mech5107 Μάϊος 9, 2008 #1061 Μάϊος 9, 2008 Eλα παιδια// Σαν το F20C και τον Κ20Α δεν υπαρχουν αλλα μοτερ//ΤεΛΛοςςςςΠως δεν υπάρχουν...B16B: 185hp/8200rpm 16kgm/7500rpmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B16B_.28Type_R.29...για τα 2χρονα τι γίνεται;... ...come again??...Για τα 2χρονα το ίδιο με τα Wankel παίζει βασικά, γιαυτό και έχουν μεγάλη ισχύ σε σχέση με τα, ίδιου κυβισμού, 4χρονα.Για την F1 λέω πως παρόλη την τεράστια ισχύ, η κατανάλωση είναι εξίσου τεράστια, οπότε ο βαθμός απόδοσης δεν είναι κάνα "τέρας".
Maximus Μάϊος 9, 2008 #1062 Μάϊος 9, 2008 H ροπή του Β16Β είναι σωστή ή κάτι μου διαφεύγει...?Πολύ μικρή δεν είναι? Ή φταίει το VTEC?
.38-.45 Μάϊος 9, 2008 #1064 Μάϊος 9, 2008 Μιλάμε πάντα για παραγωγή ε.(και αυτοκίνητα γιατί ο αδμινιστρατορας απο πανω θα μας φάει) ξέρεις ότι έχω έτοιμη τις απαντήσεις, και δεν είναι και λίγες Για τα 2χρονα το ίδιο με τα Wankel παίζει βασικά, γιαυτό και έχουν μεγάλη ισχύ σε σχέση με τα, ίδιου κυβισμού, 4χρονα. ευτυχώς το μάζεψες . Για την F1 λέω πως παρόλη την τεράστια ισχύ, η κατανάλωση είναι εξίσου τεράστια, οπότε ο βαθμός απόδοσης δεν είναι κάνα "τέρας". τέρας δεν είναι σίγουρα, αλλά δε νομίζω πως η θερμική απόδοσή τους είναι μικρότερη από ένα μέσο αυτοκίνητο. κάθε άλλο μάλιστα. Nonetheless a Formula One engine is over 20% more efficient at turning fuel into power than even the most economical small car.
mech5107 Μάϊος 9, 2008 #1065 Μάϊος 9, 2008 Αυτό λέω και εγώ man, για τον n, ότι αν και είναι 3 φορές πιο δυνατά τα F1 από ένα πολιτικό, ο n είναι σε "normal" επίπεδα λόγω κατανάλωσης και απωλειών...Και μια και το θυμηθηκα, άλλο ένα μικρό μοτερ, με πολλά άλλογαSR16VE N1: 200hp/7800rpm 18.5kgm/7600rpmhttp://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine#SR16VE_N1
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1066 Μάϊος 9, 2008 ξέρεις ότι έχω έτοιμη τις απαντήσεις, και δεν είναι και λίγεςπειράζει που δεν κατάλαβα?:red:
Maximus Μάϊος 9, 2008 #1067 Μάϊος 9, 2008 Είναι 1,6l...1.6L είναι και το Cee'd μας με τα 122hp και έχει καλύτερη ροπή!!!Sure, 185hp είναι πολλά και πανέμορφα, αλλά wtf? Τι ροπή είναι αυτή?
.38-.45 Μάϊος 9, 2008 #1068 Μάϊος 9, 2008 πειράζει που δεν κατάλαβα?:red:από τα 600αρια (R6 κλπ κλπ) με τα 200 άλογα στο λίτρο, μέχρι τα ZZR 1400 με τα 180+ άλογα στα 170 km/h (όσα μπορει να φυσήξει το δυναμόμετρο, στα 300 km/h πρέπει να έιναι πάνω από 200 λόγω ram air), οι απαντήσεις είναι πολλές.
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1069 Μάϊος 9, 2008 από τα 600αρια (R6 κλπ κλπ) με τα 200 άλογα στο λίτρο, μέχρι τα ZZR 1400 με τα 180+ άλογα στα 170 km/h (όσα μπορει να φυσήξει το δυναμόμετρο, στα 300 km/h πρέπει να έιναι πάνω από 200 λόγω ram air), οι απαντήσεις είναι πολλές.Ξεχνάς σημαντικό πράμα όμως.Εδώ λέμε για αυτοκίνητα.Που είναι 1 τόνο και πάνω(πέρα απ τις φορμουλες)Εσύ μιλάς για μηχανές με 200kg βάρος.Για άλλο σκοπό είναι το ένα και για άλλο σκοπό το άλλο.
mech5107 Μάϊος 9, 2008 #1070 Μάϊος 9, 2008 http://www.westfield-sportscars.co.uk/SErange/megabusa.html
Maximus Μάϊος 9, 2008 #1071 Μάϊος 9, 2008 Ερρ... Έχουν και κάτι 11Κ-13Κ στροφές που γυρίζουν κιόλας... Είναι λίγο άστοχη σύγκριση ομολογουμένως. Να βάλω κανα μοτόρι από τηλεκατευθυνόμενα αν είναι Όσο για αυτά που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα, το μακράν καλύτερο παράδειγμα είναι το Radical.
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1073 Μάϊος 9, 2008 http://www.westfield-sportscars.co.uk/SErange/megabusa.htmlκαι άλλα πολλά μικρού βάρους.
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1075 Μάϊος 9, 2008 Χωστο αυτό το μοτέρ στο Μ5 Και άμα ξεκινίσει ποτέ έλα πές μου :P:P Δεν μπορείς να βάλεις 1 μοτέρ που βγάζει βία 10kg ροπή σε αυτοκίνητο πάνω απο 1 τόνο. Και ότι δεν θα αντέξει το μοτέρ με τόσα κιλά που του βάζεις. οι μπιέλες θα γίνουν λατινικό S ...(λέμε τώρα) Τώρα για το radical που είναι τουρμπισμένο και τα ρέστα είναι άλλη φάση. edit Φυσικά και τα μοτερ απ τα "μηχανάκια" είναι πιο εξελιγμένα. Όταν κοστίζουν ακόμα και 20κ€ τι νομίζεις ότι πληρώνεις? Τον εξοπλισμό? Το πλαίσιο και το μοτέρ. Όταν αγοράζεις όμως 1 κάρο με 20κ€ πληρώνεις και τον εξοπλισμό. Άμα κάνανε το Μ5 και το κάθε Μ5,NSX να στροφάρουν εκεί πάνω και να βγάζουν ένα σκασμό άλογα θα κοστίζανε +50% χαλαρά
ΓιαγκΤ Μάϊος 9, 2008 #1076 Μάϊος 9, 2008 Αν ενδιαφερόμαστε για πρωτοποριακούς μεγάλης ισχύος κινητήρες παραγωγής ο Saab SVC είναι πραγματικό διαμάντι
LevelOne Μάϊος 10, 2008 #1077 Μάϊος 10, 2008 Μπράβο η SAAB... Μοτερ με μεταβλητή συμπίεση (!)... Απο 8:1 μέχρι και 14:1 (respect) Και τρελή πατέντα ο τρόπος που ρυθμίζεται η συμπίεση... Ενα υδραυλικό έμβολο ανεβοκατεβάζει την κεφαλή του κινητήρα, καθορίζοντας έτσι και την τελική συμπίεση... Φοβερό... Με παρόμοιο τρόπο ενεργοποιείται και το VTEC, υδραυλικά δλδ, αλλα αντι να ρυθμίζει την συμπίεση, σπρώχνει τον εκκεντροφόρο, αλλάζοντας έτσι το προφίλ του. Εξ 'ου και το όνομα VTEC (Valve Timing & Lift Electronic Control).... Ωραίος ο ΓιαγκΤ, δεν το είχα εν γνώση το συγκεκριμένο powerhouse...
nickstamat Μάϊος 10, 2008 #1078 Μάϊος 10, 2008 Μερικές εικόνες από τον κινητήρα SVC που είχα συμπεριλάβει σε μια εργασία μου για τις μηχανές εσωτερικής καύσης. http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/SVC.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/SVC2.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/svc_4stor.jpg http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/svc_8stor.jpg Από τη Wikipedia: "The SVC project was shelved by General Motors, when it took over Saab Automobile, due to cost." GM
gbak Μάϊος 10, 2008 Author #1079 Μάϊος 10, 2008 ωραιος ο nickstamat.. δειτε και τον 13Β Renesis. http://www.youtube.com/watch?v=_0uOk_FbW34
mech5107 Μάϊος 10, 2008 #1080 Μάϊος 10, 2008 ... Με παρόμοιο τρόπο ενεργοποιείται και το VTEC, υδραυλικά δλδ, αλλα αντι να ρυθμίζει την συμπίεση, σπρώχνει τον εκκεντροφόρο, αλλάζοντας έτσι το προφίλ του. Εξ 'ου και το όνομα VTEC (Valve Timing & Lift Electronic Control)....Οχι ακριβώς...Οι εκκεντροφόροι σε ένα μοτέρ με Vtec, έχουν 3 έκκεντρα (αντί για 2, ένα για κάθε βαλβίδα/κύλινδρο), σε normal στροφές και φορτίο, το μεσαίο έκκεντρο είναι ελεύθερο και δεν πιέζει τις βαλβίδες, αφήνοντας τα άλλα 2 να κάνουν την δουλειά. Σε υψηλές στροφές, ένας πείρος μετακινείτε με πίεση λαδιού, και κλειδώνει το μεσαίο έκκεντρο, ώστε αυτό να πατάει τις βαλβίδες και να τις ανοίγει.Kαι αλλο ένα οραίο μοτερ...Hartley H1 V8 2.8L400ps/10000rpm33kgm/7500rpmhttp://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now