LevelOne Φεβρουάριος 8, 2008 #321 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2008 Δες και ενα κόντρα σε μια Exige στην περίφημη Τούγκε...http://youtube.com/watch?v=uOJLcshBaw0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Φεβρουάριος 8, 2008 #322 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2008 Μαλλον θα σας ξενερωσω με το επομενο αμαξακι....μιας και δεν ειναι το ταχυτερο..δεν ειναι το "ugly-est" ..και δεν ανηκει σε ιαπωνικο-γερμανικο "σταυλο" Τη θεωρω σαν το πιο καλλιγραμο αμαξακι που εχω δει.. (δεν πρεπει να το πηρε το ματι μου σε καποια προηγουμενη σελις...αν υπηρχε...επαναληψη) Aν ειχα (αρκετα) καμποσα λεφτα για σπορ αμαξι ..θα προτιμουσα lotus exige ακομα και αν μπορουσα να παρω αμαξι διπλασιας αξιας... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Φεβρουάριος 8, 2008 Author #323 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2008 ακουστε τους μπατσους που σκνε μυτη...χεχεχε Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Φεβρουάριος 8, 2008 #324 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 8, 2008 Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Φεβρουάριος 11, 2008 #325 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Τι αυτοκίνητο θα θέλατε να είχατε; θα ήθελα να έχω το Mitsubishi to Evo το 6 ή το 8 ή το 9..... το 10αρι δεν ξέρω ακόμη...... ΑΧ........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 11, 2008 #326 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 To 10άρι είναι ανώμαλο (με την καλή έννοια) και φημολογείται οτι θα είναι το πιο γρήγορο απο όλα τα Evo, εκτός του Tommi Makkinen, το οποίο είναι κατ 'εμε και το πιο όμορφο/άγριο/πολεμικό Evo EVER... Evo X Οι εκδόσεις του: RS - revised 5-speed, aluminium roof, gauge pack, minimal interior, LSD and a titanium-magnesium turbine, left-hand drive option available GT - revised 5-speed, this is basically the RS mechanically, but with some of the GSR's features (mainly interior pieces). GSR - 6-speed, Bilstein monotube shocks, aluminium roof, gauge pack, SAYC (Super Active Yaw Control), and double-din radio (this is roughly equivalent to the USDM MR) In the United Kingdom, the Evolution IX uses a different model scheme based on the cars horsepower. There were initially three models available: the FQ-300, FQ-320 and FQ-340 each with around 300, 320 and 340 bhp (254 kW) respectively. An FQ-360 model has subsequently been released as a successor to the Evolution VIII FQ-400. While the new FQ-360 produces less horsepower than its predecessor, it has more torque at 363 lb·ft (492 N·m) at 3200 rpm - 8 lb·ft (11 N·m) more than the FQ-400. All four models are designed to run on super unleaded petrol only. FQ-300, 320, 340 - 6-speed, Bilstein monotube shocks, AYC (Active Yaw Control), super unleaded petrol only FQ-360 - 6-speed, Bilstein monotube shocks, AYC (Active Yaw Control), Ralliart Sports Meter Kit, carbon front splitter, Speedline alloy wheels, super unleaded petrol only All four models are available in the US. All models use the same 286 hp (213 kW) engine. All models use a front and rear Limited Slip Differential, and an Active Center Differential. Standard - revised 5-speed, standard model RS - revised 5-speed, aluminum roof, gauge pack, minimal interior SE - Special Edition, aluminum roof/hood, and front fenders, split seven-spoke forged aluminum BBS wheels in "diamond black" finish, HID headlights with integrated fog lights, red-stitched Recaro seats MR - 6-speed, Bilstein monotube shocks, split seven-spoke forged aluminum BBS wheels, aluminum roof, hood, and front fenders, gauge pack, HID headlights with integrated fog lights, vortex generator, and custom MR badging. Επίσης, τα αρχικά FQ φημολογείται οτι σημαίνουν "F-u-cking Quick" Γι αυτο τους πάω τους σχιστομάτηδες. Παρ 'ολο που το Evo Χ, σαν κόνσεπτ μπορεί και να τους βάλει μέσα, δεν μάσανε και ριχνουν πολύ χρημα σε R&D... Τα δε διαφορικά του είναι εργο τέχνης, για κάποιον που έχει μια ιδέα, παρτε και δυο διαγράμματα... Γλυπτά εν κινήσει λέμε. Πράγματα που παρατηρούμε και μας τρέχουν τα σάλια... α) To carbon driveshaft β) Το θηριώδες σασμάν το οποίο κρύβει μέσα του όχι μονο το εμπρόσθιο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό αλλα και το μπλοκέ αυτού. γ) Κατανεμητής ροπής σε ΚΑΘΕ τροχό ξεχωριστά. δ) Το απίστευτης περιπλοκότητας πίσω ενεργό διαφορικό που με τόσα γρανάζια θυμίζει σασμάν! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 11, 2008 #327 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Το καινουριο το skyline ειναι αλλη φάση αρε..... δεν θα παντρευτώ πλούσια γυναίκα...... [ας ειναι και ασχημη - κουτσή κλπ. ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 11, 2008 #328 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Δε λέγεται Skyline.. Η Nissan δεν ήθελε να έχει σχέση με το παλιό, γι' αυτό το έβγαλε GT-R. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Φεβρουάριος 11, 2008 #329 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 ^^ακόμα skyline το λένε..όλα τα skyline skyline λέγονται. τα GT-R,GT-B,R32,R34 klp που βλέπεις είναι απλά διαφορετικές εκδόσεις το όνομα του μοντέλου παραμένει ίδιο όμως.http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_Skyline_GT-R Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 11, 2008 #330 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Η αλήθεια είναι οτι το νεό δέν λέγεται Skyline δυστυχώς, αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα...[edit] ReplacementMain article: Nissan GT-RFollowing the end of R34 production in 2002, Nissan announced their plans to separate the GT-R model from the Skyline name, creating an entirely new vehicle although it would remain on the same platform as the Skyline. This new car, now known simply as the Nissan GT-R, debuted in 2007 in Tokyo. It will be the first GT-R available worldwide, entering the North American market for the first time.Although based on the FM platform used by the V36 generation Skyline, the GT-R uses an evolved Premium Midship (PM) platform. The car retains its heritage by using the chassis code CBA-R35, or simply R35. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 11, 2008 #331 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Μα δεν αναφέρεται πουθενά ως Skyline.. Μόνο ως σκέτο GT-R το έχω δεί.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Φεβρουάριος 11, 2008 #332 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 anywa1 το θέλω αυτο το αμάξι , ας το λένε και ''datsunline'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Φεβρουάριος 11, 2008 Author #333 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 πωρε τα ατομα ωραιες συζητησεις ανοιξαμε...μολις ξυπνησα και τι βλεπουν τα ματια μου..σκαιλαιν ..εβο και τετοια ωραια μου φτιαξατε την μερα Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Φεβρουάριος 11, 2008 #334 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Αυτά είναι.. Ύπνος μέχρι τις 17:30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Φεβρουάριος 11, 2008 Author #335 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 με φαγανε οι τουρμπινες το βραδυ ομως...αλλαζα μπουζι... @λεβελ ουαν ωραια παρουσιαση ρε του εβο ευγε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 11, 2008 #336 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Τουρμπίνες ακούω... γιααααααα λεγε λεπτομέρειες Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Φεβρουάριος 11, 2008 Author #337 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 μην παει το μυαλο σου εκει που ξερεις.... ..μακαρι δηλαδη να χα κανα σαλιγκαρο.. μιλαμε για αλλες τουρμπινες ρε πολυυ δυνατεςςς Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Φεβρουάριος 11, 2008 #338 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Ε και αυτές τουρμπίνες ειναι και τα μυαλά στις φτερωτές... Εχω καβάτζα μια τέτοια απο τη Νισσανάρα, τι λες, την χώνουμε στη βανκελίστρα σου να δεις για ποτε γίνονται τα άλογα στραγάλια και η βενζίνη νερό http://www.bings.ca/files/GT2871R.JPG Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κωστάκης Φεβρουάριος 11, 2008 #339 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 Αρχική απάντηση από LevelOne Η αλήθεια είναι οτι το νεό δέν λέγεται Skyline δυστυχώς, αν και βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα... My bad Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Φεβρουάριος 11, 2008 Author #340 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 11, 2008 λεβελ ουαν ετσι και φορεσουμε τον σαλιγκαρο στο ρχ μας βλεπω να κυνηγαμε τους ροτορες στην βουλιαγμενης... εντωμεταξυ κυριοι σαν κα5τι να χουμε ξεχασει Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now