Athens2004 Μάϊος 14, 2008 #1161 Μάϊος 14, 2008 Κάνεις άλλα πράγματα με την τετρακούνα ομως βλέπε πχ audi rs6 biturbo 2008 ( 580ps μαμα) σε κανενα φανάρι ας πουμε θα σε περάσει 2-3 καρότσες ( οχι εσενα προσωπικα ) με την οικογένεια μέσα τον σκύλο και κανα 2-3 ποδήλατα στην σχάρα στην οροφή . Αν μιλάμε για κανα κλειστό στροφιλίκι , εκεί απλα δεν θα τον δεις καθόλου... και στο Nürburgring πάντως καλά πάει D ps... Drift κάνεις και με ενα s2000 με 200 άλογα , δεν χρειάζεσαι τανκ 2 τόνων για να πουλήσεις μουρη....
unknown Μάϊος 14, 2008 #1162 Μάϊος 14, 2008 το στησιμο του bmw η νεκροφορα (δεν μοιαζει?) δεν θα το εχει ποτεκαι αυτο 0-100 εχει 4.6 ετομαστειτε για z4 με το μοτερ της m5 αχχχχχχχχχχκαι αφου σας αρεσουν οι χρονοιοριστεhttp://youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZIπισοκουνα VS τετρακουνα... and the winner is.....και χρονος και θεαμα (που λεει πιο πανω)(καλα για m3 e92 δεν το συζηταμε καν..... )
Athens2004 Μάϊος 14, 2008 #1163 Μάϊος 14, 2008 station wagon ειναι πως θες να μοιάζει με την τεσταρόσα ?
unknown Μάϊος 14, 2008 #1164 Μάϊος 14, 2008 αυτο βρηκες να σχολιασεις??οτι το 335i που δεν ειναι καν της M εκανε ρομπα το s5 δεν εχει σχολιο??? πφφφφπου να το συγκρινανε με m3 ( ειτε e46 ειτε e92 )
Maximus Μάϊος 14, 2008 #1167 Μάϊος 14, 2008 Driftάροντας απλώς προσφέρεις θέαμα, δεν κάνεις χρόνους...Ερρ...Τα πισωκίνητα ανέκαθεν δεν είναι τα ταχύτερα σε χρόνους σε πίστα? Μιλάω για Race Cars βέβαια, δε θυμάμαι και πολλά τετρακίνητα να διαπρέπουν σε πίστα.Στο χώμα βέβαια είναι άλλη φάση (αν και στο Pikes Peak ουκ ολίγα πισωκίνητα έχουν διαπρέψει).
spresv Μάϊος 14, 2008 #1168 Μάϊος 14, 2008 Ποιο δικιο ρε συ? Οτι το πισωκινητο των 730 ιππων και των 2 τονων ειναι το υπεραυτοκινητο σε επιδοσεις απο σταση και στριψιμο? Eτσι για να γελασουμε λιγο, Prodrive P2, με το 1/2 των κιλων, χρηματων και ιππων. Και του ριχνει και μισο δευτερολεπτο στο 0-100. Ας μην μιλησουμε για στριψιμο... http://www.youtube.com/watch?v=bR96aWfpWN0
nickstamat Μάϊος 14, 2008 #1169 Μάϊος 14, 2008 το στησιμο του bmw η νεκροφορα (δεν μοιαζει?) δεν θα το εχει ποτεκαι αυτο 0-100 εχει 4.6 ετομαστειτε για z4 με το μοτερ της m5 αχχχχχχχχχχ και αφου σας αρεσουν οι χρονοι οριστε http://youtube.com/watch?v=aHj0zbhjLZI πισοκουνα VS τετρακουνα... and the winner is..... και χρονος και θεαμα (που λεει πιο πανω) (καλα για m3 e92 δεν το συζηταμε καν..... ) Γυναίκα οδηγός? Και μου μιλάς για σύγκριση? Θα αστειεύεσαι φυσικά...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1170 Μάϊος 14, 2008 αυτη μπορει να οδηγαει καλυτερα απο πολλους ''σουμαχεραδες''Και του ριχνει και μισο δευτερολεπτο στο 0-100. Ας μην μιλησουμε για στριψιμο...και στην τελικη του ριχνει σχεδον 100αρα lol καμια σχεση τα αμαξια.. να το συγκρινεις με καμια wannabe fast λιμουζινα τη mercedes/audi οχι με ενα αμαξι που δεν εχει βγει καν στην παραγωγη
nickstamat Μάϊος 14, 2008 #1171 Μάϊος 14, 2008 Ερρ...Τα πισωκίνητα ανέκαθεν δεν είναι τα ταχύτερα σε χρόνους σε πίστα? Μιλάω για Race Cars βέβαια, δε θυμάμαι και πολλά τετρακίνητα να διαπρέπουν σε πίστα.Στο χώμα βέβαια είναι άλλη φάση (αν και στο Pikes Peak ουκ ολίγα πισωκίνητα έχουν διαπρέψει).Ίσως. Δεν ξέρω.Άλλο όμως να οδηγάς με γραμμές και άλλο να πηγαίνεις με ανάποδα συνέχεια...
unknown Μάϊος 14, 2008 #1172 Μάϊος 14, 2008 τελευταια σφινα..υπαρχει και το M Mode για να μην πηγαινεις με αναποδα αν θες αναποδα τα βγαζεις ολα offτελοc
Daidalos Μάϊος 15, 2008 #1174 Μάϊος 15, 2008 Spada Codatronca TS 630Bhp 668Nm torque 0-100 in 3,4s http://www.worldcarfans.com/9080514.017/spada-codatronca-ts-full-details-and-images-released
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now