BILL5 Μάϊος 23, 2008 #1261 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 αντι για την bmw θελω αυτο εδω. skyline 71 ο νεος ειναι ορεος αλα ο παλιος ειναι αλιως πως να το κανουμε? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 23, 2008 #1262 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 Nομίζω υπερβάλεις λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AN7 OverClocker Μάϊος 23, 2008 #1263 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 αντι για την bmw θελω αυτο εδω. skyline 71 Έχεις μια μανία στα παλιά αυτοκίνητα? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 23, 2008 #1264 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 αντι για την bmw θελω αυτο εδω. skyline 71 Μαζί σου! Old school japan 4 ever! Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 23, 2008 #1265 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 οχι ακριβως απλως τα παλια εχουν αλον αερα! δεν ξερω αν με καταλαβενεις? ποιο ελεφθερω απο τα καινουργια χωρις βοηθηματα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 23, 2008 #1266 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 Σε καταλαβαίνω απλα πήγες πολύ πίσω . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 23, 2008 #1267 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 Μαζί σου! Old school japan 4 ever! ετσι ετσι Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 23, 2008 #1268 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 Σε καταλαβαίνω απλα πήγες πολύ πίσω .αφου τα εχεται βαλει ολα εσεις τα super cars αστε και εμενα να ειναι διαφορετικος πως να το κανουμε.παντως δεν θα σε χαλαγε να το εχεις αυτο στην συλογη σου ουτε και κανεναν αλων θελω να πηστευω Link to comment Share on other sites More sharing options...
BILL5 Μάϊος 23, 2008 #1269 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 σε ενα χωραφι στο χωργιο μου εχω βαλει ενα toyota starlet kp61 ep71 ep82 ep91 ενα sunny b11 μια bmw 316 και σε λιγο καιρο που θα παρω καινουργιο ετοιμαζω και το sunny n13 τι να κανουμε ειμαι συλεκτης. love for japan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 23, 2008 #1270 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 αφου τα εχεται βαλει ολα εσεις τα super cars αστε και εμενα να ειναι διαφορετικος πως να το κανουμε.παντως δεν θα σε χαλαγε να το εχεις αυτο στην συλογη σου ουτε και κανεναν αλων θελω να πηστευω Καλά σίγουρα no prob , Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάϊος 23, 2008 Author #1271 Κοινοποίηση Μάϊος 23, 2008 Hey gbak ειναι τρελο αμαξακι πολυ ομωρφο αλλα και πολυ γρηγορο αχ να ειχαμε ενα να το καιγαμε (ονειρα μικρου παιδιου κανω) Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 24, 2008 #1272 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Τα παλιά Japan έχουν μια καθαρή αίσθηση, που δεν συγκρίνεται με τίποτα από τα σημερινά. Ο ήχος του κινητήρα, το ελαφρύ αμάξωμα, η αίσθηση από το σύνολο τιμονιού-πλαισίου-ανάρτησης-κιβωτίου. Είναι αμάξια που τα παντρεύεσαι... Να ένα από αυτά, και ναι είναι Datsun! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Μάϊος 24, 2008 #1273 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 αυτο ναι , το προτιμούσα και εγώ απο την μ D Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 24, 2008 #1274 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Και το KPGC10 GTR είναι εξίσου καλό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 24, 2008 #1275 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Στα πιο πάνω Japanese (το προτιμώ ατμοσφαιρικό το 240Ζ), να προσθέσω και την θρυλική Hachiroku (AE86) : Μπορεί να μην ήταν το πιο δυνατό στην εποχή του,αλλά ήταν καλοστημένο,ελαφρύ πισωκίνητο έπαιρνε μπλοκέ.......να πώ κι άλλα?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 24, 2008 #1276 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Το ΑΕ86 έχει δισκάτο μπλοκέ από την μάνα του... Και μιας και λέμε για AE86, TRD AE86 N2 Μοτέρ: 1600cc N/A, N2 spec, 220ps-240ps/10000rpm http://www.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0 Και ένα ωραίο forum για ΑΕ86: http://www.aeu86.org Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΓιαγκΤ Μάϊος 24, 2008 #1277 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Τα παλιά Japan έχουν μια καθαρή αίσθηση, που δεν συγκρίνεται με τίποτα από τα σημερινά. Ο ήχος του κινητήρα, το ελαφρύ αμάξωμα, η αίσθηση από το σύνολο τιμονιού-πλαισίου-ανάρτησης-κιβωτίου. Είναι αμάξια που τα παντρεύεσαι...Να ένα από αυτά, και ναι είναι Datsun!Με το εξελιγμένο σύστημα τεσσαροχάλι κατάφερναν αυτά τα αυτοκίνητα να στρίβουν και να φρενάρουν ιδανικά : PΑπό όσα γνωρίζω, όταν έφερε ο Θεοχαράκης τα Datsun, ήταν για χρόνια το ανέκδοτο της οδού Ρετσίνα. Ευτυχώς που είχε το βενζινάδικο και κατάφερε να επιβιώσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάϊος 24, 2008 #1278 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Με το εξελιγμένο σύστημα τεσσαροχάλι ...???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HotPeanut Μάϊος 24, 2008 #1279 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Με το εξελιγμένο σύστημα τεσσαροχάλι Ένα έχω να πω...Japan ftw!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Μάϊος 24, 2008 #1280 Κοινοποίηση Μάϊος 24, 2008 Το ΑΕ86 έχει δισκάτο μπλοκέ από την μάνα του... Για την ακρίβεια, ήταν αναλόγως την χρονιά και αναλόγως την χώρα που εισαγόταν. Αρχικά,ήταν optional. Το θυμάμαι το 86 που έβαλες!Στο Best Motoring που παρακολουθούσα,με έναν κόφτη στις 11000 στροφές. Ακόμα και σήμερα απορώ με την εξέλιξη και την απόδοση αυτού του κινητήρα( για την εποχή). Αν και πιο πολύ θαύμαζα τον 3-ΚR,απο Toyota πάντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now