Dolly Ιούνιος 18, 2013 #3721 Ιούνιος 18, 2013 Ρε σορρυ... Λέω, Μόνο εγώ νομίζω πως στον 2ο αγώνα, με το GΤR που είναι 1200 άλογα , παρά, πάνε κοντά για να έχουν 800 άλογα διαφορά? Νομίζω πως τώρα μίλησα λίγο καλύτερα
HotPeanut Ιούνιος 18, 2013 #3722 Ιούνιος 18, 2013 Μπορεί να του κλώτσησε καμιά ταχύτητα στην αρχή. Η μπορεί να μην το πάτησε τέρμα.Δεν ξέρεις.
stefanakos8 Ιούνιος 18, 2013 #3723 Ιούνιος 18, 2013 Σε καθαρους χρονους (αφαιρωντας το reaction time), το GTR παρολο που ειναι 800 αλογα λιγοτερα (αν ειναι οντως τοσα), γραφει καλυτερο χρονο και στο 400αρι και στο mile.Βεβαια στους τελος "αρπαξε" λιγο και πηγαν να το σβησουνε πριν φουντωσει και καει ολοκληρο.
paparoach Ιούνιος 18, 2013 #3724 Ιούνιος 18, 2013 Αν δείτε όλο το βίντεο προσεκτικά, χρόνους και τελικές, θα δείτε ότι δεν τα έδωσε όλα..
stefanakos8 Ιούνιος 18, 2013 #3725 Ιούνιος 18, 2013 Αν δείτε όλο το βίντεο προσεκτικά, χρόνους και τελικές, θα δείτε ότι δεν τα έδωσε όλα..Οντως στην κοντρα με το juke-r και στην τελευταια εχει γραψει αρκετα καλους χρονους οπου στο 400αρι ειναι σχεδον ιδιος με του GTR της δευτερης κοντρας και στο mile αρκετα ταχυτερο (στην κοντρα με το juke στο mile βγαινει με 370 χλμ και αρκετα καλο χρονο).
LevelOne Ιούνιος 18, 2013 #3726 Ιούνιος 18, 2013 Και πάλι, το GTR του Γιούρι παίρνει το λουκούμι. Πλέον δεν έχει νόημα αυτο με τα άλογα. Αντε και την κάνανε 8.000 άλογα την Lambo. Μάλλον χειρότερους χρόνους θα κάνει, πιστεύω οτι 500 άλογα λιγότερα και 4κινητη θα έπαιρνε το WR. Εκεί γαζώνει ο γκοτζίλας...
Delijohn Ιούνιος 20, 2013 #3729 Ιούνιος 20, 2013 Φρέσκο πράγμα, σπαρταριστό! Δείτε το μέχρι τέλους.. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=ruFXKEIPTvA]Jaguar F-Type V8S v Aston V8 Vantage Roadster v 911S Convertible. - /CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]
Dolly Ιούνιος 20, 2013 #3732 Ιούνιος 20, 2013 Είναι κούκλα αλλά πολλά λεφτά. Σπέκαρα ένα V6 το γρήγορο και πάει στον θεό, δηλαδή ΔΕΝ το παίρνεις...
Thresh86 Ιούνιος 20, 2013 #3733 Ιούνιος 20, 2013 Πως καταφέρνουνε σασί που θεωρητικά max 1500άρι έπρεπε να βρίσκονται, να ξεπερνούν το 1700άρι ,είναι απορίας άξιο. :...:Να έλεγα π.χ A45 AMG , οκ, μιλάμε για τυπικο σασί που έχει δεχτεί ένα σκασμό βελτιώσεις πάνω + φρένα + ζάντες + διαφορικά + κλπα. Κατα τα άλλα, Aston για μένα. Απλό, διαχρονικό, ξεχωριστό. Το 2008 είδα μια V8 στο Lugano, δεν γέρασε στα μάτια μου ακόμα. :snap:
Delijohn Ιούνιος 20, 2013 #3734 Ιούνιος 20, 2013 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=CspcnZ1IBs8]Jaguar C-X75 hypercar - LaFerrari and McLaren P1 rival - driven by autocar.co.uk - YouTube[/ame]ήρθε από το πουθενά.. και θα μείνει στο πουθενά μάλλον..
racer Ιούνιος 20, 2013 #3735 Ιούνιος 20, 2013 NewsAuto.gr – Πάθος για το αυτοκίνητο | Με 577 PS το Nismo GT-RΕίναι που είναι το απλό, το Nismo τι θα κάνει;
Dolly Ιούνιος 21, 2013 #3736 Ιούνιος 21, 2013 Τα νισμο γενικά και παραδοσιακά δεν είναι τερατουργήματα απο θέμα αλόγων κλπ, συνήθως είναι με πολλές μικρές βελτιώσεις here and there, και ένα 0,1 δευτερόλεπτο διαφορά στο 0-100 αλλά πολλές ουσιστικές μικρές.
alexandertm8 Ιούνιος 24, 2013 #3737 Ιούνιος 24, 2013 (edited) Επικαλούμαι το δεύτερο κομμάτι του τίτλου του thread (Dreamcars) γι αυτο το ποστ...Είμαι στην ευτυχή θέση να μοιραστώ μαζί σας ενα όνειρό. Σε λίγες ημέρες θα είμαι (κατα πάσα πιθανότητα*) ο πανευτυχής κάτοχος ενος Datsun 280Z του 1978. Φοράει τον εργοστασιακό L28: Engine: 2.8 L (170 cu in) L28E I6, cast-iron block, alloy head, seven-bearing crankshaft, single overhead camshaft Displacement: 168 cu in (2753 cc) Bore: 86.1 mm (3.39 in) Stroke: 79.0 mm (3.11 in) Fuel System: Electric fuel pump, Bosch L-Jetronic fuel injection Compression Ratio: 8.3:1 Power: 170 hp (127 kW) at 5600 rpm Torque: 163 ft·lbf (221 N·m) at 4400 rpm Transmission: Five-speed manual Final Drive Ratio: 3.55:1 (απο τα πρώτα μοτέρ που φόρεσαν ηλεκτρονικό ψεκασμό) *Θα το πάρω αν είναι οπως μου το έχουν περιγράψει (να μπορεί να σωθεί τουλάχιστον) και επειδή η τιμή ειναι εξευτελιστική για την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου. Επίσης θα το πάρω για να το γλυτώσω απο την πρέσσα και με μια ευχή να μπορέσω κάποια στιγμή να το ανακατασκευάσω και να πάρω πινακίδες ιστορικού ΦΙΛΠΑ. Για αυτούς που δεν ξέρουν την ιστορία του οχήματος, εχει ψηφιστεί σαν το 2ο καλύτερο Sportscar της δεκαετίας του '70 πίσω απο την Ferrari Daytona... Ένα απο τα 5 αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Για να καταλάβεις πόσο μου αρέσουν αυτές οι γραμμές στην 5άδα μέσα υπάρχουν τα "ξαδερφάκια" του: Jaguar Type E ('61) Ferrari 250 GTO ('62) Toyota 2000GT ('65) Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 24, 2013 από alexandertm8
Dolly Ιούνιος 28, 2013 #3740 Ιούνιος 28, 2013 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ...GT2, δοκιμές ΧΩΡΙΣ κεραμικά... cudos, και με το PDK (αλλαγή στο 3ο πέρασμα)GT2-RS, με κεραμικά, πιο "πάρα τα φρύδια μου" ήχος, δεν άκουσα αλλαγή...Δεν το έβαλε καλά 1η στροφή / πέρασμα το "απλό" GT2, που σκατά είναι ο Βάλτερ να μας πει, τα παλιό καλό "αποφασίσαμε να βάλουμε 315 πίσω λάστιχο απο 305 γιατί μου έφυγε με 305 στην παρατεταμένη αριστερή, και δε θέλουμε να τρομάξουν οι αγοραστές".Δημοσιογράφος - Πάυση.Ευχαριστώ.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now