Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

10.8 sec (212.9 km/h) - Lamborghini Aventador (691 hp)

10.8 sec (210.3 km/h) - McLaren MP4-12C (592 hp)

10.9 sec (202.8 km/h) - Porcshe 911 Turbo S (560 hp)

11.0 sec (201.3 km/h) - Nissan GT-R Track Edition (545 hp)

11.1 sec (208.9 km/h) - Mercedes-Benz SLS AMG Black Series (622 hp)

11.1 sec (201.7 km/h) - Nissan GT-R NISMO (600 hp)

11.1 sec (200.9 km/h) - Nissan GT-R Black Edition (545 hp)

11.2 sec (196 km/h) - Nissan GT-R (530 hp)

11.3 sec (202.1 km/h) - Ferrari 458 Italia (557 hp)

11.3 sec (202.5 km/h) - Audi R8 V-10 Plus (550 hp)

11.4 sec (200.2 km/h) - Chevrolet Corvette Z06 (Z07)

11.5 sec (207.1 km/h) - Dodge Viper SRT (640 hp)

11.5 sec (201.3 km/h) - Audi R8 GT (560 hp)

11.6 sec (202.3 km/h) - Ford Shelby GT500 (662 hp)

11.6 sec (191.5 km/h) - Bentley Continental GT3-R

11.6 sec (199.6 km/h) - Mercedes AMG GT S

11.7 sec (199.7 km/h) - Mercedes-Benz SLS AMG (563 hp)

11.7 sec (193.8 km/h) - Mercedes-Benz E63 S AMG (577 hp)

11.8 sec (196.8 km/h) - Jaguar F-Type Coupe R (550 hp)

11.9 sec (197.5 km/h) - Lexus LFA (552 hp)

11.9 sec (197.1 km/h) - Chevrolet Corvette Z06/Z07 (505 hp)

11.9 sec (196.3 km/h) - Cadillac CTS-V

11.9 sec (194.3 km/h) - Porcshe 911 GT3 RS (450 hp)

12.0 sec (188.5 km/h) - Porcshe 911 Сarrera S (400 hp)

12.1 sec (198.1 km/h) - BMW M6 (560 hp)

12.1 sec (193.4 km/h) - Jaguar F-Type V-8 S (488 hp)

12.1 sec (188.9 km/h) - Chevrolet Camaro ZL1 (580 hp)

12.1 sec (189.3 km/h) - Mercedes-Benz C63 AMG Black Series (510 hp)

12.1 sec (188.5 km/h) - Bentley Continental GT Speed (616 hp)

12.2 sec (191.5 km/h) - Mercedes-AMG C63 S

12.2 sec (189.6 km/h) - BMW M4 (425 hp)

12.3 sec (188.6 km/h) - Chevrolet Camaro Z/28 (505 hp)

12.3 sec (185.1 km/h) - Porsche Cayman GT4

12.3 sec (184.1 km/h) - Porsche 911 Carrera 4S (400 hp)

12.4 sec (185.6 km/h) - Aston Martin Vanquish (565 hp)

12.4 sec (185.1 km/h) - Ford Mustang BOSS 302 Laguna Seca (444 hp)

12.4 sec (180.4 km/h) - BMW i8 (357 hp)

12.5 sec (190.1 km/h) - Jaguar XKR-S (550 hp)

12.6 sec (183.5 km/h) - Cadillac ATS-V

12.7 sec (178.6 km/h) - Porcshe Cayman R (330 hp)

12.7 sec (176.6 km/h) - Porsche Cayman S (325 hp)

12.8 sec (177.4 km/h) - BMW 1-series M (335 hp)

12.8 sec (168.7 km/h) - Alfa Romeo 4C (237 hp)

12.9 sec (176.9 km/h) - Lotus Evora S (345 hp)

12.9 sec (177 km/h) - Lexus RC F

13.1 sec (168 km/h) - Subaru WRX STI (305 hp)

13.1 sec (167.4 km/h) - Volkswagen Golf R

14.5 sec (157.6 km/h) - Volkswagen Golf GTI (DSG) (217 hp)

14.5 sec (151.3 km/h) - Mazda MX-5 Miata (False start)

14.6 sec (154 km/h) - Ford Focus ST (252 hp)

14.9 sec (151.9 km/h) - Subaru BRZ (200 hp)

14.9 sec (152.2 km/h) - Ford Fiesta ST (197 hp)

Έγινε επεξεργασία από UltraB
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα... ένα καθημερινό supercar περνάει στην ιστορία πλέον, αφού ανακοινώθηκε η final edition. 

Είμαι σίγουρος ότι πολύ θα σπεύσουν να την αγοράσουν, αφού σε μερικά χρόνια θα είναι collectors item και θα πωλείται σε υψηλές τιμές. (βλέπε Lancia Integrale)

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

έχω δει ένα άλλο βιντεάκι από το ίδιο που είναι συνολικά 3 λεπτά και το μαρσάρει ανελέητα έτσι σταματημένος.

λογικό είναι αν σκεφτεί κανείς οτί καθημερινά αυτοκίνητα σε κίνηση "ανάβουν" και ανοίγει το βεντιλατερ,

πόσο μάλλον αυτό που είναι 740+ άλογα..

 

εμένα μου κάνει εντύπωση ότι δεν έχει κάτι να σε πρόειδοποιεί ότι έχει ανάψει..?

αλλά και ο ιδιοκτήτης φαίνεται καλός μπαγλαμάς.

Link to comment
Share on other sites

από τη στιγμή που υπάρχουν άπειρα βιντεάκια είναι χαζό να έχεις κολλήσει στην κίνηση χώρις να ξέρεις πότε θα ξεκινήσεις και επί 3 λεπτά να το ξεσκίζεις...

 

 

btw

Link to comment
Share on other sites

Επιτρέπεται να σκας τόσα λεφτά και να γίνονται τέτοια;

 

Σίγουρα όχι.  :D

 

Κορυφή βέβαια οτι κυκλοφορείς ένα τέτοιο αυτοκίνητο σε συχνό σταμάτα-ξεκίνα,

ότι ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ για κιβώτιο - κινητήρα υψηλής απόδοσης - απαγωγή θερμότητας.

 

Φυσικά και πάλι δεν δικαιολογείται, θα έπρεπε το σύστημα ψύξης να αποτρέψει κάτι τέτοιο 

ενώ τα συνθετικά υλικά μελετημένα ώστε να μην είναι ευπαθή 

 

(π.χ η McLaren F1 χρησιμοποίησε χρυσό , πέρα του niche και εντυπωσιασμού, για να μην ζεσταίνει υπερβολικά το carbon σε επιλεγμένα σημεία)

 

Περισσότερα εδώ : http://jalopnik.com/5937499/the-jalopnik-guide-to-burning-supercars/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.