ΝTG Σεπτέμβριος 22, 2010 #2762 Σεπτέμβριος 22, 2010 πως δεν υπαρχει??Υπαρχει..και απο οτι βλεπω εχει πολλα κοινα στοιχεια με την aston.
Dolly Σεπτέμβριος 22, 2010 #2763 Σεπτέμβριος 22, 2010 Αν και το μοτέρ είναι Φερράρι Πάντως είναι πολύ όμορφη η Μαζεράτι
winters Σεπτέμβριος 23, 2010 #2764 Σεπτέμβριος 23, 2010 πως δεν υπαρχει??Υπαρχει..και απο οτι βλεπω εχει πολλα κοινα στοιχεια με την aston.Από αυτή τη γωνία, μοιάζει πολύ και με την XK®. (Jaguar...)
LevelOne Οκτώβριος 4, 2010 #2766 Οκτώβριος 4, 2010 Αυτό μπορεί να μην υπάγεται στα Supercars αλλα σίγουρα είναι DREAM car... 9
Δημοφιλής Δημοσίευση LevelOne Οκτώβριος 7, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #2767 Οκτώβριος 7, 2010 Ferrari 612 GTO Concept 17
Κοπρίτης Οκτώβριος 7, 2010 #2769 Οκτώβριος 7, 2010 Ferrari 612 GTO Concept i think i just wet myself... θελω να ξαναγινω 14 για να ζωγραφιζω τετοια στο θρανιο την ωρα των θρησκευτικων... 5
Athens2004 Οκτώβριος 7, 2010 #2770 Οκτώβριος 7, 2010 Θελω να δω αυτο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ffsi02QkCy0]YouTube - Switzer Performance 1000hp Nissan R35 GTR Dyno Video[/ame] απεναντι στην Veyron . 7
kaynd Οκτώβριος 7, 2010 #2771 Οκτώβριος 7, 2010 Και γι αυτον ακριβώς το λόγο φτιάχτηκε το Supercars & Dreamcars Thread (Προφανώς θα τσαγιάσει την vayron αφου ειναι ελαφρυτερο) 5
LevelOne Οκτώβριος 7, 2010 #2772 Οκτώβριος 7, 2010 Μέχρι τα 200 μπορεί... Απο κεί και πάνω, οσο και Nissanάκιας να είμαι, μάλλον η Veyron θα το κομματιάσει. Υπάρχουν μερικά δις παραπάνω σε R&D και σίγουρα η αεροδυναμική τους ΔΕΝ συγκρίνεται σε τέτοιες ταχύτητες... 5
kaynd Οκτώβριος 8, 2010 #2773 Οκτώβριος 8, 2010 Να μου έλεγες μετά τα 300 θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο. Αλλά τα 200 είναι πολύ λίγα όταν μιλάμε για τέτοια ισχύ. (πολύ λίγα = η επιτάχυνση είναι τόσο έντονη που ακόμα ο παράγοντας αδράνεια λόγω βάρους μετράει σε αντίστοιχο βαθμό με την οπισθέλκουσα του αέρα)Προφανώς το R&D πάει σε κάποιους τομείς σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όταν μιλάμε για ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο. Αξιοπιστία, ρύποι, ασφάλεια, ευκολία χρήσης, θόρυβος κλπ… Άλλο να φτιάξει η εταιρία ένα supercar που θα πρέπει να μπορεί να το τελικιάσει στα 400+ km/h και ο Captain Slow και άλλο ένα δύστροπο tuned car. Στον τομέα της κόντρας πάντως, το tuned car συνήθως έχει το πλεονέκτημα αφού μπορεί να κάνει πολλά “cheats” που ένα εργοστασιακό δε μπορεί.Συγκεκριμένα η Vayron στο χαμηλωμένο mode με κρυμμένη την αεροτομή, έχει Drag coefficient 0.36 ενώ το GTR 0.27H bugatti θυσίασε πολύ σε οπισθέλκουσα για να κερδίσει σε downforce έτσι ώστε να έχει ένα αυτοκίνητο σταθερό στα 400+km/h. Αντιθέτως το GTR σχεδιάστηκε για 100km/h λιγότερα τελικής όπου δε χρειάζεται να δαπανήσει τόση ενέργεια για να διατηρήσει τη σταθερότητα του.Οπότε το επόμενο πράγμα που μένει να καθορίσει τη κόντρα, είναι η powerband του κινητήρα. Προφανώς η Vayron με τον W12 έχει άφθονη ροπή από το ρελαντί ενώ το GTR έχει ένα ωφέλιμο εύρος κάπου ψηλά στο στροφόμετρο. (Δε βγαίνει αλλιώς μια χιλιάδα άλογα από ένα μικρό σχετικά μοτέρ) Αν και πάλι σε κοντράδικες καταστάσεις, όπου χρησιμοποιείται το πολύ ένα εύρος 2000 rpm γύρω απ τη μέγιστη ισχύ, μικρό ρόλο παίζει η γεμάτη λειτουργία του μοτέρ.Προς το παρόν, απ ότι διάβασα στα σχόλια του video, ψάχνουν τη μετάδοση του GTR γιατί όπως είναι λογικό δε θα αντέξει για πολύ με αυτή την ισχύ. 1
ProPitsiriko$ Οκτώβριος 8, 2010 #2774 Οκτώβριος 8, 2010 (edited) Νέο χρωμα για το GT-R 2012! Ποσο πιο ομορφο να γινειιιιιι!!!:worship::worship::worship: Και μιας επιασα τα GT-R >>> AMS Alpha 10 Nissan GT-R Sets New R35 Quarter Mile Record [ame=http://www.youtube.com/watch?v=85Lo-Fr4muo]YouTube - AMS Performance Alpha 10 GT-R goes 9.33@153.24 MPH - World's Quickest & Fastest R35 GT-R![/ame] Και τωρα παρτε τα χαρτομαντηλα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2010 από ProPitsiriko$ 1
Dolly Οκτώβριος 8, 2010 #2775 Οκτώβριος 8, 2010 Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο.
Evan Οκτώβριος 8, 2010 #2776 Οκτώβριος 8, 2010 Πολυ ωραιο το Nissan και το βλεπω και καθε μερα σχεδον(τυχερος ο γειτονας μου) αλλα μετα απο το καθε λιωσιμο του κινητηρα ολο το πλαισιο θα θελει ενισχυση και δεν αναφερομαι οτι θα χασει πλεον τον χαρακτηρα του για every day use!
kaynd Οκτώβριος 8, 2010 #2777 Οκτώβριος 8, 2010 (edited) Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο.Χύμα νούμερα χωρίς μέτρο σύγκρισης δεν έχουν καμία αξία.Τρείς είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το τι είναι ταχύτερο. Ισχύς που σπρώχνει (ο τρόπος απόδοσης της απ το κινητήρα και ο τρόπος που τη κατεβάζεις στο δρόμο) το βάρος και οι πάσης φύσεως αντιστάσεις λόγω τριβών αέρα-μηχανικές.Τα είπα και παραπάνω αυτά.Το Cd του εργοστασιακού GTR είναι 0,27. Δε γνωρίζω πού έχει πάει με το bodykit, αν και δε βλέπω κάτι παλαβό από μεταβολές στη μορφή του αυτοκινήτου.Επίσης αυτό το νούμερο είναι ένας συντελεστής που βγάζει ένα αποτέλεσμα σε συνάρτηση με τη μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Δε ισχύει δηλαδή o συλλογισμός: Η Vayron εχει Cd 0,36 και το GTR 0.27 οπότε το GTR έχει κατά 33% μικρότερες αντιστάσεις αέρα... Το GTR έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από τη vayron (κυρίως σε ύψος) οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή. Χοντρικά μπορεί κανείς να πει ότι έχουμε μια ισορροπία μεταξύ των δυο στο θέμα της αντίστασης. Ενώ στο θέμα του downforce φυσικά υπερτερεί η Vayron.Επιστρέφοντας πάντως στο νούμερο που αναφέρεις 16,7sec έχει για 0-300km/h η Vayron βάσει της εταιρίας. Σα μέτρο σύγκρισης πάρε ένα videaki από μια αντίστοιχη προσπάθεια σε ένα evo 2κατι λίτρων με όχι και τόσο καλή αεροδυναμική - χειροκίνητη μετάδοση και με όχι τόσο... ιδανικές συνθήκες.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=V_C38hR2i0g]YouTube - Mitsubishi Lancer EVO VI TME Stratis Autosport 992Ps[/ame]Ένα δευτερόλεπτο μέχρι τα 300 το χάνει μόνο από τις χαλαρές αλλαγές...[edit] Α και btw το GTR που δείχνει ο ProPitsiriko$ πιο πάνω είναι 1sec ταχύτερο από το evo που δείχνω εδώ στο 400αρι. Και ναι το είπα πιο πάνω και το ξανα λέω... η ταχύτητα σε μια ευθεία γραμμή υπό συγκεκριμένες συνθήκες δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση το μόνο μέτρο για την αξία ενός αυτοκίνητου.Προφανώς και η Vayron και το κάθε άξιο ανάλογο supercar θα είναι πιο αξιόπιστο, πιο ασφαλές-σταθερότερο, πιο εύκολο στη χρήση και γενικότερα καλύτερο σαν αυτοκίνητο στο σύνολο του, από ένα tuned για μέγιστη ισχύ αυτοκίνητο υποδεέστερης κατηγορίας. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2010 από kaynd 2
jimakoZzz Οκτώβριος 9, 2010 #2778 Οκτώβριος 9, 2010 Ετοιμοι για ενα Retro spin ?moarγια την εποχη τησ πολλες καινοτομιες(τα καθισματα ηλεκτρικα ρυθμιζομενα και γενικοτερα πρεπει να ηταν πολυ μπροστα στην εποχη της)
ThorLite Οκτώβριος 9, 2010 #2779 Οκτώβριος 9, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-OutkvEm90Y&feature=related]YouTube - AMS Alpha 10 GT-R goes 9.3@153 MPH - World's Quickest & Fastest R35 GT-R![/ame]Σε συνεχεια του παραπανω. 8
suboy Οκτώβριος 9, 2010 #2780 Οκτώβριος 9, 2010 (edited) πολυ καλό vid. σκηνοθεσία, μουσική περιεχόμενο... πολυ μου άρεσε. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2010 από suboy 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now