Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Τι να σου πώ,εγώ το John Cooper Works το θεωρώ ειδική έκδοση του Mini Cooper S.Όπως και την M5 ειδική έκδοση της 5άρας.

Τα 2 kit αυτά που αναφέρεις είναι για το R53(και πιο συγκεκριμένα μόνο για το compressor-άτο).Δεν κάνουν στο R56 για κανένα λόγο.

Άλλο moter το ένα άλλο το άλλο.

Παράδειγμα εταιρίας έβαλα, σε σχέση με την JCW

Δεν έψαξα για R56

Link to comment
Share on other sites

Ακη το ξερω, γιαυτο εβαλα και διπλα τις τιμες, που καθε μια απο αυτες αξιζει, αλλα συγκριτικα δεν ξερω..:unsure:

το νεο golf για μενα ειναι μια λακαμια και μιση, ουσιαστικα προκειται για το ιδιο αμαξι που ομως εχουν με διαφορες τεχνικες/υλικα μειωσει το κοστος κατασκευης. Υποσχοντε καλυτερη συναρμολογηση + ηχομονωση...κατααλλα ιδια και προσωπικα, πιο ασχημα..

Link to comment
Share on other sites

Ακη το ξερω, γιαυτο εβαλα και διπλα τις τιμες, που καθε μια απο αυτες αξιζει, αλλα συγκριτικα δεν ξερω..:unsure:

το νεο golf για μενα ειναι μια λακαμια και μιση, ουσιαστικα προκειται για το ιδιο αμαξι που ομως εχουν με διαφορες τεχνικες/υλικα μειωσει το κοστος κατασκευης. Υποσχοντε καλυτερη συναρμολογηση + ηχομονωση...κατααλλα ιδια και προσωπικα, πιο ασχημα..

Δε ξέρω ρε συ,Πολύ καλή τιμή το clio RS αλλά και το DSG έχει την χάρη του.

Το Cooper είναι πολύ μικρότερο απ αυτά τα 2.Ανάλογα τι σκοπό έχεις με το αυτοκίνητο είναι μαν ;)

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο το λογισμο εχω :) , απλα δεν γουσταρω τον πλυθωρισμο των cooper, golf και το κοντο στα πολλα του clio... αλλα αποτι φαινεται αυτες ειναι οι επιλογες...ισως ενα works να ειναι χρυση τομη αλλα μετα βγαινουν πολλα Ε/m.... στροφακιας i love..αλλα και το γκαζερο με ενα προγραμμα και στην ουσια αλλο αμαξι το λιγουρευομαι....δυσκολο δειλημα, αν με βγαλεις απο αυτο, ντραφι :D

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτο το λογισμο εχω :) , απλα δεν γουσταρω τον πλυθωρισμο των cooper, golf και το κοντο στα πολλα του clio... αλλα αποτι φαινεται αυτες ειναι οι επιλογες...ισως ενα works να ειναι χρυση τομη αλλα μετα βγαινουν πολλα Ε/m.... στροφακιας i love..αλλα και το γκαζερο με ενα προγραμμα και στην ουσια αλλο αμαξι το λιγουρευομαι....δυσκολο δειλημα, αν με βγαλεις απο αυτο, ντραφι :D

Κοίτα,ο πληθυσμός των Cooper S(για αυτό μιλάμε έτσι?) δεν είναι τόσο μεγάλος όσο είναι του Golf που έχει βρομίσει ο τόπος.Και το Cooperάκι με λίγα φράγκα πας ~200-220 αλλά σταματάς εκεί που αρχίζει το Golf που πάει κοντά στα ~250-260.Την αμεσότητα όμως του Cooper δεν θα την έχεις ούτε στο Golf ούτε και στο Clio όμως το οποίο είναι και πιο σπάνιο απ τα 2 άλλα και το πιο φθηνό.

Ρε μαν,δεν πρόκειται να σε βγάλει κάποιος απ το δίλημμα, οδήγησέ τα και τα 3 και βρές τι ταιριάζει στον δικό σου οδηγικό χαρακτήρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

Το clio + cooper ειναι αλλη κατηγορια οπως ειπαν οσον αφορα τους χώρους , αν κρινω απο τις τιμες μιλαμε για μεταχειρω ετσι ? Προσωπικα αν αγοραζα μεταχειρισμενο τωρα θα χτυπουσα ενα ep3 σε sub 20k ωστε να τα συνδίαζα οσο γινεται ολα . Επιδοσεις - χώροι - αξιοπιστια μιας και μιλαμε και για sport car το οποιο θα σκιζεις συχνα πυκνα οπως το θετεις & δεν θα το εχεις για super market - family car .

Link to comment
Share on other sites

Ρε μαν,δεν πρόκειται να σε βγάλει κάποιος απ το δίλημμα, οδήγησέ τα και τα 3 και βρές τι ταιριάζει στον δικό σου οδηγικό χαρακτήρα. ;)

τις γκολφο και τα μινακια τα εχω οδηγησει το clio απτην αλλη οχι, αλλα επειδη ειχα παλια ραλλυ αντιλαμβανομαι τιην αισθηση.. απλως σκεφτομαι τα τσαγακια που θα με κερνανε τα αλλα..παλια ειχα κανει επιλογη μεταξυ 1.6 8v και punto gt και πηρα το πρωτο..τοτε γουσταρα παντιλικι, στροφιλικι και παμε για κανιβαλικι (18 χρονων). Τωρα θελω και την ροπη μου...αλλα και την υποδομη για αμεση αναβαθμιση (προγραμμα στα turbo).

Tom, την συγκεκριμενη φαση αγορας δεν την διαχωριζω σε κατηγοριες, ξερω τι ειναι το καθενα, απλως ολα αυτα ανηκουν σε ενα τυπο αυτοκινητου που με ψηνει να παρω.

Εχουν την ταυτοτητα, οχι πολλα λεφτα αλλα αρκετο γκαζακι και σου καλυπτει σε συμβατικο επιπεδο τις αναγκες σου (sportshatch)..Το γκολφ εχει το πλεονεκτημα της πιο μεσοπροθεσης λυσης, μιας και ειναι πιο ολοκληρωμενο (dsg ftw, σωνεσαι και στην κινηση!! βασικο!), τα αλλα δεν εχουν μεγαλη διαρκεια ζωης μιας και ειναι μικρα... το μινι ειναι μικρο πχ... το εχουν και οι μισοι γνωστοι μου (υπερβολικα μιλωντας), το works ναι αλλα εκει πας σε πολλα λεφτα για το μηκος... Civic αν θα επαιρνα θα επαιρνα το τελευταιο, δεν διαφωνω οτι ειναι οπλο, απλως δεν ειναι της φασης μου τωρα.

Παιζει και αλλη κατηγορια, η κατηγορια roadster, που εκει για μενα αξιζει το διαχρονικο και πολυ αποδοτικο στην χρηση, miata, καθως και οι υπερπροσφορες τα Opel GT με 28κ σπιτι σου απο γερμανια με αγαπη, μπντελα 2008.

Και επειδη ολα αυτα θα τα πληρωνω απτη τσεπη μου θελω ενα αυτοκινητο που θα καλυψει τις αναγκες μου για 3 χρονια τουλαχιστον. Οπως ειδες η ερωτηση μου η αρχικη ειναι με τιμες, οχι μονο μοντελα..το rs δεν αζιζει 24 ουτε το cooper works, το golf dsg ομως αξιζει, αντιστοιχα 28 το GT και 18-19 το μιατα. Οποτε μου κανει ευκολη την επιλογη μετα να πω οτι ξερεις..δαπανω 18 20 30κ για κατι που αξιζει, θα μου δωσει το καθενα με τον τροπο του ευχαριστηση και το πουλαω καλα καποια στιγμη στα 3 χρονια.

Αν και το πιο συμβατικο σαν λυση, με βλεπω για golf dsg...υποψιν, σας το αναφερω αν ενδιαφερεστε, παιζει cooper s οροφες δερματινα etc R53 26000km με 20κ.καλη τιμη!! αλλα για μενα αξιζουν τα +4 για dsg και παραθυρο στην αναβαθμιση του golf και σιγουρα αν παιζει καλο rs στα 17-18 ειναι καλα......Anyway καθε συμβουλη δεκτη :flower:

Κατι αλλο πανω στην ροη του thread (μην φαμε και αλλη καρτα..), το cooper works ειναι στο κανονικο lineup της mini (bmw). Αυτο που οντως εχει παρει δικαιωματα ο βελτιωτικος οικος και φτιαχνει τα δικα του ειναι δαυτο.. :D

Link to comment
Share on other sites

Μετά και απο Cooper S και απο RS, είναι αρκετά διαφορετικά πάντως.

Το Clio για να πάει γρήγορα πρέπει να το οδηγείς σαν να το έκλεψες και είναι εμφανής η έλλειψη ροπής χαμηλά, στα ψηλά το μοτέρ κελαηδάει αλλά είναι μια φάση σαν S2000 στο ότι πρέπει να το σπάσεις για να αποδώσει.

Αν πας πχ σε στροφυλίκια βουνού με τα δύο εκεί που το Cooper θα παίζει μια 2α και θα πετάγεται απο τις στροφές σαν κουράδι εσύ παίζει να καρφώνεις πρώτες αλλιώς θα σου ανοίγει. Είναι τελείως διαφορετική η προσέγκhση.

Σε πίστα (Μέγαρα – οπότε μικρή), δεν θα δεις διαφορά, και στις ευθείες στα πολλά προτιμώ το RS, και είναι και λίγο πιο γρήγορο.

Σε απόλυτους χρόνους εκεί που το 182 ήταν μια η άλλη με το cooper, το καινούργιο λόγο μεγέθους αμι τι άλλο χάνει οριακά.

Αλλά, είναι ΠΟΛΥ πιο ευρύχωρο, έχει αισθητά χαμηλότερα running costs σε service και είναι πιο αξιόπιστο το Renault.

Πρέπει να το οδηγήσεις για να δεις τι σου ταιριάζει. Εμένα στα 19 όταν ένας φίλος είχε πάρει ενα S2000 τα κατεβάζαμε και αλλάζαμε κάθε ταχύτητα στις 9,000 τώρα στα 28 με χαλάει λίγο αυτό και προτιμώ ή κυβικά, ή υπερπλήρωση λίγο παραπάνω για κάθε μέρα.

Το Golf είναι λίγο πιο μαλακό και απο τα 2, και είναι αυτό που λεει GT.

Επίσης το JCW είναι μια έκδοση του S, απλά ένας απο τους λόγους που είναι πιο ακριβό, είναι πως φοράει και άλλο υπερσυμπιεστή, σε σχέση με άλλους βελτιωτές που απλά χρησιμοποιούν αλλαγές στην μονάδα διαχείρισης του κινητήρα. Και φυσικά πως κρατάει την εγγύηση.

Α και κάτι άλλο, το Golf με τα 160 στην πλούσια έκδοση και με εξτρά τώρα βγαίνει κοντά στα 22+ κ καινούργιο και είναι καλά λεφτά, αν και τώρα είναι εποχή για ψάξιμο και μεταχειρισμένο αν κάποιος δεν έχει θέμα με το να πάρει αυτοκίνητο 2ο-3ο χέρι.

Boxster S με 25,000 κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Ακριβός εισαι :phttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=101737669&__lp=100&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=16&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&customerIdsAsString=〈=en&pageNumber=3 Προφανώς το παιδι ενοοει απο Ελλαδα , γιατι αν βαλεις εκτελωνισμό φόρους , εισητηρια πηγαινε ελα και μεταφορα παει αρκετα παραπανω.

Έγινε επεξεργασία από Athens2004
Link to comment
Share on other sites

Μόνο που δεν έχει εκτελωνισμό γιατί είμαι ήδη εδώ:dance3:

αφου εισαι ηδη εκει...

παρατα την γκεουληστικη boxster

και ριξε μια ματια και στο υπολοιπο site...

no-image-large.gif

€15,900

no-image-large.gif

€14,500

no-image-large.gif

€19,995

no-image-large.gif

€12,500

no-image-large.gif

€14,950

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.