Thresh86 Απρίλιος 18, 2015 #4121 Κοινοποίηση Απρίλιος 18, 2015 (edited) McLaren F1 : ένας οργασμός τεχνολογίας και πανάκριβης απλότητας απο το 1994. McLaren P1 : new age hypercar με απίστευτα πολλά και σύνθετα ηλεκτρονικά Ως παλιομοδίτης, μάλλον θα πήγαινα για το παλιό , αυτός ο V12 πρέπει να είναι κόλαση Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 18, 2015 από Thresh86 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 22, 2015 #4122 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2015 Δείτε χρόνο στην πίστα.... και κλάψτε. 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 22, 2015 #4123 Κοινοποίηση Απρίλιος 22, 2015 χαζεύεις βασικά.. απίστευτο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 23, 2015 #4124 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2015 Porscge 911 Turbo S vs Physics : 1-0 Μπορεί η Nissan να τους έπιασε στον ύπνο πριν απο 7 ολόκληρα χρόνιααλλά έκτοτε δουλέψαν πάρα πολύ, επενδύσαν πολλά χρήματα σε αποτελεσματικές τεχνολογίες(αποτελεσματική 4WS-δυνητικά μικρότερο μεταξόνιο σε στροφή) και το προιόν είναι ανυπέρβλητο. Θα πήγαινα για Gt3 RS , προσωπικά, κάτι στην φτιαγμένη με πολύ μεράκισυνταγή RWD-N/A-4WS-sound , με κερδίζει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 23, 2015 #4125 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2015 Με βρίσκεις 1000% σύμφωνω. Και σαν κάποιος που έφτασα σε κάποια φάση 2 βήματα πριν πάρω ένα 996 MK2 GT3 για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο είμαι μαζί σου, αν και το RS θα το κράταγα μόνο για πίστα προσωπικά. Ηδη το απλό (και με το comfort pack, δηλαδή χωρίς σκαλοσιά και πυροσβεστήρα μέσα) είναι hardcore. Τη θαυμάζω την Turbo όσο τίποτα αλλά ναι, GT3 ξερά. Και αν ήθελα να πεθάνω με υπερπλήρωση GT2, που στο λεξικό στην λέξη "χέσιμο" έπρεπε να έχει την φώτο της. (hint, ξεκωλάει με 2α εν κίνησή στην άσφαλτο της Αγγλίας σε στεγνό) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 23, 2015 #4126 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2015 Για μένα το πιο σημαντικό για αυτά τα αμάξια είναι ότι δεν υπόσχονται νούμερα υπό συγκεκριμένες συνθήκες... δε δίνουν πύραυλο, τον αμολάς μια στο τόσο και τέλος.. σαν κάτι άλλες εταιρείες, ας μη θίξουμε οικογένειες... Δίνουν μαχητικό τζετ που δε σπάει, δε χαλάει, δε κουράζεται!!!!! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 23, 2015 #4127 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2015 Μην το γελάς καθόλου, χωρίς και εγώ να θέλω να θίξω σπίτια έχουμε δει στα 360 να ανάβει λαμπάκι μετά τα 290 που να προειδοποιεί πως θα υπερθερμανθεί, και πχ σε κάτι 430 που τρίζανε απο τα τα 2.500 χμ. χαχα. Για 50 start - stop γελάω ακόμα. Το aventador θα είχε ψήσει συμπλέκτη στο 4ο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 23, 2015 #4128 Κοινοποίηση Απρίλιος 23, 2015 (edited) Εγώ το πιο γρήγορο αμάξι που έχω οδηγήσει/συνοδηγήσει ήταν μια sl 55.. παλιό αμάξι δε λέω, αλλά θα ντρεπόμουν να την έχω κ να τρίζει έτσι.. Ψέμα, έχω οδηγήσει και 458 αλλά όχι τόσο ώστε να δω κάποιο "πρόβλημα". Επίσης έχω μιλήσει με ιδιοκτήτη 599 που σε μεγάλες ταχύτητες με βροχή, είχε σακούλα στο συνοδηγό γιατί έμπαζε νερό κ έβρεχε τα παπούτσια της η κοπέλα του Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 23, 2015 από Delijohn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 24, 2015 #4129 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 Είχε πάρει συμμαθητής 458 ( καλά ο πατέρας του προφανώς ήμασταν γυμνάσιο τότε ) μόλις είχε βγει. Το πρώτο 2μηνο του έκανε τα εξής. Σε στροφές δεξιές που έπαιρνε κλίση άνοιγε λίγο το παράθυρο γιατί νόμιζε πως άνοιγε η πόρτα Του κάηκε η ασφάλεια στο ηλεκτρικό κάθισμα όταν ήταν μπροστά και ο πατέρας του (κοντά 1.90) έπρεπε να το πάει μέχρι την genesis σφηνωμένος μέσα Άρχισαν να σβίνουν οι μισοί κύλινδροι, και ΟΧΙ δεν είχε το σύστημα εξοικονόμισης καυσίμου που έχουν τα V8/V12 τα μοντέρνα Και να θυμίσω τότε κάθε επίσκεψη στην Genesis ήταν και 1 μύρριο δραχμές. Βέβαια το κράτησαν πολλά χρόνια αλλά τέτοια έβγαζε συνέχεια. Το SL55 έχει απο τους πιο ωραίους ήχους θα πω εγώ Αλλά η αξιοπιστία της ασπίδας παιδιά στο καπό, δεν υπάρχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 24, 2015 #4130 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 Μιλάς σίγουρα για την ferrari 458;;; Αποκλείεται να πήγαινες γυμνάσιο όταν βγήκε.. πόσο μάλλον να'χαμε δραχμές H sl55 ήταν το πρώτο "supercar" που'χα δει ποτέ και μου'χε κάνει τρελή εντύπωση ο ήχος στο ρελαντί.. έμοιαζε με "φορτηγό". Επίσης ΔΕΝ έμενε ίσιο μετά από οποιαδήποτε στροφή αν έπαιζες λίγο το πόδι σου.. για πλάκα. Ξεκινούσα σαν κυρία γιατί τα λάστιχα δεν θα τα πλήρωνα εγώ.. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 24, 2015 #4131 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 Τη θαυμάζω την Turbo όσο τίποτα αλλά ναι, GT3 ξερά. Και αν ήθελα να πεθάνω με υπερπλήρωση GT2, που στο λεξικό στην λέξη "χέσιμο" έπρεπε να έχει την φώτο της. (hint, ξεκωλάει με 2α εν κίνησή στην άσφαλτο της Αγγλίας σε στεγνό) Πανάθεμα σε, χτυπάς πολύ ευαίσθητες χορδές τώρα Τοτέμ έχω κάνει σ'αυτό το αυτοκίνητο, εμπειρία ζωής πιστεύω η εξοικίωση μ'αυτό. Hint assisted : οδηγοί αγώνων και μένουν εντυπωσιασμένοι/φοβισμένοι/με δέος . Jason Plato : "it gives you goosebumps" 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Απρίλιος 24, 2015 #4132 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 (edited) Jason Plato : "it gives you goosebumps" It's just simple, but it works (gt2rs). But despite that, it doesn't tickle your senses like that Ferrari (458), supercars are about more that just grip and performance. They need to give you goosebumps, and the gt2rs doesn't. Which is amazing considering the Porsche is more precise, much sharper to drive, undoubtedly it's quicker over a lap and it's more of a man's car. In fact all the things a supercar should be. But it's not quite as special as the Ferrari. The 458 is still at the top of my list. υπότιτλοι delijohn συρεγγέλας Έγινε επεξεργασία Απρίλιος 24, 2015 από Delijohn 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 24, 2015 #4133 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 Μπορείς να ψάξεις στο video για " absolutely pin-point sharp" για το τιμόνι,much more demanding car και άλλα πολλά , όπου παρά το αποτέλεσμα , βλέπεις έμπρακταένα οδηγό πολύ συναισθηματικό εκείνη τη στιγμή για το αυτοκίνητο,επειδή πραγματικά είναι σκέτη ανατριχίλα. Μπορείς επίσης να δεις το video με την Lamborghini Gallardo SE , για να δειςπάλι έναν οδηγό πολύ συναισθηματικό , για όλους τους λάθος λόγους όμως. Το ίδιο ισχύει για τον Needell με το LFA και McLaren F1, Tsuchiya για m5 E39,Clarkson για Corvette ZR1, Bovingdon για 458 , Harry Metcalfe για Aston Martin One-77,στα οποία ότι και να πουν στην τελική για οποιουσδήποτε λόγους, δεν αναιρεί όλο αυτόπου καταλάβες απο πράξεις και συναισθήματα. Η φράση ήταν φτιαχτή απο μένα, λοιπόν για τους λόγους που βλέπω ένα τέτοιοvideo με έναν οδηγό που ξέρει τι κάνει. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 24, 2015 #4134 Κοινοποίηση Απρίλιος 24, 2015 O Needell έχει πολλα φρύδια για μένα. Και ναι ήταν 456 όχι 458 Ντέλι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Απρίλιος 25, 2015 #4135 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2015 http://www.carzine.gr/quiantu-k50-event-proto-kineziko-super-car/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Απρίλιος 25, 2015 #4136 Κοινοποίηση Απρίλιος 25, 2015 Αλλά η αξιοπιστία της ασπίδας παιδιά στο καπό, δεν υπάρχει. http://www.autoblog.gr/2015/04/23/porsche-and-bentley-named-least-reliable-in-uk-by-study/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos2171 Απρίλιος 26, 2015 #4137 Κοινοποίηση Απρίλιος 26, 2015 Στην έρευνα λέει ότι συμπεριλαμβάνεται και το κόστος της επισκευής. 10 φορές να αλλάξεις ψυγείο στο suzuki πχ είναι σα να αλλάζεις μια στη bentley... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Απρίλιος 27, 2015 #4138 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 http://www.autoblog.gr/2015/04/23/porsche-and-bentley-named-least-reliable-in-uk-by-study/ Δες και το JD report, που εδώ και 20432 χρόνια είναι τοπ μαζί μετα λέξους. Το να συγκρίνουμε αξιοπιστία Porsche με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ supercar απο Ferrari, MacLaren, Lamborghini, etc είναι το λιγότερο αστείο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billys Απρίλιος 27, 2015 #4139 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Απρίλιος 27, 2015 #4140 Κοινοποίηση Απρίλιος 27, 2015 Μπορεί να θεωρώ οτι η Porsche βγάζει τα περισσότερα χρήματα απο ποτέ πλέον με τα πιο φθηνά εσωτερικά που βάζει μέσα πλέον (μια αίσθηση που μου δίνει περιγράφω εδώ) , παραμένει όμως τόσο τελειοποιημένο αυτοκίνητο πλέον που θεωρώ πολύ τυχερό όποιον καταφέρνει και δοκιμάζει-ασχολείται-κατέχει μια 911 σημερινή. Bonus : ο χρόνος που έγραψε ρίχνει κατα τι , στην 100+ κιλά βαρύτερη αλλά και +100hp AMG GT-S , έκδοση με full e-diff's και madonna's eyes πάνω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now