τους τιμοκαταλογους της Honda και της Toyota και ελα να τα ξαναπουμε για το ποιος ειναι πανακριβος πλεον. Στα ιδια νερα πλεουν ολοι. Οσο για την αξιοπιστια, δεν ειμαστε στα 70's, 80's, 90's. Τα αυτοκινητα πλεον εχουν ημερομηνια ληξης, γιατι κι αυτοι καπως πρεπει να πουλησουν.

...Η FORD τι εχει να περιφανευτει ?...

Από που θές να ξεκινήσω???

Απο Escort Cosworth, Sierra Cosworth, Focus RS Που τρώει σε πίστα τα ιαπωνάκια..??

Και απο Αμερική τι να σου πώ??

Mustang GT-R, Ford GT...??

Και το αποκορίφομα.......MUSTANG ELEANOR......

Τί μας λές τώρα ρε συ?

Και όπως είπε ο AN7 OverClocker η συζήτηση δεν κυμμένοταν για μοτέρ...αλλά και εκεί η Ford (το παραδέχομαι) οτι τα τελευτάι χρόνια τα έχει παραμελίσει...Σε καινούρια αυτοκίνητα (π.χ.νέο Fiesta) έχει τα μοτέρ απ'τα προηγούμενα...

ε όχι και τρώνε τα γιαπωνάκια...

Για βάλε Escort Sierra και RS μαζί με Subaru, EVO, GT-4, GTi-R, Integra-R και άλλα τέτοια να δούμε...

Και τα Mustang GT-R και Ford GT με τα διάφορα GT-R, NSX, Supra, 3000GT...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.