Thresh86 Ιούνιος 28, 2013 #3741 Ιούνιος 28, 2013 Πως στρίβει μια Gt2 rs[ame=http://www.youtube.com/watch?v=TBrXft_p7Kg]The Science of Speed: 2011 Porsche 911 GT2 RS - YouTube[/ame]Τι χέρια χρειάζεται για να πάει μια GT2 RS : [ame=http://www.youtube.com/watch?v=GZvbMkf835A]Porsche 911 GT2 RS Fifth Gear - YouTube[/ame]Γιατί χρειάζεται τέτοια χέρια :[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Oo2JBcYaYyU]porsche 997 gt2 time attack tsukuba - YouTube[/ame]Κάτι απο όλα αυτά περιμένουμε και στην 991 GT2 :banging:
Delijohn Ιούλιος 1, 2013 #3744 Ιούλιος 1, 2013 The new 911 Turbo S boasts 412 kW (560 hp) between 6,500 rpm and 6,750 rpm. Its maximum torque of 700 Nm is available for an unlimited period of time. The overboost function in the Sport Chrono Package Turbo, which comes as standard, facilitates an increase to 750 Nm. The new Cayman is equipped with a completely newly developed 2.7-litre boxer engine and the Cayman S is driven by a 3.4-litre variant, both of which are tuned for sporty driving. Accelerator pedal inputs are translated directly into propulsion. Maximum torque is available over a broad engine speed range.
winters Ιούλιος 1, 2013 #3745 Ιούλιος 1, 2013 Its maximum torque of 700 Nm is available for an unlimited period of time.What does that mean?
Delijohn Ιούλιος 1, 2013 #3746 Ιούλιος 1, 2013 What does that mean?Σε ένα μεγάλο (σχεδόν όλο το) εύρος των στροφών;; Ότι δεν "κουράζεται" ο κινητήρας ή δεν πέφτει η απόδοσή του μετά από αρκετή χρήση ή σε μεγάλες θερμοκρασίες;; Δεν ξέρω.. υποθέτω.. :tw:
Athens2004 Ιούλιος 2, 2013 #3747 Ιούλιος 2, 2013 Λογικά ενοοει οτι τα 700Νμ τα εχεις μόνιμα εν αντιθέσει με τα 750 οπου ερχονται οταν μπει το overboost .
Dolly Ιούλιος 2, 2013 #3748 Ιούλιος 2, 2013 Κλασσικά οι κινητήρες έχουν τα άλογα ψηλά, αλλά όπως πχ με τυπικό παράδειγμα το S2000 θες ροπή χαμηλά για να "πάει" το τουτού.Τα τουρμπο μοτέρ έχουν την ιδιότητα πως βγάζουν ροπή απο πολύ χαμηλά και την κρατάνε για περισσότερο σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά, και πχ η προηγούμενη turbo είχε απο τις 1.750 στροφές το 80% της ροπής διαθέσιμο. Εικάζω πως η καινούργια έχει περισσότερη ακόμα διαθέσιμη και ίσως και νωρίτερα.Όντως τα 750 θα έρχονται μόνο με το overboost.
ΓιαγκΤ Ιούλιος 2, 2013 #3749 Ιούλιος 2, 2013 Κλασσικά οι κινητήρες έχουν τα άλογα ψηλά, αλλά όπως πχ με τυπικό παράδειγμα το S2000 θες ροπή χαμηλά για να "πάει" το τουτού.Τα τουρμπο μοτέρ έχουν την ιδιότητα πως βγάζουν ροπή απο πολύ χαμηλά και την κρατάνε για περισσότερο σε σχέση με τα ατμοσφαιρικά, και πχ η προηγούμενη turbo είχε απο τις 1.750 στροφές το 80% της ροπής διαθέσιμο. Εικάζω πως η καινούργια έχει περισσότερη ακόμα διαθέσιμη και ίσως και νωρίτερα.Όντως τα 750 θα έρχονται μόνο με το overboost.Επειδή έχουν την ευκολία του τουρμπο, φτιάχνουν κινητήρα με ροπή χαμηλά. Δεν είναι ιδιότητα του τουρμπο η ροπή χαμηλά.
XTCgr Ιούλιος 2, 2013 #3751 Ιούλιος 2, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=xxa8d0YM_10]S[/ame]Παρακαλείτε ο κος Chroma την επόμενη φορά που θα τον συναντήσουμε να μας κάνει προσομοίωση ari vatanen στο pikes peak... μας έχει λείψει....
paparoach Ιούλιος 2, 2013 #3752 Ιούλιος 2, 2013 Ο 4ος χρόνος γενικής ήταν με ηλεκτρικό....ΕΕΕΕΕΕΕΕΈρχονται...Το θεωρώ πολύ σημαντικό..Έσπασε το φράγμα των 10' με το ηλεκτρικό, σε λίγα χρόνια συμμετοχής.Σε 2-3 χρονάκια θα κοντράρονται στα ίσια θαρρώ..Μπράβο στο Γάλλο για το χρόνο του και για την προσπάθειά του!
Thresh86 Ιούλιος 2, 2013 #3753 Ιούλιος 2, 2013 Vicious[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QN6LcXhOI0s]0-100 km/h : McLaren MP4-12C Spider Launch Control (Motorsport) - YouTube[/ame]
Κοπρίτης Ιούλιος 2, 2013 #3754 Ιούλιος 2, 2013 Ο 5ος χρόνος γενικής ήταν με ηλεκτρικό....ΕΕΕΕΕΕΕΕΈρχονται...Το θεωρώ πολύ σημαντικό..Έσπασε το φράγμα των 10' με το ηλεκτρικό, σε λίγα χρόνια συμμετοχής.Σε 2-3 χρονάκια θα κοντράρονται στα ίσια θαρρώ.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=5LRFPo6pymY]"Monster" Tajima's 2013 Pikes Peak Practice Run[/ame]τον βλεπω και με πιανει η καρδια μου ρε γμτυποσυνειδητα εχω συνδεσει αυτο τον ηχο με τρολλεϋ και μεσα σταθερης τροχειαςκαι με την αντιστοιχη μαζα/αδρανεια κατα νουσε καθε στροφη λεω τωρα θα φυγει ευθεια, τωρα θα φυγει...και περιμενω το μακρινο πλανο απο το ελικοπτερο με το σαλτο μορταλεπου θα παει θα το συνηθίσουμε κι αυτο... :sorry:
LevelOne Ιούλιος 2, 2013 #3756 Ιούλιος 2, 2013 Επίσης ενα μεγάλο αβαντάζ που έχουν τα ηλεκτροκίνητα και το οποίο γίνεται ακόμα πιο αισθητό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειναι οτι οι μπαταρίες μπαίνουν στη σκάφη του οχήματος, δηλαδή στο πιο χαμηλό σημείο του και λόγω βάρους, ριχνουν πολύ κάτω το κέντρο βαρος του οχήματος. Μεγάλο benefit σε στριφτερά κομμάτια..
Delijohn Ιούλιος 2, 2013 #3757 Ιούλιος 2, 2013 Επίσης ενα μεγάλο αβαντάζ που έχουν τα ηλεκτροκίνητα και το οποίο γίνεται ακόμα πιο αισθητό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ειναι οτι οι μπαταρίες μπαίνουν στη σκάφη του οχήματος, δηλαδή στο πιο χαμηλό σημείο του και λόγω βάρους, ριχνουν πολύ κάτω το κέντρο βαρος του οχήματος. Μεγάλο benefit σε στριφτερά κομμάτια..Επίτρεψέ μου να αμφιβάλλω αν είναι αβαντάζ.. Δε λέω, καλό είναι να χαμηλώνει το κέντρο βάρους, μα το βάρος είναι τόσο πολύ που δεν θεωρείται σαν αβαντάζ, το ότι υπάρχει στο αμάξι. Τώρα βέβαια αν μιλάμε για αμάξια που ΠΡΕΠΕΙ να είναι ηλεκτρικά, τότε οκ εννοείται πως συμφέρει να μπαίνουν κάτω..
LevelOne Ιούλιος 2, 2013 #3758 Ιούλιος 2, 2013 Το βάρος σαφως είναι μειονέκτημα αλλα στην περίπτωση του ηλεκτρικού βοηθάει επίσης το όχημα να βάλει κάτω την θηριώδη ροπή που έχουν οι ηλεκτροκινητήρες.
Delijohn Ιούλιος 3, 2013 #3759 Ιούλιος 3, 2013 Εγώ νομίζω πως απλά όλα ελέγχονται από 2-3 τσιπάκια παραπάνω κ μερικές γραμμές κώδικα. Όταν όλα δουλεύουν με νέο τρόπο, θεωρώ πως είναι πολύ πιο εύκολο να ελέγξουν ακόμα κ το παραμικρό σπινάρισμα. Το βάρος μόνο κακό κάνει. Όταν φτιάχνουν αμάξια από carbon fiber, σημαίνει ότι έχουν ανάγκη από όοοοοολο κ λιγότερο βάρος. Όταν χρησιμοποιούν torque vectoring για να στρίβει ικανοποιητικά κ με μαγικό τρόπο (που εντυπωσιάζει), πάει να πει πως αυτό το βάρος τους δυσκόλευε κι είπαν να χρησιμοποιήσουν το θετικό των ηλεκτρικών κινητήρων, που είναι το πώς μπορούν να τους ελέγξουν. Άρα θεωρώ πως ακόμα κ τη θηριώδη ροπή μπορούν "να τη βάλουν κάτω" αλλιώς.. θες με καλύτερα αεροδυναμικά βοηθήματα, θες με ακόμα πιο έξυπνα limited slip diffs και traction controls και launch controls.. όσο θηριώδης και να είναι η ροπή, ελέγχεται πολύ πιο εύκολα σε έναν ηλεκτρικό κινητήρα. Το μεγάλο βάρος των μπαταριών δεν ευνοεί ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ένα αμάξι! Και θεωρώ πως σιγά σιγά θα πάμε και σε πιο premium κατασκευές μπαταριών, που θα βοηθήσουν στο λιγότερο βάρος..
paparoach Ιούλιος 3, 2013 #3760 Ιούλιος 3, 2013 Κάτι άλλο που ξεχνάτε είναι ότι οι μπαταρίες δουλεύουν πολύ πιο αποδοτικά απότι ένας Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης στην κορυφή του βουνού.Τα μοτέρ χάνουν 40% της δύναμής τους λόγο του αραιού οξυγόνου..Τα ηλεκτρικά χάνουν ίσως λίγη δύναμη από τη μπαταρία λόγο χαμηλών θερμοκρασιών..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now