HotPeanut Ιανουάριος 10, 2014 #3861 Κοινοποίηση Ιανουάριος 10, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=cFVC0WV7PRs]Novitec Ferrari F12 N-Largo revs sound 781 PS sport auto test widebody F12 Berlinetta - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spirosssss Ιανουάριος 11, 2014 #3862 Κοινοποίηση Ιανουάριος 11, 2014 ^^ Αρρώστια αυτό το αμάξι! !Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 13, 2014 #3863 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=GO0T-eb1jrI]Toyota FT-1 Concept! - The Next Supra? The Downshift Ep. 73 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 13, 2014 #3864 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2014 Ενδιαφέρον.Το πίσω μέρος είναι επιθετικό ταιριάζοντας αρμονικά και με το πλαινό, που παραπέμπει σε σχεδίαση του παλαιότερου Supra, με όμορφες ζάντες και έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα.Το πρόσθιο μέρος είναι πολύ μυώδες με έντονα σχιστοειδή (fox eyes) φωτιστικάσώματα αλλά έχω την εντύπωση οτι θα ήταν πιο αρμονικό εαν οι θόλοι συμπιέζοντανπροοδευτικά στο σημείο που ξεκινάν τα φώτα.Μου αρέσουν στοιχεία στο εσωτερικό , όπως το τιμόνι, το γυμνό μέταλλο αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος για την παρουσία μόνο 2 πεντάλ....Με ενδιαφέρει ο κινητήρας που θα βάλουν καθώς πιστεύω οτι αν προχωρήσουν σε πλήρες R&D καινούργιου μοτέρ ,τότε το Supra θα είναι δύσκολο να επιτευχθείτιμολογιακά σε ανάλογες τιμές.Εικάζω οτι με έναν βελτιωμένο 3.5 V6 άμεσου ψεκασμού που ήδη βρίσκεται στα 320hp θα μπορούσε να πλησιάσει τα 350-360 ps , αντιμετωπίζοντας την βασική 911, μαζί με το 8τάχυτο του IS-F επίσης βελτιωμένο στα 150ms για αλλαγή και κάποιο TVD , μπορεί να κρατηθεί ως η φτηνότερη εναλλακτική του RC-F χωρίς να το κανιβαλλίσει ενώ παράλληλα να διατηρηθεί σαφές κενό απο την φημολογούμενηδυνατότερη έκδοση του GT-86. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PetrosD Ιανουάριος 13, 2014 #3865 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2014 Δεν άκουσες τι είπανε στο βίντεο;; Πιο πολύ για 6 σε σειρά το περιμένω παρά γα V. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιανουάριος 13, 2014 #3866 Κοινοποίηση Ιανουάριος 13, 2014 Είναι ωραίο πάντως το άτιμο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 14, 2014 #3867 Κοινοποίηση Ιανουάριος 14, 2014 :-O:drool::flag:omg μωρή toyota.. τι έφτιαξες πάλι ναούμε κ μας έφτιαξες βραδιάτικοοοοοΣαν ένα μικρό lfa είναι!Από τώρα φαντάζομαι τα σεντόνια στα φόρουμ με τις συγκρίσεις αυτού κ του γκοτζίλα.. πφφΤο θέλω αφίσα στο (όχι) εφηβικό δωμάτιό μου.. αμάξι με design επιπέδου lambo.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 18, 2014 #3868 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 πιο πολύ για τα ωραία πλάνα... [ame=http://www.youtube.com/watch?v=aI-WkHBUFN4]Alfa Romeo 4C v Porsche Cayman vs Toyota GT86 / Scion FT86 - sportscar shootout - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 18, 2014 #3869 Κοινοποίηση Ιανουάριος 18, 2014 Ωραίο vid, σοφό να απαλλαχτεί απο lap times κλπα η σύγκριση γιατί κακά τα ψέματα και τα 3 είναι παιχνίδια, οι χρόνοι που θα γράψουνθα είναι περισσότερο για λόγους marketing στην προκειμένη περίπτωση. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 20, 2014 #3870 Κοινοποίηση Ιανουάριος 20, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=6kvMvx4rbj0]2015 Porsche 918 Spyder: The Future of the Hypercar! Ignition Ep. 100 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delijohn Ιανουάριος 25, 2014 #3871 Κοινοποίηση Ιανουάριος 25, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=2SGlN8xYZiw]McLaren P1 - exclusive on-track review of the world's ultimate hypercar - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 26, 2014 #3872 Κοινοποίηση Ιανουάριος 26, 2014 Ο κινητήρας είναι από την εξωλέμβια Evinrude 300XP, V8, 4.0 λίτρα και ιπποδύναμη 300 άλογα.Βέβαια εδώ έχουν μπει θάλαμοι διαστολής, οπότε η ιπποδύναμη θα έχει ανέβει σημαντικά. Τρομερός ο ήχος και η απόκριση στο γκάζι.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IcO_2pLqYqw]Evinrude 300XP 2-stroke - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Ιανουάριος 29, 2014 #3873 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2014 Lamborghini Huracan απο Lamborghini Huracan Hits The Street - Spy Photos - Road & Track Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιανουάριος 29, 2014 #3874 Κοινοποίηση Ιανουάριος 29, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=_WTO-YoC15k]JoZee: A 300ZX Love Story - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Ιανουάριος 30, 2014 #3875 Κοινοποίηση Ιανουάριος 30, 2014 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ob-wn52Dkmk]"The Truth" | Official Kia K900 Morpheus Big Game Commercial 2014 - YouTube[/ame] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 10, 2014 #3876 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 10, 2014 Toyota FT-1: The Next Supra? | Kaizen Factor Έχει επικυρωθεί ήδη η νέα Supra, κατα τα φαινόμενα , με 2 εκδόσεις : -μια με τον καινούργιο 2L turbo που θα παίξει στα Λέξους -μια με 2.5 V6 turbo + hybrid, με απόδοση κοντά στα 400hp. Bonus : το μικρό sport κάτω απο GT86, θα παίξει επίσης σε καναδυό χρόνια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
liakjim Φεβρουάριος 13, 2014 #3877 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2014 H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο). Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Φεβρουάριος 13, 2014 #3878 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2014 H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο).Περίμενε να δεις και το Koenigsegg Agera One:1, με 1340 άλογα και μάντεψε..........1340κιλά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Φεβρουάριος 13, 2014 #3879 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2014 Απο ένα σημείο και μετά δεν κάνουν τόση διαφορά αυτά τα δεκαδικά και πάει στο στήσιμο και στο πως βγαίνει η δύναμη στον δρόμο.Και απλό παράδειγμα είναι τα Porsche που σε 1-1 με τα αντίστοιχα τότε φερράρι (Gt3-Mk I/II με 360, 997 GT3 με τα 430) όσον αφορά τιμή / κιλά / δύναμη τους ρίχνανε σε γύρο πίστας.Δεν παω να ανοίξω data mining thread ή flame, απλά πραγματικά έτσι που το έχουν χέσει με τα άλογα σε συμβατικές μη αεροδιαδρόμους πίστες δεν κάνει τόση διαφορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thresh86 Φεβρουάριος 13, 2014 #3880 Κοινοποίηση Φεβρουάριος 13, 2014 H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο).To Pagani δεν στοχεύει επακριβώς στο ίδιο κοινό με την P1.Μιλάμε για σαφώς περισσότερη πολυτέλεια μέσα ενώ περισσότερο ταιριάζειμια σύγκριση με F12 παρά με LaFerrari.Έχει δίκιο και ο Dolly, καθώς καλά τα άλογα άλλα μόνο με ηλεκτρονικά πλέον για την διαχείριση τουςενώ δεν τολμώ καν να φανταστώ πως θα παίζουν χωρίς ηλεκτρονικά (αν βγαίνουν στο 100% πλέον...).Η Porsche εξελίχθηκε πολύ απο τα αρχικά ανακοινώσιμα, ελέω ανταγωνισμού, πιστεύω ότι το δυνατό της σημειο θα είναι το στήσιμο της και το πως θα λειτουργούν τα διαφορικά.ΥΓ η Lambo έχει μείνει λίγο πίσω για ναυαρχίδες απόλυτων επιδόσεων και δεν βλέπω κάτι στον ορίζοντα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now