racer Ιανουάριος 3, 2009 #1961 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2009 Θυμόμουν ένα "16.4" στο καπάκι του κινητήρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simon Ιανουάριος 3, 2009 #1962 Κοινοποίηση Ιανουάριος 3, 2009 h**p://www.seriouswheels.com/pics-2006/2006-Bugatti-Veyron-Targa-Florio-Engine-Compartment-1024x768.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
mini_fan Ιανουάριος 4, 2009 #1963 Κοινοποίηση Ιανουάριος 4, 2009 Το 16.4 ειναι ονομασια του μοντελου. Η Veyron ειναι η 16.4 (πιθανον να αναφερεται και στους κυλινδρους & τουρμπο που εχει), αλλα υπαρχει και η 18.3 Chiron που ποτε δεν βγηκε στην παραγωγη. Και οι δυο πηραν το ονομα τους απο διασημους οδηγους αγωνων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 5, 2009 #1964 Κοινοποίηση Ιανουάριος 5, 2009 GOMAR ΔΙΚΟ ΣΟΥhttp://www.youtube.com/watch?v=xrPvy7LDetQhttp://www.youtube.com/watch?v=qLEoMT5iRR8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Ιανουάριος 6, 2009 Author #1965 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2009 κοιτα ενα real drift Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Ιανουάριος 6, 2009 #1966 Κοινοποίηση Ιανουάριος 6, 2009 Τι είναι drift: http://www.youtube.com/watch?v=uKJona4UDLw&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 7, 2009 #1967 Κοινοποίηση Ιανουάριος 7, 2009 αυτο ειναι ντριφτ τελος._ Link to comment Share on other sites More sharing options...
performer Ιανουάριος 26, 2009 #1968 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=KR9Qt6FFSu8&feature=relatedπωπωπω γουσταρωωωωω θελω και γω:happy2: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constandinos Ιανουάριος 29, 2009 #1969 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2009 Το 16.4 ειναι ονομασια του μοντελου. Η Veyron ειναι η 16.4 (πιθανον να αναφερεται και στους κυλινδρους & τουρμπο που εχει), αλλα υπαρχει και η 18.3 Chiron που ποτε δεν βγηκε στην παραγωγη. Και οι δυο πηραν το ονομα τους απο διασημους οδηγους αγωνων.:OT:Tο 16 αναφέρεται στον αριθμό των κυλίνδρων της veyron, το 4 στον αρι8μο των βαλβίδων ανά κυλινδρο.. είναι σαν να έχεις 2 V8 μαζι.. απίστευτες επιδόσεις για steet legal αυτοκινητο.. απίστευτο κιβώτιο κ χρονοι.. απλά respect στην VW Link to comment Share on other sites More sharing options...
nickstamat Ιανουάριος 30, 2009 #1970 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2009 Tο 16 αναφέρεται στον αριθμό των κυλίνδρων της veyron, το 4 στον αρι8μο των βαλβίδων ανά κυλινδρο Δε νομίζω... Πιο πιθανό μου φαίνεται να αναφέρεται στο πλήθος των turbo... είναι σαν να έχεις 2 V8 μαζι.. Ακριβώς, διάταξη W. Link to comment Share on other sites More sharing options...
greekfragma Ιανουάριος 30, 2009 #1971 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2009 πωπωπω γουσταρωωωωω θελω και γω:happy2: λάθος βίντεο έβαλες:happy2: εδώ είσαι:banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 4, 2009 #1972 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2009 http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=2105 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 4, 2009 #1973 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 4, 2009 αυτό δεν είχε οδηγήσει ο clarkson και τον ακολουθάγανε ασθενοφόρα και πυροσβεστικά ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 5, 2009 #1974 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 αυτό δεν είχε οδηγήσει ο clarkson και τον ακολουθάγανε ασθενοφόρα και πυροσβεστικά ?Ναιhttp://www.youtube.com/watch?v=ZcEiC5uYNso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2009 #1975 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Το 4 όντος είναι ο αριθμός των υπερσυμπιεστών, είναι ένας ανά μια μεριά τον 2 V8 που έχουν βάλει σε σχήμα ‘W’ για να κατασκευάσουν τον κινητήρα. Το 16 είναι ο αριθμός τον κύλινδροn. Ο κινητήρας είναι 8 λίτρα, ΟΧΙ 16 Γενικά το Veyron ήταν μεγάλη αποτυχία γιατί άργησε πολύ να βγει και είχε μεγάλα προβλήματα σχεδόν σε κάθε στάδιο της παραγωγής της. Η VW χάνει λεφτά για κάθε ένα που πουλάει και πρέπει να πουλήσει παααααααααρα πολλά για να πάει break even πόσο μάλλον για να βγάλει κέρδος. Έτσι είχε γίνει και με την McLaren F1 το πάλε ποτέ. Είναι εντυπωσιακό δείγμα μηχανικής σε αρκετά στάδια, αλλά το αυτοκίνητο που έχει για αβαταρ φίλε constantinos έχει πολύ περισσότερες Άλλο αστείο γεγονός είναι πως στην τελική της, η Veyron καίει 78 λίτρα τα 100 χμ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 5, 2009 #1976 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Ναιhttp://www.youtube.com/watch?v=ZcEiC5uYNsoΕξακολουθώ να προτιμώ το πιό προσγειωμένο αλλα εξ' ίσου βάρβαρο Caterham R500... :baby: Link to comment Share on other sites More sharing options...
dellman Φεβρουάριος 5, 2009 #1977 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Στα επόμενα γενέθλια σου θα σου πάρω ένα (σε μικρογραφία:hang3:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 5, 2009 #1978 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Level One, το ξέρεις πως τα φέρνουν Ελλάδα σαν κίτς και τα συναρμολογείς εδώ σχετικά φθηνά ε?Δεν σου μιλάω απαραίτητα το 500 γιατί παραείναι άρρωστο, αλλά και πιο μικρά βγαίνουν σχετικά προσιτά. Πάντως είναι αποκλειστικά αυτό που λένε weekend car. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spresv Φεβρουάριος 5, 2009 #1979 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Θελεις να μας πεις τιμες του κιτ? Εαν θυμαμαι καλα στο top gear ειχε αναφερθει διαφορα της ταξεως των 2 χιλιαδων λιρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Constandinos Φεβρουάριος 5, 2009 #1980 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 5, 2009 Το 4 όντος είναι ο αριθμός των υπερσυμπιεστών, είναι ένας ανά μια μεριά τον 2 V8 που έχουν βάλει σε σχήμα ‘W’ για να κατασκευάσουν τον κινητήρα. Το 16 είναι ο αριθμός τον κύλινδροn. Ο κινητήρας είναι 8 λίτρα, ΟΧΙ 16 Γενικά το Veyron ήταν μεγάλη αποτυχία γιατί άργησε πολύ να βγει και είχε μεγάλα προβλήματα σχεδόν σε κάθε στάδιο της παραγωγής της. Η VW χάνει λεφτά για κάθε ένα που πουλάει και πρέπει να πουλήσει παααααααααρα πολλά για να πάει break even πόσο μάλλον για να βγάλει κέρδος. Έτσι είχε γίνει και με την McLaren F1 το πάλε ποτέ. Είναι εντυπωσιακό δείγμα μηχανικής σε αρκετά στάδια, αλλά το αυτοκίνητο που έχει για αβαταρ φίλε constantinos έχει πολύ περισσότερες Άλλο αστείο γεγονός είναι πως στην τελική της, η Veyron καίει 78 λίτρα τα 100 χμ. Επίσης 4 είναι και οι βαλβίδες/κυλινδρο..τεσπα..η veyron από όσο ξέρω είναι περιορισμένης παραγωγής, οπότε η vw μάλλον κάνει επίδειξη δύναμης πάρα βγάζει κέρδος από το αυτοκινητο..όσο αναφορά τα περί αποτυχίας, μην ξεχνάς, φίλε μου, ότι προσπάθησαν να κάνουν ένα αυτοκίνητο 1000 ίππων το οποίο είναι κ φιλικό ταυτόχρονα. Από αυτή την οπτική, είναι εξαιρετικό, αλλά εμένα δεν με τρελαίνει μια κατασκευή 2000kg kai 1000 ίππων.. ναι όντως, τα 78 l/km είναι πολλά, αλλά μην ξεχνάς τι παράγει, 763kw, σαν υδροηλεκτρικό εργοστάσιο μου ακούγεται :jump1: τέλος, η carrera είναι μια από τις κορυφαίες porsche όλων των εποχών, λιτή και αποτελεσματική, πραγματικά κάτι απίστευτο.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now