Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Σε καταλαβαίνω απλα πήγες πολύ πίσω .

αφου τα εχεται βαλει ολα εσεις τα super cars αστε και εμενα να ειναι διαφορετικος πως να το κανουμε.

παντως δεν θα σε χαλαγε να το εχεις αυτο στην συλογη σου ουτε και κανεναν αλων θελω να πηστευω

Link to comment
Share on other sites

σε ενα χωραφι στο χωργιο μου εχω βαλει ενα toyota starlet kp61 ep71 ep82 ep91 ενα sunny b11 μια bmw 316 και σε λιγο καιρο που θα παρω καινουργιο ετοιμαζω και το sunny n13 τι να κανουμε ειμαι συλεκτης. love for japan

Link to comment
Share on other sites

αφου τα εχεται βαλει ολα εσεις τα super cars αστε και εμενα να ειναι διαφορετικος πως να το κανουμε.

παντως δεν θα σε χαλαγε να το εχεις αυτο στην συλογη σου ουτε και κανεναν αλων θελω να πηστευω

Καλά σίγουρα no prob ,

Link to comment
Share on other sites

Τα παλιά Japan έχουν μια καθαρή αίσθηση, που δεν συγκρίνεται με τίποτα από τα σημερινά.

Ο ήχος του κινητήρα, το ελαφρύ αμάξωμα, η αίσθηση από το σύνολο τιμονιού-πλαισίου-ανάρτησης-κιβωτίου.

Είναι αμάξια που τα παντρεύεσαι...

Να ένα από αυτά, και ναι είναι Datsun!

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

13.jpg

Link to comment
Share on other sites

Στα πιο πάνω Japanese (το προτιμώ ατμοσφαιρικό το 240Ζ), να προσθέσω και την θρυλική Hachiroku (AE86) :

hachirokuoq0.jpg

toyotacorollaae86truenoeu9.jpg

%7Boption%7D

Μπορεί να μην ήταν το πιο δυνατό στην εποχή του,αλλά ήταν καλοστημένο,ελαφρύ πισωκίνητο έπαιρνε μπλοκέ.......να πώ κι άλλα?? :hehe:

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΕ86 έχει δισκάτο μπλοκέ από την μάνα του...

Και μιας και λέμε για AE86,

TRD AE86 N2

ph_1_02b.jpg

Μοτέρ: 1600cc N/A, N2 spec, 220ps-240ps/10000rpm

2311030817_85184519c9.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=SZcxS2pQiM0

Και ένα ωραίο forum για ΑΕ86: http://www.aeu86.org

Link to comment
Share on other sites

Τα παλιά Japan έχουν μια καθαρή αίσθηση, που δεν συγκρίνεται με τίποτα από τα σημερινά.

Ο ήχος του κινητήρα, το ελαφρύ αμάξωμα, η αίσθηση από το σύνολο τιμονιού-πλαισίου-ανάρτησης-κιβωτίου.

Είναι αμάξια που τα παντρεύεσαι...

Να ένα από αυτά, και ναι είναι Datsun!

Με το εξελιγμένο σύστημα τεσσαροχάλι κατάφερναν αυτά τα αυτοκίνητα να στρίβουν και να φρενάρουν ιδανικά : P

Από όσα γνωρίζω, όταν έφερε ο Θεοχαράκης τα Datsun, ήταν για χρόνια το ανέκδοτο της οδού Ρετσίνα. Ευτυχώς που είχε το βενζινάδικο και κατάφερε να επιβιώσει.

Link to comment
Share on other sites

Το ΑΕ86 έχει δισκάτο μπλοκέ από την μάνα του...

Για την ακρίβεια, ήταν αναλόγως την χρονιά και αναλόγως την χώρα που εισαγόταν.

Αρχικά,ήταν optional. :)

Το θυμάμαι το 86 που έβαλες!Στο Best Motoring που παρακολουθούσα,με έναν κόφτη στις 11000 στροφές.

Ακόμα και σήμερα απορώ με την εξέλιξη και την απόδοση αυτού του κινητήρα( για την εποχή).

Αν και πιο πολύ θαύμαζα τον 3-ΚR,απο Toyota πάντα.:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.