Maximus Μάϊος 13, 2008 #1141 Κοινοποίηση Μάϊος 13, 2008 911 GT3 RSR Περισσότερες εδώ: http://www.forumca.gen.tr/showthread.php?t=225207 --- Porsche 911 GT3 Cup S Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2008 #1142 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Δηλάδη τώρα για να καταλάβω, πως την έχεις δει; Θες να ξεκουκουλώσω το GT-R? :P Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Μάϊος 14, 2008 #1143 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Χμμ...βγάζεις heavy guns για να αντιμετωπίσεις ελαφρύ ανταγωνισμό... Aston Martin DB9R --- Και για να βγάλω κι εγώ κανα heavy gun: Mercedes CLK-GTR Porsche 911 GT1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2008 #1144 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Μικρέ και ανόητε... Ωραία τα παιχνιδάκια που έβαλες αλλα κανένα δεν ήταν αρκετά προκλητικό ώστε να το bannάρει η FIA... Ιδου, το ενα, μοναδικο, προσκυνητέο (το εχω χιλιοποστάρει αλλα δε βάζετε μυαλο / μετανοηστε).. Mazda 787B Quad-Rotor Και για αυτούς που δεν το έχουν δεί εν δράση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Μάϊος 14, 2008 #1145 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Kαταρχάς ακόμα μία για το "Nissanάκι" σου: Corvette C6-R Όσο για τα total respect GT-1/LeMans οχήματα, για μένα είναι αυτά: Porsche 917 Gulf (Steve McQueen) Ford GT40 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2008 #1146 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Τα δυο τελευταία ειναι respect. Trend-setting αυτοκινητα (το GT40) γιατι το πορσικο ηταν πολυ απασχολημενο με το να σπαει ρεκορ... Αλλα το Κορβετ τι το ηθελες; Καμμια σχέση και τα τρια ομως με το 787Β καθώς το τελευταίο δημιουργηθηκε σε μια εποχη που υποτιθεται οι αγωνιστικοι κινητηρες ειχαν μεστωσει και ειχαμε πάρει δείγματα γραφης, τοσο απο το Τσουφενχάουζεν, την Αλβιόνα, και το Τορίνο... Τραγικη ιστορια. Βγηκε-σάρωσε-το απεσυραν. Φοβήθηκαν το κρασάκι του Τσού μάλλον... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Μάϊος 14, 2008 #1147 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 To Corvette πάτησε τα Ferrari κάτω σε ότι κι αν το βάζανε κόντρα, μαζί με το DB9R. Είναι και τα δύο απίστευτα στην κλάση τους. Θυμήθηκα κι άλλο ένα να σου δείξω: Lister Storm --- Και για λίγο χαβαλέ: Το DreamCar πολλών όταν είμασταν μικροί: The Terex ΤΙΤΑΝ OW YEAH :hehe::hehe::hehe: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 14, 2008 #1148 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Υπάρχουν κ αλλα αξιόλογα αμερικάνικα αυτοκίνητα... Πχ το (κακάσχημο) Mosler Raptor και το (ελαφρως λιγοτερο ασχημο) Panoz Esperante GTR το Vector M12 Επίσης οι αμερικάνοι ειναι και οι υπερήφανοι κάτοχοι του ρεκόρ της Grande Πατάτας... με το... back to the future... DeLorean DMC 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάϊος 14, 2008 #1149 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Ferrari California Ως Ferrari, η California - όπως θα είναι τελικά το εμπορικό της όνομα - θα διαθέτει πολύ δυνατό κινητήρα V8 4.300 κυβικών, που αποδίδει 460 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. και ροπή σε όλη την γκάμα των στροφών - χαρίζοντας επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα μέσα σε μόλις τέσσερα δευτερόλεπτα. Οι επιδόσεις βέβαια δεν οφείλονται αποκλειστικά στο μοτέρ: ο κινητήρας δέχεται βοήθεια από το επτατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, την βελτιωμένη αεροδυναμική, αλλά και από την ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και από το σύστημα traction control που πρωτοεμφανίστηκε στην 599 GTB Fiorano. Την επιβράδυνση έχουν αναλάβει τα carbon-κεραμικά φρένα της Brembo, ενώ στο εσωτερικό της περιέχονται νέο τιμόνι καθίσματα, πίνακας οργάνων, αλλά και υπερσύγχρονο σύστημα πληροφόρησης/ διασκέδασης. NEW FERRARI CALIFORNIA REVEALED: A HUGELY VERSATILE, INNOVATION-PACKED GT The Ferrari California joins the Prancing Horse’s 8-cylinder family which has always been defined by power and performance. It also flanks the flagship 612 Scaglietti in the prestige sporty Grand Tourer segment. The new Ferrari California will satisfy even the most demanding of owners in term of its superb vehicle dynamics and driving pleasure. The new model will be available exclusively as a convertible with a folding hard top. Both chassis and bodywork are aluminium, in line with the rest of the current range. The California will be powered by a new V8 engine mounted for the first time in the marque’s history in the mid-front position. In line with Ferrari tradition, the new model also features several innovations. Apart from its folding hard top, these include the original 2+ concept which guarantees exceptional versatility of use in the rear of the car. The California’s 4,300 cc V8 engine features direct fuel injection and a “flat” crankshaft. It generates 460 CV at 7,500 rpm with a torque curve that enhances vehicle dynamics and provides maximum driving pleasure which is typical for Ferrari. As per the traditional Ferrari transaxle layout, the engine, which allows the Ferrari California to sprint from 0 to 100 km/h in less than 4.0 seconds, will be coupled to a 7-speed dual clutch transmission that boosts the car’s performance while enhancing the driving pleasure, improves ride comfort and reduces fuel consumption and emissions (c.310 g/km CO2). The comfort is further enhanced by a new multilink rear suspension system. The Ferrari California is also equipped with the exclusive F1-Trac traction control system which made its debut on the 599 GTB Fiorano and has been further honed to suit the typical driving conditions expected for this new GT. Brembo brakes featuring carbon-ceramic material disks as standard guarantee superbly efficient braking. In addition to sporting the marque’s classic styling cues, the cabin has also been beautifully trimmed using quality materials by Ferrari’s own skilled artisans. New accessories and equipment, such as the seats, steering wheel, instrument panel and infotainment system, together with optimised aerodynamics ensure that this is a highly ergonomic and enjoyable car to drive regardless of whether the top is up or down. The Ferrari California is aimed at owners who desire a car which embodies everything the Prancing Horse represents in terms of sporty design and innovation, but also seek a car with greater versatility than ever Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1150 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 μ'αρεσειστυλ z4-slknice..τιμουλα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Μάϊος 14, 2008 #1151 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Η φτηνότερη Ferrari, λογικά κάτω από 130Κ Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Μάϊος 14, 2008 #1152 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Ωραια η Ferrari.....((σαν Grande Punto ειναι η σιτα μπροστα...!!!)) Σαν το Terex Titan δεν εχει..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1153 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 παμε παλι τερας ..... V10 4999CC BI-KOMPRESSOR 0.8bar (εκαστο) 730bhp 0-100 in 4.2 seconds (μεχρι να πατησει κατω η πισοκουνα....) top speed 360kmh + 0.8 πιεση... η veyron θα τον πιει απο λιμουζινα μου φαινεται Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 14, 2008 #1154 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 η veyron θα τον πιει απο λιμουζινα μου φαινεται Μπαααααχαχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχα Σε καλο σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1155 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 τσου ρε μην ανεβασει πιεση!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 14, 2008 #1156 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 To Ferrariko ειναι πανέμορφο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 14, 2008 #1157 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 τσου ρε μην ανεβασει πιεση!!! Δεν πα να ανεβάσει και πυρετό, όλη αυτή τη δύναμη δεν μπορεί να την περάσει στο δρόμο μόνο με τους πίσω τροχούς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1158 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 so??για να πηγαινεις μονο ευθεια ειναι? η ειναι καμια μερτσεντα με λοξιγκα?για δες πως παει το σαλονι... με το χαλακι στις πορτες!!http://www.youtube.com/watch?v=ttRMJ0FYZ34αντε να τα κανεις με τετρακουνα αυτα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάϊος 14, 2008 #1159 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 Driftάροντας απλώς προσφέρεις θέαμα, δεν κάνεις χρόνους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1160 Κοινοποίηση Μάϊος 14, 2008 το ''freude am fahren'' το εχεις ακουστα......??τεσπα.. δεν θα κατσω να σου αλλξω γνωμητο αμαξι μαμαει και δερνει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now