mini_fan Μάϊος 8, 2008 #1021 Μάϊος 8, 2008 231 ειναι αλλα σου την χαριζω Οσο για τισ πεταλουδες εχεις ενα δικιο, αλλα φαντασου οτι ολη η εξελιξη τους εχει βασιστει ακριβως στο γεγονος οτι ειναι μονοπεταλουδα. Αν ηταν πολυπεταλουδα, θα ηταν τελειως διαφορετικα μοτερ και ισως οχι τοσο καλα και advanced. Γιατι ειναι αλλα τα δεδομενα και οι απαιτησεις ενος πολυπεταλουδου μοτερ.
gbak Μάϊος 8, 2008 Author #1022 Μάϊος 8, 2008 πολυ μπλα μπλα εχει πεσει ρε σεις...ποσταρετε καμια φωτο...πιστολερο ασε τα επιστημονικα ρει.. Arios GT-R Carbon-Fibre Body Kit
AN7 OverClocker Μάϊος 8, 2008 #1024 Μάϊος 8, 2008 Μην ξεχάσετε να βάλετε και στην συζήτηση τα 185hp/lt ενος ατμοσφαιρικού 1.3l με απόδοση 240 ίππων (λεγε με Wankel)... Pistolero είσαι φάουλ με τον wankel. Το ότι το σύστημα είναι μπο@@ρδέλο και τον θεωρεί 1,3L δεν είναι ανάγκη να το λέμε και μείς 1.3L Είναι τελείως διαφορετικό το πράμα
LevelOne Μάϊος 8, 2008 #1025 Μάϊος 8, 2008 Foul εισαι και φαίνεσαι...2 ρότορες χωρητικότητας 667 κυβικών εκατοστών έκαστος. Ειναι 1.3 και παραείναι. Απλα ο βαθμός απόδοσης του σε σχέση με τους πιστονοφόρους ειναι η ημέρα με την νύχτα...Γι αυτο και "εμπειρικά" τον συγκρίνεις με εναν banger διπλάσιας χωρητικότητας.Το σύστημα μια χαρά τα λέει. Ο Βανκελ ειναι και θα παραμείνει η επιτομή των ατμοσφαιρικων.
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1026 Μάϊος 9, 2008 Μα επειδή ακριβώς είναι διαφορετικός ο τρόπος λειτουργίας δεν μπορείς να πείς γιατί οι κλασικοί κινητήρες δεν φτάνουν την απόδοση των wankel.
gbak Μάϊος 9, 2008 Author #1027 Μάϊος 9, 2008 εεε εδω που τα λεμε ο περιστροφικος ειναι αλλο φρουτο...
AN7 OverClocker Μάϊος 9, 2008 #1028 Μάϊος 9, 2008 ε ναι...να σε δώ στα 100κ χλμ που θα πάς για ανακατασκευή,να δώ τι θα πείς :P:P
LevelOne Μάϊος 9, 2008 #1029 Μάϊος 9, 2008 RX7 πάντως έπαιρνα και με κλειστά τα μάτια. Αν φτιαχτεί σωστά, τοτε δεν μασάει μια. Εδρανα και στεγανωτικά της RE Amemiya και βαρα 9 απο το πρωι μεχρι την αλλη μερα το βραδυ. Και ειναι και πανεμορφο.
GoriLLakoS Μάϊος 9, 2008 #1030 Μάϊος 9, 2008 No, that’s not a typo directed at our hemp/car enthusiast readers- the Zed is powered by a 4.2L (actually it’s 4.24L, but who’s counting) custom built VQ. When you give Alyssa a cocktail of 100 octane race gas and methanol injection, she won’t hesitate to put out an amazing 760 rwhp/713 ft-lb torque at a mere 18psi of boost. Oh yea, I forgot to mention Alyssa is carrying twins; both named Garrett. http://www.jtuned.com/content/templates/statics.aspx?articleid=623&zoneid=2 Γενικά ο τύπος εδώ... www.jtuned.com έχει πολύ όμορφα τουτού και παρουσιάσεις :D:D
gbak Μάϊος 9, 2008 Author #1031 Μάϊος 9, 2008 οχι ρε συ τετοια πρωι πρωι...κατσε να ξυπνησουμε να πιουμε το φραπε μας με ηρεμια..
GoriLLakoS Μάϊος 9, 2008 #1032 Μάϊος 9, 2008 Ωρέ...κοιτά στο www.jtuned.com και θα δείς και άλλες ομορφίες.. Επίσης.. http://www.xfastest.com/viewthread.php?tid=5382&extra=page%3D1 Καλημέρα αγαπητικέ μου φίλε gbak Και καλή όρεξη..
GoriLLakoS Μάϊος 9, 2008 #1036 Μάϊος 9, 2008 Όχι ποτέ... Όποτε το ξεχνάω, εσκεμένα το κάνω.. αλλά δέν κατάλαβα γιατί να το banάρουμε και ρώτησα...
mini_fan Μάϊος 9, 2008 #1037 Μάϊος 9, 2008 Foul εισαι και φαίνεσαι...2 ρότορες χωρητικότητας 667 κυβικών εκατοστών έκαστος. Ειναι 1.3 και παραείναι.Nothing personal αλλα κι εσυ foul εισαι. Το RουXο ειναι 2x654=1308 κ.εκ.:hi:
gbak Μάϊος 9, 2008 Author #1039 Μάϊος 9, 2008 ε ναι...να σε δώ στα 100κ χλμ που θα πάς για ανακατασκευή,να δώ τι θα πείς :P:P α να σου πω...εχεις μεινει πισω μικρε..στην σειρα ρενεσις δεν υφισταται αυτο που ειπες...πλεον δεν υπαρχει οριο χιλ για overhaul..μιλας για παλια σειρα ροταρυ μοτερ..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now