Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e tuners, ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΟΛΟΣΩΜΗ DOWNPIPE ΑΘΟΡΥΒΗ, ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ AEM, TOURBO K04, MPEK (ΑΠΟ S3), INTERCOOLER, ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ AUTOTECH (SETUP ΑΠΟ S3)

σου λέει ;)

αυτό μόνο με πρόγραμμα πάνε κοντά 250, με πιο μεγαλη τουρμήνα (οι Τ4 είναι και για αρκετά παραπάνω άλογα), πιο μεγάλο intercooler , άλλα μπεκ κλπ, δεν είναι δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Dreamcar από τα "συμβατικά" θα θεωρούσα την Integrale και το Quattro, όχι το καινούριο Golf GTI :p Γενικά είναι πως το βλέπει κανείς το θέμα, εμένα δε με χαλάει να τα βλέπω όλα μαζί μέσα στο thread, απλά φαίνεται λίγο τραγικό να βλέπουμε το Mito και μετά από κάτω την Reventon - όχι ότι θα κάτσω να σκάσω κιόλας δλδ :laughing:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κοίτα αν μια μετατροπή γίνει σωστά, όπως επιφανειακά δείχνει να έχει γίνει εδώ, μεγάλη τουρμπίνα, άλλο καλύτερο intercooler, άλλα μπεκ πιο μεγάλης πίεσης, και τα απαραίτητα monitoring tools δεν θα έχει κάποιο πρόβλημα, απλά θα θέλει λίγο παραπάνω προσοχή, και εννοώ λίγο, όχι το «φοβάμαι να το πατήσω μην αρχίσουν τα λαμπάκια».

Θέλει περαιτέρω ψάξιμο, και να το δει και μηχανικός και όλα, και να έχεις στο νού σου, πως δεν έχεις εγγύηση πχ, αλλά δεν είναι κάτι που εγώ προσωπικά θα απέρριπτα (όπως πχ, ένα Punto με 240 άλογα λεω τώρα)

Το μοτέρ που έχει σαν βάση είναι καταπληκτικό και αξιόπιστο.

Link to comment
Share on other sites

και μενα δε με χαλαει να εχουμε και πιο συμβατικα αυτοκινητα στο θρεντ ,ειδικα οταν εχουμε ατομα στο φορουμ με γνωσεις και εμπειριες.αρκει να μη γινει καγκουροκατασταση και αρχισουμε μπουκες-νιτρο-ζαντες-σποιλερ-παγκακια κτλ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ξερει κανεις πως ο τυπος απο 200 αλογα το εχει παει 360?:o

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/126729

Γενικα τα s3 μοτερ πανε τοσο σχετικα ευκολα χωρις πολλες μετατροπες, το συγκεκριμενο ειναι περιπου s3 setup οποτε κ λογικο να φτανει εκει, αλλα αν δεν εχει πειραξει καπακι, συμπιεση δεν ξερω τι θα κανει με μετριες βενζινες, πειρακια etc.

Παντως καλυτερα να αποφευγοντε μεταχειρισμενα με μεγαλες μετατροπες, οχι γιατι η βελτιωση μπορει να μην ειναι αξιοπιστη αλλα γιατι ειναι βεβαιο οτι ο πρωην ιδιοκτητης το ειχε για σκισιμο και ουτε τα 200 του φτανανε ουτε τα 300. Δλδ κιβωτια, συμπλεκτες, βασεις μηχανης, μπιλιοφοροι, τακακια etc ειναι σιγουρα πιο φαγωμενα.

Επισης οποιος θελει vw group και dsg να προσεχει τα πολλα αλογα γιατι το οριο ροπης των κιβωτιων ειναι περιορισμενο. Επιπροσθετα οποιος ψινεται για πολλα αλογα σε golfo ας κοιταξει καλυτερα edition30 που ειναι ιδιο μοτερ με s3.

Τελος να σημειωθει οτι τα συγκεκριμενα μοτερ με αυτες τις τουρμπινες σε αυτα τα αλογα (280+- για κ03 κ 350+- για κ04) θελουν αρκετη πιεση οποτε κ μεγαλυτερο turbolag αλλα και μικροτερο οφελιμο φασμα λειτουργιας.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

να πω 2η φορά οτι εδώ είναι Supercars & Dreamcars thread και οτι συνεχίζετε να ασχολείστε με συμβατικά και τουρμπίσματα φιλτροχοάνες και μπεκ?

:hang2:

Εμείς δεν έχουμε πρόβλημα, ψήνεσαι να το κάνω ένα rename να σου φύγει το άγχος; :p

Link to comment
Share on other sites

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ e tuners, ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΟΛΟΣΩΜΗ DOWNPIPE ΑΘΟΡΥΒΗ, ΦΙΛΤΡΟΧΟΑΝΗ AEM, TOURBO K04, MPEK (ΑΠΟ S3), INTERCOOLER, ΑΝΤΛΙΑ ΒΕΝΖΙΝΗΣ AUTOTECH (SETUP ΑΠΟ S3)

σου λέει ;)

αυτό μόνο με πρόγραμμα πάνε κοντά 250, με πιο μεγαλη τουρμήνα (οι Τ4 είναι και για αρκετά παραπάνω άλογα), πιο μεγάλο intercooler , άλλα μπεκ κλπ, δεν είναι δύσκολο.

Βασικα η Τ4 με την Κ04 εχουν ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα. Αν τις δεις, διπλα-διπλα, η T4 ειναι τουρμπινα και η K04, σεσουαρ για τα μαλλια.

Ο τυπος παντως δεν εχει κανει κατι εξωπραγματικο. Εχει χρησιμοποιησει parts απο αντιστοιχο αυτοκινητο του ομιλου (S3, Leon Cupra, VW GTI Ed30), τα φορεσε στο δικο του και εβαλε και ενα προγραμμα.

Απ'οσο ξερω ειναι αρκετα safe μετατροπη που κανει αρκετος κοσμος.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ωχ , όντος Τ4 είχα διαβάσει, και για αυτό είπα, άνετα σηκώνει τα άλογα, απλά λογικά θα έχει / είχε λίγο θέμα χαμηλά

Ναι το να τσιμπάνε πράμα από S3 και να τα βάζουνε σε άλλα 2λιτρα του ομίλου είναι πολύ συχνό φαινόμενο, και αρκετά safe αν γίνει σωστά.

Αλλά ΞΕΡΕΙΣ πως το αμάξι πήγαινε ή φτιάχτηκε για να πηγαίνει «τάπα» με τέτοιες μετατροπές.

Link to comment
Share on other sites

Βασικα η Τ4 με την Κ04 εχουν ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ διαφορα. Αν τις δεις, διπλα-διπλα, η T4 ειναι τουρμπινα και η K04, σεσουαρ για τα μαλλια.

Ο τυπος παντως δεν εχει κανει κατι εξωπραγματικο. Εχει χρησιμοποιησει parts απο αντιστοιχο αυτοκινητο του ομιλου (S3, Leon Cupra, VW GTI Ed30), τα φορεσε στο δικο του και εβαλε και ενα προγραμμα.

Απ'οσο ξερω ειναι αρκετα safe μετατροπη που κανει αρκετος κοσμος.

Safe σημαίνει να εχεις ψηφιακό γκάζι (on-off) ολη μέρα και να μην κάνει κιχ. Αυτό δεν είναι safe. Ειναι μια λανθασμένη αίσθηση ασφάλειας που πουλάει ο (κάθε) βελτιωτης, γιατι αν εβγαινε και σου έλεγε οτι ενα στα 3 κερδίζει εμβολοχιτώνιο σαγρέ δεν θα έμπαινες στην διαδικασία να το κάνεις. Για να δείς αν όντως ειναι τόσο αξιόπιστη μετατροπή οσο λένε, ρωτήστε τους αν σου δίνουν εγγύηση αντικατάστασης κινητήρα σε περίπτωση κακαράτζας.

Ακόμα και με σφυρήλατα, οταν δουλεύεις σε υψηλές πιέσεις, πλησιάζεις πολύ κοντά στα όρια αντοχής των υλικών, ακομα και των βελτιωτικών. Δεν ειναι ζήτημα αν θα σου σπάσει, αλλα πότε.

Link to comment
Share on other sites

Δεν διαφωνω, παρα μονο στο εξης. Δεν εχω ακουσει βελτιωτη να δινει εγγυηση για τη μετατροπη του...

AC Schnitzer, Steinmetz, MTM και λοιπά. Ολοι αυτοι δίνουν εγγύηση για τις βελτιώσεις τους. Γι αυτό και σε ελάχιστες περιπτώσεις θα δείς επεμβαση στα εντόσθια του αυτοκινήτου.

Εδω μιλάμε για τους βελτιωτές της κακιάς ώρας που ξεφύτρωσαν απο το πουθενα και αυτο-βαφτίστηκαν VAG experts. Στου Κασσίδη το κεφάλι βελτιώσεις ειναι αυτές. Και ξερεις ποιο ειναι το ωραίο; Αυτή η μεταμόσχευση απο τα grade "A" VAGs ήταν το πρώτο τρίκ στο βιβλίο τους. Και βλέπω να συνεχίζουν ακάθεκτοι.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

AC Schnitzer, Steinmetz, MTM και λοιπά. Ολοι αυτοι δίνουν εγγύηση για τις βελτιώσεις τους. Γι αυτό και σε ελάχιστες περιπτώσεις θα δείς επεμβαση στα εντόσθια του αυτοκινήτου.

Εδω μιλάμε για τους βελτιωτές της κακιάς ώρας που ξεφύτρωσαν απο το πουθενα και αυτο-βαφτίστηκαν VAG experts. Στου Κασσίδη το κεφάλι βελτιώσεις ειναι αυτές. Και ξερεις ποιο ειναι το ωραίο; Αυτή η μεταμόσχευση απο τα grade "A" VAGs ήταν το πρώτο τρίκ στο βιβλίο τους. Και βλέπω να συνεχίζουν ακάθεκτοι.

ακριβως.οι επισημοι βελτιωτικοι οικοι δινουν εγγυησεις μινιμουμ 1 χρονο,

αλλα φυσικα κοστιζουν πολυ περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση διευκρινιστικη. Εχω εγω ενα Α3 και το παω στην ΜΤΜ (οχι S3 να περασουν ενα προγραμματακι μονο). Παιδια, γεια σας, θελω να το τουρμπισω. Αναλαμβανουν στην εγγυηση τα κομματια της μετατροπης μονο? Ή αν παω και κανω το κιβωτιο πουρε, μου το αλλαζουν και αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση διευκρινιστικη. Εχω εγω ενα Α3 και το παω στην ΜΤΜ (οχι S3 να περασουν ενα προγραμματακι μονο). Παιδια, γεια σας, θελω να το τουρμπισω. Αναλαμβανουν στην εγγυηση τα κομματια της μετατροπης μονο? Ή αν παω και κανω το κιβωτιο πουρε, μου το αλλαζουν και αυτο?

H AC Schnitzer ένα φεγγάρι έδινε το 2λιτρο Ι6 της BMW με compressora 210PS με κανονική εγγύηση και όταν λέμε εγγύηση μιλάμε για όλο το αυτοκίνητο.

Άμα κάνεις το κιβώτιο πουρέ από λάθος ταχύτητα ούτως η άλλως είναι εκτός εγγύησης.

Αν έγινε πουρέ με την παραπάνω μετατροπή ας πούμε πάει για αστοχία υλικού.

Link to comment
Share on other sites

Συνηθως οι μετατροπές με εγγύηση εχουν μελετηθει απο πριν . Δεν θα σου κανουν πχ την 1.8 την compressorati την merceda 500ps αλλα μεχρι εκει που νομιζουν πως μπορει να αντεπεξέλθει σασμαν , διαφορικά κλπ κλπ .

*** Τωρα αν εισαι σιδεροφαγάς και στοκ μια χαρά το παιρνεις στο χέρι το σασμαν . :D

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.