Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Αρχική απάντηση από LevelOne [Χθες, στις 21:33]

:p:P α να χαθείτε πρόστυχοι, εμείς φταιμε που έχουμε μια ιδιαιτερη σχέση με τα πισωκίνητα, ιαπωνικά κουπέ;;

Ναι βρηκες και εσυ αυτοκίνητο που δεν εχει ασχοληθει κανεις μαζι του.... εσας περιμέναμε.... εδω το εχουμε οδηγήσει κιόλας.... :hehe:

(special thanx to Michalis : παιδικος φίλος με πατέρα εισαγωγεα μεταχειρισμένων αυτοκινητων) σε αυτον εχω οδηγήσει τα περισσότερα αυτοκινητα btw... να ναι καλα για τις οδηγικες απολαύσεις...τι να σου κανουν και τα οfficial test drive ;) )

Link to comment
Share on other sites

Nissan GT-R

New dimensional multi-performance supercar available in December of 2007

2001249626053512432_rs.jpg2001211888315302267_rs.jpg

2001214144027701908_rs.jpg2001216005562279744_rs.jpg

Under the hood, the Nissan GT-R features an all-new 3.8-litre twin turbo V6 VR38 engine, featuring plasma-sprayed bores and a special twin-turbo exhaust manifold system. A secondary air management system enables the newly designed powerplant to provide approximately 40kg/m of torque during ordinary low-rev driving, which gives an optimum air-fuel ratio for around-town efficiency and helps the Nissan GT-R meet ultra-low emission vehicle (U-LEV) standards in Japan.

The Nissan GT-Rs new engine produces 480PS (353kW) at 6400rpm and maximum torque of 60kgm (588Nm) from 3200 to 5200rpm. Putting the power to the ground is an all-new GR6-type dual clutch transmission, with paddle shifting and a Borg Warner six-plate dual clutch for direct control.

Link to comment
Share on other sites

Η μπέμπα παίδες τα σπάει κατ εμέ..Η κουπε δε μ άρεσε μέχρι που είδα μια σε φανάρι...Νταξ απλά κα**α.

Οσο για το ουλτιμα, είναι σα το καπαρο κ αυτό;που διαλύεται μόνο του;

Δε ξέρω αν είδατε βιντεα του καπαρο -που πατάει άνετα enzo-buggati-κτλ- που φεύγανε πατώματα , έπιανε φωτιές και τέτοια..:D

http://uk.youtube.com/watch?v=ZL7T9BD_Q3k

παίζει να το ξαναπόσταρα αυτό το βιντεο, αλλά είναι κορυφή επίσης :)

Link to comment
Share on other sites

αμαξη που βαραει κοφτες 7κ στροφες εμενα προσοπικα δεν με κανει... γιαυτο μου τη δινουν η γερμανοι εμενα. 6-6,5-7κ μαξ, βρηκανε τωρα κ τα kompresor- turbo κ μας το παιζουν αξιοπηστια κ οτι ξερουν απο μοτερ (δεν μιλαω για της μπεμπες συγκεκριμενα) ας βλαλουν κανα μοτερ που στροφαρη πρωτα κ μετα βλεπουμε

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από zyx

αμαξη που βαραει κοφτες 7κ στροφες εμενα προσοπικα δεν με κανει... γιαυτο μου τη δινουν η γερμανοι εμενα. 6-6,5-7κ μαξ, βρηκανε τωρα κ τα kompresor- turbo κ μας το παιζουν αξιοπηστια κ οτι ξερουν απο μοτερ (δεν μιλαω για της μπεμπες συγκεκριμενα) ας βλαλουν κανα μοτερ που στροφαρη πρωτα κ μετα βλεπουμε

Ε?6-6,5-7??

Δλδ τα μοτερ απο m3, m5,rs4,r8,gallardo είναι μούφες;...Δλδ πόσοι βγάζουν μοτερ με κόφτες 8.000+? η χοντα με τα 200 άλογα εδώ και 40 χρόνια? wankel?σ2000 ?...

Link to comment
Share on other sites

ας τα παρουμε απο την αρχη...γιατι στα ποσα βαρανε κοφτη? τα μοτερ που με λες απλα δεν ειμαι ειδικος να πω αν ειναι μουφες.. ειπα εμενα με την φιλοσοφια μου δεν με κανουν.απλα για να βγαλουν αλογα σε ατμοσφερικα οι γερμανοι θελουν πολλα κυβικα. ποσοι απο αυτα τα μοτερ που με ανεφερες ειναι κατω απο 4 λιτρα? 3τον πανω απο 8κ εχουν οι γιαπονεζοι κ ι ιταλοι... στην τεταρτη ερωτησει βγενης ακυρος μονος σου, για πες μου εδω κ ''40'' χρονια ποιος μπορεσε να βγαλη εστω κ 200 ιπους στα 2 λιτρα ατμοσφαιρικα? απλα κανεις κ ουτε προκειτε. για το σ2000 καλητερα μην το πιανουμε στο στομα μας 2λιτρα 240 ιπους σχεδον μπαγκοσμιο ρεκορ στο λιτρο ανα ιπους. με 260 εισαι στο ρεκορ.. ατμοσφαιρικα παντα.κ δεν υπαρχη μονο το typer s2000υπαρχη κ ενα evo imbreza z350 skyline κτλ. οι γερμανοι τη εχουν να μας επιδηξουν? αξιοπιστοια? ;p

Link to comment
Share on other sites

Όλα τα παραπάνω μοτερ στροφάρουν ψηλά.Δεν έχω χρόνο τώρα να βρω specs στο νετ, μπορώ να δω περιοδικά αν θες αλλά της audi είναι πάνω από 8κ.M3 m5 δε θυμάμαι ακριβώς αλλά είναι επίσης ψηλά.

Το θέμα δεν είναι να βγάζουν 200 άλογα/λίτρο και ελάχιστη ροπή.

Για τον δίλιτρο της χοντα δε λέω, ώραιο μοτερ απλά δε το έχει πειράξει εδώ και καιρό.Πλέον στα 2 λίτρα υπάρχουν ΠΟΛΥ καλύτερες λύσεις σε άλογα -σε ροπή η διαφορά είναι τεράστια-από ξερά 200 άλογα, και δε χρειάζεται για να πας γρήγορα -ανεξάρτητα από δρόμο- να είσαι στους κόφτες με την κατανάλωση στο Θεο.

Αντίστοιχα και για το σ2000.Πολλά άλογα και λίγη ροπή.

Τέλος, εγώ γουστάρω τη μέση λύση.Δλδ δε γουστάρω λίγη ροπή και πολλά άλογα, αλλά ούτε και άπειρη ροπή και λίγα άλογα όπως οι amg.

υ.γ.το γουστάρω εννοείται σε θεωρητικό επίπεδο :)

Link to comment
Share on other sites

ναι εγω αλλο λεω ομως υπαρχουν ''καλητερα'' σε ιπους αλλα δεν ειναι ατμοσφαιρα. (γιαυτο ειπα πιο πριν οτι μου ττη σπανε η γερμανοι διοτη δεν μπορουν να φτιαξουν ατμοσφαιρα στα δυο λιτρα χωρης υπερσυμπιεστη) στα 2 λιτρα μονο η ρενο κ η χοντα ειναι. τωρα για την ροπη ειναι σχετικο το νεο γιαπονεζικο μοτερ της χοντα ειναι στα 225 με 21,5 κιλα ροπη ποσο δλδ επρεπε να παει? ασχεται οτι στην ευρωπη ερχαιτε το 200αρι. κ ενα last μπορει να ειναι στα 200 με 19,3κ αλλα εχει αλαξη το μοτερ κ στο vtec κ ειναι πιο γρηγορο απο το παλιο.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ έχοντας μεγαλώσει με vtec δε συγκινούμαι με τίποτα λιγότερο, ειδικά από ήχο! :cool:

Δεν είμαι από αυτούς που θα τρέχουν σα μουρλοί, αλλά όταν πατήσω το γκάζι στα σημεία που θέλω εγώ θέλω να το ακούω κιόλαςΔιαφορετικά δε συγκινούμαι, ας έχω και ιλιγγιώδη επιτάχυνση.

Οι γιαπωνέζοι έχουν βέβαια ένα κόλλημα με τις ατμόσφαιρες που πλέον αρχίζει να με ψιλοξενερώνει προσωπικά.Εντάξει, καλή και η φιλοσοφία και η διαφορετική στάση και θεωρία επί των πραγμάτων, αλλά η ωμή δύναμη των άλλων αρχίζει να ξεφεύγει.

Αλλά η αξιοπιστία τους δε συζιτιέται.Και το καλοκαίρι που οι τουρμπάτοι πάνε με 2χιλιάδες στροφές για να μην πιεστούν, οι ατμόσφααιροι πάνε με όσα.... :laughing:

Εμάς πάντως η merc στα 100k km βάρεσε κομπρέσσορα και εγκέφαλο.Δε λέω μας έκατσε πιθανώς το λαχείο, πάντως στους τόσους χόντζες που είχαμε απλά δεν ετίθετο καν προς συζήτηση ανάλογο θέμα.Είμαι περίεργος αυτά τα μικρά κομπρεσσοράτα-τουρμπάτα που έχουν κυκλοφορήσει σωρηδόν τι θα κάνουν από άποψη αξιοπιστίας όταν γράψουν κανά χιλιόμετρο παραπάνω.

Η απόδεειξη ότι και με λιγότερη δύναμη μπορείς να κάνεις τη διαφορά και εντός και εκτός πίστας: nsx my love! :inlove:

post-4095-1416073300,6601_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.