jax7480 Μάρτιος 31, 2009 #2101 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2009 Προσωπικα προτεινω κατι τετοιο....http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/R34-GT-T/200840190264570/advert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Μάρτιος 31, 2009 #2102 Κοινοποίηση Μάρτιος 31, 2009 Προσωπικα προτεινω κατι τετοιο....http://www.carzone.ie/search/Nissan/Skyline/R34-GT-T/200840190264570/advertαλλο στυλ βεβαιααλλα καθολου κακο ....:drool: Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2009 #2103 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 Είμαι ο μόνος που βλέπει το πίσω αριστερά φτερό άλλο χρώμα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RootX Απρίλιος 1, 2009 #2104 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 http://www.adverts.ie/showproduct.php?product=95937&cat=2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Απρίλιος 1, 2009 #2105 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 http://www.adverts.ie/showproduct.php?product=95937&cat=2 και γω που νόμιζα οτι στη Zion πάνε με χαλαρούς ρυθμούς Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 1, 2009 #2106 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 Καλά η Γερμανία και σε οριακά μικρότερο βαθμό η Αγγλία έχουν ανώμαλη δευτερογενή αγορά... Απλά όπως μίλαγα και εχτές το βράδυ με ένα συμφορουμίτη, θέλει προσοχή γιατί καλό είναι να έχουν σαν μεταχειρισμένα χαμηλό κόστος κτήσης αυτό τον καιρό, αλλά τα μεταξωτά παντελόνια θέλουν και μεταξωτούς κώλους, και αν ζητήσει κάτι, θα πονέσει Πολύ ωραίο και το Skyline από πάνω btw, αν και λίγο βαρύ για τα γούστα μου, και φυσικά πανάκριβο στην Ελλάδα... γ@μώ τους δασμούς μας. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Απρίλιος 1, 2009 #2107 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 (edited) Είμαι ο μόνος που βλέπει το πίσω αριστερά φτερό άλλο χρώμα? Λιγο ποιο κλειστο - σκουρο απο τον προφυλακτηρα ισως ? ? ? εδιτ. εκτος και αν λες σε σχεση με το καπω μπρος φτερο anywai χτυπαει ο ηλιος μπροστα μαλλον και το ασημί κανει παιχνιδια με τις αντανακλασεις. Καλα για 15.000e και ροζ με βουλες να ητανε δεν θα με πειραζε . εδιτ 2 wtf!!!!! Οτι πάρεις 15κ ειναι το καταστημα http://www.carzone.ie/search/Honda/S2000/IRISH-WI/200913192256368/advert :help1: Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 1, 2009 από Athens2004 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 1, 2009 #2108 Κοινοποίηση Απρίλιος 1, 2009 Λιγο ποιο κλειστο - σκουρο απο τον προφυλακτηρα ισως ? ? ? εδιτ. εκτος και αν λες σε σχεση με το καπω μπρος φτερο anywai χτυπαει ο ηλιος μπροστα μαλλον και το ασημί κανει παιχνιδια με τις αντανακλασεις.To πίσω αριστερά φτερό λέω(απο την πλευρά του οδηγού αν είναι αριστεροτίμονο).Είναι πιο σκούρο και από την πόρτα και από την μάσκα των πίσω φαναριών και από τον πίσω προφυλακτήρα από όλες τι γωνίες που έχει(πράγμα που ακυρώνει την σκιά).Και το θέμα πίσω φτερό είναι πολύ πόνος για το αυτοκίνητο γιατί άμα έχει αλλαχτεί κόβεται το μισό αυτοκίνητο,δεν ξέρεις και αν έχει πάρει και τίποτα άλλο....γμσέταΑπ την άλλη πλευρά είναι όλα κυριλέ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 2, 2009 Author #2109 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 αμα δεν εχει παρει σασι..μην το φοβασαι ρει το καρ..ολα τα αλλα ερχονται..ισως κανα τριγμο παραπανω και αν θα εχεις...δεν νομιζω οτι κοβεται το μισο αυτοκινητο...απλα καποιο σημειο του και μονο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2009 #2110 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 Εξαρτάται το αυτοκίνητο.Άμα δείς το part όπως το δίνει η εκάστοτε εταιρεία μπορεί να είναι όλο το πίσω φτερό(από το πίσω φανάρι) μαζί με το πλαινό μαρσπιέ(κάτω απ τις πόρτες) ως το μπροστά φτερό και πάνω απ την πόρτα ώς το καπό.Δεν είναι λίγο κόψιμο,η μισή πλευρά φεύγει.Μετά το εμπιστεύεσαι εσύ το αυτοκίνητο?Εγώ προσωπικά όχι γιατί άμα δεν έχει γίνει σωστή δουλειά ένα μέρος της ακαμψίας πάει περίπατο Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 2, 2009 Author #2111 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 (edited) dont worry αδελφε εδω κοβουμε,κολλαμε και επισκευαζουμε κομματια σε αεροπλανο που τρωει τις πιεσεις και τασεις στα 35.000 ποδια με 900km sp...μια κολληση η ενα κοψιμο σε ενα καρ δεν θα αντεξει..βεβαια αν ολα εχουν γινει σωστα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...που ετσι πρεπειτωρα αν εγινε η επισκευη σε γκαραζογατο της γειτονιας...οφειλεις να χεις τις ανυσηχίες σου...να και παλι σου επαναλαμβανω το κυρίως δεσιμο(δομη) του αυτοκινητου μετρα και οχι τα περιφερειακα...αν ειναι αρπαγμενο πολυ θα το καταλαβεις... Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 2, 2009 από gbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2009 #2112 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 dont worry αδελφε εδω κολλαμε και επισκευαζουμε κομματια σε αεροπλανο που τρωει τις πιεσεις και τασεις στα 35.000 ποδια με 900km sp...μια κολληση η ενα κοψιμο σε ενα καρ δεν θα αντεξει..βεβαια αν ολα εχουν γινει σωστα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...που ετσι πρεπειτωρα αν εγινε η επισκευη σε γκαραζογατο της γειτονιας...οφειλεις να χεις τις ανυσηχίες σου...να και παλι σου επαναλαμβανω το κυριος δεσιμο(δομη) του αυτοκινητου μετρα και οχι τα περιφερειακα...αν ειναι αρπαγμενο πολυ θα το καταλαβεις...μα αυτό είναι το θέμα,άμα ο μπαρμπα μήτσος βαριόταν και αντί για 30 γαζιά έκανε 15?Το πίσω φτερό ρε μαν είναι κύριο σημείο του αυτοκινήτου,για αυτό είναι όλο κολλημένο,μην ξεχνάς δεν έχουμε ανεξάρτητο σασί στην ουσία,αυτοφερόμενο κουβούκλιο είναι, όλα παίζουν το ρόλο τους.Άσε που έχω μια κακή εμπειρία.Πατέρας φίλης είχε τρακάρει το αυτοκίνητο και είχε πάρει κεντρική κολόνα, το πήγαν σε ένα συνεργείο στυλ μπαρμπα μήτσου που ζήταγε τα μισά λεφτά.Μετά απο κανα 2 χρόνια τον τρακάρανε και τον κάρφωσε η κολόνα γιατί κόπηκε ενώ το ατύχημα δεν δικαιολογούσε κάτι τέτοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 2, 2009 Author #2113 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 (edited) κοιτα με το σκεπτικο που το πας και με μια απλη αλλαγη ελαστικου μπορει να συμβει ατυχημα...αν δεν εφαρμοσθει σωστα η διαδικασια..το καλυτερο που χεις να κανεις ειναι επανελεγχος και επιθεωρηση απο εξουσιοδοτημενο τεχνικο στο σημειο που εχεις τις αμφιβολιες σου..απλα να ξερεις η αντοχη υλικων ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο οτι φανταζομαστε και νομιζουμε..εκτος και αν εχει γινει η σουπερ γκαφα..που εκει παω πασο Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 2, 2009 από gbak Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2009 #2114 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 κοιτα με το σκεπτικο που το πας και με μια απλη αλλαγη ελαστικου μπορει να συμβει ατυχημα...αν δεν εφαρμοσθει σωστα η διαδικασια..το καλυτερο που χεις να κανεις ειναι επανελεγχος και επιθεωρηση απο εξουσιοδοτημενο τεχνικο στο σημειο που εχεις τις αμφιβολιες σου.. E νταξ ρε,δεν το πάω και εκεί, γιατί και στο πεζοδρόμιο να είσαι μπορεί να σπάσουν τα φρένα ενός λεωφορείου και παπ να σαι κάτω Απλά θέλω να καταλήξω ότι νταξ,δεν είναι ένα μπροστά φτερό που είναι 10 βίδες και είσαι κομπλέ,ούτε ένας προφυλακτήρας. απλα να ξερεις η αντοχη υλικων ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο οτι φανταζομαστε και νομιζουμε..εκτος και αν εχει γινει η σουπερ γκαφα..που εκει παω πασο Εσύ έχεις μείνει στις λαμαρίνες των αεροσκαφών που είναι άλλος κόσμος Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 2, 2009 Author #2115 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 γιατι ρει αλουμινο παιζει και στις δυο περιπτωσεις...απλα διαφορετικο κραμα Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2009 #2116 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 γιατι ρει αλουμινο παιζει και στις δυο περιπτωσεις...απλα διαφορετικο κραμα Έ,άλλες αντοχές το ένα και άλλες το άλλο(αν και δεν ξέρω τι υλικό είναι οι λαμαρίνες στα κάρα ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Απρίλιος 2, 2009 #2117 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 Τα εμπρόσθια φτερά δεν επηρρεάζουν την στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου. Τα πίσω όμως, αποτελούν μέρος του σασί. Όσο εύκολο ειναι για εναν έμπειρο φαναρτζή να κάνει δουλειά "εργοστασιακή", αλλο τόσο ευκολο ειναι για εναν βαριοκ*λη να σου κάνει τετοιο παρατράγουδο που θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει. Γενικώς τέτοιου είδους επεμβάσεις τις κάνεις:α) Σε άνθρωπο που εμπιστεύεσαι με τα σώβρακα κατεβασμένα χωρίς να σε νοιάζει το κόστος της επισκευής, γιατί πολύ απλά τιμάς την ζωή σου και θές να κρατήσεις το αμαξάκι σουβ) Στον πρώτο που θα σου πάρει τα μισά λεφτά, αν έχεις σκοπό να το "ξεφορτωθείς" το οχημα (ακα το τράκαρα και σιγα μην δώσω ενα καρο λεφτα να το φτιάξω, ενα κολλημα και πουλημα)Το γεγονός οτι το Skyline βρίσκεται σε μάντρα είναι ενα μείον αλλα μπορεί το αμάξι απλα να ηταν γρατζουνισμένο / βαθουλωμένο και απλα ο εμπορος να το πήγε για βαφή που τελικά βγήκε χάλια. Εγω προσωπικά, δεν θα έπαιρνα ποτε αμάξι απο μάντρα. Ολοι εχετε ακούσει ιστορίες, φαντάζομαι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Απρίλιος 2, 2009 Author #2118 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 δεν ειναι απαραιτητο να σου παρει σασι με ενα χτυπημα στο φτερο ρει...αν ειναι ετσι ενα στα δυο χτυπημενα αυτοκινητα θα θελανε καλιμπρα....μητσο ολα σχετικα ειναι ..και απο μαντρα μπορεις να παρεις οκ αμαξι μην το αποκλειεις...και σε αρκετα καλη τιμη..καθως εδω εν τελη δεν συμφερει η αγορα καινουργιου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolis861416003225 Απρίλιος 2, 2009 #2119 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 (edited) :neo::neo::neo::o:o:o:o:o:o:o:o:o Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 3, 2009 από tolis86 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Απρίλιος 2, 2009 #2120 Κοινοποίηση Απρίλιος 2, 2009 δεν ειναι απαραιτητο να σου παρει σασι με ενα χτυπημα στο φτερο ρει...αν ειναι ετσι ενα στα δυο χτυπημενα αυτοκινητα θα θελανε καλιμπρα....μητσο ολα σχετικα ειναι ..και απο μαντρα μπορεις να παρεις οκ αμαξι μην το αποκλειεις...και σε αρκετα καλη τιμη..καθως εδω εν τελη δεν συμφερει η αγορα καινουργιου..Μα αυτο λέμε,αν ήταν απλά ένα βαθούλωμα οκ,αν όμως ήταν κάτι πιο χοντρό?Και τον καλύτερο μαστορα να πας να του κάνει έλεγχο, όλο και κάτι θα ξεφύγει,είναι αδύνατο να ψάξει το αυτοκίνητο σπιθαμή προς σπιθαμί.Αν και αν μπει για ευθυγράμμιση μπορούν να φανούν τα πολύ χοντρά τις περισσότερες φορέςΣίγουρα υπάρχουν και οι καλές οι μάντρες με σωστά αυτοκίνητα αλλά υπάρχουν και οι άλλες που ενώ βλέπεις το φτερό απο την μερια του οδηγού να έχει πανω από δάκτυλο απόσταση απο το καπό,ενώ το καπό απ την μεριά του συνοδηγού ειναι οκ,και το φτερό όμως είναι σε τέλεια ευθεία με την κολώνα και την πόρτα.Ο άνθρωπος επέμενε ότι δεν είχε φάει στούκα ενώ η επένδυση της πόρτας είχε σπάσει και το μπράτσο κρεμόταν....όχι δεν είχε φάει πορτα-κολόνα αλλά...τι του λες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now