Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Πολύ ωραίο το tesla s . Και αν δεν παιζόταν το παιχνίδι συμφερόντων με τις πετρελαϊκές τα ηλεκτρικά θα είχαν ήδη κυριαρχήσει εδώ και χρόνια

Βασικά πιο παλιά τα ηλεκτροκίνητα ηταν συνήθως κατι ασχημα αργόστροφα...τωρα βγήκαν αυτα τα με την τεράστια δυναμη.

Η καλύτερη επιλογή ειναι να εχεις ενα ηλεκτροκίνητο και φωτοβολταικά στο σπίτι σου αλλα χρειάζεσε αρκετή ενεργεια..και εχω ακουσει οτι βαζουν και φορους εκεί...Οπότε και να τελειώσει το παιχνίδι συμφερόντων πάλι θα στραβώσει κατι.

Link to comment
Share on other sites

Βασικά πιο παλιά τα ηλεκτροκίνητα ηταν συνήθως κατι ασχημα αργόστροφα...τωρα βγήκαν αυτα τα με την τεράστια δυναμη.

Η καλύτερη επιλογή ειναι να εχεις ενα ηλεκτροκίνητο και φωτοβολταικά στο σπίτι σου αλλα χρειάζεσε αρκετή ενεργεια..και εχω ακουσει οτι βαζουν και φορους εκεί...Οπότε και να τελειώσει το παιχνίδι συμφερόντων πάλι θα στραβώσει κατι.

Θα φορτίζεις με 50 λεπτά την κιλοβατώρα; Είσαι τρελός; :p

Εκτός αν εννοείς να έχεις φωτοβολταϊκά αλλά να το φορτίζεις κανονικά από τη ΔΕΗ :p

Link to comment
Share on other sites

Θα φορτίζεις με 50 λεπτά την κιλοβατώρα; Είσαι τρελός; :p

Εκτός αν εννοείς να έχεις φωτοβολταϊκά αλλά να το φορτίζεις κανονικά από τη ΔΕΗ :p

Γιατί 50 λεπτά την kwh? αμα εχεις δικά σου φωτοβολταικά ειναι τσάμπα. (ή οχι? :p )

Link to comment
Share on other sites

Γιατί αν έχεις δικά σου, την πουλάς στη ΔΕΗ 50 και την αγοραζεις <10 ;)

Μου φένεται περίεργο πως ισχύει κάτι τέτοιο και δε βγαίνει χαμένη η ΔΕΗ...

Παντως αν εχεις αμάξι 90,000 ευρο σίγουρα εχεις και λεφτα για βενζίνη (αν ειναι βενζινοκίνητο)

Τα θετικά του tesla ειναι οι επιδόσεις και οτι δεν βγαζει καυσαέρια..

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία κεντρική κονσόλα το Τεσλα, ΝΟΤ.

Τελείως τυχαία έχω δίπλα μερικά προσπέκτους για τα saab 900/ 9000/ 9000 convertible.

Είχαν ΤΟΣΑ ΚΟΥΜΠΙΑ τα saab! Και μόνο που τα κοιτάζω χαιρόμαι. Άλλη αίσθηση δίνει το πάτήμα και άλλο η αφή!

Αυτά βέβαια ισχύουν για εμάς που μεγαλώσαμε με κουμπιά, οι επόμενες γενιές δε θα έχουν τέτοιο θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Τελείως τυχαία έχω δίπλα μερικά προσπέκτους για τα saab 900/ 9000/ 9000 convertible.

Είχαν ΤΟΣΑ ΚΟΥΜΠΙΑ τα saab! Και μόνο που τα κοιτάζω χαιρόμαι. Άλλη αίσθηση δίνει το πάτήμα και άλλο η αφή!

Αυτά βέβαια ισχύουν για εμάς που μεγαλώσαμε με κουμπιά, οι επόμενες γενιές δε θα έχουν τέτοιο θέμα!

Εγω με τα 2 ακρα...

Ή full τεχνολογία..δηλαδη tesla (το οποιο ομως φοβαμαι πως θα εχει πολλα αρνητικά,πχ μπορει να μην πιανει καλα η οθόνη αφής ή θα πρέπει να περνεις τα ματια απο τον δρομο για να πατισεις καπου ενω με τα κουμπιά μπορουσες με την αισθηση να το βρείς, ισως τα κουμπια στο τιμόνι του tesla να βοηθούν και το πιο σημαντικό..ποσο ανθεκτικό είναι? φανταζεστε με κανενα αποτομο φρεναρισμα η κοπελα/γυναικα που θα παταγε καπου στην οθόνη να σας την ραγίσει με το νύχι? :p )

ή γεμάτο κουμπιά (να εχει ομως και οθόνη κανονική)

Η Audi μεχρι τα προτελευταία μοντέλα το πήγενε καλά...τωρα με το Α3 καπως τα ελατωσε τα κουμπιά

Ενω η Seat δε εβαλε ποτέ πολλα κουμπια...

Link to comment
Share on other sites

Audi R8 την εχει ενας "μαφιόζος" απο τους Corleone της Ιταλίας. Το αυτοκίνητο το εβλεπα συχνά οταν το ειχε ο προηγούμενος ιδιοκτίτης ο οποιος το εβαψε και μόλις το είδε ο μαφιόζος "shut up and take my money" :p 300.000 euro του εδωσε!

KerriVC-670x390.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εγω με τα 2 ακρα...

Ή full τεχνολογία..δηλαδη tesla (το οποιο ομως φοβαμαι πως θα εχει πολλα αρνητικά,πχ μπορει να μην πιανει καλα η οθόνη αφής ή θα πρέπει να περνεις τα ματια απο τον δρομο για να πατισεις καπου ενω με τα κουμπιά μπορουσες με την αισθηση να το βρείς, ισως τα κουμπια στο τιμόνι του tesla να βοηθούν και το πιο σημαντικό..ποσο ανθεκτικό είναι? φανταζεστε με κανενα αποτομο φρεναρισμα η κοπελα/γυναικα που θα παταγε καπου στην οθόνη να σας την ραγίσει με το νύχι? :p )

ή γεμάτο κουμπιά (να εχει ομως και οθόνη κανονική)

Η Audi μεχρι τα προτελευταία μοντέλα το πήγενε καλά...τωρα με το Α3 καπως τα ελατωσε τα κουμπιά

Ενω η Seat δε εβαλε ποτέ πολλα κουμπια...

Αν και τα κουμπιά είναι πολλά, επίσης αποσπούν την προσοχή.

Επιπρόσθετα, αισθητικά δεν είναι πάντοτε αποδεκτό (π.χ Opel Astra 2012 vs Volvo V40).

Το κακό με το Α3 είναι οτι φτήνυνε το εσωτερικό του , παραείναι απλό.

Η Seat μπορεί να μην έβαλε πολλά κουμπιά, αλλά τόσο άθλιο εσωτερικό όσο του

προηγούμενου Leon είχα χρόνια να δω.

(no offence προς του κατόχους, απλά είναι πραγματικά playskool)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.