Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


Recommended Posts

Ερωτηση διευκρινιστικη. Εχω εγω ενα Α3 και το παω στην ΜΤΜ (οχι S3 να περασουν ενα προγραμματακι μονο). Παιδια, γεια σας, θελω να το τουρμπισω. Αναλαμβανουν στην εγγυηση τα κομματια της μετατροπης μονο? Ή αν παω και κανω το κιβωτιο πουρε, μου το αλλαζουν και αυτο?

Επίσης, το πιο πιθανό ειναι να σε στείλουν απο κεί που ήρθες, ή απλα να σε συμβουλέψουν οτι αν θές τα άλογα του S3 θα ηταν πιο φρόνιμο να μαζέψεις να το παρεις... :p

to S3 δεν ειναι μονο πιο μεγαλη τουρμπινα και εξατμιση.

κοιτα φρενα αναρτησεις,ισως φαρδυτερο μεταξονιο και γενικα στησιμο

α και φυσικα η (demi)τετρακινιση

Pazaropoulos πάντως βάζει πρόγραμμα και σου συνεχίζει την κανονική εγγύηση που έχεις.

Απλά αμα lvl1 προγραμμα απο MTΜ σου δίνει απο 265άλογα 310 σε S3 ο pazaropoulos σου λέει 290 για να έιναι σίγουρος.

Στον Φιλοσσίδη έχουν την Revo αλλά δέν έχω ρωστήσει για εγγύηση. Μάλλον όμως την δίνουν κανονικά.

Ο MTM στην Καλλιθέα που η MTM τον δίνει σαν αποκλειστικό αντιπρόσωπο είναι καλός μηχανικός αλλά λίγο ακριβός.

Δεν λέει να του βάλεις πρόγραμμα απο την πρώτη κιόλας ημέρα.

Φίλος με TT του έβαλε π΄ρογραμμα και μου είπε πώς ακόμα και με 6η σε ταξίδι το ένιωθε νευρικό και δεν ήταν και πολύ άνετο.

μα το έχουμε πει αυτό...πρώτα κανένα 3-6μηνο μαμα και μετά το πρόγραμμα.

Αυτό με το ταξίδι το θεωρώ χαζό...το ότι ήταν νευρικό στην 6η τι σχέση έχει να κάνει με αν ήταν άνετο στο ταξίδι.

Εκτός και αν το πόδι του έχει 2 σκάλες.

γκάζι off

γκάζι full throttle.

Έτσι με κανένα αυτοκίνητο δεν πας ταξίδι

Pazaropoulos πάντως βάζει πρόγραμμα και σου συνεχίζει την κανονική εγγύηση που έχεις.

Απλά αμα lvl1 προγραμμα απο MTΜ σου δίνει απο 265άλογα 310 σε S3 ο pazaropoulos σου λέει 290 για να έιναι σίγουρος.

Στον Φιλοσσίδη έχουν την Revo αλλά δέν έχω ρωστήσει για εγγύηση. Μάλλον όμως την δίνουν κανονικά.

Ο MTM στην Καλλιθέα που η MTM τον δίνει σαν αποκλειστικό αντιπρόσωπο είναι καλός μηχανικός αλλά λίγο ακριβός.

Οι περισσότεροι απο αυτούς, δίνουν ενα είδος "Ελληνικής" εγγύησης... Σου λέει ο μάστορας, αμα σπάσει φέρτο απο δώ να του περάσουμε πάλι το μαμα πρόγραμμα ωστε να μην σε πάρει πρέφα ο εργοστάσιος, και πήγαινε το εντός εγγύησης στην VW...

Τουλάχιστο ετσι ξηγιέται γνωστος και εξουσιοδωτημένος SMARTάς...

Δεν λέει να του βάλεις πρόγραμμα απο την πρώτη κιόλας ημέρα.

Φίλος με TT του έβαλε π΄ρογραμμα και μου είπε πώς ακόμα και με 6η σε ταξίδι το ένιωθε νευρικό και δεν ήταν και πολύ άνετο.

Επίσης η γυναίκα του είναι άριστη μαγείρισσα, καταπληκτική στο κρεβάτι, και κάπου σπάζετε!

Οι περισσότεροι απο αυτούς, δίνουν ενα είδος "Ελληνικής" εγγύησης... Σου λέει ο μάστορας, αμα σπάσει φέρτο απο δώ να του περάσουμε πάλι το μαμα πρόγραμμα ωστε να μην σε πάρει πρέφα ο εργοστάσιος, και πήγαινε το εντός εγγύησης στην VW...

Τουλάχιστο ετσι ξηγιέται γνωστος και εξουσιοδωτημένος SMARTάς...

Οι μεγάλοι διανομέις σίγουρα δίνουν κανονική εγγύηση.

Θα πάω να ρωτήσω ξανα μιας και θα πάω για service και θα ενημερώσω .

Επίσης η γυναίκα του είναι άριστη μαγείρισσα, καταπληκτική στο κρεβάτι, και κάπου σπάζετε!

Αστείος ?

ήταν λίγο :)

και αυτό που λέει ο Levelone είναι αυτό που γίνεται, golf φιλου που του έφυγε πιστόνι απο το καπό αυτό κάνανε, flash παλιο προγραμμα, "ωχ χαλασε"!

χοντρικα, αλλά ετσι εγινε.

Μπα, δεν είναι καθόλου ποζεράς. Και πίστεψε με ξέρει πολλά απο αυτοκίνητα για να λέει βλακειες.

Ίσως όσοι δεν έχουμε οδηγήσει τόσο δυνατά αυτοκίνητα σε real life (δεν λέω για μια βόλτα ή ένα ταξίδι) δεν μπορούμε να το καταλάβουμε.

Επειδή εγώ έχω οδηγήσει όμως, και όχι για μια βόλτα ή ταξίδι, σου λεω και εγώ πως για να νοιώθω νευρικό με 6η ένα αμάξι στην εθνική, και γενικά με 6η να το νοιώθω ΤΟΣΟ νευρικό που να με κάνει να αισθάνομαι άβολα, πρέπει να έχει ή 1000 άλογα που λεει ο λόγος, ή εγώ να μην ξέρω πως το γκάζι μπορείς και να ΜΗΝ το πατήσεις 100% από 0% με ότι συνεπάγεται αυτό για την οδιγηκή μου παιδεία.

Νευρικά αν θυμάσαι ήταν κάτι 355 challenge στην άσφαλτο γυαλί της Κηφισίας, η κάτι Caterham superlight R-500 που είχε φέρει ένα καιρό κάποιος, και τα οδηγούσανε σαν να τα κλέψανε. ΟΧΙ να προσπαθεί κάποιος να κάνει ταξίδι με 6η και να μην μπορεί γιατί φοβάται μην του γυρίσει σε καμιά προσπέραση, η του ξεκολλήσει απότομα σε καμιά καμπή των 200+, ειδικά σε ΤΤ που ΔΕΝ είναι πισοκούνα.

Μy 2 c πάντα.

παιδια ο καθενας μεταφραζει διαφορετικα την οδηγηση ενος αυτοκινητου. Και μενα που φαινεται αδιανοητο ενα ΤΤ και με 350 αλογα να ειναι "νευρικο" στα πολλα. Πιθανως το παιδι να εννοει οτι το νοιωθει κοντο, θορυβωδες και ισως ελαφρυ (ειδικα με αυτα τα audi playmobil τιμονια)...

παιδια ο καθενας μεταφραζει διαφορετικα την οδηγηση ενος αυτοκινητου. Και μενα που φαινεται αδιανοητο ενα ΤΤ και με 350 αλογα να ειναι "νευρικο" στα πολλα. Πιθανως το παιδι να εννοει οτι το νοιωθει κοντο, θορυβωδες και ισως ελαφρυ (ειδικα με αυτα τα audi playmobil τιμονια)...

Μα ούτως η αλλως το ΤΤ ειναι οπως το περιγράφεις... Κοντο, θορυβώδες κλπ κλπ. Δεν περίμενε το πρόγραμμα για να γινει αλλο αμαξι. Νευρικό αμάξι σε θέμα δύναμης, απλα με ενα πρόγραμμα; Το προηγούμενο 200αρι που είχα με ~380hp και όλα τα διαπιστευτήρια για να πάρει όσκαρ νευρικότητας, ήταν όνειρο στην οδηγηση σε μεγάλες αποστάσεις. 1ή, 3ή, 5η και cruise. :p

Εγω αδυνατω να καταλαβω σε ποιους (Ελληνικους) δρομους θελετε 300+ αλογα και κανετε ανετο cruise...

Καταρχήν το «χρειάζομαι» και στα αυτοκίνητα είναι σαν τους υπολογιστές, όταν κάποιος «χρειάζεται» μια 295 για να παίζει crysis με 55 καρέ αντί για 48... είναι με άλλα λόγια καθαρά υποκειμενικό.

Μετά υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν και βγάζουν την δύναμη τους στο δρόμο με τέτοιο τρόπο που τα 300+ άλογα δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να το χειριστείς.

Και δεν μιλάω με Civic με Τ4 πάνω που σε κόντρα ανοίγει 3ες γιατί δεν μπορεί να ξεκινήσει. Αυτό δεν είναι «περνάω την δύναμη».

Καταρχήν το «χρειάζομαι» και στα αυτοκίνητα είναι σαν τους υπολογιστές, όταν κάποιος «χρειάζεται» μια 295 για να παίζει crysis με 55 καρέ αντί για 48... είναι με άλλα λόγια καθαρά υποκειμενικό.

Μετά υπάρχουν αυτοκίνητα που μπορούν και βγάζουν την δύναμη τους στο δρόμο με τέτοιο τρόπο που τα 300+ άλογα δεν είναι κάτι που δεν μπορείς να το χειριστείς.

Και δεν μιλάω με Civic με Τ4 πάνω που σε κόντρα ανοίγει 3ες γιατί δεν μπορεί να ξεκινήσει. Αυτό δεν είναι «περνάω την δύναμη».

Ατυχες το παραδειγμα με το crysis και την 295.... στην συγκεκριμενη ερωτηση. Ελπιζω να το καταλαβαινεις απο μονος σου.

Επισης δεν ειπα "χρειαζομαι". Εγω ρωτησα σε ποιους δρομους θελετε να το χρησιμοποιησετε.

Νιωθεις τι ειναι 300+αλογα?

Τα λεωφορεια ΚΤΕΛ ας πουμε, εχουνε 250-380 αλογα, κουβαλανε πανω 50 νοματαιους με τις 10-20kg βαλιτσες τους εκαστος, ζυγιζουνε οσο 10 αμαξια+ απο μονα τους και πιανουνε, ας πουμε, στην εθνικη ανετα ενα 120αρι (παραπανω δεν τους αφηνουνε οι κοφτες ή οι μπατσοι κλπ κλπ)

Δεν έχει σημασία πόσα πιάνει το 'ργαλείο, αλλα πόσο γρήγορα τα πιάνει βρε μάνα μου.

Αλλα αμάξια εχουν ροπή, αλλα ντροπή. Θελω οταν θα βρεθώ στον Μαλιακό να πάρω όλο το πέταλο με τσι πόρτες για να μην με πάρει η εξωτερική και πέσω στις μπαριέρες. Ασφάλεια ρε Σόλωνα, μα κάτι ερωτήσεις που κάνεις...

Σημείωση: Έπειδή μου βάλατε ψυλλους στα αυτιά οτι το καρο μου δεν ειναι αρκετά ασφαλές, αυριο πάω για ξηλωμα τον πυροσωλήνα και αντικατάσταση με ολόσωμο Φ70 μπουρί της σόμπας για να γίνει λιιιγο πιο ασφαλές ακόμα... :p

Τι σχέση έχουν τα άλογα με το αν θα κάνει καλό και "άνετο" cruising.

Και με πολύ παραπάνω μια χαρά είσαι, τα διάφορα Mercedes-BMW-Audi και τα σχετικά που παίζουν και με 450+ δεν είναι άνετα?

Επίσης τα λεωφορεία μπορεί να έχουν ~300hp, αλλά έχουν ατελείωτη ροπή και σασμάν με άπειρες σχέσεις για να ξεκινάνε και να μπορούν να πιάνουν τα 120 σχετικά άνετα. Πολύ παραπάνω δεν μπορούν να πάνε...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.