Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


Recommended Posts

Αρχική απάντηση από F117 [Σήμερα, στις 14:08]

καλό το ... R8 e? thefonia edition loooooooool

r8ud9.jpg

Έμα τα βάζετε στο ποθ φάτσα φόρα πρωινιάτικα και αναστατώθηκα ο καψερός!!!

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 13:25]

ΓιαγκΤ

Πρωτον, μάλλον δεν παρατήρησες πως είχα βγάλει την γλώσσα μου έξω, και χασκογελούσα με το ενα δόντι που διαθέτω.

Και αυτιά με μάτια να έβαζες δεν αλλάζει κάτι, αφού έχεις κάνει ηλίου φαεινότερες τις απόψεις σου : P

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 13:25]

Εγώ όμως σαν αγοραστής

Εδώ γράφεις τη μαγική κουβέντα. Γιατί κάποιος άλλος για λόγους που δεν φανταζόμαστε θα έπαιρνε το Opel . Αλλιώς δεν θα πούλαγαν κανένα

Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 13:25]

Και για να μην τα ισοπεδώσουμε όλα, το Opel GT είναι πανέμορφο, επιβλητικότατο απο κοντά, και στα λεφτά που κοστίζει ειναι μιση κατηγορία μόνο του. Αλλα δεν είναι για εμένα...

Δεν μου αρέσει

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 14:16] Δεν μου αρέσει

τι ειπες?

2000596935060846240_rs.jpg

Μου τι σπάνε οι αιχμές στα φτερά, και τα τριγωνικά φωτιστικά.

Αν έκανε καμπύλη με οβάλ προβολείς θα ήτανε όμορφο.

Η χαρά του βελτιωτή... χαχα

Λοιπόν και ενα fact τωρα που γυρίζει: 1ο στάδιο πρόγραμμα το Opel GT στα 310 άλογα...

Αρχική απάντηση από LevelOneΚαι για να μην τα ισοπεδώσουμε όλα, το Opel GT είναι πανέμορφο, επιβλητικότατο απο κοντά, και στα λεφτά που κοστίζει ειναι μιση κατηγορία μόνο του.

ετσι ακριβως

2004125872958144143_rs.jpg

Αρχική απάντηση από ΓιαγκΤ [Σήμερα, στις 14:33]

Μου τι σπάνε οι αιχμές στα φτερά, και τα τριγωνικά φωτιστικά.

Αν έκανε καμπύλη με οβάλ προβολείς θα ήτανε όμορφο.

+1.... δεν ξέρω γενικα οι ογκοι του, οι γραμμες του ειναι λιγο περιεργες, προτιμω τα πιο smooth....και απο κοντα που το ειδα παλι τα ιδια.....

Να... αυτο το σημειο δεν μου αρέσει...

2003182531094954212_rs.jpg

πιστευω χανει κάπου το aggressiveness που δινει στο αυτοκινητο και το πισω μέρος... με ισια γραμμη, λιγο πιο χαμηλα και ψηλα οι ακρες των φωτιστικών σχημάτων, και με τον "αερα" που δινει η διαφορα στο υψος του των πισω ογκων, θα ηταν πολυ καλυτερο (οχι πως ειναι και χαλια βέβαια)....

Πιο μικρος πάντως που σχεδιάζα ερασιτεχνικα αυτοκινητα με μολυβια, αυτο το μοτιβο με εφτιαχνε... :D

ελα ρε? καλα τωρα και 260 αλογα με μπλοκε ειναι καπως...το συγκεκριμενο δεν το χω για πισταδικο με τιποτα

το s2000 ειναι ανωτερο αλλα αυτο συνδιαζει την εναλλακτικοτητα με τον πειρασμο του 2λιτρου τουρμπο με ταπαντα πανω.

αν και τελικα δεν το απεκτησα.. γιατι κατεληξα σε αλλο..εξακολουθει και μου αρεσει...εχει κατι δεν ξερω..

MINI JCWorks Cooper S

2004200400845990819_rs.jpg

ετσι καλα το πες...εχει τρομερο πατημα αυτο το αμαξι το χα οδηγησει ενα φεγγαρι και επαθα πλακα...

στα πρωτα revision με τα 163 αλογα δεν μου αρεσαν τα φρενα του...οχι οτι ηταν κακα αλλα αποσταθεροποιοταν ευκολα.. πολλα λεφτα ομως ο κοοπερας ρε παιδια, γιαυτο το μηκος..

Το ειχε παρει ενας φιλος μου και του ειπαν στο νταγκουνακη οταν του το παραδιδανε "αδελφε αν ειναι να το χτυπησεις , γυρνα το και ριξτο με το πλαϊ" :D:D ολα κολλημενα ειναι..

:hehe:

ειναι ακριβο..ειναι αρκετα ποιοτικο ομως και τα υλικα του εσωτερικα ειναι πολυ προσεγμενα..οπως και το φινιρισμα του εξωτερικα ειναι πολυ καλο..

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.