Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Καλά η Γερμανία και σε οριακά μικρότερο βαθμό η Αγγλία έχουν ανώμαλη δευτερογενή αγορά...

Απλά όπως μίλαγα και εχτές το βράδυ με ένα συμφορουμίτη, θέλει προσοχή γιατί καλό είναι να έχουν σαν μεταχειρισμένα χαμηλό κόστος κτήσης αυτό τον καιρό, αλλά τα μεταξωτά παντελόνια θέλουν και μεταξωτούς κώλους, και αν ζητήσει κάτι, θα πονέσει ;)

Πολύ ωραίο και το Skyline από πάνω btw, αν και λίγο βαρύ για τα γούστα μου, και φυσικά πανάκριβο στην Ελλάδα... γ@μώ τους δασμούς μας.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι ο μόνος που βλέπει το πίσω αριστερά φτερό άλλο χρώμα?

Λιγο ποιο κλειστο - σκουρο απο τον προφυλακτηρα ισως ? ? ? εδιτ. εκτος και αν λες σε σχεση με το καπω μπρος φτερο anywai χτυπαει ο ηλιος μπροστα μαλλον και το ασημί κανει παιχνιδια με τις αντανακλασεις.

Καλα για 15.000e και ροζ με βουλες να ητανε δεν θα με πειραζε :hehe: .

εδιτ 2 wtf!!!!! Οτι πάρεις 15κ ειναι το καταστημα :hehe:http://www.carzone.ie/search/Honda/S2000/IRISH-WI/200913192256368/advert :help1:

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Λιγο ποιο κλειστο - σκουρο απο τον προφυλακτηρα ισως ? ? ? εδιτ. εκτος και αν λες σε σχεση με το καπω μπρος φτερο anywai χτυπαει ο ηλιος μπροστα μαλλον και το ασημί κανει παιχνιδια με τις αντανακλασεις.

To πίσω αριστερά φτερό λέω(απο την πλευρά του οδηγού αν είναι αριστεροτίμονο).

Είναι πιο σκούρο και από την πόρτα και από την μάσκα των πίσω φαναριών και από τον πίσω προφυλακτήρα από όλες τι γωνίες που έχει(πράγμα που ακυρώνει την σκιά).Και το θέμα πίσω φτερό είναι πολύ πόνος για το αυτοκίνητο γιατί άμα έχει αλλαχτεί κόβεται το μισό αυτοκίνητο,δεν ξέρεις και αν έχει πάρει και τίποτα άλλο....γμσέτα

Απ την άλλη πλευρά είναι όλα κυριλέ.

Link to comment
Share on other sites

αμα δεν εχει παρει σασι..μην το φοβασαι ρει το καρ..ολα τα αλλα ερχονται..ισως κανα τριγμο παραπανω και αν θα εχεις...

δεν νομιζω οτι κοβεται το μισο αυτοκινητο...απλα καποιο σημειο του και μονο..

Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται το αυτοκίνητο.

Άμα δείς το part όπως το δίνει η εκάστοτε εταιρεία μπορεί να είναι όλο το πίσω φτερό(από το πίσω φανάρι) μαζί με το πλαινό μαρσπιέ(κάτω απ τις πόρτες) ως το μπροστά φτερό και πάνω απ την πόρτα ώς το καπό.

Δεν είναι λίγο κόψιμο,η μισή πλευρά φεύγει.

Μετά το εμπιστεύεσαι εσύ το αυτοκίνητο?

Εγώ προσωπικά όχι γιατί άμα δεν έχει γίνει σωστή δουλειά ένα μέρος της ακαμψίας πάει περίπατο

Link to comment
Share on other sites

dont worry αδελφε εδω κοβουμε,κολλαμε και επισκευαζουμε κομματια σε αεροπλανο που τρωει τις πιεσεις και τασεις στα 35.000 ποδια με 900km sp...μια κολληση η ενα κοψιμο σε ενα καρ δεν θα αντεξει..

βεβαια αν ολα εχουν γινει σωστα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...που ετσι πρεπει

τωρα αν εγινε η επισκευη σε γκαραζογατο της γειτονιας...οφειλεις να χεις τις ανυσηχίες σου...

να και παλι σου επαναλαμβανω το κυρίως δεσιμο(δομη) του αυτοκινητου μετρα και οχι τα περιφερειακα...αν ειναι αρπαγμενο πολυ θα το καταλαβεις...

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

dont worry αδελφε εδω κολλαμε και επισκευαζουμε κομματια σε αεροπλανο που τρωει τις πιεσεις και τασεις στα 35.000 ποδια με 900km sp...μια κολληση η ενα κοψιμο σε ενα καρ δεν θα αντεξει..

βεβαια αν ολα εχουν γινει σωστα συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη...που ετσι πρεπει

τωρα αν εγινε η επισκευη σε γκαραζογατο της γειτονιας...οφειλεις να χεις τις ανυσηχίες σου...

να και παλι σου επαναλαμβανω το κυριος δεσιμο(δομη) του αυτοκινητου μετρα και οχι τα περιφερειακα...αν ειναι αρπαγμενο πολυ θα το καταλαβεις...

μα αυτό είναι το θέμα,άμα ο μπαρμπα μήτσος βαριόταν και αντί για 30 γαζιά έκανε 15?

Το πίσω φτερό ρε μαν είναι κύριο σημείο του αυτοκινήτου,για αυτό είναι όλο κολλημένο,μην ξεχνάς δεν έχουμε ανεξάρτητο σασί στην ουσία,αυτοφερόμενο κουβούκλιο είναι, όλα παίζουν το ρόλο τους.

Άσε που έχω μια κακή εμπειρία.

Πατέρας φίλης είχε τρακάρει το αυτοκίνητο και είχε πάρει κεντρική κολόνα, το πήγαν σε ένα συνεργείο στυλ μπαρμπα μήτσου που ζήταγε τα μισά λεφτά.

Μετά απο κανα 2 χρόνια τον τρακάρανε και τον κάρφωσε η κολόνα γιατί κόπηκε ενώ το ατύχημα δεν δικαιολογούσε κάτι τέτοιο

Link to comment
Share on other sites

κοιτα με το σκεπτικο που το πας και με μια απλη αλλαγη ελαστικου μπορει να συμβει ατυχημα...αν δεν εφαρμοσθει σωστα η διαδικασια..

το καλυτερο που χεις να κανεις ειναι επανελεγχος και επιθεωρηση απο εξουσιοδοτημενο τεχνικο στο σημειο που εχεις τις αμφιβολιες σου..

απλα να ξερεις η αντοχη υλικων ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο οτι φανταζομαστε και νομιζουμε..εκτος και αν εχει γινει η σουπερ γκαφα..που εκει παω πασο

Έγινε επεξεργασία από gbak
Link to comment
Share on other sites

κοιτα με το σκεπτικο που το πας και με μια απλη αλλαγη ελαστικου μπορει να συμβει ατυχημα...αν δεν εφαρμοσθει σωστα η διαδικασια..

το καλυτερο που χεις να κανεις ειναι επανελεγχος και επιθεωρηση απο εξουσιοδοτημενο τεχνικο στο σημειο που εχεις τις αμφιβολιες σου..

E νταξ ρε,δεν το πάω και εκεί, γιατί και στο πεζοδρόμιο να είσαι μπορεί να σπάσουν τα φρένα ενός λεωφορείου και παπ να σαι κάτω :p

Απλά θέλω να καταλήξω ότι νταξ,δεν είναι ένα μπροστά φτερό που είναι 10 βίδες και είσαι κομπλέ,ούτε ένας προφυλακτήρας.

απλα να ξερεις η αντοχη υλικων ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απο οτι φανταζομαστε και νομιζουμε..εκτος και αν εχει γινει η σουπερ γκαφα..που εκει παω πασο

Εσύ έχεις μείνει στις λαμαρίνες των αεροσκαφών που είναι άλλος κόσμος :p

Link to comment
Share on other sites

γιατι ρει αλουμινο παιζει και στις δυο περιπτωσεις...απλα διαφορετικο κραμα

Έ,άλλες αντοχές το ένα και άλλες το άλλο(αν και δεν ξέρω τι υλικό είναι οι λαμαρίνες στα κάρα :p )

Link to comment
Share on other sites

Τα εμπρόσθια φτερά δεν επηρρεάζουν την στρεπτική ακαμψία του αυτοκινήτου. Τα πίσω όμως, αποτελούν μέρος του σασί. Όσο εύκολο ειναι για εναν έμπειρο φαναρτζή να κάνει δουλειά "εργοστασιακή", αλλο τόσο ευκολο ειναι για εναν βαριοκ*λη να σου κάνει τετοιο παρατράγουδο που θα το φυσάς και δεν θα κρυώνει. Γενικώς τέτοιου είδους επεμβάσεις τις κάνεις:

α) Σε άνθρωπο που εμπιστεύεσαι με τα σώβρακα κατεβασμένα χωρίς να σε νοιάζει το κόστος της επισκευής, γιατί πολύ απλά τιμάς την ζωή σου και θές να κρατήσεις το αμαξάκι σου

β) Στον πρώτο που θα σου πάρει τα μισά λεφτά, αν έχεις σκοπό να το "ξεφορτωθείς" το οχημα (ακα το τράκαρα και σιγα μην δώσω ενα καρο λεφτα να το φτιάξω, ενα κολλημα και πουλημα)

Το γεγονός οτι το Skyline βρίσκεται σε μάντρα είναι ενα μείον αλλα μπορεί το αμάξι απλα να ηταν γρατζουνισμένο / βαθουλωμένο και απλα ο εμπορος να το πήγε για βαφή που τελικά βγήκε χάλια.

Εγω προσωπικά, δεν θα έπαιρνα ποτε αμάξι απο μάντρα. Ολοι εχετε ακούσει ιστορίες, φαντάζομαι...

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι απαραιτητο να σου παρει σασι με ενα χτυπημα στο φτερο ρει...αν ειναι ετσι ενα στα δυο χτυπημενα αυτοκινητα θα θελανε καλιμπρα....

μητσο ολα σχετικα ειναι ..και απο μαντρα μπορεις να παρεις οκ αμαξι μην το αποκλειεις...και σε αρκετα καλη τιμη..καθως εδω εν τελη δεν συμφερει η αγορα καινουργιου..

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι απαραιτητο να σου παρει σασι με ενα χτυπημα στο φτερο ρει...αν ειναι ετσι ενα στα δυο χτυπημενα αυτοκινητα θα θελανε καλιμπρα....

μητσο ολα σχετικα ειναι ..και απο μαντρα μπορεις να παρεις οκ αμαξι μην το αποκλειεις...και σε αρκετα καλη τιμη..καθως εδω εν τελη δεν συμφερει η αγορα καινουργιου..

Μα αυτο λέμε,αν ήταν απλά ένα βαθούλωμα οκ,αν όμως ήταν κάτι πιο χοντρό?

Και τον καλύτερο μαστορα να πας να του κάνει έλεγχο, όλο και κάτι θα ξεφύγει,είναι αδύνατο να ψάξει το αυτοκίνητο σπιθαμή προς σπιθαμί.Αν και αν μπει για ευθυγράμμιση μπορούν να φανούν τα πολύ χοντρά τις περισσότερες φορές

Σίγουρα υπάρχουν και οι καλές οι μάντρες με σωστά αυτοκίνητα αλλά υπάρχουν και οι άλλες που ενώ βλέπεις το φτερό απο την μερια του οδηγού να έχει πανω από δάκτυλο απόσταση απο το καπό,ενώ το καπό απ την μεριά του συνοδηγού ειναι οκ,και το φτερό όμως είναι σε τέλεια ευθεία με την κολώνα και την πόρτα.Ο άνθρωπος επέμενε ότι δεν είχε φάει στούκα ενώ η επένδυση της πόρτας είχε σπάσει και το μπράτσο κρεμόταν....όχι δεν είχε φάει πορτα-κολόνα αλλά...τι του λες?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.