Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Eλα παιδια// Σαν το F20C και τον Κ20Α δεν υπαρχουν αλλα μοτερ//

ΤεΛΛοςςςς

Πως δεν υπάρχουν...

B16B: 185hp/8200rpm 16kgm/7500rpm

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_B_engine#B16B_.28Type_R.29

...για τα 2χρονα τι γίνεται;...

...come again??...

Για τα 2χρονα το ίδιο με τα Wankel παίζει βασικά, γιαυτό και έχουν μεγάλη ισχύ σε σχέση με τα, ίδιου κυβισμού, 4χρονα.

Για την F1 λέω πως παρόλη την τεράστια ισχύ, η κατανάλωση είναι εξίσου τεράστια, οπότε ο βαθμός απόδοσης δεν είναι κάνα "τέρας".

Link to comment
Share on other sites

Μιλάμε πάντα για παραγωγή ε.(και αυτοκίνητα γιατί ο αδμινιστρατορας απο πανω θα μας φάει)

ξέρεις ότι έχω έτοιμη τις απαντήσεις, και δεν είναι και λίγες

Για τα 2χρονα το ίδιο με τα Wankel παίζει βασικά, γιαυτό και έχουν μεγάλη ισχύ σε σχέση με τα, ίδιου κυβισμού, 4χρονα.

ευτυχώς το μάζεψες :).

Για την F1 λέω πως παρόλη την τεράστια ισχύ, η κατανάλωση είναι εξίσου τεράστια, οπότε ο βαθμός απόδοσης δεν είναι κάνα "τέρας".

τέρας δεν είναι σίγουρα, αλλά δε νομίζω πως η θερμική απόδοσή τους είναι μικρότερη από ένα μέσο αυτοκίνητο. κάθε άλλο μάλιστα.

Nonetheless a Formula One engine is over 20% more efficient at turning fuel into power than even the most economical small car.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό λέω και εγώ man, για τον n, ότι αν και είναι 3 φορές πιο δυνατά τα F1 από ένα πολιτικό, ο n είναι σε "normal" επίπεδα λόγω κατανάλωσης και απωλειών...

Και μια και το θυμηθηκα, άλλο ένα μικρό μοτερ, με πολλά άλλογα

SR16VE N1: 200hp/7800rpm 18.5kgm/7600rpm

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_SR_engine#SR16VE_N1

Link to comment
Share on other sites

πειράζει που δεν κατάλαβα?:red:

από τα 600αρια (R6 κλπ κλπ) με τα 200 άλογα στο λίτρο, μέχρι τα ZZR 1400 με τα 180+ άλογα στα 170 km/h (όσα μπορει να φυσήξει το δυναμόμετρο, στα 300 km/h πρέπει να έιναι πάνω από 200 λόγω ram air), οι απαντήσεις είναι πολλές.

Link to comment
Share on other sites

από τα 600αρια (R6 κλπ κλπ) με τα 200 άλογα στο λίτρο, μέχρι τα ZZR 1400 με τα 180+ άλογα στα 170 km/h (όσα μπορει να φυσήξει το δυναμόμετρο, στα 300 km/h πρέπει να έιναι πάνω από 200 λόγω ram air), οι απαντήσεις είναι πολλές.

Ξεχνάς σημαντικό πράμα όμως.

Εδώ λέμε για αυτοκίνητα.

Που είναι 1 τόνο και πάνω(πέρα απ τις φορμουλες)

Εσύ μιλάς για μηχανές με 200kg βάρος.

Για άλλο σκοπό είναι το ένα και για άλλο σκοπό το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Ερρ...

Έχουν και κάτι 11Κ-13Κ στροφές που γυρίζουν κιόλας...

Είναι λίγο άστοχη σύγκριση ομολογουμένως. Να βάλω κανα μοτόρι από τηλεκατευθυνόμενα αν είναι :hehe:

Όσο για αυτά που χρησιμοποιήθηκαν σε αυτοκίνητα, το μακράν καλύτερο παράδειγμα είναι το Radical.

Link to comment
Share on other sites

Χωστο αυτό το μοτέρ στο Μ5

Και άμα ξεκινίσει ποτέ έλα πές μου :p:P:P

Δεν μπορείς να βάλεις 1 μοτέρ που βγάζει βία 10kg ροπή σε αυτοκίνητο πάνω απο 1 τόνο.

Και ότι δεν θα αντέξει το μοτέρ με τόσα κιλά που του βάζεις.

οι μπιέλες θα γίνουν λατινικό S ...(λέμε τώρα)

Τώρα για το radical που είναι τουρμπισμένο και τα ρέστα είναι άλλη φάση.

edit

Φυσικά και τα μοτερ απ τα "μηχανάκια" είναι πιο εξελιγμένα.

Όταν κοστίζουν ακόμα και 20κ€ τι νομίζεις ότι πληρώνεις?

Τον εξοπλισμό?

Το πλαίσιο και το μοτέρ.

Όταν αγοράζεις όμως 1 κάρο με 20κ€ πληρώνεις και τον εξοπλισμό.

Άμα κάνανε το Μ5 και το κάθε Μ5,NSX να στροφάρουν εκεί πάνω και να βγάζουν ένα σκασμό άλογα θα κοστίζανε +50% χαλαρά

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο η SAAB...

Μοτερ με μεταβλητή συμπίεση (!)...

Απο 8:1 μέχρι και 14:1 (respect)

Και τρελή πατέντα ο τρόπος που ρυθμίζεται η συμπίεση... Ενα υδραυλικό έμβολο ανεβοκατεβάζει την κεφαλή του κινητήρα, καθορίζοντας έτσι και την τελική συμπίεση... Φοβερό... Με παρόμοιο τρόπο ενεργοποιείται και το VTEC, υδραυλικά δλδ, αλλα αντι να ρυθμίζει την συμπίεση, σπρώχνει τον εκκεντροφόρο, αλλάζοντας έτσι το προφίλ του. Εξ 'ου και το όνομα VTEC (Valve Timing & Lift Electronic Control)....

Ωραίος ο ΓιαγκΤ, δεν το είχα εν γνώση το συγκεκριμένο powerhouse... :T:

Link to comment
Share on other sites

Μερικές εικόνες από τον κινητήρα SVC που είχα συμπεριλάβει σε μια εργασία μου για τις μηχανές εσωτερικής καύσης. :)

http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/SVC.jpg

http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/SVC2.jpg

http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/svc_4stor.jpg

http://i182.photobucket.com/albums/x89/nickstamat/SVC/svc_8stor.jpg

Από τη Wikipedia:

"The SVC project was shelved by General Motors, when it took over Saab Automobile, due to cost."

GM :TD:

Link to comment
Share on other sites

... Με παρόμοιο τρόπο ενεργοποιείται και το VTEC, υδραυλικά δλδ, αλλα αντι να ρυθμίζει την συμπίεση, σπρώχνει τον εκκεντροφόρο, αλλάζοντας έτσι το προφίλ του. Εξ 'ου και το όνομα VTEC (Valve Timing & Lift Electronic Control)....

Οχι ακριβώς...Οι εκκεντροφόροι σε ένα μοτέρ με Vtec, έχουν 3 έκκεντρα (αντί για 2, ένα για κάθε βαλβίδα/κύλινδρο), σε normal στροφές και φορτίο, το μεσαίο έκκεντρο είναι ελεύθερο και δεν πιέζει τις βαλβίδες, αφήνοντας τα άλλα 2 να κάνουν την δουλειά. Σε υψηλές στροφές, ένας πείρος μετακινείτε με πίεση λαδιού, και κλειδώνει το μεσαίο έκκεντρο, ώστε αυτό να πατάει τις βαλβίδες και να τις ανοίγει.

Kαι αλλο ένα οραίο μοτερ...

Hartley H1 V8 2.8L

400ps/10000rpm

33kgm/7500rpm

http://www.h1v8.com/page/page/1562069.htm

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.