Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Υπαρχει και Μ3 Ε90 (sedan) με τον V8 των 420PS,που για να χωρεσει στις E92/E93 επρεπε να φουσκωσουν το καπω,αρα χωραει το 35i απλα για καποιο λογο δεν το βαζουν.

Προσεχως διαθεσιμος και στο Z4 sDrive35i :baby:

Link to comment
Share on other sites

Οτι και να λέτε, χθές στρόφαρα με εξαπετάλουδο NSX ταβάνι ατμόσφαιρα και άνοιγα με Μ3 Ε92 με πρόγραμμα και εξατμίσεις τιτανίου...

Ο χαμένος της βραδιας; Ο μεσιέ ΑΝ7 που τον επαιρνα τηλ να παω να τον παρω με το NSX και δεν ειχε σημα... :jump:

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο ανοιγμα ήταν απο στάση. Εφαγα ξυλο γιατι το φοβόμουν το NSX, μολις ειχε τελειωσει το στρώσιμο απο το εξαπετάλουδο (& συμπίεση, & εκκεντροφόροι και και και...) και δεν ηθελα να τυχει καμια στραβη. Μονο το δισκο-πλατω-βολαν είχαν κοντά 3κ. Διδισκο ανθρακονημα by Exedy.

Το δεύτερο ανοιγμα εγινε απο ρολλαριστές δευτέρες @ 60kmh. Στα τελειώματα τετάρτης ημουν δυο καρότσια μπροστά. Το NSX ήταν ~410ps και το Μ3 άγνωστο...

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει και Μ3 Ε90 (sedan) με τον V8 των 420PS,που για να χωρεσει στις E92/E93 επρεπε να φουσκωσουν το καπω,αρα χωραει το 35i απλα για καποιο λογο δεν το βαζουν.

Προσεχως διαθεσιμος και στο Z4 sDrive35i :baby:

Σίγουρα χωράει απλά είναι μια επιπλέον προώθηση του coupe + cabrio.

Το κόβω σε κανα 6μηνο θα φορεθεί και στο 3θυρο.

Link to comment
Share on other sites

Το πρώτο ανοιγμα ήταν απο στάση. Εφαγα ξυλο γιατι το φοβόμουν το NSX, μολις ειχε τελειωσει το στρώσιμο απο το εξαπετάλουδο (& συμπίεση, & εκκεντροφόροι και και και...) και δεν ηθελα να τυχει καμια στραβη. Μονο το δισκο-πλατω-βολαν είχαν κοντά 3κ. Διδισκο ανθρακονημα by Exedy.

Το δεύτερο ανοιγμα εγινε απο ρολλαριστές δευτέρες @ 60kmh. Στα τελειώματα τετάρτης ημουν δυο καρότσια μπροστά. Το NSX ήταν ~410ps και το Μ3 άγνωστο...

Κάνε την καλη ρε συ και δώσε ένα audio clipάκι στο λαό!! Έστω και .amr! :worship:

Εργαλείο το NSX και εύχομαι το νέο με τον V10 να βγει τελικά,παρά το προσωρινό πάγωμα.:happy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Όλα καλά χρυσά και άγια είναι και όλα κλασσικά. Τώρα πιό είναι ποιο είναι κλασσικότερο στην κλίμακα της κλασσικότητας όταν μιλάμε για τέτοια αυτοκίνητα είναι νομίζω χαζό. Να χαιρόμαστε σαν ανθρωπότητα που τα είδαμε και όσοι τυχερότεροι από μας που τα οδηγήσανε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.