cptkoulis Μάϊος 24, 2009 #2301 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Υπαρχει και Μ3 Ε90 (sedan) με τον V8 των 420PS,που για να χωρεσει στις E92/E93 επρεπε να φουσκωσουν το καπω,αρα χωραει το 35i απλα για καποιο λογο δεν το βαζουν. Προσεχως διαθεσιμος και στο Z4 sDrive35i :baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 24, 2009 #2302 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Οτι και να λέτε, χθές στρόφαρα με εξαπετάλουδο NSX ταβάνι ατμόσφαιρα και άνοιγα με Μ3 Ε92 με πρόγραμμα και εξατμίσεις τιτανίου... Ο χαμένος της βραδιας; Ο μεσιέ ΑΝ7 που τον επαιρνα τηλ να παω να τον παρω με το NSX και δεν ειχε σημα... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 24, 2009 #2303 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Kαι δεν πήρες εμενα !!!!! :happy2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 24, 2009 #2304 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Ο μπαμπάς μου εχει πει να μην μπαίνω σε αμάξια με αγνωστους... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 24, 2009 #2305 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 . Δεν μας ειπες τι εγινε ομως . Απο σταματημένοι οι ρεπριζ ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 24, 2009 #2306 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Το πρώτο ανοιγμα ήταν απο στάση. Εφαγα ξυλο γιατι το φοβόμουν το NSX, μολις ειχε τελειωσει το στρώσιμο απο το εξαπετάλουδο (& συμπίεση, & εκκεντροφόροι και και και...) και δεν ηθελα να τυχει καμια στραβη. Μονο το δισκο-πλατω-βολαν είχαν κοντά 3κ. Διδισκο ανθρακονημα by Exedy.Το δεύτερο ανοιγμα εγινε απο ρολλαριστές δευτέρες @ 60kmh. Στα τελειώματα τετάρτης ημουν δυο καρότσια μπροστά. Το NSX ήταν ~410ps και το Μ3 άγνωστο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 24, 2009 #2307 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 αυτα ειναι . Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 24, 2009 #2308 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2009 Υπαρχει και Μ3 Ε90 (sedan) με τον V8 των 420PS,που για να χωρεσει στις E92/E93 επρεπε να φουσκωσουν το καπω,αρα χωραει το 35i απλα για καποιο λογο δεν το βαζουν.Προσεχως διαθεσιμος και στο Z4 sDrive35i :baby: Σίγουρα χωράει απλά είναι μια επιπλέον προώθηση του coupe + cabrio. Το κόβω σε κανα 6μηνο θα φορεθεί και στο 3θυρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 25, 2009 #2309 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2009 Το πρώτο ανοιγμα ήταν απο στάση. Εφαγα ξυλο γιατι το φοβόμουν το NSX, μολις ειχε τελειωσει το στρώσιμο απο το εξαπετάλουδο (& συμπίεση, & εκκεντροφόροι και και και...) και δεν ηθελα να τυχει καμια στραβη. Μονο το δισκο-πλατω-βολαν είχαν κοντά 3κ. Διδισκο ανθρακονημα by Exedy.Το δεύτερο ανοιγμα εγινε απο ρολλαριστές δευτέρες @ 60kmh. Στα τελειώματα τετάρτης ημουν δυο καρότσια μπροστά. Το NSX ήταν ~410ps και το Μ3 άγνωστο... Κάνε την καλη ρε συ και δώσε ένα audio clipάκι στο λαό!! Έστω και .amr! :worship: Εργαλείο το NSX και εύχομαι το νέο με τον V10 να βγει τελικά,παρά το προσωρινό πάγωμα. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάϊος 25, 2009 #2310 Κοινοποίηση Μάϊος 25, 2009 nsx rulz!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Μάϊος 29, 2009 #2311 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2009 (edited) Αυτό θέλω....σπάνιο και ξεχωριστό..... Έγινε επεξεργασία Μάϊος 30, 2009 από Hohenstaufen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas007 Μάϊος 29, 2009 #2312 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2009 Νομιζω testarossa ειναι το Νο1 all time classic Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάϊος 29, 2009 #2313 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2009 Jaguar XJ220.- Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Μάϊος 29, 2009 #2314 Κοινοποίηση Μάϊος 29, 2009 Νομιζω testarossa ειναι το Νο1 all time classicΠιο classic από την 911; Δε το νομίζω... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 30, 2009 #2315 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2009 testarossa Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Μάϊος 30, 2009 #2316 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2009 flat-12 ftw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Μάϊος 30, 2009 #2317 Κοινοποίηση Μάϊος 30, 2009 Όλα καλά χρυσά και άγια είναι και όλα κλασσικά. Τώρα πιό είναι ποιο είναι κλασσικότερο στην κλίμακα της κλασσικότητας όταν μιλάμε για τέτοια αυτοκίνητα είναι νομίζω χαζό. Να χαιρόμαστε σαν ανθρωπότητα που τα είδαμε και όσοι τυχερότεροι από μας που τα οδηγήσανε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ea6gka Μάϊος 31, 2009 #2318 Κοινοποίηση Μάϊος 31, 2009 (edited) αφιερωμενο σε γερμανους , γαλλους αγγλους και υπολοιπους υποδεεστερους Έγινε επεξεργασία Μάϊος 31, 2009 από ea6gka 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Ιούνιος 2, 2009 #2319 Κοινοποίηση Ιούνιος 2, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=HQ7R_buZPSo oO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hohenstaufen Ιούνιος 3, 2009 #2320 Κοινοποίηση Ιούνιος 3, 2009 αφιερωμενο σε γερμανους , γαλλους αγγλους και υπολοιπους υποδεεστερους Αρπάξαμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now