gbak Φεβρουάριος 26, 2008 Author #662 Φεβρουάριος 26, 2008 το χω δει και με καλυτερα bodykit παντως..θα ψαξω να βρω
racer Φεβρουάριος 26, 2008 #663 Φεβρουάριος 26, 2008 700ps? Σαν τη Brabus το κόβω..http://www.youtube.com/watch?v=sadImAglWVw
Athens2004 Φεβρουάριος 26, 2008 #664 Φεβρουάριος 26, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 04:11] Καλα ωρε δε ντρέπεστε λιγάκι;; Μια μέρα έλειψα απο το θρεντ και γυρνάω και βλέπω τα Μερκεντικά;; Αλλαξοπιστήσατε;; Τελος πάντων... Πάρτε ενα RX7 να ταρακουνηθήτε λιγάκι...
Hohenstaufen Φεβρουάριος 26, 2008 #665 Φεβρουάριος 26, 2008 N συνδράμω και γω στο ΄θρέντ με κάτι..... RUF CTR....Tα λόγια περισσεύουν νομίζω..... Weight: 1175 kg (2535 lb) Power: 469 hp (350 kW)@ 5950 rpm Torque: 408 lb·ft (553 N·m)@ 5950 rpm Specific output: approx. 137 horsepower (102 kW) per litre Power to weight ratio: approx. 5.4 pounds per horsepower 0-60: 4.0 sec 0-125: 11.4 sec Quarter mile: 11.7 @ 133.5 mph (214.8 km/h) Top Speed 211 mph (340 km/h)
Hohenstaufen Φεβρουάριος 26, 2008 #667 Φεβρουάριος 26, 2008 Αρχική απάντηση από fotme [Σήμερα, στις 16:52] Παντως πολυ κλαϊν το 964 μπροστα στο f40 Αν και τεράστιος φαν της F40 (έχω και μινιατούρα της) δεν θα έλεγα ότι είναι "πολύ κλαιν" αλλά αρκετά ισάξια, ασχέτως αν δεν ήταν καθαρόαιμο Porsche, αλλά από το εργοστάσιο της RUF.The CTR could wholly outperform most other supercars of the time, including the Ferrari Testarossa and Lamborghini Countach. In addition, despite being slower to 60 miles per hour, it also had a higher top speed than the Ferrari F40 and Porsche 959, regularly considered the benchmark performance cars of the 1980s.It was also a highly competent track vehicle, and for several years the CTR held the lap record at the Nurburgring-Nordschleife track, generally considered the most difficult and demanding circuit in the world and the standard test course for all high-end performance vehicles.
fotme Φεβρουάριος 26, 2008 #668 Φεβρουάριος 26, 2008 Για να μην παρεξηγηθω, αν ειναι πορσε ειναι πορσε . ποσο μαλλον αν ειναι native ruf, αλλα εμφανισιακα μπροστα στο f40 k 959 ειναι κλαϊν. Edit> μαμει αλλα δεν ηταν τοσο breakthrough οσο τα ανωτερω
Athens2004 Φεβρουάριος 26, 2008 #669 Φεβρουάριος 26, 2008 Οντως πολύ καλο και το ruf , την f40 ομως την εβλεπες και ψάρωνες.... το 1987....
racer Φεβρουάριος 26, 2008 #670 Φεβρουάριος 26, 2008 Το supercar του φτωχού.. 2.0T, 260PS, μπλοκέ, πισωκίνητο και κουκλί με 37K Opel GT Αν ήταν BMW θα έκανε 60Κ
LevelOne Φεβρουάριος 26, 2008 #671 Φεβρουάριος 26, 2008 ... θα συνεχιζε ομως να τρώει παστίτσιο απο τα περαστικά S2000...
perp Φεβρουάριος 26, 2008 #672 Φεβρουάριος 26, 2008 Καλα το συγκεκριμένο σαν καρικατουρα λέμε ειναι.... εχει πολυ αστεια μάσκα.... που ναι το S2000 που μας επεφταν τα σαγονια
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 27, 2008 #673 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne [Σήμερα, στις 00:32] ... θα συνεχιζε ομως να τρώει παστίτσιο απο τα περαστικά S2000... Περί ορέξεως : Ο Βαγγέλης ο μπετατζής με γόβες Δεν είναι το ζητούμενο πάντα η φαναριά. Σε άλλους αρέσουν άλλα. Ο καθε κατασκευαστής φροντίζει να ικανοποιεί αυτό που νομίζει ότι θέλουν οι πελάτες που στοχεύει.
ΓιαγκΤ Φεβρουάριος 27, 2008 #675 Φεβρουάριος 27, 2008 Στο, αλλά μου αρέσει περισσότερο κοντύτερο και άσπρο : )
LevelOne Φεβρουάριος 27, 2008 #677 Φεβρουάριος 27, 2008 ΓιαγκΤΠρωτον, μάλλον δεν παρατήρησες πως είχα βγάλει την γλώσσα μου έξω, και χασκογελούσα με το ενα δόντι που διαθέτω.Δεύτερον, και όμως ειναι ιδίας φιλοσοφίας αυτοκίνητα... Roadster υψηλών επιδόσεων... Και απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό. Και ας μην είναι ο σκοπός της εταιρείας αυτο.Εγώ όμως σαν αγοραστής που θέλω ενα γρήγορο διθέσιο, δεν θα με νοιάξει ο προσανατολισμός της Opel. Θελω συγκεκριμένα πράγματα. Ταχύτητα. Απο την μία έχω το Opel GT και απο την άλλη, δεν εχω πολλές επιλογές. Εχω όμως, το S2000 απο την Honda. Και θα κατσω να σκεφτώ και να προβληματιστώ. Γιατι το Οπελ ειναι πιο ελαφρύ, με περισσότερη ιπποδύναμη και υπερτροφοδοτούμενο στα ίδια κυβικα με το S2000 και όμως μένει πίσω; Εμένα με προβληματίζει. Γιατι η λύση ποτέ δεν ήταν να πετάξουμε επάνω ενα δυνατό μοτέρ και να κάνουμε το σταυρό μας να περάσει τη δύναμη στο δρόμο. Εκτος και αν έχεις στο νού σου άλλες εποχές πριν την κρίση του πετρελαίου με τους διψασμένους big-block V8...Και για να μην τα ισοπεδώσουμε όλα, το Opel GT είναι πανέμορφο, επιβλητικότατο απο κοντά, και στα λεφτά που κοστίζει ειναι μιση κατηγορία μόνο του. Αλλα δεν είναι για εμένα...
fotme Φεβρουάριος 27, 2008 #678 Φεβρουάριος 27, 2008 βαλε και τα ελαφια τα elise μεσα, τα πραγματα γινονται ακομα δυσκολοτερα.Παντως ειναι πολυ ωραιο τουτου το GT.edit> Keep in mind, κατω απο 20κ βρισκετε εκτελωνισμενα speedster 2.2 με λιγα χιλιομετρα
Hohenstaufen Φεβρουάριος 27, 2008 #679 Φεβρουάριος 27, 2008 Αρχική απάντηση από fotme [Σήμερα, στις 13:29] βαλε και τα ελαφια τα elise μεσα, τα πραγματα γινονται ακομα δυσκολοτερα.Παντως ειναι πολυ ωραιο τουτου το GT. Ναι αλλά για την Ελλάδα είναι πραγματικό κλέψιμο η τιμή του....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now