Billys Σεπτέμβριος 12, 2012 #3421 Σεπτέμβριος 12, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=QhykdFxSWR0&feature=g-all-u]BMW M5 vs Porsche Panamera GTS! - Head 2 Head Episode 16 - YouTube[/ame]
Lakisss Σεπτέμβριος 12, 2012 #3422 Σεπτέμβριος 12, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=e69KpSFY8aY&feature=colike]The Making of RWB Bangkok - YouTube[/ame]
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 13, 2012 #3423 Σεπτέμβριος 13, 2012 Του κώλoυ δουλειά κάνει . Τα κομμάτια πρέπει να έχουν σταθερή απόσταση μεταξύ τους και όχι να παίζουν τα χιλιοστά για πλάκα. ΠΧ στο 3,53/6,40 το κομμάτι του φαναριού με την ποδιά ξεκινάει από διάκενο 3,5 χιλ γίνεται 2 στην στροφή , μετά 4 και καταλήγει 2
csaris Σεπτέμβριος 13, 2012 #3424 Σεπτέμβριος 13, 2012 Του κώλoυ δουλειά κάνει . Τα κομμάτια πρέπει να έχουν σταθερή απόσταση μεταξύ τους και όχι να παίζουν τα χιλιοστά για πλάκα.ΠΧ στο 3,53/6,40 το κομμάτι του φαναριού με την ποδιά ξεκινάει από διάκενο 3,5 χιλ γίνεται 2 στην στροφή , μετά 4 και καταλήγει 2Δεν νομιζω οτι υπαρχει αυτοκινητο στον κοσμο -ακομα και ολοκαινουργιο- που να μην χανει χιλιοστο απο αρμους.... ποσο μαλλον η μετατροπη.
Lakisss Σεπτέμβριος 14, 2012 #3425 Σεπτέμβριος 14, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=pKsLbWTZkKU&feature=colike]Bad Ass Control Panel - Tesla Dash - YouTube[/ame]
paparoach Σεπτέμβριος 14, 2012 #3426 Σεπτέμβριος 14, 2012 Μαμώ τα αυτοκίνητα..αλλά πλέον τα γκατζετάκια αυτά όσο οδηγείς τα βλέπω κάπως ...DANGERRRRδλδ να θες να ανάψεις τα φώτα και να μετακινείς την παπα@@@? i dont think so...
racer Σεπτέμβριος 14, 2012 #3427 Σεπτέμβριος 14, 2012 Κι' εμένα δε μ' αρέσουν. Εδώ στο Polo καμιά φορά ψάχνομαι γιατί οι βλάκες έχουν βάλει τα alarm σε λάθος θέση.. Για 'μένα το ταμπλό πρέπει να είναι σαν μια φωτογραφική, να μπορείς να το χειριστείς με κλειστά τα μάτια. Αν αυτό δε γίνεται, back to the drawing board biatches..
Billys Σεπτέμβριος 14, 2012 #3428 Σεπτέμβριος 14, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yNVKybrkhwg&feature=g-all-u]Aston Martin V12 Vantage Roadster review - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=YP5NMmYsHt0&feature=g-all-u]2013 Nissan GTR Start Up, Exhaust, and In Depth Review - YouTube[/ame][ame=http://www.youtube.com/watch?v=R2oG20BXymg&feature=g-all-u]Top 5 Dream Cars Driven, Tested & Reviewed - YouTube[/ame]
Billys Σεπτέμβριος 15, 2012 #3429 Σεπτέμβριος 15, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=9xtKBfmD5VU&feature=g-all-c]2013 Maserati GranTurismo Sport & MC Stradale Review - English Subtitled - www.hartvoorautos.nl - YouTube[/ame] :inlove:
racer Σεπτέμβριος 16, 2012 #3430 Σεπτέμβριος 16, 2012 Respect.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=wj3_0_czwCg]Nissan GT-R vs BMW M3 GTR - YouTube[/ame]
Billys Σεπτέμβριος 16, 2012 #3431 Σεπτέμβριος 16, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BSfZt2ybmBk&feature=watch-vrec]The 1,100 HP Switzer "Ultimate Street Edition" GTR - TUNED - YouTube[/ame]
HotPeanut Σεπτέμβριος 17, 2012 #3432 Σεπτέμβριος 17, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=mUxW8bqAtwg]WORLD RECORD: 964 Ferrari Cars Parade Around Silverstone F1 Circuit - YouTube[/ame]
racer Σεπτέμβριος 18, 2012 #3433 Σεπτέμβριος 18, 2012 The next F1.. is called P1 Marchettino: Mclaren P1 Revealed! Όπως και στην 12C, μου χτυπάει άσχημα η εξάτμιση σε αυτό το σημείο.
Dolly Σεπτέμβριος 18, 2012 #3435 Σεπτέμβριος 18, 2012 (edited) Φίλος ψώνισε σήμερα Έγινε επεξεργασία Σεπτέμβριος 18, 2012 από Dolly
RootX Σεπτέμβριος 19, 2012 #3436 Σεπτέμβριος 19, 2012 The next F1.. is called P1Όπως και στην 12C, μου χτυπάει άσχημα η εξάτμιση σε αυτό το σημείο. Εξάτμιση; HDMI port είναι ρα
Billys Σεπτέμβριος 20, 2012 #3438 Σεπτέμβριος 20, 2012 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=7xgakhV3hEw&feature=g-all-u]AMG CLS 63 Shooting Brake. Niche Car Porn - CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]
Lakisss Σεπτέμβριος 20, 2012 #3439 Σεπτέμβριος 20, 2012 Τι έχει μαζέψει ο άνθρωπος ρε!The Car Collection of WRC Legend Juha Kankkunen Picture Gallery
ΓιαγκΤ Σεπτέμβριος 21, 2012 #3440 Σεπτέμβριος 21, 2012 Δεν νομιζω οτι υπαρχει αυτοκινητο στον κοσμο -ακομα και ολοκαινουργιο- που να μην χανει χιλιοστο απο αρμους.... ποσο μαλλον η μετατροπη."Χάρη στη βοήθεια των laser για την επιλογή και συγκόλληση των επιφανειών, στην κορυφαία ρομποτική συναρμολόγηση, στις εξειδικευμένες τεχνικές και στη χρήση τεχνολογιών αιχμής, όπως ο έλεγχος των συγκολλήσεων με ακτίνες Χ, το νέο Focus έχει υποδειγματική ποιότητα κατασκευής. Οι αρμοί έχουν ελαχιστοποιηθεί στα 3.5 χιλιοστά σε όλο το αμάξωμα, ενώ οι ανοχές μειώθηκαν κατά 30% στο 1 μόλις χιλιοστό, πιστοποιώντας ότι κάθε νέο Focus πληροί τις ποιοτικές προδιαγραφές του design. "ή οι αρμοί έχουν ανομοιομορφία, τότε υπάρχει σίγουρα τρακάρισμα,
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now