Athens2004 Φεβρουάριος 28, 2008 #701 Φεβρουάριος 28, 2008 Aυτο με τα 16Χ το εχει ενας φίλος σε μπλέδακι , με φιλτρο και τροχαλία - ιμάντα , και το εχω οδηγήσει αρκετές φορές και πριν το πειράξει και μετα , πριν ηταν απλα 'γρηγορο' μετά το πειραγμα σφάζει λέμε , πολύ αμεσότητα το κομπρεσσ , βεβαια η μλκια του ηταν οτι το πειραξε και δεν εβαλε μια μπουκάλα στο μοτερ με αποτελεσμα να του κόψει τις βάσεις και να πάρουν και λίγο τα ημιαξόνια , αυτο που δεν μου αρεσε καθόλου ειναι το σασμαν , κούτσουρο λέμε ., ασαφες και ξύλινο.
gbak Φεβρουάριος 28, 2008 Author #702 Φεβρουάριος 28, 2008 βασικα το John Cooper Works με ελαφρια μοντα το βγαζει τωρα μαμα 211 αλογα με 6.5 0-100...πρεπει να γαζωνει το μικρο... Press Release The new MINI John Cooper Works on the starting grid at Geneva Factory-built JCW Cooper S Hatch and Clubman set for summer launch Engine modifications deliver 211hp and 0-62 in 6.5 seconds Engine, brakes, suspension settings and transmission adapted from MINI CHALLENGE race car Dynamic Traction Control makes MINI debut Full range of John Cooper Works body styling products available On-the-road prices expected to be £20,500 for the JCW Hatch and Clubman at £21,700 New speedo design to accommodate the higher maximum speed
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 28, 2008 #703 Φεβρουάριος 28, 2008 Αρχική απάντηση από gbak [Σήμερα, στις 15:52] ετσι καλα το πες...εχει τρομερο πατημα αυτο το αμαξι το χα οδηγησει ενα φεγγαρι και επαθα πλακα... Σου δίνει την αίσθηση ότι καβαλάς κατσαρίδα του Αυγούστου: Πάει σφαίρα αλλάζοντας κατεύθυνση χωρίς να κόψει ταχύτητα: PΑλλά τίγκα στα ηλεκτρονικά γμτ
Athens2004 Φεβρουάριος 28, 2008 #704 Φεβρουάριος 28, 2008 Το αντισπίν απενεργοποιείται Γιανγκο [ στο παλιο κομπρεσσορατο τουλάχιστον . ] για το abs δεν θυμάμαι , τώρα το ηλεκτρικό παράθυρο δεν μας πειράζει
perp Φεβρουάριος 28, 2008 #705 Φεβρουάριος 28, 2008 Ωραιο το κουπεράκι, μουράτο, γρηγορο και με αποψη....
fotme Φεβρουάριος 29, 2008 #706 Φεβρουάριος 29, 2008 καλο ρε παιδια αλλα εχει φορεθει πολυ....τοσο που χανει ταυτοτητα..μια golfo το κερναει το μικρο
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 29, 2008 #707 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από fotme καλο ρε παιδια αλλα εχει φορεθει πολυ....τοσο που χανει ταυτοτητα..μια golfo το κερναει το μικρο chill bro. Πια golfo το κερνάει?
gbak Φεβρουάριος 29, 2008 Author #708 Φεβρουάριος 29, 2008 κανα R32 θα λεει ρε..για το works μιλαμε τωρα ε
AN7 OverClocker Φεβρουάριος 29, 2008 #709 Φεβρουάριος 29, 2008 R32250PS15946.37 kg/psCooper S Works~211PS11555.47 kg/psAre you sure?
greekfragma Φεβρουάριος 29, 2008 #710 Φεβρουάριος 29, 2008 ενα ειναι το αμαξι......που εχει και δυναμη και εμφανιση αλλα και δουλεια πανω του μιλαμε για 2λιτρο και 2.8bar στο turbo..... http://www.93x.se/93x4r/ http://www.modifiedcars.com/covercar.asp?id=19&p=p αντε γεια.......θελω να παω σουηδια οδικως μαμω την τρελα μου
LevelOne Φεβρουάριος 29, 2008 #711 Φεβρουάριος 29, 2008 Υστερα απο τη μοντιφα που εχει φάει αυτό, έχει τόσο σχέση με ενα κανονικό Αερο, όσο αυτό εδώ με ενα κανονικό CRX :P Αλλα κουκλι η ατιμη η σουηδέζα...
greekfragma Φεβρουάριος 29, 2008 #712 Φεβρουάριος 29, 2008 η μοντιφα ομως εγινε τοσο σωστα που δεν εχασε ουτε ομορφια ουτε βγηκαν τα πιστονια μισο μετρο πανω απο το καπω
LevelOne Φεβρουάριος 29, 2008 #713 Φεβρουάριος 29, 2008 Η μονη τεκμηριωμένη και εμπεριστατωμένη απάντηση που μου έρχεται αυτη τη στιγμή στο μυαλό ειναι "πέτα το". Ξερεις οτι μου αρέσει να σε πειράζω, ε φραγμουλίνο; Πλακα πλάκα μιας και ειπατε για Σουηδούς, παρτε και ενα σωληνωτό κτήνος made in Sweden με σασι απο Opel Manta και μοτερ Volvo Turbocompressor... Αντε γεια... Hilmersson Racing λέγεται ο τύπος. Βιντεακια: http://www.hilmersson-racing.com/bilder/filmer/Manta_burnout_1.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/filmer/Manta_sladd_2.mpg http://www.hilmersson-racing.com/bilder/filmer/Manta_sladd_1.mpg Και το κερασακι.. το μοτερ σε δυναμόμετρο πάγκου: http://www.hilmersson-racing.com/bilder/filmer/Manta_bromsning.mpg
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 29, 2008 #714 Φεβρουάριος 29, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 06:02] μοτερ Volvo Turbocompressor... Αντε γεια...Hilmersson Racing λέγεται ο τύπος. Αυτά είναι αρχαία κόλπα της Volvo Penta.Τεράστια τεχνογνωσία στα Turbocompressor
f117 Φεβρουάριος 29, 2008 #715 Φεβρουάριος 29, 2008 καλά ε.....και κάτω από το καπό απίστευτό.....και πολύ προσεγμένο....πςςςςς.....άμα χαλάσει κάτι το βλεπεις :P lol......μισώ τα καινούργια που έχουν πλαστικά καλυμένα μέρη μέσα :S
Athens2004 Φεβρουάριος 29, 2008 #718 Φεβρουάριος 29, 2008 Tι έγινε κορίτσια ? θα το γυρίσουμε σε dragsteraδικο το θρεντ ?
perp Φεβρουάριος 29, 2008 #720 Φεβρουάριος 29, 2008 Πάντως πλακα στην πλάκα πολυ θα ηθελα να σκάσω με κάνα τέτοιο στα παρκινγκ των γνωστων μπουζουκερι/clubs μονο και μονο για να δω αντιδράσεις απο τους πορσεαδες, amgαδες που σκάνε και extra για πρωτη μουρη παρκινγκ στο πεζοδρομιο για το θεαθηναι....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now