Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


Recommended Posts

Εντάξει, καμία σχέση αυτό που έβαλα εγώ με το Kawasaki...άλλωστε τα χωρίζουν και 30 χρόνια!

Πάντως μιάς που έπιασες την Kawa το θεωρώ ιεροσυλία να μήν είναι πράσινη....

1113328038.jpg

Γιά κοίτα αυτό: Kawasaki Z1 του 1974.

Wiseco 1075cc. piston kit, Sudco - Keihin CR Carburetors, 193 κιλά, 105hp, 10.7kg/m ροπής

kawasakiz1racer.jpg

  • Like 1
  • 2 weeks later...
Με 210 σουζα ειναι τρελος ο τυπας :hehe:

Φλώρος....:p άλλοι κάνουν με +300......

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=gpQP4v_Z0nQ]YouTube - Ghost Rider 500Bhp Suzuki Hayabusa Turbo[/ame]

Φλώρος....:p άλλοι κάνουν με +300......

Άλλο είναι να σηκώνεις τροχό με γκάζι έως και κάποιες μοίρες και άλλο να στήνεις "καντήλι" τη μηχανή και να αλλάζεις εκεί ταχύτητες μέχρι τα 200+. ; )

  • Like 2

Οι αλλαγές στην σούζα ειναι απο τις μεγαλύτερες ταυλες ( απαιτουν πολυ καλο ζυγισμα και γνωση του πισω φρενου :p ) μαζι με τα μονοπαντα power slides .

Άλλο είναι να σηκώνεις τροχό με γκάζι έως και κάποιες μοίρες και άλλο να στήνεις "καντήλι" τη μηχανή και να αλλάζεις εκεί ταχύτητες μέχρι τα 200+. ; )

Σίγουρα αλλά δέν είναι έτσι απλό...μιλάμε για 300km χωρίς fairing, με 500bhp. και τουρμπάτα άλογα!

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.