racer Μάρτιος 4, 2008 #761 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2008 Τα ηλεκτρικά όμως δεν είναι και τόσο καθαρά στην κατασκευή τους.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sol Μάρτιος 4, 2008 #762 Κοινοποίηση Μάρτιος 4, 2008 for Bigi: νταξει όχι ακριβώς super car (περισσότερο mini car... ) αλλά ο κινητήρας αποδεικνύει πως έχει ακόμα ζωή η βενζίνη (κατανάλωση και εκπομπές ρύπων) 2κύλινδρος, 900cc, turbo, με ηλεκτρο-υδραυλικά (πάει ο εκκεντροφόρος?) ελεγχόμενες βαλβίδες = 105 άλογα για το νέο 500. (στο δρόμο που χάραξε η volkswagen με τον 1.4 tsi) http://500blog.blogspot.com/2008/02/new-fiat-500-sge-900-turbo-twin.html http://nf500.com/2007/07/18/fiat-500-to-go-back-to-the-future-with-two-cylinder-power/ http://www.fiat.co.uk/Content/?id=10857 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάρτιος 5, 2008 Author #763 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 KTM X-Bow Link to comment Share on other sites More sharing options...
stiffler Μάρτιος 5, 2008 #764 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 Παιδια σημερα πετυχα απο κοντα μια mercedes cl65 amg...ειχα παρα πολλα χρονια να μεινω με ανοιχτο το στομα βλεπωντας ενα αυτοκινητο.Εχω δει προσφατα lamborghini,ferrari,aston martin αλλα σαν αυτο τιποτα.Ειναι ολη η αυρα που αποπνεει που παραπεμπει σε διαστημοπλοιο παρα σε αμαξι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GFFermari Μάρτιος 5, 2008 #765 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 Λογικο.....CL65 ειδες.....Αν και η C63 AMG ειναι πιο ''βρωμικο'' αμαξι κ μ'αρεσει περισσοτερο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mech5107 Μάρτιος 5, 2008 #766 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 DUT Racing DUT07Specifications:Suspension Type Double unequal length A-ArmTire Size and Compound Type Hoosier 18.0 x 6.0-10 R25AChassis Full Carbon and Technora fibremonocoqueEngine 2006 Yamaha WR450F single cylinderDisplacement [cc] 479Top speed Approx. 160 km/h0-100km/h: Approx. 4sWeight: 150kghttp://www.dutracing.nl/images/stories/carsoverview/dut07_2.jpghttp://www.dutracing.nl/images/stories/carsoverview/erms.jpghttp://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/90/1181217605_7.jpghttp://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/92/1185186998_pitbox.jpgRMIT Racing R07 Specifications:Engine: Yamaha WR450F * 449cc Single Cylinder, with electronic fuel injection. * 5 Valve. * 12.5:1 Compression Ratio. * Semi Dry Sump. * RMIT Racing enhanced, Yamaha 5 Speed Sequential Gearbox. * RMIT Racing developed quick-shift system, with steering wheel mounted clutch and gear shift. * Custom RMIT Racing developed exhaust, and manifold.Chassis: Full Carbon Fibre Monocoque * Prepreg Laiminate. * 4 layers per skin. * 1/2" Aluminium honeycomb core. Suspension: Carbon Fibre A-Arm Tube, Pushrods. * Custom designed Carbon Fibre Tube. * Turnbuckle adjustment.Unsprung: * RMIT Racing developed Carbon Fibre 10" Wheels.Approximate Mass: 155kg.Fuel Capacity: Approx. 4.0L.http://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2002.JPGhttp://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2006.JPGhttp://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/FSAE-A%202007/Photos/FSAE-A%202007%2014.JPGhttp://www.fsae.rmit.edu.au/Photo%20Galleries/Formula%20Student%20UK%202007/pictures/fstu%20(75).JPGhttp://www.dutracing.nl/images/stories/easygallery/92/1185187032_rmit.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάρτιος 5, 2008 Author #767 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 αυτα ειναι .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Μάρτιος 5, 2008 #768 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 απο το σαλόνι της Γενεύης ειναι gbako? ξερεις? πηρε κατι ωραια κομμάτια το ματι μου στην ΤV αλλα που χρονος Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Μάρτιος 5, 2008 #769 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 (στο δρόμο που χάραξε η volkswagen με τον 1.4 tsi)Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI). Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-treme Μάρτιος 5, 2008 #770 Κοινοποίηση Μάρτιος 5, 2008 Καταργήθηκαν τα τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων??? Πότε ρε παιδιά??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάρτιος 6, 2008 #771 Κοινοποίηση Μάρτιος 6, 2008 Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI).Πολλές ιδέες/τεχνολογίες έχουν Ιταλικές καταβολές. Απο το συστημα μεταβλητου χρονισμού VTEC, μέχρι και τα άμεσου ψεκασμού και τα common rail, ειναι ολα παιδιά της Fabrica Italiani Automobile Torino. Μέχρι και το diesel D4D της Toyota ειναι σχεδόν ολο πατενταρισμένο... Βέβαια απο την σχεδίαση μέχρι την υλοποίηση ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο... Εκει γαζώνουν οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί πίνουν φρέντο λάττε.... Μάλιστα το VTEC, η Alfa Romeo το απέρριψε σαν "μη εφικτή τεχνολογία" και καποια στιγμη αργότερα ο αποδημών εις την αματεράσου, Soichiro Honda, τα εβαλε κατω και έβγαλε 100 άλογα στο λίτρο το 1990. Και ανάθεμα αν πέσανε σαγόνια τότε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximus Μάρτιος 6, 2008 #772 Κοινοποίηση Μάρτιος 6, 2008 Το Koenigsegg τελικά απέκτησε καμιά αεροτομή της προκοπής ή ακόμα βάρκα-γιαλό πάει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάρτιος 6, 2008 #773 Κοινοποίηση Μάρτιος 6, 2008 Το Koenigsegg τελικά απέκτησε καμιά αεροτομή της προκοπής ή ακόμα βάρκα-γιαλό πάει? Το Koenigsegg απέκτησε αεροτομή της προκοπής απο τότε που το κοπάνησαν οι τύποι στο Top Gear Τους το έστειλαν πίσω σπασμένο και οι σουηδοί τους ανταπέδωσαν με μια βελτιωμένη έκδοση του CCX με την εν λόγω αεροτομή. Η οποία by the way εκανε φοβερή δουλεία απο οτι έδειξαν οι χρόνοι... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JimmyFox Μάρτιος 6, 2008 #774 Κοινοποίηση Μάρτιος 6, 2008 Πολλές ιδέες/τεχνολογίες έχουν Ιταλικές καταβολές. Απο το συστημα μεταβλητου χρονισμού VTEC, μέχρι και τα άμεσου ψεκασμού και τα common rail, ειναι ολα παιδιά της Fabrica Italiani Automobile Torino. Μέχρι και το diesel D4D της Toyota ειναι σχεδόν ολο πατενταρισμένο... Βέβαια απο την σχεδίαση μέχρι την υλοποίηση ειναι αλλουνου παπά ευαγγέλιο... Εκει γαζώνουν οι Ιάπωνες και οι Ιταλοί πίνουν φρέντο λάττε.... Μάλιστα το VTEC, η Alfa Romeo το απέρριψε σαν "μη εφικτή τεχνολογία" και καποια στιγμη αργότερα ο αποδημών εις την αματεράσου, Soichiro Honda, τα εβαλε κατω και έβγαλε 100 άλογα στο λίτρο το 1990. Και ανάθεμα αν πέσανε σαγόνια τότε...Bέβαια, μεγάλη και κάπως επικίνδυνη η γενίκευση αυτή περί ιταλικών καταβολών. Η ιδέα του μεταβλητού χρονισμού είναι πολύ παλιά. "πρωτόγονα" συστήματα είχαν εφηρμοσθεί πολύ πριν τα αυτοκίνητα και μάλιστα αν θυμάμαι καλά σε έναν κινητήρα αεροπλάνου τη δεκαετία του '40.Η FIAT ήταν η πρώτη που πατένταρε ένα σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων για αυτοκίνητα στα τέλη του '60. Δεν νομίζω να την εφήρμοσε ποτέ. Η Alfa Romeo πρώτη εφοδίασε κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό στην Alfa Spider του '80. Βέβαια, για αξιοπιστία ούτε λόγος.Κάπου τότε, το '80, άρχισαν να ψάχνονται με τον μεταβλητό χρονισμό πολλοί κατασκευαστές λόγω κατανάλωσης κυρίως. Το VTEC είναι η μελέτη της Honda για τον συνδυασμό επιδόσεων-κατανάλωσης με βάση τον μεταβλητό χρονισμό. "Πρόγονός" του ήταν το σύστημα REV που χάριζε στην CBR 400F χαμηλή κατανάλωση (απενεργοποιούσε τις μισές βαλβίδες στις χαμηλές στροφές) εν έτει 1983.Ο πρώτος VTEC κινητήρας παρουσιάστηκε το 1989 στο θρυλικό πλέον CRX με 100hp/lt. Και όπως λές... έπεσαν σαγόνια και συνεχίζουν να πέφτουν...Αυτό που θέλω να διευκρινήσω είναι οτι πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες ψάχτηκαν με τον μεταβλητό χρονισμό και ο καθένας είχε τα δικά του διαφορετικά αποτελέσματα και όταν αναφερόμαστε στο "VTEC" μιλάμε για το πόνημα της Honda, όχι γενικά για τον μεταβλητό χρονισμό. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάρτιος 7, 2008 Author #775 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2008 απο το σαλόνι της Γενεύης ειναι gbako? ξερεις? πηρε κατι πηρε κατι ωραια κομμάτια το ματι μου στην ΤV αλλα που χρονος yeap εχεις δικιο και αυτh για τον gnzpako Link to comment Share on other sites More sharing options...
fotme Μάρτιος 7, 2008 #776 Κοινοποίηση Μάρτιος 7, 2008 Βασικά, δεν τον χάραξε η VW. Η ιδέα ήταν αρχικά Ιταλική. Αλλά δεν κατάφεραν οι Ιταλοί να συνδυάσουν την απόδοση με την αξιοπιστία. Βέβαια, ούτε οι Γερμανοί μπόρεσαν γι'αυτό καταργήθηκαν τα μοτέρ των 140 και 170 ίππων και τα αυτοκίνητα του φάου-βε γκρουπ είναι από τα τελευταία σε αξιοπιστία (ειδικά τα TFSI).καποιο link jimmyfox, για καταργηση tsi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Μάρτιος 8, 2008 #777 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2008 πω ρε κουκλι ειναι το ατιμο....και biofuel για να μην ξεχνιόμαστε.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Μάρτιος 8, 2008 Author #778 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2008 σαν μπατσικο φερνει...αρε και να μουν αλυτάρχης Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Μάρτιος 8, 2008 #779 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2008 μωρε και σε "FOLLOW ME" car δεν θα με χαλαγε... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Μάρτιος 8, 2008 #780 Κοινοποίηση Μάρτιος 8, 2008 Πολύ πεσμένο το θρεντάκι.... τι γίνεται εδώ; Αντε να ανεβαίνουμε λιγάκι... Ενας παλιός γνώριμος: Και δυο βιντεάκια (Part1 & Part2) για το τί μπορεί να κάνει... Μιλάμε για αυτοκίνητο παραγωγής που η Nissan δίνει 3.5" για 0-100 και κάνει ακομα λιγότερο (3.3") και 11.6" για το 0-400... Απιστευτα νούμερα. http://www.youtube.com/watch?v=1gRaO69vfuU Hade YAAAAA! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now