shattered Νοέμβριος 7, 2016 #4541 Νοέμβριος 7, 2016 τα tesla 100% έχει regenerative braking(να φορτίζει στο φρενάρισμα ή να το πω διαφορετικά, ο ηλεκτροκινητήρας αντιστρέφει το πεδίο του και απο κινητήρας γίνεται γεννήτρια κάτι που defacto "φρενάρει" το αμάξι) , αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει το "εκτιμόμενο" μέγιστο range. Γενικά όλα τα hybrids εφαρμόζουν regenerative braking για την φόρτιση της μπαταρίας τους μιας και είναι "free" ενέργεια(εξαίρεση η mclaren p1 διότι το regenerative braking "χαλάει" την αίσθηση στο φρενάρισμα). αλλά δεν είναι εκεί το θέμα η χωρητικότητα της μπαταρίας στα tesla είναι γνωστή (μιας και αυτή καθορίζει την αυτονομία) (πχ. το model s p90d είναι 90kWh , τώρα αν κάποια packs είναι μεγαλύτερα και έχουν software lock αυτό είναι άλλο θέμα) η regera έχει 4.5kWh μπαταρία(η porsche 918 για 205kW ηλεκτρικών κινητήρων έχει 6,8 kWh μπαταρίες και της δίνουν θεωρητικό μέγιστο ηλεκτρικό range 19km στον αμερικάνικο κύκλο) αυτό που θέλω να πω είναι ότι αυτό που περιγράφει ο koenigsegg είναι μια διάταξη τύπική(σαν κινητήρας εσωτερικής+ηλεκτροκινητήρας) που έχουν όλα τα τρέχοντα hypercars και είμαι 90% σίγουρος ότι οι μπαταρίες δεν φτάνουν για να κάνεις flat out(κινητήρας εσωτερικής+battery power) γύρο στο ring (μιας και όλοι εκεί μετράνε, όπως και δεν φτάνουν σε mclaren p1) το "κιβώτιο" της regera είναι άλλη ιστορία βέβαια γενικά τρελό concept/όχημα η regera αλλά χρόνια τώρα ο koenigsegg ισχυρίζεται κάτι και δεν το δείχνει στην πράξη
GoMaR Νοέμβριος 11, 2016 #4545 Νοέμβριος 11, 2016 (edited) κωλο δε βαζει κατω... Να το παρει μια κοπελιτσα απο δωρο του πατερα της..να πατησει με το τακουνι λιγο παραπανω γκαζι,να αρχισει να γλυστραει και να ακολουθουν ουρλιαχτα χωρις χερια στο τιμονι Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 11, 2016 από GoMaR
Delijohn Δεκέμβριος 6, 2016 #4554 Δεκέμβριος 6, 2016 έβαλα να ακούσω τα αμάξια που λένε τα παιδιά στο θρεντ της αυτοκίνησης... και είχα ξεχάσει το δεύτερο να παίζει.. κι όπως φοράω τα ακουστικά, έφτασε στο τέλος του βίντεο που παίζει μια 458 speciale με custom εξάτμιση... χέστηκα πάνω μου... έτριξε το αυτί μου ρε... γιατί καταστρέφουν με τα κωλοturbo αυτά τα υπέροχα αμάξια ρε φίλε λες κι αυτά τα αμάξια κάνουν την "ρύπανση" στο πλανήτη μας...
Thresh86 Δεκέμβριος 7, 2016 #4555 Δεκέμβριος 7, 2016 On 29/11/2016 at 1:00 ΠΜ, το μέλος Delijohn έγραψε: Minimum weight όταν ο ανταγωνισμός είναι στα ίδια ή και ελαφρύτερος , είναι ενδιαφέρον θα έλεγα Λογικά θα μπορούν να ζητήσουν τον άμεσου ψεκασμού υψηλής απόδοσης της Toyota πλεον (320+ ίππους σε ατμοσφαιρική μορφή). Η ποιότητα στο εσωτερικό ανέβηκε , κατα τα ειωθότα. (δεν μπορείς να ζητάς λεφτά επιπέδου 911 και το εσωτερικό σου να μυρίζει κόλλες και να χει διακόπτες ποιότητας VW Up) Απο θέμα ικανότητας-απόλαυσης, εκεί είναι το ζουμί της Lotus και θα πρέπει να τονίζεται παντού.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now