Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Εντυπωσιακό εξωτερικά, οι προδιοαγραφές όμως, νομίζω υστερούν σε σχέση με την εμφάνιση.

Αν βέβαια ταξιδεύει στο χρόνο, θα μοσχοπουλήσει [emoji3]

 

http://www.uptrend.com/general/new-delorean-is-coming-back-to-the-future/GndDe

Η μεγάλη αγάπη της εφηβείας μου, σούπερ εμφάνιση το καινούργιο .

Το παλιό, επειδή ακόμα και σήμερα το παρακολουθώ ,ήταν τόσο χάλια κάτω απο την ομορφιά ,που κανένας λάτρης δεν κατάφερε να κάνει ένα να τσουλαει κάπως αξιοπρεπως .

Ένας που εχει πλέον τα δικαιώματα των παλιών ,εχει φτιαξει ένα ηλεκτρικό .

Ακόμα κι αυτό μουλάρι βγήκε.

* βασικά ξενερωσα η φωτο ειναι άσχετη φωτοσοπιά :'(

Δε θα παίξει τέτοιο delorean

Link to comment
Share on other sites

πριν 5 ώρες, το μέλος ΓιαγκΤ έγραψε:

Αυτό που περιγράφεις είναι σχέση οικονομικής  εξάρτισης χειρίστου είδους. Είναι περιφρόνηση και εξαπάτηση των ακροατών που πιστεύουν ότι κάνει τίμια κριτική προϊόντος.

Αν τέτοια κριτική προϊόντος γινόταν στο thelab πρώτος από όλους θα είχες πάρει δρόμο.

 

Πρώτη φορά βλέπεις βίντεο με review αυτοκινήτων; Γιατί συγκρίνεις το thelab με ένα περιοδικάκι της ελλαδίτσας που προσπαθεί να κάνει review ένα supercar; Είναι σαν να θέλει το thelab να κάνει review τον νέο supercomputer της google... πόσες πιθανότητες έχει το thelab για κάτι τέτοιο; Θα'λεγε άσχημα λόγια ο reviewer ή απλά θα'λεγε τα θετικά και ιστορία για την φιλοξενία στην Google; Και ναι, αυτή είναι η αντιστοίχιση. Θεωρώ μεγάλη επιτυχία και μόνο που μπόρεσαν να κάνουν review κι όχι να ντουμπλάρουν έτοιμα πλάνα με μεταφρασμένα από τους Ιταλούς λόγια. 

 

Μιλάμε για κάτι με αμελητέες πιθανότητες πωλήσεων στην ελλάδα κι ένα περιοδικό με αμελητέο τιράζ σε σχέση με μεγαθήρια του χώρου στην ευρώπη... βάλε και το ότι ο τύπος του αυτοκινήτου πεθαίνει παγκοσμίως και ότι πρέπει κάπως να καλυφθούν τα όποια κόστη υπάρχουν στο να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο review. Πρόσθεσε επίσης ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιτά ένα review όταν θέλει να πάρει Ferrari ή αμάξι τέτοιας τιμής... εκτός κι αν είναι ΖΩΟ νεόπλουτος, οπότε καλά να πάθει... 

 

Τα review τέτοιων αυτοκινήτων έχουν δύο σκοπούς. Να κρατάνε το hype γύρω από την εταιρία υψηλό (αν έχεις λίγα views δεν σου ξαναδίνουν άλλο αμάξι της εταιρίας) και να κερδίζουν κάναν αναγνώστη τα περιοδικάκια τα καημένα... μιας και σε έχουν πήξει στα review του νέου skoda fabia και του vw lupo.. 

 

Τέλος, συγκεκριμένα για τις ferrari, όπως πρέπει να έχεις αγοράσει όλα τα προηγούμενα μοντέλα για να φτάσεις να πάρεις το τελευταίο, έτσι πρέπει και στον ειδικό τύπο να'χεις κάποιες "δάφνες" πριν τις πλησιάσεις. Δεν κράζεις, δεν συγκρίνεις με "αντίπαλα" αυτοκίνητα (πολύ σπάνιο), δεν λες τίποτα κακό, ακολουθείς τους κανόνες τους. Αλλιώς τρως άκυρο εφ'όρου ζωής.. πρόσφατο παράδειγμα του chris harris, έδειξε ότι ενώ είχε φάει μπαν επειδή έκραξε και προσπάθησε να συγκρίνει μοντέλο της ferrari με porsche, κατάφερε να ξαναοδηγήσει τα κόκκινα αυτοκίνητα όταν ΑΓΟΡΑΣΕ ΔΥΟ FERRARI μεταχειρισμένες και τις έκανε review και πέρασε τα 1 μύριο views με το καθένα, ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ. Να σημειωθεί ότι αν τις αγόραζε από την εταιρία, δεν θα τον άφηναν.. κι αν οδηγούσε ferrari άλλου ιδιοκτήτη, τότε θα έτρωγε κι ο ιδιοκτήτης ban από μελλοντική αγορά άλλης ferrari. Τότε και μόνο τότε, τον άφησαν... και φαντάσου τι γνωριμίες είχε. Κι αν θεωρείς την ferrari νταβατζή που ζητάει πολλά.. πάνε ρώτα τον κάθε καημένο αν θα'θελε να'χει μία ή αν θα'θελε να δει ένα υπέροχο βίντεο που την οδηγεί κάποιος και θέλει να γουστάρει, έστω κ πίσω από μια οθόνη. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Οι πολιτικές της Ferrari και πόσο μεθοδεύει καταστάσεις , είναι γνωστές εδώ και καιρό, δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση.

Αν ξεπεράσουμε το αμφιλεγόμενο παράδειγμα του Harris , οι συχνοί αναγνώστες του Motortrend στα πολύ καλοδουλεμένα συγκριτικά στη Laguna Seca 

, ανέφερε οτι η Ferrari έφερνε ολόκληρο team που έψαχνε τη πίστα, άλλαζε λάστιχα και γενικότερα ασχολιόταν πολύ με το αυτοκίνητο και εννοείται ξύνιζε με το που 

άρχισαν (αναγκαστικά) να το κάνουν αυτό , σε πολύ μικρότερο βαθμό ομολογουμένως, Porsche και McLaren. Τα ίδια θα διαβάσετε και σε συγκριτικά του CarAndDriver , 

στο τηλεοπτικό Top Gear επίσης είχαν θέμα (με το τελευταίο υπερ-συγκριτικό) and the list goes on.

 

Το ότι φέρεται έτσι η Ferrari βέβαια δεν σημαίνει οτι θα πρέπει να πτοεί έναν σωστό δημοσιογράφο, χωρίς βέβαια να περνά και σε hate άρθρα.

Στο παράδειγμα που έπαιξε εδώ, ο @ΓιαγκΤ αντέδρασε, σωστά κατα τη γνώμη μου αν και λίγο υπερβολικά, ως προς οτι το αυτοκίνητο ....ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΨΕΓΑΔΙ.

Μιλάμε για ΑΡΙΣΤΟ αυτοκίνητο λοιπόν, μυστηριωδώς δεν έχει lag (αδύνατο εξ ορισμού) , η ανάρτηση είναι ισοπεδωτική (λες και μιλάμε για κάποιο C5 Hydractive ξέρωγω) 

, η δύναμη είναι ασύλληπτη (δηλαδή στην LaFerrari κλπα , τι θα πεις? ) και γενικότερα όλα σε υπερ-υπερθετικό βαθμό με τη λέξη ασύλληπτη να έχει αντικαταστήσει την υπόλοιπη 
ελληνική γλώσσα.
Αυτό δεν δίνει κύρος στον , γνωστό και καλό κατ'τ'άλλα δοκιμαστή, γιατί δείχνει σαν ένα 5χρονο που του δίνουν 3κιλά παγωτό σοκολάτα και δεν ξέρει αν πρέπει να χρησιμοποιήσει φτυάρι ή να ορμήσει με χούφτες-πόδια-κεφάλι και αστραγάλους για να το γευτεί.

 

Να μην τρωγόμαστε ως Έλληνες .


Ναί, είμαστε απαιτητικοί απο ένα video που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο αυτά του Harris / Bovingdon σε επίπεδο παραγωγής, ο δοκιμαστής είναι συμπαθής και 

αποδεδειγμένα θα γράψει καλά. Αρκεί να αποφύγει τέτοια αχρείαστα πράγματα όπως είδαμε στο vid και απλά να κάνει τη δουλειά του 
( ο Clarkson την ψιλοέκραξε την F12, η California συστηματικά έπαιρνε όχι και πολύ κολακευτικά σχόλια ενώ η σχεδίαση της FF πάντα ήταν πολύ αμφιλεγόμενη ).

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

πριν 13 λεπτά, το μέλος Thresh86 έγραψε:

Ναί, είμαστε απαιτητικοί απο ένα video που δεν έχει τίποτα να ζηλέψει απο αυτά του Harris / Bovingdon σε επίπεδο παραγωγής, ο δοκιμαστής είναι συμπαθής και 

αποδεδειγμένα θα γράψει καλά. Αρκεί να αποφύγει τέτοια αχρείαστα πράγματα όπως είδαμε στο vid και απλά να κάνει τη δουλειά του 
( ο Clarkson την ψιλοέκραξε την F12, η California συστηματικά έπαιρνε όχι και πολύ κολακευτικά σχόλια ενώ η σχεδίαση της FF πάντα ήταν πολύ αμφιλεγόμενη ).

Αυτό χαίρομαι κι εγώ σε αυτόν.. ότι κάνουν καλή παραγωγή και έχουν καλά πλάνα, οπότε δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτα από αυτά του εξωτερικού.. και προσπαθούυυυν... με πολύ μικρότερο budget από τους άλλους.. 

Ο Clarkson αν θυμάμαι καλά, είχε πει για την f12 ότι είναι το πρώτο αμάξι που θεωρεί πως ΔΕΝ έπρεπε να'χει τόση δύναμη και πως το τιμόνι της ήταν τόσο ακαριαίο, που είναι επικίνδυνο για τον καθημερινό άνθρωπο. Αν παρατηρήσεις όμως, είναι 3 και έχουν μοιράσει καλά ποια αυτοκίνητα θα αποθεώνει ο καθένας.. π.χ. ο κοντός τις porsche, ο ψηλός οτιδήποτε αγγλικό κι ο captain slow τις ferrari.. παίρνει πάντα ferrari.. επίσης τις California όλοι τις κράζουν γιατί ξέρουν ότι θα πουλήσουν όπως και να'χει... είτε από "φτωχαδάκια", είτε από νέους αγοραστές, που πρέπει πρώτα να τις πάρουν σαν "δοκιμαστικό" αυτοκίνητο και σιγά σιγά να ανέβουν πιο ψηλά στα ακριβότερα.. 

Κι εμένα με ενοχλεί όλη αυτή η τακτική κι όσα λεφτά κι αν είχα, νομίζω δεν θα'μπαινα στο τρυπάκι για όλο αυτό.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πριν 15 ώρες, το μέλος Delijohn έγραψε:

Πρώτη φορά βλέπεις βίντεο με review αυτοκινήτων; Γιατί συγκρίνεις το thelab με ένα περιοδικάκι της ελλαδίτσας που προσπαθεί να κάνει review ένα supercar; Είναι σαν να θέλει το thelab να κάνει review τον νέο supercomputer της google... πόσες πιθανότητες έχει το thelab για κάτι τέτοιο; Θα'λεγε άσχημα λόγια ο reviewer ή απλά θα'λεγε τα θετικά και ιστορία για την φιλοξενία στην Google; Και ναι, αυτή είναι η αντιστοίχιση. Θεωρώ μεγάλη επιτυχία και μόνο που μπόρεσαν να κάνουν review κι όχι να ντουμπλάρουν έτοιμα πλάνα με μεταφρασμένα από τους Ιταλούς λόγια. 

 

Μιλάμε για κάτι με αμελητέες πιθανότητες πωλήσεων στην ελλάδα κι ένα περιοδικό με αμελητέο τιράζ σε σχέση με μεγαθήρια του χώρου στην ευρώπη... βάλε και το ότι ο τύπος του αυτοκινήτου πεθαίνει παγκοσμίως και ότι πρέπει κάπως να καλυφθούν τα όποια κόστη υπάρχουν στο να γίνει πραγματικότητα ένα τέτοιο review. Πρόσθεσε επίσης ότι ΚΑΝΕΙΣ δεν κοιτά ένα review όταν θέλει να πάρει Ferrari ή αμάξι τέτοιας τιμής... εκτός κι αν είναι ΖΩΟ νεόπλουτος, οπότε καλά να πάθει... 

 

Τα review τέτοιων αυτοκινήτων έχουν δύο σκοπούς. Να κρατάνε το hype γύρω από την εταιρία υψηλό (αν έχεις λίγα views δεν σου ξαναδίνουν άλλο αμάξι της εταιρίας) και να κερδίζουν κάναν αναγνώστη τα περιοδικάκια τα καημένα... μιας και σε έχουν πήξει στα review του νέου skoda fabia και του vw lupo.. 

 

Τέλος, συγκεκριμένα για τις ferrari, όπως πρέπει να έχεις αγοράσει όλα τα προηγούμενα μοντέλα για να φτάσεις να πάρεις το τελευταίο, έτσι πρέπει και στον ειδικό τύπο να'χεις κάποιες "δάφνες" πριν τις πλησιάσεις. Δεν κράζεις, δεν συγκρίνεις με "αντίπαλα" αυτοκίνητα (πολύ σπάνιο), δεν λες τίποτα κακό, ακολουθείς τους κανόνες τους. Αλλιώς τρως άκυρο εφ'όρου ζωής.. πρόσφατο παράδειγμα του chris harris, έδειξε ότι ενώ είχε φάει μπαν επειδή έκραξε και προσπάθησε να συγκρίνει μοντέλο της ferrari με porsche, κατάφερε να ξαναοδηγήσει τα κόκκινα αυτοκίνητα όταν ΑΓΟΡΑΣΕ ΔΥΟ FERRARI μεταχειρισμένες και τις έκανε review και πέρασε τα 1 μύριο views με το καθένα, ΜΕ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ. Να σημειωθεί ότι αν τις αγόραζε από την εταιρία, δεν θα τον άφηναν.. κι αν οδηγούσε ferrari άλλου ιδιοκτήτη, τότε θα έτρωγε κι ο ιδιοκτήτης ban από μελλοντική αγορά άλλης ferrari. Τότε και μόνο τότε, τον άφησαν... και φαντάσου τι γνωριμίες είχε. Κι αν θεωρείς την ferrari νταβατζή που ζητάει πολλά.. πάνε ρώτα τον κάθε καημένο αν θα'θελε να'χει μία ή αν θα'θελε να δει ένα υπέροχο βίντεο που την οδηγεί κάποιος και θέλει να γουστάρει, έστω κ πίσω από μια οθόνη. 

Περιγράφεις τις μονοπωλιακές τακτικές της φεράρι σαν αυτό να είναι το φυσιολογικό που πρέπει να αποδεχθούμε.

Αν δεν υπήρχαν εθελόδουλοι δημοσιογράφοι σαν τον περί ου ο λόγος θα αναγκαζόταν η εταιρία να αποδεχθεί πραγματική και τίμια κριτική για τα προϊόντα της.

Το αυτοκίνητο μου αρέσει και πιστεύω ότι το γλοιώδες γλείψιμο του το υποβίβασε εξαφανίζοντας τον χαρακτήρα του.

Όταν ξεκηνάς μία δουλειά ένα δήλιμα υπάρχει πάντα. Αν θα υπηρετίσεις την σηνήδισή σου και τους ανθρόπους στους οποιους απευθήνεσε ή αν θα υπηρετίσης τα σημφέροντα.

Καμία σημασία δεν έχει η αξία του προϊόντος.  Δηλαδή αν έκανε κριτική σε Leopard που καίει μια φεράρι από την Γαλλία μέχρι την μαρίνα του  άγιου Κοσμά θα πούλαγε την οικογένεια του;

 

ΥΓ Μην σκέφτεσαι την Ελλάδα των μπατίρηδων αλλά την άλλη που έχει τον μεγαλύτερο εμπορικό στόλο στον κόσμο. Αυτός είναι ο λόγος που του έδωσαν το αυτοκίνητο...

Έγινε επεξεργασία από ΓιαγκΤ
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ΓιαγκΤ said:

Όταν ξεκηνάς μία δουλειά ένα δήλιμα υπάρχει πάντα. Αν θα υπηρετίσεις την σηνήδισή σου και τους ανθρόπους στους οποιους απευθήνεσε ή αν θα υπηρετίσης τα σημφέροντα.

Συμφωνώ μαζί σου 100%, αλλά δυστυχώς η αγορά δε δουλεύει έτσι.

 

Την περίοδο 1995-1999 εργάστηκα σε έναν εκδοτικό οίκο, που μεταξύ άλλων, έβγαζε και το Metal Invader. O "πατέρας" του περιοδικού και εικονικός εκδότης, είναι εξαίρετος χαρακτήρας, ηθικός, ασυμβίβαστος, ανεξάρτητος, τολμηρός, δίκαιος κι έτσι το περιοδικό έκλεισε.

Γιατί;

 

Η ιστορία ξεκίνησε όταν ήρθε στο περιοδικό για κριτική ο τελευταίος δίσκος των Manowar από τη Sony Music. Ένα σκουπίδι. Ο ίδιος θα το βαθμολογούσε με 0/6 (βάζαμε ένα φέρετρο τότε αντί για βαθμούς, αν ήταν χάλια) και για να του δώσει μια ευκαιρία, το έδωσε σε 4 διαφορετικούς συντάκτες με σκοπό να επιλέξει την υψηλότερη βαθμολογία. Τελικά δημοσιεύτηκε με 3/6.

Η Sony έγινε έξαλη και δε μας έδωσε κανένα δίσκο έκτοτε. Φυσικά το ίδιο έγινε και με μερικές άλλες εταιρίες, είτε για τον ίδιο λόγο, είτε γιατί μαθεύτηκε η πρακτική μας και δεν είχαν λόγο να σου δώσουν κάτι να το θάψεις. Μερικές εταιρίες μάλιστα, έστελναν τα δείγματα με καρφιτσωμένη τη βαθμολογία που επιθυμούσαν απάνω κι αυτό φυσικά εκνεύριζε ακόμα περισσότερο τον εκδότη.

Το επόμενο βήμα ήταν να απευθυνθούν απευθείας στους καλλιτέχνες που γνώριζαν από συναυλίες. Στην αρχή κάποιοι μας έδιναν δίσκους, αλλά μετά σταμάτησε κι αυτό. Ποιός θέλει κακή κριτική  και κατ'επέκταση κακές πωλήσεις από τους δίσκους του;

Όπως καταλαβαίνεις, ένα περιοδικό μουσικής χωρίς να παρουσιάζει νέες κυκλοφορίες δεν είχε κανένα μέλλον. Ούτε υλικό έπαιρνε, ούτε διαφημίσεις. Έκλεισε μερικούς μήνες μετά.

 

Για αυτό λέμε και ξαναλέμε ότι δεν εμπιστευόμαστε κανένα review όταν γίνεται από κάποιον που έχει οικονομικό συμφέρον. Φυσικά, Ferrari είναι λίγο δύσκολο να βρεις σε forums, αλλά δε μας νοιάζει στο κάτω κάτω, γιατί δε θα πάρουμε. Για πιό φθηνά πράγματα, πχ μητρικές, επεξεργαστές, κάρτες γραφικών, μιας και είμαστε στον Λάμπη, διαβάζουμε τι γράφουν και τι benchmarks ανεβάζουν τα μέλη του forum.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε , έτσι δουλεύει η αγορά σε γενικές γραμμές αλλά υπάρχει μεγάλη διαφορά απο το να βγάζεις κάτι ΑΡΙΣΤΟ 

με το να λες με πλάγιο τρόπο τα μειονεκτήματα του , που υπάρχουν σε όλα τα προιόντα και ένας πιθανόν ψαγμένος αγοραστής 

να βγει και να σε κράξει μετά παντού ως έντυπο/φυλλάδα/online μέσο.

(π.χ η Ferrari έχει μια αρκετά σφιχτή ρύθμιση στην ανάρτηση, όπως θα περίμενε κανείς απο αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας

π.χ το S7 αντέχει για μια μέρα φόρτισης αλλά έτσι είναι τα πράγματα όταν έχεις οθόνη 2560x1440 και 4core επεξεργαστή στα τάδε nm κλπα) 

 

Για Manowar δεν θα ανοίξω το στόμα μου ή μάλλον , ας μην πληκτρολογήσω :hehe: :p 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μέρες , οι Αμερικανοί παίζουν μπαλίτσα Laguna Seca για να βγάλουν το καλύτερο οδηγικά αμάξι του 2016.
Πολύ καλές συμμετοχές , κάποιοι λείπουν (γκουχ γκουχ Ferrari)  κάποια αυτοκίνητα είναι υπερειδικές των υπερειδικών εκδόσεων

και πωλούνται με 30%+ premium σε σχέση με την αρχική τους τιμή (Ford Mustang GT350R ) !
 

Μπορεί να μην κατάφερε τον απόλυτο χρόνο  (υποψιάζομαι οτι θέλει χρόνο για να συνηθίσεις τo SH-AWD)

αλλά ο τρόπος που λειτουργεί και "βάζει" το αυτοκίνητο μέσα στη στροφή , είναι πολύ εντυπωσιακός.
Ο γύρος της McLaren είναι επίσης epic.

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

σε επίσημα figures, νομίζω η mclaren είναι άνετα μπροστά... απλά το audi έτρωγε σπρώξιμο από την αρχή για κάποιο λόγο.. και άνετα μπορούσαν να'χουν άλλα αμάξια που το'χαν για πλάκα.. φαίνεται ότι δεν το συμπαθώ καθόλου ε; :p

 

Link to comment
Share on other sites

Οι τακτικές της Ferrari, από έναν άνθρωπο που τόλμησε και τα'πε.. έφαγε το ban του και κατάφερε να τους ξαναπείσει (με κόστος μια ΠΟΛΥ πιο ελαφριά τσέπη και δάνεια) να του δώσουν αμάξι για δοκιμή.. μέσα από όλο αυτό νομίζω κατάφερε να πιάσει θέση στον καναπέ του top gear. 

Link to comment
Share on other sites

πριν 17 λεπτά, το μέλος bassplayer έγραψε:

Αν είναι να επιστρέψει από ενοικίαση...  μια χαρά είναι!!!

Μια φορά έκανα το λάθος και επέστρεψα αμάξι "άδειο" και δεν θα το ξανακάνω. Πάντα πάω και γεμίζω με την τιμή που θέλω εγώ, πριν παραδώσω. Μάλιστα μια φορά επέστρεφα ένα αμάξι βράδυ Κυριακής, στο γκαράζ ενός βενζινάδικου, οπότε ήταν ό,τι πρέπει πριν ρίξεις το κλειδί στο κουτάκι...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.