unknown Σεπτέμβριος 27, 2007 #41 Σεπτέμβριος 27, 2007 αν δεν κανω λαθος αυτο ειναι το πιο ακριβο αυτοκινητο στον κοσμο... καπου 10K $
Tsakonas Σεπτέμβριος 27, 2007 #42 Σεπτέμβριος 27, 2007 Αρχική απάντηση από Winters [Σήμερα, στις 17:30] Μεσα στα 10 καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων.... Αυτοκινητο του 85 με τεχνολογια 2000 βασικα...η πορσε για να φτιαξει αυτο το "αμαξακι" μπηκε μεσα οικονομικα...εφτιαξε ισα ισα οσα χρειαζοταν για να παρει ομολογκασιον και να μπορει να το χρησιμοποιησει σε ενα πρωταθλημα...(δεν θυμαμαι ποιο πρωταθλημα ητανε...)
KoMM Σεπτέμβριος 28, 2007 #44 Σεπτέμβριος 28, 2007 Αρχική απάντηση από zyx απο οσα δειξατε μονο η labo αξιζει imo ?!?!? Σαν ομορφιά λες; Γιατι σε όλα τ άλλα είναι χειρότερη από αρκετά
nickstamat Σεπτέμβριος 28, 2007 #46 Σεπτέμβριος 28, 2007 Αρχική απάντηση από KoMMΓιατι σε όλα τ άλλα είναι χειρότερη από αρκετά Μην τα ισοπεδώνεις έτσι όλα...
.38-.45 Σεπτέμβριος 28, 2007 #47 Σεπτέμβριος 28, 2007 Αρχική απάντηση από Tsakonas [Χθες, στις 19:18] βασικα...η πορσε για να φτιαξει αυτο το "αμαξακι" μπηκε μεσα οικονομικα...εφτιαξε ισα ισα οσα χρειαζοταν για να παρει ομολογκασιον και να μπορει να το χρησιμοποιησει σε ενα πρωταθλημα...(δεν θυμαμαι ποιο πρωταθλημα ητανε...) κρατα μικρο καλαθι οταν ακους κατι τετοια. οταν προκειται για homologation, οι εταιρειες φτιαχνουν τοσο κομματια οσα απαιτει ο κανονισμος.
Tsakonas Οκτώβριος 1, 2007 #48 Οκτώβριος 1, 2007 λιγα λεφτα,λιγο βαρος,μικρος κυβισμος(δεν ειναι λιγο να καιει λιγοτερο απο ενα mainstream 1800ρι εεεε?)και αμαλαχει με αυτο ξεφευγεις και απο ελικοπτερο Apache (βλ βιντεο)http://youtube.com/watch?v=_6C6Of67Ke0i think I made my point dear...
KoMM Οκτώβριος 1, 2007 #49 Οκτώβριος 1, 2007 Αρχική απάντηση από nickstamat Μην τα ισοπεδώνεις έτσι όλα... σε πίστα carrera gt, enzo, zonda, maserati, koenigsegg είναι γρηγορότερα. Δεν είπα ότι δε λέει η λαμπο, κουκλάρα είναι, αλλά υπάρχουν και πιο γρήγορα.Σε ρεαλιστικές συνθήκες δε νομίζω να δεις και τεράστιες διαφορές όμως
nickstamat Οκτώβριος 5, 2007 #50 Οκτώβριος 5, 2007 Μα μιλάμε για διαφορές της τάξης των δεκάτων του δευτερολέπτου ρε φίλε... Μεταξύ supercars, οι διαφορές δεν είναι και τόσο τραγικές... π.χ. το ένα θα κάνει 1:47:53:945 και το άλλο θα κάνει 1:47:54:645...Δε νομίζω ότι αξίζει να μιλάμε για τέτοια νούμερα σε ένα τέτοιο θρεντ... Εδώ απλώς θαυμάζουμε αριστουργήματα μηχανικής...
tigrakas Οκτώβριος 5, 2007 #51 Οκτώβριος 5, 2007 Που ζείτε ρε; Τα χαρακτηριστικά του: Και η πηγή της αλήθειας! Τρελαίνομαι για το UFO πιο πολύ! :hehe: :hehe:
gbak Οκτώβριος 6, 2007 Author #53 Οκτώβριος 6, 2007 McLaren F1 LM Engine Type: V12 Displacement cu in (cc): 370 (6064) Power bhp (kW) at RPM: 680(500) / 7800 Torque lb-ft (Nm) at RPM: 520(705) / 4500 Redline at RPM: 8500 Tires F-R: 275/35 - 345/35 ZR18 Driveline: Rear Wheel Drive Weight lb (kg): 2336 (1062) Acceleration 0-62 mph s: 3.0 Top Speed mph (km/h): 225 (362) Base Price: 1995 McLaren F1 LM - Approx. $1,307,000 / 1,250,000 (last update: 3/27/2007)
2cpu Οκτώβριος 6, 2007 #54 Οκτώβριος 6, 2007 Καλο αν και εχει ξεχαστει θα ελεγα.Με ενα τετοιο στουκαρισε ο Mr.Bean και την ειχε γλιτωσει. Προσωπικα θα προτιμουσα και ποιο γηινο(ναι οντως πολυ γηινο) BMW M5 Ετυχε το ειχαμε κανει και μερικες γυρες (ντονατς ) στην προηγουμενη δουλεια μου και σιγουρα μπορω να πω οτι με εχει ενθουσιασει εστω και ας ειναι ενα σενταν.
gbak Οκτώβριος 6, 2007 Author #56 Οκτώβριος 6, 2007 ρε μορτες τι συγκρινεται τωρα? το ταξι με το μαχητικο? δεν το βλεπεται τη σχεδιαση εχει το αμαξι αντε γεια οσο για το μοτερ ειναι BMW S70 V12...ηταν το γρηγοροτερο αμαξι παραγωγης πριν το Koenigsegg CCR και αργοτερα με την Veyron ειδικα στην πρωτη φωτο η F1 GTR στα 600 hp με την OZ την μαυρη ειναι τρομερη αλητεια το αμαξι τι να λεμε..
Tsakonas Οκτώβριος 6, 2007 #57 Οκτώβριος 6, 2007 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 12:21] ρε μορτες τι συγκρινεται τωρα? το ταξι με το μαχητικο? δεν το βλεπεται τη σχεδιαση εχει το αμαξι αντε γειαοσο για το μοτερ ειναι BMW S70 V12...ηταν το γρηγοροτερο αμαξι παραγωγης πριν το Koenigsegg CCR και αργοτερα με την Veyron εεεε οχι και ταξι ο μπεμπαρος....στις στροφες νομιζω πως θα ψιλοδυσκολευε την mclaren...(καλα για ευθεια ΟΚ)...και εννοειται πως η mclaren θαθελε εναν 35000 φορες πιο "χερα" για να do what is supposed to do
gbak Οκτώβριος 6, 2007 Author #58 Οκτώβριος 6, 2007 εεε τι ειναι ρε συ ?? το TAXI της λειπει απο πανω και το χρωμα....επειδη φοραει 500 αλογα...σχεδιαστικα δεν μου λεει τιποτα...το χω δει και στο δρομο και δεν μου πε τιποτα περα της δυναμης....τελος παντων γουστα ειναι αυτα...εγω παντως θα παιρνα το F1
unknown Οκτώβριος 6, 2007 #59 Οκτώβριος 6, 2007 ε καλα η μ5 ειναι υπεραυτοκινητο για τον ''απλο'' κοσμακι... δεν τιθεται θεμα συγκρισης... το μονο κοινο ειναι η καταγωγη των κινητηρων BMW FTW!!!!!!! edit ειμαι ερωτευμενος.................... :inlove: :banging:
unknown Οκτώβριος 6, 2007 #60 Οκτώβριος 6, 2007 z4 with m5engine (τον v8 oχι τον v10) http://www.youtube.com/watch?v=uY9IfSNJqzk εμφανισιακα δεν λεει to tuning... φανταστειτε να χωσουν στο z4 τον V10 :smoke: KAI στη σειρα 1 ο v8
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now