Hohenstaufen Μάρτιος 14, 2009 #2041 Μάρτιος 14, 2009 333 αφου σου αρεσει η ακρίβεια ( θυμομουν οτι εχει λιγοτερα απο την coupe αλλα δεν θυμομουν καλα τελικα :computer: . Δεν θυμομουν και τα κιλα ομως , ξεπερνα τα 1500 αρκετα. ) Δεν εχω ψαξει τι φοραει το κ20 αλλα αν λαβουμε υποψιν οτι ειναι κανα 860ως900κιλα Δεν θα χρειαζεται και 500ps για να περασει την m3 με τους 333. Μπορει ο ανθρωπος να εχει ως dreamcar αυτο το civic μην του χαλας το ονειρο :man_in_love: ( jk...) Δεν μου τα πας καλά με την ακρίβεια μου φαίνεται... M3 (EUR) 2001-2006 338 bhp (252 kW; 343 PS) 269 ft·lbf (365 N·m) 4.8 s PS(aka Pferdestärken(πιο απλά ιπποδύναμη.....)) Πάρε και ένα Λινκάκι για να το δεις και μόνος σου....
Athens2004 Μάρτιος 14, 2009 #2042 Μάρτιος 14, 2009 Δωσε κανα λινκ ρε μαστορα . Μιλάμε για το καμπριο m3 παντα..... τεσπα για 10 και για 20 αλογα δεν θα τα χαλασουμε Eγω χοντρικα χοντρικα σου ειπα πως το civic ειναι κοντα 900 κιλα και η m3 η cabrio αγγιζει τα 1600 απλα πραγματα.
Hohenstaufen Μάρτιος 14, 2009 #2043 Μάρτιος 14, 2009 Δωσε κανα λινκ ρε μαστορα . Μιλάμε για το καμπριο m3 παντα..... τεσπα για 10 και για 20 αλογα δεν θα τα χαλασουμε Eγω χοντρικα χοντρικα σου ειπα πως το civic ειναι κοντα 900 κιλα και η m3 η cabrio αγγιζει τα 1600 απλα πραγματα. Ναι βρε δεν διαφωνώ, έβαλα και ένα λίνκ. Όντως και γω μαζί σου, η αναλογία βάρους ιπποδύναμης είναι πολύ σημαντικό πράγμα και επίσης μαζί σου για το ότι τα 10 ή 20 άλογα δεν κάνουν την διαφορά στα 300 Αλλά πες μου αμα σου δίναν το m3 και το κ20 ποιό θα έπερνες εσύ ?
Athens2004 Μάρτιος 14, 2009 #2044 Μάρτιος 14, 2009 Φυσικα το m3 ...... αν και προσωπικα θα το πουλουσα την επομενη μερα για να χτυπησω κατι αλλο .... απλα τονισα οτι δεν ητανε καμια super wow unbelievable κοντρα Απο το link που δινεις . PerformanceThe M3's S54 naturally aspirated engine produces more than 100 horsepower (75 kW) per litre (340 hp/3.2 litre).EUR Models * 343 hp (256 kW; 348 PS) @ 7900 rpm * Torque: 365 N·m (269 lb·ft) @ 4900 rpm * 0-60 mph (97 km/h) — 4.6 seconds for manual, 4.7 seconds for SMG, 5.1 seconds for cabriolet[citation needed] * 1/4 Mile — 13.3 s @ 104 mph (167.4 km/h)[citation needed] * Top Speed: 185 mph (298 km/h)[citation needed] * Skid Pad: 0.98g[citation needed]US Models * 333 bhp (248 kW; 338 PS) / 262 lb·ft (355 N·m) * 0-60 mph — 4.5/4.8 seconds (new/40k 6-speed Manual)[car & driver 3/03], 5.0/4.8 Seconds (auto/manual SMG)[car & driver 7/02] * 1/4 Mile — 13.3 s @ 104 mph (167 km/h)[11] * Top Speed: 155 mph (249 km/h) (electronically limited)[12] * Top Speed: 185 mph (298 km/h) (delimited and indicated, real speed is 176 mph (283 km/h))[11] * Skid Pad: 0.98g[citation needed]Cabriolet / Convertible model 1/4 Mile ± 0.5 sec
Hohenstaufen Μάρτιος 14, 2009 #2045 Μάρτιος 14, 2009 Φυσικα το m3 ...... αν και προσωπικα θα το πουλουσα την επομενη μερα για να χτυπησω κατι αλλο .... απλα τονισα οτι δεν ητανε καμια super wow unbelievable κοντρα Απο το link που δινεις . PerformanceThe M3's S54 naturally aspirated engine produces more than 100 horsepower (75 kW) per litre (340 hp/3.2 litre).EUR Models * 343 hp (256 kW; 348 PS) @ 7900 rpm * Torque: 365 N·m (269 lb·ft) @ 4900 rpm * 0-60 mph (97 km/h) — 4.6 seconds for manual, 4.7 seconds for SMG, 5.1 seconds for cabriolet[citation needed] * 1/4 Mile — 13.3 s @ 104 mph (167.4 km/h)[citation needed] * Top Speed: 185 mph (298 km/h)[citation needed] * Skid Pad: 0.98g[citation needed]US Models * 333 bhp (248 kW; 338 PS) / 262 lb·ft (355 N·m) * 0-60 mph — 4.5/4.8 seconds (new/40k 6-speed Manual)[car & driver 3/03], 5.0/4.8 Seconds (auto/manual SMG)[car & driver 7/02] * 1/4 Mile — 13.3 s @ 104 mph (167 km/h)[11] * Top Speed: 155 mph (249 km/h) (electronically limited)[12] * Top Speed: 185 mph (298 km/h) (delimited and indicated, real speed is 176 mph (283 km/h))[11] * Skid Pad: 0.98g[citation needed]Cabriolet / Convertible model 1/4 Mile ± 0.5 secUS model είναι αυτό στο βιντεο?
Athens2004 Μάρτιος 15, 2009 #2046 Μάρτιος 15, 2009 (edited) Δεν ξερω σιγουρα . ο Uploader ειναι απο Καναδα και το k20 αποτι φαινεται ειναι δικο του ( οπως και το βιντεο ) . Corvette Z06 http://www.dragtimes.com/images/13984-2007-Chevrolet-Corvette.jpg http://www.fquick.com/images/articles/gallery/large/18685.jpg • 7.0lt 8cylinder512ps 0-100 3.7~ 110.000e.~ Έγινε επεξεργασία Μάρτιος 15, 2009 από Athens2004
jax7480 Μάρτιος 15, 2009 #2047 Μάρτιος 15, 2009 Τα specs του Corvette τα εκανες copy paste? Γιατι ειναι 7,0lt ή 7.000cc.Εφτα χιλιαδες λιτρα δεν ειναι σιγουρα.
Athens2004 Μάρτιος 15, 2009 #2048 Μάρτιος 15, 2009 Ναι typo . D . Ενα μυαλο χειμωνα καλοκαιρι γαμώτο . fixed.
jax7480 Μάρτιος 17, 2009 #2050 Μάρτιος 17, 2009 το παραπανω δεν ειναι για καρδιακους Δες και αυτο τοτες...
mech5107 Μάρτιος 17, 2009 #2051 Μάρτιος 17, 2009 το παραπανω δεν ειναι για καρδιακους Τιγκα στα νίτρα το civicάκι...
Athens2004 Μάρτιος 17, 2009 #2052 Μάρτιος 17, 2009 omg ! . Στα 00.25sec τα σκανε απο rolling 2ρας και στο 00.40 σπαει την 6τη :S Καλα ξηγηθηκε και το golfaki
Kostas007 Μάρτιος 18, 2009 #2054 Μάρτιος 18, 2009 λαλα το καρ ε? δεν ειχαν λεφτα για ζαντες και βαλανε ταψια φουρνου?
ΓιαγκΤ Μάρτιος 18, 2009 #2055 Μάρτιος 18, 2009 Στο τελευταίο άνοιγμα γιατί έκοψε?Γιατί τον μάζευε άσχημα ο άλλος : )
Maximus Μάρτιος 23, 2009 #2057 Μάρτιος 23, 2009 Aston Martin One 77http://www.tuningnews.net/news/090304c/aston-martin-one-77-hr-01.jpgHUGE images (δεξί - προβολή εικόνας):http://www.freestonecreative.co.uk/news/wp-content/uploads/2008/12/4.jpghttp://www.freestonecreative.co.uk/news/wp-content/uploads/2008/12/one-77-rear-3-4_1e19f819-cd55-4cbe-8b10-39b44e0541ce.jpghttp://www.freestonecreative.co.uk/news/wp-content/uploads/2008/12/one-77-side_583c302e-5d5b-4bf7-a5fa-39c0fdeb8d9f.jpghttp://www.freestonecreative.co.uk/news/wp-content/uploads/2008/12/one-77-front_bc171e34-9038-49d3-a88f-14028e52c550.jpg:drool::drool::drool::drool::drool:
bezdim Μάρτιος 23, 2009 #2059 Μάρτιος 23, 2009 Οι Άγγλοι είναι εκπληκτικοί μηχανικοί. Αλλά η νοοτροπία τους είναι ότι αν θες το αυτοκίνητο να σου αποδώσει τα μέγιστα, πρέπει να του δείχνεις "love and care", λέξεις άγνωστες στους Τουμπανάπωνες. Μόνο οι επιδόσεις, ποτέ δεν ήταν προταιρεότητα για τους cockneys εργοστασιάρχες και τους scousers μηχανικούς.Αυτοκίνητα οπώς η "77" θα είναι αναγνωρίσιμα μέχρι το τέλος του κόσμου, όπως συνέβη και με τη Zagato του '64. Tέρμα το off topic.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now