Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

McLaren F1 : ένας οργασμός τεχνολογίας και πανάκριβης απλότητας απο το 1994.

McLaren P1 : new age hypercar με  απίστευτα πολλά και σύνθετα ηλεκτρονικά

 

Ως παλιομοδίτης, μάλλον θα πήγαινα για το παλιό , αυτός ο V12 πρέπει να

είναι κόλαση

 

Έγινε επεξεργασία από Thresh86
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Porscge 911 Turbo S vs Physics : 1-0

 

Μπορεί η Nissan να τους έπιασε στον ύπνο πριν απο 7 ολόκληρα χρόνια

αλλά έκτοτε δουλέψαν πάρα πολύ, επενδύσαν πολλά χρήματα σε αποτελεσματικές τεχνολογίες

(αποτελεσματική 4WS-δυνητικά μικρότερο μεταξόνιο σε στροφή)  και το προιόν 

είναι ανυπέρβλητο.

 

Θα πήγαινα για Gt3 RS , προσωπικά, κάτι στην φτιαγμένη με πολύ μεράκι

συνταγή RWD-N/A-4WS-sound  , με κερδίζει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με βρίσκεις 1000% σύμφωνω.

 

Και σαν κάποιος που έφτασα σε κάποια φάση 2 βήματα πριν πάρω ένα 996 MK2 GT3 για ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ αυτοκίνητο είμαι μαζί σου, αν και το RS θα το κράταγα μόνο για πίστα προσωπικά. Ηδη το απλό (και με το comfort pack, δηλαδή χωρίς σκαλοσιά και πυροσβεστήρα μέσα) είναι hardcore.

 

Τη θαυμάζω την Turbo όσο τίποτα αλλά ναι, GT3 ξερά. Και αν ήθελα να πεθάνω με υπερπλήρωση GT2, που στο λεξικό στην λέξη "χέσιμο" έπρεπε να έχει την φώτο της. (hint, ξεκωλάει με 2α εν κίνησή στην άσφαλτο της Αγγλίας σε στεγνό) 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για μένα το πιο σημαντικό για αυτά τα αμάξια είναι ότι δεν υπόσχονται νούμερα υπό συγκεκριμένες συνθήκες... δε δίνουν πύραυλο, τον αμολάς μια στο τόσο και τέλος.. σαν κάτι άλλες εταιρείες, ας μη θίξουμε οικογένειες... Δίνουν μαχητικό τζετ που δε σπάει, δε χαλάει, δε κουράζεται!!!!!

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Μην το γελάς καθόλου, χωρίς και εγώ να θέλω να θίξω σπίτια έχουμε δει στα 360 να ανάβει λαμπάκι μετά τα 290 που να προειδοποιεί πως θα υπερθερμανθεί, και πχ σε κάτι 430 που τρίζανε απο τα τα 2.500 χμ. χαχα. 

 

Για 50 start - stop γελάω ακόμα. Το aventador θα είχε ψήσει συμπλέκτη στο 4ο. 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ το πιο γρήγορο αμάξι που έχω οδηγήσει/συνοδηγήσει ήταν μια sl 55.. παλιό αμάξι δε λέω, αλλά θα ντρεπόμουν να την έχω κ να τρίζει έτσι.. 

Ψέμα, έχω οδηγήσει και 458 αλλά όχι τόσο ώστε να δω κάποιο "πρόβλημα".

Επίσης έχω μιλήσει με ιδιοκτήτη 599 που σε μεγάλες ταχύτητες με βροχή, είχε σακούλα στο συνοδηγό γιατί έμπαζε νερό κ έβρεχε τα παπούτσια της η κοπέλα του :sarcastic:

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
Link to comment
Share on other sites

Είχε πάρει συμμαθητής 458 ( καλά ο πατέρας του προφανώς ήμασταν γυμνάσιο τότε ) μόλις είχε βγει. 

 

Το πρώτο 2μηνο του έκανε τα εξής. 

 

Σε στροφές δεξιές που έπαιρνε κλίση άνοιγε λίγο το παράθυρο γιατί νόμιζε πως άνοιγε η πόρτα

Του κάηκε η ασφάλεια στο ηλεκτρικό κάθισμα όταν ήταν μπροστά και ο πατέρας του (κοντά 1.90) έπρεπε να το πάει μέχρι την genesis σφηνωμένος μέσα

Άρχισαν να σβίνουν οι μισοί κύλινδροι, και ΟΧΙ δεν είχε το σύστημα εξοικονόμισης καυσίμου που έχουν τα V8/V12 τα μοντέρνα :p 

 

Και να θυμίσω τότε κάθε επίσκεψη στην Genesis ήταν και 1 μύρριο δραχμές. 

 

Βέβαια το κράτησαν πολλά χρόνια αλλά τέτοια έβγαζε συνέχεια.

 

Το SL55 έχει απο τους πιο ωραίους ήχους θα πω εγώ :) 

 

Αλλά η αξιοπιστία της ασπίδας παιδιά στο καπό, δεν υπάρχει. 

Link to comment
Share on other sites

Μιλάς σίγουρα για την ferrari 458;;; Αποκλείεται να πήγαινες γυμνάσιο όταν βγήκε.. πόσο μάλλον να'χαμε δραχμές  :D

H sl55 ήταν το πρώτο "supercar" που'χα δει ποτέ και μου'χε κάνει τρελή εντύπωση ο ήχος στο ρελαντί.. έμοιαζε με "φορτηγό". Επίσης ΔΕΝ έμενε ίσιο μετά από οποιαδήποτε στροφή αν έπαιζες λίγο το πόδι σου.. για πλάκα. Ξεκινούσα σαν κυρία γιατί τα λάστιχα δεν θα τα πλήρωνα εγώ.. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τη θαυμάζω την Turbo όσο τίποτα αλλά ναι, GT3 ξερά. Και αν ήθελα να πεθάνω με υπερπλήρωση GT2, που στο λεξικό στην λέξη "χέσιμο" έπρεπε να έχει την φώτο της. (hint, ξεκωλάει με 2α εν κίνησή στην άσφαλτο της Αγγλίας σε στεγνό) 

 

Πανάθεμα σε, χτυπάς πολύ ευαίσθητες χορδές τώρα :):D

Τοτέμ έχω κάνει σ'αυτό το αυτοκίνητο, εμπειρία ζωής πιστεύω η εξοικίωση μ'αυτό.

Hint assisted : οδηγοί αγώνων και μένουν εντυπωσιασμένοι/φοβισμένοι/με δέος .

 

Jason Plato : "it gives you goosebumps"

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Jason Plato : "it gives you goosebumps"

 

 

It's just simple, but it works (gt2rs).

But despite that, it doesn't tickle your senses like that Ferrari (458), supercars are about more that just grip and performance.

They need to give you goosebumps, and the gt2rs doesn't.

Which is amazing considering the Porsche is more precise, much sharper to drive, undoubtedly it's quicker over a lap and it's more of a man's car. In fact all the things a supercar should be. But it's not quite as special as the Ferrari. The 458 is still at the top of my list.

 

υπότιτλοι delijohn συρεγγέλας :sarcastic:

Έγινε επεξεργασία από Delijohn
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να ψάξεις στο video για " absolutely pin-point sharp" για το τιμόνι,

much more demanding car και άλλα πολλά , όπου παρά το αποτέλεσμα , βλέπεις έμπρακτα

ένα οδηγό πολύ συναισθηματικό εκείνη τη στιγμή για το αυτοκίνητο,

επειδή πραγματικά είναι σκέτη ανατριχίλα.

 

Μπορείς επίσης να δεις το video με την Lamborghini Gallardo SE , για να δεις

πάλι έναν οδηγό πολύ συναισθηματικό , για όλους τους λάθος λόγους όμως.

 

Το ίδιο ισχύει για τον Needell με το LFA και McLaren F1, Tsuchiya για m5 E39,

Clarkson για Corvette ZR1, Bovingdon για 458 , Harry Metcalfe για Aston Martin One-77,

στα οποία ότι και να πουν στην τελική για οποιουσδήποτε λόγους, δεν αναιρεί όλο αυτό

που καταλάβες απο πράξεις και συναισθήματα.

 

Η φράση ήταν φτιαχτή απο μένα, λοιπόν για τους λόγους που βλέπω ένα τέτοιο

video με έναν οδηγό που ξέρει τι κάνει.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Δες και το JD report, που εδώ και 20432 χρόνια είναι τοπ μαζί μετα λέξους. 

 

Το να συγκρίνουμε αξιοπιστία Porsche με ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ supercar απο Ferrari, MacLaren, Lamborghini, etc  είναι το λιγότερο αστείο. 

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να θεωρώ οτι η Porsche βγάζει τα περισσότερα χρήματα απο ποτέ πλέον

με τα πιο φθηνά εσωτερικά που βάζει μέσα πλέον (μια αίσθηση που μου δίνει περιγράφω εδώ) ,

παραμένει όμως τόσο τελειοποιημένο αυτοκίνητο πλέον που θεωρώ πολύ τυχερό

όποιον καταφέρνει και δοκιμάζει-ασχολείται-κατέχει μια 911 σημερινή.

 

Bonus : ο χρόνος που έγραψε ρίχνει κατα τι , στην 100+ κιλά βαρύτερη αλλά και +100hp

             AMG GT-S , έκδοση με full e-diff's και madonna's eyes πάνω.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.