LevelOne Δεκέμβριος 7, 2007 #141 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2007 :P α να χαθείτε πρόστυχοι, εμείς φταιμε που έχουμε μια ιδιαιτερη σχέση με τα πισωκίνητα, ιαπωνικά κουπέ;; Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 7, 2007 Author #142 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 7, 2007 πωω το βιντεακι αντε γεια... το Z μπαινει οπου να ναι και οπως να ναι...και η ιαπωνεζουλα οπως πρπει Link to comment Share on other sites More sharing options...
perp Δεκέμβριος 8, 2007 #143 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2007 Αρχική απάντηση από LevelOne [Χθες, στις 21:33] :P α να χαθείτε πρόστυχοι, εμείς φταιμε που έχουμε μια ιδιαιτερη σχέση με τα πισωκίνητα, ιαπωνικά κουπέ;; Ναι βρηκες και εσυ αυτοκίνητο που δεν εχει ασχοληθει κανεις μαζι του.... εσας περιμέναμε.... εδω το εχουμε οδηγήσει κιόλας.... (special thanx to Michalis : παιδικος φίλος με πατέρα εισαγωγεα μεταχειρισμένων αυτοκινητων) σε αυτον εχω οδηγήσει τα περισσότερα αυτοκινητα btw... να ναι καλα για τις οδηγικες απολαύσεις...τι να σου κανουν και τα οfficial test drive ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
unknown Δεκέμβριος 8, 2007 #144 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2007 AMANhttp://www.youtube.com/watch?v=kRLfkQY2WosAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMAN :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: :banging: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 8, 2007 #145 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2007 Ελα ποιος είπε για 70 χιλιάρικα @ ζ4 ορίστε http://www.youtube.com/watch?v=OuvBLWciOXs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigi Δεκέμβριος 8, 2007 #146 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 8, 2007 Εμένα πάντως το z4 μ αρέσει υπερβολικά από εμφάνιση, ιδίως από μπροστά και πλάγια.Έχει τρελή μουράκλα.Με λίγο ακόμα χαμήλωμα και ένα ταιριαστό ζαντολάστιχο γίνεται οπτασία. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 9, 2007 Author #147 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2007 Nissan GT-R New dimensional multi-performance supercar available in December of 2007 Under the hood, the Nissan GT-R features an all-new 3.8-litre twin turbo V6 VR38 engine, featuring plasma-sprayed bores and a special twin-turbo exhaust manifold system. A secondary air management system enables the newly designed powerplant to provide approximately 40kg/m of torque during ordinary low-rev driving, which gives an optimum air-fuel ratio for around-town efficiency and helps the Nissan GT-R meet ultra-low emission vehicle (U-LEV) standards in Japan. The Nissan GT-Rs new engine produces 480PS (353kW) at 6400rpm and maximum torque of 60kgm (588Nm) from 3200 to 5200rpm. Putting the power to the ground is an all-new GR6-type dual clutch transmission, with paddle shifting and a Borg Warner six-plate dual clutch for direct control. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Δεκέμβριος 9, 2007 #148 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2007 Mάλιστα . μάλιστα , μάλιστα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
gbak Δεκέμβριος 9, 2007 Author #149 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2007 χεχεχε.. εντωμεταξυ το μικρο που ποσταρες Ultima...τα χει ολα για την πλακα του ετσι..απιστευτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Δεκέμβριος 9, 2007 #150 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2007 GT-R... Αυτο λέγεται αγάπη για το αυτοκίνητο... Το 350Ζ γλύτωσε τη Νισσαν απο σίγουρη χρεοκωπία, και αυτό θα την βάλει back in bussiness... Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Δεκέμβριος 9, 2007 #151 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 9, 2007 Η μπέμπα παίδες τα σπάει κατ εμέ..Η κουπε δε μ άρεσε μέχρι που είδα μια σε φανάρι...Νταξ απλά κα**α. Οσο για το ουλτιμα, είναι σα το καπαρο κ αυτό;που διαλύεται μόνο του; Δε ξέρω αν είδατε βιντεα του καπαρο -που πατάει άνετα enzo-buggati-κτλ- που φεύγανε πατώματα , έπιανε φωτιές και τέτοια.. http://uk.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k παίζει να το ξαναπόσταρα αυτό το βιντεο, αλλά είναι κορυφή επίσης Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Δεκέμβριος 11, 2007 #152 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 αμαξη που βαραει κοφτες 7κ στροφες εμενα προσοπικα δεν με κανει... γιαυτο μου τη δινουν η γερμανοι εμενα. 6-6,5-7κ μαξ, βρηκανε τωρα κ τα kompresor- turbo κ μας το παιζουν αξιοπηστια κ οτι ξερουν απο μοτερ (δεν μιλαω για της μπεμπες συγκεκριμενα) ας βλαλουν κανα μοτερ που στροφαρη πρωτα κ μετα βλεπουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
.38-.45 Δεκέμβριος 11, 2007 #153 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 ίσα ρε με τους κουβάδες σας, που θέλετε και μοτέρ που να στροφάρουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tassoss Δεκέμβριος 11, 2007 #154 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 http://www.youtube.com/watch?v=Kv6HSQ7YoE4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Δεκέμβριος 11, 2007 #155 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 Αρχική απάντηση από zyx αμαξη που βαραει κοφτες 7κ στροφες εμενα προσοπικα δεν με κανει... γιαυτο μου τη δινουν η γερμανοι εμενα. 6-6,5-7κ μαξ, βρηκανε τωρα κ τα kompresor- turbo κ μας το παιζουν αξιοπηστια κ οτι ξερουν απο μοτερ (δεν μιλαω για της μπεμπες συγκεκριμενα) ας βλαλουν κανα μοτερ που στροφαρη πρωτα κ μετα βλεπουμε Ε?6-6,5-7??Δλδ τα μοτερ απο m3, m5,rs4,r8,gallardo είναι μούφες;...Δλδ πόσοι βγάζουν μοτερ με κόφτες 8.000+? η χοντα με τα 200 άλογα εδώ και 40 χρόνια? wankel?σ2000 ?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Δεκέμβριος 11, 2007 #156 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 ας τα παρουμε απο την αρχη...γιατι στα ποσα βαρανε κοφτη? τα μοτερ που με λες απλα δεν ειμαι ειδικος να πω αν ειναι μουφες.. ειπα εμενα με την φιλοσοφια μου δεν με κανουν.απλα για να βγαλουν αλογα σε ατμοσφερικα οι γερμανοι θελουν πολλα κυβικα. ποσοι απο αυτα τα μοτερ που με ανεφερες ειναι κατω απο 4 λιτρα? 3τον πανω απο 8κ εχουν οι γιαπονεζοι κ ι ιταλοι... στην τεταρτη ερωτησει βγενης ακυρος μονος σου, για πες μου εδω κ ''40'' χρονια ποιος μπορεσε να βγαλη εστω κ 200 ιπους στα 2 λιτρα ατμοσφαιρικα? απλα κανεις κ ουτε προκειτε. για το σ2000 καλητερα μην το πιανουμε στο στομα μας 2λιτρα 240 ιπους σχεδον μπαγκοσμιο ρεκορ στο λιτρο ανα ιπους. με 260 εισαι στο ρεκορ.. ατμοσφαιρικα παντα.κ δεν υπαρχη μονο το typer s2000υπαρχη κ ενα evo imbreza z350 skyline κτλ. οι γερμανοι τη εχουν να μας επιδηξουν? αξιοπιστοια? ;p Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Δεκέμβριος 11, 2007 #157 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 lol μην αρχίσουμε τώρα.......... :P http://www.michelinchallengedesign.com/MCD_2006/Site/mcd_gallery_2006/mcd_artwork_hires/mcd_06_full_scale/v01_Italdesign/003.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
KoMM Δεκέμβριος 11, 2007 #158 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 Όλα τα παραπάνω μοτερ στροφάρουν ψηλά.Δεν έχω χρόνο τώρα να βρω specs στο νετ, μπορώ να δω περιοδικά αν θες αλλά της audi είναι πάνω από 8κ.M3 m5 δε θυμάμαι ακριβώς αλλά είναι επίσης ψηλά. Το θέμα δεν είναι να βγάζουν 200 άλογα/λίτρο και ελάχιστη ροπή. Για τον δίλιτρο της χοντα δε λέω, ώραιο μοτερ απλά δε το έχει πειράξει εδώ και καιρό.Πλέον στα 2 λίτρα υπάρχουν ΠΟΛΥ καλύτερες λύσεις σε άλογα -σε ροπή η διαφορά είναι τεράστια-από ξερά 200 άλογα, και δε χρειάζεται για να πας γρήγορα -ανεξάρτητα από δρόμο- να είσαι στους κόφτες με την κατανάλωση στο Θεο. Αντίστοιχα και για το σ2000.Πολλά άλογα και λίγη ροπή. Τέλος, εγώ γουστάρω τη μέση λύση.Δλδ δε γουστάρω λίγη ροπή και πολλά άλογα, αλλά ούτε και άπειρη ροπή και λίγα άλογα όπως οι amg. υ.γ.το γουστάρω εννοείται σε θεωρητικό επίπεδο Link to comment Share on other sites More sharing options...
zyx Δεκέμβριος 11, 2007 #159 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 ναι εγω αλλο λεω ομως υπαρχουν ''καλητερα'' σε ιπους αλλα δεν ειναι ατμοσφαιρα. (γιαυτο ειπα πιο πριν οτι μου ττη σπανε η γερμανοι διοτη δεν μπορουν να φτιαξουν ατμοσφαιρα στα δυο λιτρα χωρης υπερσυμπιεστη) στα 2 λιτρα μονο η ρενο κ η χοντα ειναι. τωρα για την ροπη ειναι σχετικο το νεο γιαπονεζικο μοτερ της χοντα ειναι στα 225 με 21,5 κιλα ροπη ποσο δλδ επρεπε να παει? ασχεται οτι στην ευρωπη ερχαιτε το 200αρι. κ ενα last μπορει να ειναι στα 200 με 19,3κ αλλα εχει αλαξη το μοτερ κ στο vtec κ ειναι πιο γρηγορο απο το παλιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bigi Δεκέμβριος 11, 2007 #160 Κοινοποίηση Δεκέμβριος 11, 2007 Κι εγώ έχοντας μεγαλώσει με vtec δε συγκινούμαι με τίποτα λιγότερο, ειδικά από ήχο! Δεν είμαι από αυτούς που θα τρέχουν σα μουρλοί, αλλά όταν πατήσω το γκάζι στα σημεία που θέλω εγώ θέλω να το ακούω κιόλαςΔιαφορετικά δε συγκινούμαι, ας έχω και ιλιγγιώδη επιτάχυνση. Οι γιαπωνέζοι έχουν βέβαια ένα κόλλημα με τις ατμόσφαιρες που πλέον αρχίζει να με ψιλοξενερώνει προσωπικά.Εντάξει, καλή και η φιλοσοφία και η διαφορετική στάση και θεωρία επί των πραγμάτων, αλλά η ωμή δύναμη των άλλων αρχίζει να ξεφεύγει. Αλλά η αξιοπιστία τους δε συζιτιέται.Και το καλοκαίρι που οι τουρμπάτοι πάνε με 2χιλιάδες στροφές για να μην πιεστούν, οι ατμόσφααιροι πάνε με όσα.... Εμάς πάντως η merc στα 100k km βάρεσε κομπρέσσορα και εγκέφαλο.Δε λέω μας έκατσε πιθανώς το λαχείο, πάντως στους τόσους χόντζες που είχαμε απλά δεν ετίθετο καν προς συζήτηση ανάλογο θέμα.Είμαι περίεργος αυτά τα μικρά κομπρεσσοράτα-τουρμπάτα που έχουν κυκλοφορήσει σωρηδόν τι θα κάνουν από άποψη αξιοπιστίας όταν γράψουν κανά χιλιόμετρο παραπάνω. Η απόδεειξη ότι και με λιγότερη δύναμη μπορείς να κάνεις τη διαφορά και εντός και εκτός πίστας: nsx my love! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now