felix Ιούλιος 3, 2013 #3761 Ιούλιος 3, 2013 Επικαλούμαι το δεύτερο κομμάτι του τίτλου του thread (Dreamcars) γι αυτο το ποστ...Είμαι στην ευτυχή θέση να μοιραστώ μαζί σας ενα όνειρό. Σε λίγες ημέρες θα είμαι (κατα πάσα πιθανότητα*) ο πανευτυχής κάτοχος ενος Datsun 280Z του 1978. Φοράει τον εργοστασιακό L28: Engine: 2.8 L (170 cu in) L28E I6, cast-iron block, alloy head, seven-bearing crankshaft, single overhead camshaft Displacement: 168 cu in (2753 cc) Bore: 86.1 mm (3.39 in) Stroke: 79.0 mm (3.11 in) Fuel System: Electric fuel pump, Bosch L-Jetronic fuel injection Compression Ratio: 8.3:1 Power: 170 hp (127 kW) at 5600 rpm Torque: 163 ft·lbf (221 N·m) at 4400 rpm Transmission: Five-speed manual Final Drive Ratio: 3.55:1 (απο τα πρώτα μοτέρ που φόρεσαν ηλεκτρονικό ψεκασμό) *Θα το πάρω αν είναι οπως μου το έχουν περιγράψει (να μπορεί να σωθεί τουλάχιστον) και επειδή η τιμή ειναι εξευτελιστική για την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου. Επίσης θα το πάρω για να το γλυτώσω απο την πρέσσα και με μια ευχή να μπορέσω κάποια στιγμή να το ανακατασκευάσω και να πάρω πινακίδες ιστορικού ΦΙΛΠΑ. Για αυτούς που δεν ξέρουν την ιστορία του οχήματος, εχει ψηφιστεί σαν το 2ο καλύτερο Sportscar της δεκαετίας του '70 πίσω απο την Ferrari Daytona... Απο τα αγαπημένα μου...πάρτο με το καλό και κάντο κουκλί... ...ένα από τα πιο όμορφα είναι ...από τα πιο παλιά βίντεο το 240Ζ του Darius Κhasabi με V8 Chevy Supercharged, ιεροσυλία μεν, αλλά ωραίος ήχος...
ΓιαγκΤ Ιούλιος 3, 2013 #3762 Ιούλιος 3, 2013 Κάτι άλλο που ξεχνάτε είναι ότι οι μπαταρίες δουλεύουν πολύ πιο αποδοτικά απότι ένας Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης στην κορυφή του βουνού.Τα μοτέρ χάνουν 40% της δύναμής τους λόγο του αραιού οξυγόνου..Τα ηλεκτρικά χάνουν ίσως λίγη δύναμη από τη μπαταρία λόγο χαμηλών θερμοκρασιών..Στις υψηλές θερμοκρασίες χάνουν οι μπαταρίες
Thresh86 Ιούλιος 9, 2013 #3763 Ιούλιος 9, 2013 1η γενιάς Celica, περιποιημένη απο κάποιον που πραγματικά αγαπά το αυτοκίνητο[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Kz0A3Nl2XuM]Toyota Celica: Japan's Forgotten Fastback - YouTube[/ame]
Delijohn Ιούλιος 12, 2013 #3764 Ιούλιος 12, 2013 The Stig says THIS is the only car in the world, that could hold a candle to the Lexus LFA! He also says it's the first Ferrari he's ever driven, that he'd actually buy (if he had the money). Me though, I mean it's brilliant, but I think it could be better still if it had slower steering, and it's hard for me to say this, but a bit less power. Top Gear s20e02
paparoach Ιούλιος 12, 2013 #3765 Ιούλιος 12, 2013 Γέρασε!Γιαυτό τα λέει αυτά!Βέβαια κάνα P1/λα φεράρι άμα οδηγήσει τι θα πει ??
Thresh86 Ιούλιος 13, 2013 #3766 Ιούλιος 13, 2013 Αναλογικά, βάσει λογικής δικιάς του, έχει δίκιο. Το τελευταίο που θες σε ένα hyper gt είναι να είναι νευρικό συνέχεια, το ταξίδι που θα κάνεις θα είναι μαρτύριο σκέτο. Το LFA δεν είναι επακριβώς gt αλλά είναι μοναδικό σε αυτά που έχει και στην καμπίνα του μέσα , οπότε απο μόνο του είναι occasion. ΥΓ είχε τσιμπήσει και την πρωτιά σε σχέση με την F 599 HGTE στο τεστάκι του CarNDriver. Τότε , το πρόβλημα της Ferrari δεν ήταν τα άλογα βέβαια (621 παρακαλώ) αλλά το ληθαργικό στήσιμο. Ίσως τώρα να το παράκαναν λίγο ΥΓ 2 : οι έρωτες του Clarkson αλλάζουν ανα 3μηνο. :hi:
l2phile Ιούλιος 13, 2013 #3767 Ιούλιος 13, 2013 Μιας και γουστάρετε Πορσικά (ναι, το αμάξι που το 2013 μοντέλο, έχει ίδιο σχέδιο με το του '50)[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wKNhjBNTA-I]Porsche Carrera 3.2 Teardown - YouTube[/ame]
Billys Ιούλιος 15, 2013 #3768 Ιούλιος 15, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BQ05ITh5YSQ]2013 Bentley Continental GT Speed! The Incomparable British Luxury Coupe - Ignition Episode 74 - YouTube[/ame]
Thresh86 Ιούλιος 19, 2013 #3769 Ιούλιος 19, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=bOA5YN6ryz4]Mercedes A45 AMG v BMW M135i on Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]O 2λιτρος της Mercedes, απο τώρα International Engine of the Year 2014 στην κατηγορία των 2λίτρων.Αν δεν το δώσουν , είναι πιο πουλημένοι κι απ'το Ιταλικό Πρωτάθλημα.
HotPeanut Ιούλιος 24, 2013 #3770 Ιούλιος 24, 2013 :nada:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gZ7snULupqE]AMS Alpha Omega: World's First 7 Second R35 GT-R! - YouTube[/ame]
Samael Ιούλιος 25, 2013 #3771 Ιούλιος 25, 2013 Ντάξ ψέματα ειναι ε? Στροφάρει στις 10,000+rpm, τερματίζει το στροφόμετρο στις 8 και πάει...και πάει... Βέβαια είμαι περίεργος κάθε πότε κατεβάζουν μοτέρ για γενική επισκευή, μετά από κάθε event maybe?
performer Ιούλιος 25, 2013 #3772 Ιούλιος 25, 2013 Ντάξ ψέματα ειναι ε? Στροφάρει στις 10,000+rpm, τερματίζει το στροφόμετρο στις 8 και πάει...και πάει... Βέβαια είμαι περίεργος κάθε πότε κατεβάζουν μοτέρ για γενική επισκευή, μετά από κάθε event maybe? μετά από κάθε run
PetrosD Ιούλιος 30, 2013 #3773 Ιούλιος 30, 2013 2014 Chevrolet Corvette Stingray[ame=http://www.youtube.com/watch?v=O1nlfMTL154]2014 Chevrolet Corvette Stingray Z51 - Road Test - CAR and DRIVER - YouTube[/ame]
HotPeanut Αύγουστος 2, 2013 #3774 Αύγουστος 2, 2013 Nissan GT-R Nismo 2014: Το ιαπωνικό θαύμα της επιτάχυνσης - Αυτοκίνητο - Ειδήσεις - Kόσμος - in.gr
Athens2004 Αύγουστος 14, 2013 #3775 Αύγουστος 14, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=X2B4bNds5ts]Yamaha MT-09 First Look & Startup! - YouTube[/ame]Specs 2014 Yamaha MT-09 technical specificationsType: 3-cylinder liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valveDisplacement: 847ccBore x stroke: 78.0 Χ 59.1mmCompression ratio: 11.5: 1Maximum power: 84.6kW (115 HP) at 10,000 RPMMaximum torque: 87.5Nm at 8,500 RPMStarting: ElectricLubrication: Oil bathClutch: Oil bath multi plateTransmission: 6-speedFinal Drive: ChainPrimary reduction ratio: 1.681 (79/47)Secondary reduction ratio: 2.813 (45/16)1st gear ratio: 2.667 (40/15)2nd gear ratio: 2.000 (38/19 )3rd gear ratio: 1.619 (34/21)4th gear ratio: 1.381 (29/21)5th gear ratio: 1.190 (25/21)6 gear ratio: 1.037 (28/27)Frame: Aluminum Diamond structureFront suspension: USD with 41mm and adjustable reboundFront travel: 137 mmRear suspension: Monoshock with preload and rebound dampingRear wheel travel: 130 mmRake: 25 ΊTrail: 103 mmFront brake: Double floating disc of 298 mmRear brake: Disk of 245 mmFront tyre: 120/70ZR17M/C (58W) (tubeless)Rear Tyre: 180/55ZR17M/C (73W) (tubeless)Length: 2.075mmWidth: 815mmHeight: 1.135mmSeat Height : 815mmWheelbase: 1.440mmMinimum ground clearance: 135mmWeight including full fuel tank, engine oil, coolant): 188 kg / ABS 191 kgFuel tank capacity: 14 litersEngine oil : 3.4 liters Βλεπω την γιαμαχα να τα πουλάει αυτά οπως τα xt οταν πρωτοβγήκαν : P
HotPeanut Αύγουστος 15, 2013 #3776 Αύγουστος 15, 2013 Αν και δεν είμαι φαν των μοτοσυκλετών η συγκεκριμένη μου αρέσει πολύ.
2cpu Αύγουστος 15, 2013 #3777 Αύγουστος 15, 2013 Βλεπω την γιαμαχα να τα πουλάει αυτά οπως τα xt οταν πρωτοβγήκαν : P Aν εχει και την επιτυχια των ΧΤ στο να πουλαει μπιελες ουυυυυυ τι να σε πω τρελλα λεφτα
Thresh86 Αύγουστος 15, 2013 #3778 Αύγουστος 15, 2013 ^Αρκετά μπερδεμένο μηχανάκι. HOREX VR6[ame=http://www.youtube.com/watch?v=3I_OctAiLr0]Horex VR6 - YouTube[/ame]
Athens2004 Αύγουστος 15, 2013 #3779 Αύγουστος 15, 2013 Aν εχει και την επιτυχια των ΧΤ στο να πουλαει μπιελες ουυυυυυ τι να σε πω τρελλα λεφτα Kάτσε λίγο - περίμενε , ενοείς οτι τα τρικύλινδα θα χτυπάνε μπιέλες ?
2cpu Αύγουστος 15, 2013 #3780 Αύγουστος 15, 2013 Εννοω οτι αν ειναι τοσο επιτυχημενο και να βγαζειπροβληματα .Τα ΧΤ ναι μεν ειχανε επιτυχια και ακομα τα ζητανε αλλααλλαξανε ποσες φορες την ιπποδυναμη τους μπας και σταματησουν τα προβληματα.Ετσι και αυτο.Ενα νεο μοτερ τρικυλινδρο απο την αρχη μμμ μακαρι αλλα κραταωτις επιφυλαξεις μου.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now