jimakoZzz Νοέμβριος 29, 2011 #3141 Νοέμβριος 29, 2011 η bugati νομιζα πως εχει 2,8?? Ειναι σιγουρα ρεαλιστικα τα νουμερα ??
jax7480 Νοέμβριος 29, 2011 #3142 Νοέμβριος 29, 2011 Η Bugatti σύμφωνα με τον κατασκευαστή έχει 2.5sec.Στην πραγματικότητα δεν ξέρω πόσο το έχουν μετρήσει.
Servo1980 Νοέμβριος 29, 2011 #3143 Νοέμβριος 29, 2011 Ειναι τοσες οι μεταβλητες περα απο τα του ιδιου του αμαξιου (ασφαλτος, υψομετρο κτλ κτλ κτλ) σε καθε track που μπορεις να παρεις τα ιδια ακριβως αμαξια σε 2 διαφορετικα μερη και να βγαλουν αλλα νουμερα οποτε μην περιμενετε 100% ακριβη αποτελεσματα.
jimakoZzz Νοέμβριος 29, 2011 #3144 Νοέμβριος 29, 2011 γιατι σημασια δεν εχει παντα το μεγεθος http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3YfTtGCsiD8
HotPeanut Δεκέμβριος 1, 2011 #3145 Δεκέμβριος 1, 2011 in.gr - Μέσω Detroit η επιστροφή του Honda NSX - Αυτοκίνητο - Ειδήσεις - Kόσμος
Thresh86 Δεκέμβριος 3, 2011 #3146 Δεκέμβριος 3, 2011 Μazda furai concept (2008) δεν θυμαμαι να εχει ξαναμπει,οποτε εαν εχει ξαναπαιξει ας σβηστει... Σημ. προς τον αγαπητο μας αρχισχεδιαστη: θελουμε ενα pagani shaped οχημα βασικο κορμο με κατι απο batman και μπροστα βαλτε κατι σαν το μουτρο του Grinch για να τρομαζουν τα παιδακια.... ο ήχος είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αποκόσμος [ame=http://www.youtube.com/watch?v=oEOHn7rspsk]Mazda Furai Concept w/ rotary sound/autotao.com - YouTube[/ame] YΓ Ερώτησις : όταν κλείνει το γκάζι ακούγεται κάτι.Τι είναι?
z3et Δεκέμβριος 3, 2011 #3147 Δεκέμβριος 3, 2011 Εδω νομιζω δεν ακουγεται κατι:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=C4Xl0i4uNGU]Mazda Furai : Race Track - YouTube[/ame]ΥΓ: Στο ~1ο λεπτο εκει με την Πορσε AX0A0XAX0AX0AX0AX0 FAIL
Servo1980 Δεκέμβριος 3, 2011 #3148 Δεκέμβριος 3, 2011 Ειναι η ιδεα μου η κανει σαν φορμουλα ακομα και οταν παει σχετικα σιγα ? Αυτο μου θυμησε τα test runs του τελευταιου Honda πριν κανα δυο χρονια....Μαλλον ο ηχος αλλα φορμουλα εχει την τιμητικη του τελευταια...
Κοπρίτης Δεκέμβριος 3, 2011 #3149 Δεκέμβριος 3, 2011 YΓ Ερώτησις : όταν κλείνει το γκάζι ακούγεται κάτι.Τι είναι?σαν ηχος απο συγχρονιζε μοιαζειμαλλον το γραναζι συγχρονισμου του ροτορα πρεπει να ειναιτο οποιο λογικα ακουγεται στα σημεια που δεν ακουγεται ο ηχος του κινητηραλογικα καποιος ροταρακιας θα μας τα εξηγησει καλυτερα...
Athens2004 Δεκέμβριος 3, 2011 #3150 Δεκέμβριος 3, 2011 Ειναι η ιδεα μου η κανει σαν φορμουλα ακομα και οταν παει σχετικα σιγα ? Αυτο μου θυμησε τα test runs του τελευταιου Honda πριν κανα δυο χρονια....Μαλλον ο ηχος αλλα φορμουλα εχει την τιμητικη του τελευταια...[ame=http://www.youtube.com/watch?v=LQ7p6avK3K8]Honda HSV-010 EPSON - Honda's all new Super GT car - YouTube[/ame]
LevelOne Δεκέμβριος 4, 2011 #3151 Δεκέμβριος 4, 2011 [MENTION=1148]THRESH[/MENTION] ο ήχος ειναι απο straight cut γρανάζια ή σε διαφορικό ή σε κιβώτιο.
Servo1980 Δεκέμβριος 4, 2011 #3152 Δεκέμβριος 4, 2011 Ναι αυτο αν και το θυμαμαι σε μαυρο. Δεν ξερω, μαρεσει ο ηχος αλλα δεν μπορω να τον φανταστω σε δρομο....Σε δρομο προτιμω κατι με περισσοτερο μπασσο....
Thresh86 Δεκέμβριος 4, 2011 #3153 Δεκέμβριος 4, 2011 Κοπρίτη και LevelOne θενκς,εδώ ακούγεται και in car ο ήχος που έλεγα [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-YMcE-01sJs&feature=related]Mazda Furai Concept Laps Buttonwillow - YouTube[/ame]3 πρόσφατα dream cars για μένα :Mercedes C63 AMG Black Series Porsche GT3 RS 4.0Lexus LFA Nurburgring Edition
Athens2004 Δεκέμβριος 5, 2011 #3155 Δεκέμβριος 5, 2011 Ναι αυτο αν και το θυμαμαι σε μαυρο.Δεν ξερω, μαρεσει ο ηχος αλλα δεν μπορω να τον φανταστω σε δρομο....Σε δρομο προτιμω κατι με περισσοτερο μπασσο.... Καλα αγωνιστικο supercar ειναι χωρις τους περιορισμους σε ηχο(ρυπανση) καταλύτες - εκπομπες των αυτοκινητων δρομου με μοναδικο σκοπο την αποδοση . Αν το βγαλουν σε παραγωγή σίγουρα δεν θα ακούγεται έτσι ( ισως φερνει αλλα οχι ετσι ) . Και μην κοιτας - ακους το βιντεο 20 λεπτα συνοδηγος στο συγκεκριμενο χωρις κρανος η ωτοασπίδες ειναι ικανα πιστευω να σε φερουν κοντα στα ορια της τρελας
Billys Δεκέμβριος 5, 2011 #3156 Δεκέμβριος 5, 2011 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=LS90XYXi1xg&feature=g-all]Testing the 2012 Porsche Carrera 911 - YouTube[/ame]
Servo1980 Δεκέμβριος 5, 2011 #3157 Δεκέμβριος 5, 2011 (edited) Δεν μπορω πια το ιδιο και ιδιο σχεδιο στις Porsche, εχει καταντησει στην καλυτερη βαρετο.....Οσο για τις "απαιτησεις" που λεει το βιντεο σιγα τα ωα, πηραν το μοντελο του 2011 (η ηταν του 10?), το βελτιωσαν ελαχιστα (και αυτο ΑΝ), εκαναν ενα πολυ μικρο face lift και το ονομασαν μοντελο 2012... Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 5, 2011 από Servo1980
Constandinos Δεκέμβριος 5, 2011 #3159 Δεκέμβριος 5, 2011 πραγματικά διαφωνώ κάθετα μαζί σου, ειδικα για το σχήμα της 911, το οποίο θεωρείται απο τα πιο διαχρονικα αμαξώματα στην ιστορία της αυτοκίνησης, και κατα την άποψή μου, είναι το λίγοτερο βαρετό. Το τι βελτίωσαν, το τι άλλαξαν, θα το δουμε στα tech specs οταν βγεί το νέο μοντέλο. Απο οτι έχω δεί, απο το 2004 που παρακολουθώ την 911, και διαβάζοντας την ιστορία της σαν μοντέλο, την εξέλιξη της, και αυτα που ενσωματόθηκαν κατα την διάρκεια των σχεδόν 50 χρόνων εξέλιξης του μοντέλου, κάτι θα άλλαξαν, δεν είναι το ίδιο . Θυμάμαι, όταν το 2006, όταν η 911 turbo, ενισχύθηκε με μόλις 60PS, οι γερμανοί αναγκάστηκαν να αναθελωρησουν ολόκληρο το σύστημα τετρακίνησης, για να αποδίδει όπως πρέπει. Τέλος, για να μην το κουράζουμε, η δουλειά στην 911 φαινεται παντου, στα αναξάρτητα τεστ, στους αγώνες, και στους αριθμούς πωλήσεων του μοντέλου....
Servo1980 Δεκέμβριος 6, 2011 #3160 Δεκέμβριος 6, 2011 (edited) AMDnord αλλο το χρωμα και αλλο το σχεδιο......Το σηματακι της Porsche και οι ονομασιες (911 πχ) αρκουν για να ειναι σημα κατατεθεν, ολα τα αλλα ειναι και θεμα του οτι δεν τους νοιαζει και τοσο να αλλαξουν σχεδιο αφου οσοι αγοραζουν το κανουν λογο ονοματος αλλα σιγουρα και θεμα κοστους. Και η Ferrari μαζι με την Lamborghini ακολουθουν παρομοιες γραμμες στα μοντελα τους αλλα δεν τα λες ιδια. Στην Porsche αν δεις 3 μοντελα boxter πχ (η carrera γενικα) που βγηκαν απο το 2005 μεχρι το 2011 θα πρεπει να εισαι ειδικος ωστε να εντοπισεις τις μικροδιαφορες ωστε να πεις ποιο ειναι του ποτε......Costantine δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι καλα αυτοκινητα, απλα αφενος ειναι υπερτιμημενα (εκτος ισως του Cayman) και αφετερου ειναι ολα ιδια αφου ολα εχουν την ιδια μουρη, ακομα και το Cayenne που ειναι πολυμορφικο-τζιπ....Παντως τωρα ειναι ευκαιρια για οποιον θα ηθελε Porsche....Με 19.000ε Boxter/Cayenne και με 29.000ε Carrera S του 2006 (ποιο πριν τα δινουν σχεδον τσαμπα) δεν μου κανει εντυπωση που βλεπω ολο και περισσοτερες στον δρομο. Έγινε επεξεργασία Δεκέμβριος 6, 2011 από Servo1980
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now