Athens2004 Φεβρουάριος 24, 2010 #2581 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Νομίζω και τα πρώτα jetcraft Γερμανικα ητανε , οπως και τα επομενα Ρωσσικα και Αμερικανικα βασιζοταν σε σχεδια που πεσαν στα χέρια των συμμαχων κατα την κατάρευση των Γερμανων. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 24, 2010 #2582 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Η κυανολευκη προπελα!Καλυτερα που δεν εχει την κυανολευκη... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini_fan Φεβρουάριος 24, 2010 #2583 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 24, 2010 Yeah, yeah whatever floats your boat! Απλα θα περιμενουμε το επομενο head to head απο το Top Gear και εκει θα λαμψουν ολα!:whistling:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Φεβρουάριος 25, 2010 #2584 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 25, 2010 Τι δηλαδή? M3 vs RS5?Τουλάχιστον μου ακούγεται κάπως πιο δίκαιο από το παλιό αιώνιο M3 vs RS4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 25, 2010 #2585 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 25, 2010 (edited) Τουλάχιστον μου ακούγεται κάπως πιο δίκαιο από το παλιό αιώνιο M3 vs RS4.Για να δούμε. Χοντρικά πάντα.Audi RS4 B7: 4.2 420PSBMW M3 Ε90 : 4.0 420PSAποτέλεσμα?Jeremy Clarckson: I hate that sound of understeer.Richard Hammond: it's the sound of dissapointment.Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.Και για να μην παρεξηγηθώ. Αμάξια τέτοιου είδους είνα όλα τους τεχνολογικά επιτεύγματα και οι διαφορές τους απειροελάχιστες. Όποιο και να μου έδιναν θα ήμουν ο πιο χαρούμενος άνθρωπος στον κόσμο. Αλλά στο απόλυτο όριο φαίνονται οι διαφορές μεταξύ M3 και RS4. Και κατά την ταπεινή μου πάντα γνώμη, στο απόλυτο όριο, το Μ3 είναι ανώτερο του RS4. Βέβαια αν είναι άξιος κάποιος από μας τους απλούς οδηγούς να το πάει αποτελεσματικά στο όριο αμφιβάλλω αλλά περνάμε σε άλλη συζήτηση.Αυτά απο έναν φανατικό RS4 B5 lover. Έγινε επεξεργασία Φεβρουάριος 25, 2010 από Hohenstaufen Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 25, 2010 #2586 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 25, 2010 oOhttp://www.topspeed.com/cars/bmw/2010-bmw-z4-gt3-ar83110.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 26, 2010 #2587 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 26, 2010 Το νέο SC για την F1 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Φεβρουάριος 27, 2010 #2588 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2010 OMG OMG OMG OMG :O Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Φεβρουάριος 27, 2010 #2589 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2010 χάλια είναι από ομορφιά... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 27, 2010 #2590 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 27, 2010 Και για απορίες, είναι προπέλα αεροπλάνου, και το γαλάζιο/άσπρο είναι ο ουρανός που σκίζει.Έχω την εντύπωση οτι το σήμα της BMW δεν είναι προπέλα ουσιαστικά,καθώς παρουσιάστηκε περίπου 10χρόνια νωρίτερα απο την κατασκευή αεροπλάνων.Είναι στην ουσία εξέλιξη του σήματος της πρώην εταιρίας που βασίστηκε η BMW, Rapp ή κάτι τέτοιο.Τα χρώματα της σημαίας της Βαυαρίας είναι. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ALK1 Φεβρουάριος 28, 2010 #2591 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 The circular blue and white BMW logo or roundel is portrayed by BMW as the movement of an aircraft propeller, to signify the white blades cutting through the blue sky – an interpretation that BMW adopted for convenience in 1929, twelve years after the roundel was created. The emblem evolved from the circular Rapp Motorenwerke company logo, from which the BMW company grew, combined with the white and blue colors of the flag of Bavaria, reversed to produce the BMW roundel. However, the origin of the logo being based on the movement of a propeller is in dispute, according to an article recently posted by the New York times, quoting "At the BMW Museum in Munich, Anne Schmidt-Possiwal, explained that the blue-and-white company logo did not represent a spinning propeller, but was meant to show the colors of the Free State of Bavaria."sauce Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 28, 2010 #2592 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Κάπως έτσι θα 'ναι η νέα M5.. (?) 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 28, 2010 #2593 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Από ασχήμια χάλια : P 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 28, 2010 #2594 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Κάπως έτσι θα 'ναι η νέα M5.. (?) Πανέμορφο, πολύ πιο όμορφο απο το προηγούμενο 5αρι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Φεβρουάριος 28, 2010 #2595 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Έχω την εντύπωση ότι θυμίζει λίγο Mercedes CLC Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 28, 2010 #2596 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Φαντάζομαι λες για τις ζάντες.. Άλλη ομοιότητα με το υπερfail δε βλέπω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martyras Φεβρουάριος 28, 2010 #2597 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 28, 2010 Εννοώ τις πλαϊνές γραμμές,επίσης τα πίσω φανάρια να έχουν την τάση να είναι σε μεγαλύτερο ύψος από τα μπροστά Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 1, 2010 #2598 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 (edited) Holy sh*t ! Koenigsegg Agera Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 1, 2010 από nickstamat 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Μάρτιος 1, 2010 #2599 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 Είναι για να μην μπορέσω να κάτσω σε ησυχία απόψε... Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Μάρτιος 1, 2010 #2600 Κοινοποίηση Μάρτιος 1, 2010 http://www.autoblog.gr/2010/02/27/koenigsegg-agera/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now