PetrosD Δεκέμβριος 24, 2014 #4021 Δεκέμβριος 24, 2014 (edited) Όταν ο Jeremy Clarkson είχε οδηγήσει σε εκείνο το Top Gear Challenge τη Bugatti Veyron είχε δηλώσει στεναχωρημένος επειδή νόμιζε ότι στο βωμό της οικονομίας και της οικολογικής συνείδησης, αυτή θα ήταν το τελευταίο πάρα πολύ δυνατό supercar. Σήμερα πήρε το μάτι μου το παρακάτω, που όπως φαίνεται τον διαψεύδει!!!!!!!! http://www.iefimerida.gr/news/184231/kostos-25-ekatommyria-kai-teliki-460-gia-ti-nea-bugatti#ixzz3Mqmtp4oX Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2014 από PetrosD
Delijohn Δεκέμβριος 24, 2014 #4022 Δεκέμβριος 24, 2014 (edited) ο τρελός μετά την 599, πήρε και την FF για λίγους μήνες... (το βίντεο είναι λίγο παλιό και ανέβηκε ξανά σήμερα) Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 24, 2014 από Delijohn 1
Thresh86 Ιανουάριος 12, 2015 #4024 Ιανουάριος 12, 2015 Honda NSX 2015 - V6 twin turbo - 3 ηλεκτροκινητήρες - DCT 9 (!) ταχυτήτων - 4wd - Αλουμίνιο + ατσάλι ~ 550 hp απο www.autoblog.com 8
racer Ιανουάριος 13, 2015 #4026 Ιανουάριος 13, 2015 Λάθος αυτοκίνητο πόσταρες Ford GT http://jalopnik.com/ford-gt-this-is-it-1678893649 http://jalopnik.com/these-are-the-ford-gt-photos-that-will-make-ferrari-shi-1678957668
Delijohn Ιανουάριος 13, 2015 #4027 Ιανουάριος 13, 2015 αυτή είναι η μόνη γωνία που φαίνεται όμορφο.. δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. 1000 φορές το στρογγυλεμένο προηγούμενο..
racer Ιανουάριος 13, 2015 #4028 Ιανουάριος 13, 2015 Εγώ πάλι έχω χαζέψει. Απίστευτο. Ανακοίνωσε και Mustang GT350R (με carbon ζάντες) και Raptor 2017. Αγαπάω Ford
UltraB Ιανουάριος 13, 2015 #4029 Ιανουάριος 13, 2015 αυτή είναι η μόνη γωνία που φαίνεται όμορφο.. δε μου άρεσε ΚΑΘΟΛΟΥ. 1000 φορές το στρογγυλεμένο προηγούμενο.. Εγώ πάλι έχω χαζέψει. Απίστευτο. Ανακοίνωσε και Mustang GT350R (με carbon ζάντες) και Raptor 2017. Αγαπάω Ford Μην τον ακούς, δεν έχει καλό γούστο όσο αφορά τα αυτοκίνητα Η αλήθεια είναι πάντως ότι είναι αρκετά extreme η όλη σχεδίαση, αλλά να μου πεις, εκεί στοχεύει...
Delijohn Ιανουάριος 13, 2015 #4031 Ιανουάριος 13, 2015 Δηλαδή θέλετε να μου συγκρίνετε το μυώδες σώμα με τις στρογγυλεμένες άκρες αυτού... με αυτό το ηλεκτρικό σκουπάκι κινεζικής προέλευσης προφανώς (λόγω γωνιών και κοψιμάτων) το οποίο έχει κλέψει χαρακτηριστικά από άλλα supercars; Τις εισαγωγές στο καπό αλά F50, τις απολήξεις της εξάτμισης ψηλά αλά P1 ή τη φάτσα που είναι σα βάτραχος (citroen) με πρησμένα μάτια (φανάρια); αν το παρατηρήσετε έχει κ μια ελαφριά κλίση προς τα πάνω (!!!) αντί για προς τα κάτω. Άσχημο για μένα. Δείτε και τις πόρτες να ολοκληρωθεί η αηδία. Τις έκαναν ακόμα χειρότερες! Για να μη σχολιάσω τη σκαλωσιά από την οροφή προς τους 2 πίσω θόλους στις ρόδες. Καθόλου καθαρές γραμμές. Καθόλου όμορφη "συνέχεια". Και να πω ότι το διαφήμισαν για stealth κι είναι όλο γωνίες.. κομμάτια να γίνει.Αυτό έχει και άσχημες καμπύλες ανάμεσα. Το NSX είναι από την ανατολή κ παρόλο τα κοψίματά του είναι πιο όμορφο! Δείχνει μυώδες και "κακό". Αλλά ωραίο! Επιβλητικό. Γούστα βέβαια είναι αυτά! 2
UltraB Ιανουάριος 13, 2015 #4032 Ιανουάριος 13, 2015 Για το NSX θα συμφωνήσω, όχι όμως και για το Ford που θεωρώ ότι όλα όσα από τα αυτοκίνητα που παρουσίασε είναι αρκετά όμορφα εμφανισιακά.Επίσης, μου αρέσουν οι γωνίες στα αυτοκίνητα, τα κάνουν να διαφέρουν!
Delijohn Ιανουάριος 13, 2015 #4033 Ιανουάριος 13, 2015 κι εγώ λατρεύω τις γωνίες.. και τις καμπύλες.. θέλω αρμονία όμως.. να "κυλάει" το μάτι πάνω! Από αυτή τη γωνία, μπορείς να μου πεις αν το αμάξι είναι "τσαλακωμένο" ή όχι;
UltraB Ιανουάριος 13, 2015 #4035 Ιανουάριος 13, 2015 (edited) κι εγώ λατρεύω τις γωνίες.. και τις καμπύλες.. θέλω αρμονία όμως.. να "κυλάει" το μάτι πάνω! Από αυτή τη γωνία, μπορείς να μου πεις αν το αμάξι είναι "τσαλακωμένο" ή όχι; Όπως έγραψα και πιο πάνω το έχουν κάνει πολύ extreme, έχει ξεφύγει λίγο το πράγμα στο Ford. Στο τελευταίο μου post όμως αναφερόμουν γενικα Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 13, 2015 από UltraB
liakjim Ιανουάριος 13, 2015 #4036 Ιανουάριος 13, 2015 Αεροδυναμικά πολύ ενδιαφέρουσα ως προσέγγιση. Αισθητικά πάλι όχι. Προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου η αισθητική αλλά οι χρόνοι.
panos2171 Ιανουάριος 15, 2015 #4037 Ιανουάριος 15, 2015 Tόσο το NSX όσο και το GT είναι εκπληκτικά. Βέβαια οι προηγούμενες γενιές είχαν ανεβάσει τόσο ψηλά τον πήχη οπότε δεν εντυπωσιάζουν και τόσο, παρ όλα αυτά κάναν καλή δουλειά. Στο NSX πάντως με χάλασε λίγο η τετρακίνηση... 1
Thresh86 Ιανουάριος 15, 2015 #4038 Ιανουάριος 15, 2015 Η τετρακίνηση του NSX δείχνει οτι θα είναι ένα σοφιστικέ σύστημα συνεπικουρούμενο απο torque vectoring υποσυστήματα με rear bias λογικά , προσανατολισμό. Αν θυμίζει το 4wd του Nissan GTR , τα πράγματα θα είναι αρκετά ενδιαφέροντα σε συνδυασμό με το χαμηλό σχετικά βάρος (κάτι για 1400 ειπώθηκε, που είναι επίτευγμα για διτούρμπινο τετρακίνητο + υβριδικό λογικής τιμής). Οι Αμερικανοί έχουν σοβαρέψει επίσης :2015 Mustang GT350R :-5.2L V8 , flat plane, 500hp ~ 8000rpm , 54kg ροπή-ΜagneRide ανάρτηση -19" carbon fibre ζάντες -> μοιάζουν απίστευτα πολύ με τις Enkei gt01 απο http://www.speedhunters.com/2015/01/street-legal-race-car-the-shelby-gt350r/ 1
PetrosD Ιανουάριος 15, 2015 #4040 Ιανουάριος 15, 2015 (edited) Λες να έχει και pushrods; Επίσης, για το άλλο θέμα με το 850, έχει ένας φίλος και μου τα έλεγε. Με πρώτη κάνεις παιχνίδια, αλλά μόλις κουμπώσει η 2α, επειδή είναι πολύ μακριά, δεν κάνει. Ακόμα και με το V12. Τώρα δυστυχώς το έχει χωρίς πινακίδες και δεν με έχει πάει βόλτα ακόμα.Το 6τάχυτο manual είναι το καλύτερο.. Έγινε επεξεργασία Ιανουάριος 15, 2015 από PetrosD
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now