Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Ενδιαφέρον.Το πίσω μέρος είναι επιθετικό ταιριάζοντας αρμονικά και με το πλαινό,

που παραπέμπει σε σχεδίαση του παλαιότερου Supra, με όμορφες ζάντες και έντονα

αεροδυναμικά βοηθήματα.

Το πρόσθιο μέρος είναι πολύ μυώδες με έντονα σχιστοειδή (fox eyes) φωτιστικά

σώματα αλλά έχω την εντύπωση οτι θα ήταν πιο αρμονικό εαν οι θόλοι συμπιέζονταν

προοδευτικά στο σημείο που ξεκινάν τα φώτα.

Μου αρέσουν στοιχεία στο εσωτερικό , όπως το τιμόνι, το γυμνό μέταλλο

αλλά δεν είμαι πολύ σίγουρος για την παρουσία μόνο 2 πεντάλ....

Με ενδιαφέρει ο κινητήρας που θα βάλουν καθώς πιστεύω οτι αν προχωρήσουν

σε πλήρες R&D καινούργιου μοτέρ ,τότε το Supra θα είναι δύσκολο να επιτευχθεί

τιμολογιακά σε ανάλογες τιμές.

Εικάζω οτι με έναν βελτιωμένο 3.5 V6 άμεσου ψεκασμού που ήδη βρίσκεται στα

320hp θα μπορούσε να πλησιάσει τα 350-360 ps , αντιμετωπίζοντας την βασική 911,

μαζί με το 8τάχυτο του IS-F επίσης βελτιωμένο στα 150ms για αλλαγή και κάποιο

TVD , μπορεί να κρατηθεί ως η φτηνότερη εναλλακτική του RC-F χωρίς να το

κανιβαλλίσει ενώ παράλληλα να διατηρηθεί σαφές κενό απο την φημολογούμενη

δυνατότερη έκδοση του GT-86.

Link to comment
Share on other sites

:-O:drool::flag:

omg μωρή toyota.. τι έφτιαξες πάλι ναούμε κ μας έφτιαξες βραδιάτικοοοοο

Σαν ένα μικρό lfa είναι!

Από τώρα φαντάζομαι τα σεντόνια στα φόρουμ με τις συγκρίσεις αυτού κ του γκοτζίλα.. πφφ

Το θέλω αφίσα στο (όχι) εφηβικό δωμάτιό μου.. αμάξι με design επιπέδου lambo..

Link to comment
Share on other sites

Ωραίο vid, σοφό να απαλλαχτεί απο lap times κλπα η σύγκριση γιατί

κακά τα ψέματα και τα 3 είναι παιχνίδια, οι χρόνοι που θα γράψουν

θα είναι περισσότερο για λόγους marketing στην προκειμένη περίπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας είναι από την εξωλέμβια Evinrude 300XP, V8, 4.0 λίτρα και ιπποδύναμη 300 άλογα.

Βέβαια εδώ έχουν μπει θάλαμοι διαστολής, οπότε η ιπποδύναμη θα έχει ανέβει σημαντικά. Τρομερός ο ήχος και η απόκριση στο γκάζι.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=IcO_2pLqYqw]Evinrude 300XP 2-stroke - YouTube[/ame]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Toyota FT-1: The Next Supra? | Kaizen Factor

Έχει επικυρωθεί ήδη η νέα Supra, κατα τα φαινόμενα ,

με 2 εκδόσεις :

-μια με τον καινούργιο 2L turbo που θα παίξει στα Λέξους

-μια με 2.5 V6 turbo + hybrid, με απόδοση κοντά στα 400hp.

IMG_9756-XL.jpg

Bonus : το μικρό sport κάτω απο GT86, θα παίξει επίσης σε καναδυό χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).

Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).

Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο).

Link to comment
Share on other sites

H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).

Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).

Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο).

Περίμενε να δεις και το Koenigsegg Agera One:1, με 1340 άλογα και μάντεψε..........1340κιλά.

Link to comment
Share on other sites

Απο ένα σημείο και μετά δεν κάνουν τόση διαφορά αυτά τα δεκαδικά και πάει στο στήσιμο και στο πως βγαίνει η δύναμη στον δρόμο.

Και απλό παράδειγμα είναι τα Porsche που σε 1-1 με τα αντίστοιχα τότε φερράρι (Gt3-Mk I/II με 360, 997 GT3 με τα 430) όσον αφορά τιμή / κιλά / δύναμη τους ρίχνανε σε γύρο πίστας.

Δεν παω να ανοίξω data mining thread ή flame, απλά πραγματικά έτσι που το έχουν χέσει με τα άλογα σε συμβατικές μη αεροδιαδρόμους πίστες δεν κάνει τόση διαφορά.

Link to comment
Share on other sites

H P1 των 916PS και των 1395κιλών (δλδ 1,52 κιλά στον ίππο) και με την τεχνολογία της , πιστεύω ότι θα συντρίψει το 1:13:8 του Pagani Huarya των 730PS και των 1350κιλών (δλδ 1,85 κιλά στον ίππο).

Η Porsche 918 των 887PS , είναι αρκετά βαριά , 1700κιλά (δλδ 1,9 κιλά στον ίππο).

Ανυπομονώ να δώ την LaFerrari (τι άθλιο όνομα) των 963PS και των 1255κιλών (δλδ 1,3 κιλά στον ίππο!!!) , αλλά και το Sesto Elemento των "μόνο" 578PS αλλά και με μόνο 999κιλά!!! (δλδ 1,73κιλά στον ίππο).

To Pagani δεν στοχεύει επακριβώς στο ίδιο κοινό με την P1.

Μιλάμε για σαφώς περισσότερη πολυτέλεια μέσα ενώ περισσότερο ταιριάζει

μια σύγκριση με F12 παρά με LaFerrari.

Έχει δίκιο και ο Dolly, καθώς καλά τα άλογα άλλα μόνο με ηλεκτρονικά πλέον για την διαχείριση τους

ενώ δεν τολμώ καν να φανταστώ πως θα παίζουν χωρίς ηλεκτρονικά (αν βγαίνουν στο 100% πλέον...).

Η Porsche εξελίχθηκε πολύ απο τα αρχικά ανακοινώσιμα, ελέω ανταγωνισμού, πιστεύω

ότι το δυνατό της σημειο θα είναι το στήσιμο της και το πως θα λειτουργούν τα διαφορικά.

ΥΓ η Lambo έχει μείνει λίγο πίσω για ναυαρχίδες απόλυτων επιδόσεων και δεν βλέπω

κάτι στον ορίζοντα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.