Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Επικαλούμαι το δεύτερο κομμάτι του τίτλου του thread (Dreamcars) γι αυτο το ποστ...

Είμαι στην ευτυχή θέση να μοιραστώ μαζί σας ενα όνειρό. Σε λίγες ημέρες θα είμαι (κατα πάσα πιθανότητα*) ο πανευτυχής κάτοχος ενος Datsun 280Z του 1978.

260z015.jpg

Φοράει τον εργοστασιακό L28:

Engine: 2.8 L (170 cu in) L28E I6, cast-iron block, alloy head, seven-bearing crankshaft, single overhead camshaft Displacement: 168 cu in (2753 cc)

Bore: 86.1 mm (3.39 in)

Stroke: 79.0 mm (3.11 in)

Fuel System: Electric fuel pump, Bosch L-Jetronic fuel injection

Compression Ratio: 8.3:1

Power: 170 hp (127 kW) at 5600 rpm

Torque: 163 ft·lbf (221 N·m) at 4400 rpm

Transmission: Five-speed manual

Final Drive Ratio: 3.55:1

(απο τα πρώτα μοτέρ που φόρεσαν ηλεκτρονικό ψεκασμό)

*Θα το πάρω αν είναι οπως μου το έχουν περιγράψει (να μπορεί να σωθεί τουλάχιστον) και επειδή η τιμή ειναι εξευτελιστική για την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου. Επίσης θα το πάρω για να το γλυτώσω απο την πρέσσα και με μια ευχή να μπορέσω κάποια στιγμή να το ανακατασκευάσω και να πάρω πινακίδες ιστορικού ΦΙΛΠΑ.

Για αυτούς που δεν ξέρουν την ιστορία του οχήματος, εχει ψηφιστεί σαν το 2ο καλύτερο Sportscar της δεκαετίας του '70 πίσω απο την Ferrari Daytona...

Απο τα αγαπημένα μου...πάρτο με το καλό και κάντο κουκλί...

...ένα από τα πιο όμορφα είναι

...από τα πιο παλιά βίντεο το 240Ζ του Darius Κhasabi με V8 Chevy Supercharged, ιεροσυλία μεν, αλλά ωραίος ήχος...
Link to comment
Share on other sites

Κάτι άλλο που ξεχνάτε είναι ότι οι μπαταρίες δουλεύουν πολύ πιο αποδοτικά απότι ένας Κινητήρας Εσωτερικής Καύσης στην κορυφή του βουνού.

Τα μοτέρ χάνουν 40% της δύναμής τους λόγο του αραιού οξυγόνου..

Τα ηλεκτρικά χάνουν ίσως λίγη δύναμη από τη μπαταρία λόγο χαμηλών θερμοκρασιών..

Στις υψηλές θερμοκρασίες χάνουν οι μπαταρίες

Link to comment
Share on other sites

1069840_650184041678423_832442180_n.jpg

The Stig says THIS is the only car in the world, that could hold a candle to the Lexus LFA! :eek:

He also says it's the first Ferrari he's ever driven, that he'd actually buy (if he had the money).

Me though, I mean it's brilliant, but I think it could be better still if it had slower steering, and it's hard for me to say this, but a bit less power.

Top Gear s20e02

Link to comment
Share on other sites

Αναλογικά, βάσει λογικής δικιάς του, έχει δίκιο.

Το τελευταίο που θες σε ένα hyper gt είναι να είναι νευρικό συνέχεια,

το ταξίδι που θα κάνεις θα είναι μαρτύριο σκέτο.

Το LFA δεν είναι επακριβώς gt αλλά είναι μοναδικό σε αυτά που έχει και

στην καμπίνα του μέσα , οπότε απο μόνο του είναι occasion.

ΥΓ είχε τσιμπήσει και την πρωτιά σε σχέση με την F 599 HGTE στο τεστάκι

του CarNDriver.

Τότε , το πρόβλημα της Ferrari δεν ήταν τα άλογα βέβαια (621 παρακαλώ)

αλλά το ληθαργικό στήσιμο.

Ίσως τώρα να το παράκαναν λίγο :hehe:

ΥΓ 2 : οι έρωτες του Clarkson αλλάζουν ανα 3μηνο. :hi:

Link to comment
Share on other sites

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=bOA5YN6ryz4]Mercedes A45 AMG v BMW M135i on Road and Track - /CHRIS HARRIS ON CARS - YouTube[/ame]

O 2λιτρος της Mercedes, απο τώρα International Engine of the Year 2014 στην κατηγορία των 2λίτρων.

Αν δεν το δώσουν , είναι πιο πουλημένοι κι απ'το Ιταλικό Πρωτάθλημα.

Link to comment
Share on other sites

Ντάξ ψέματα ειναι ε? :p

Στροφάρει στις 10,000+rpm, τερματίζει το στροφόμετρο στις 8 και πάει...και πάει... :o

Βέβαια είμαι περίεργος κάθε πότε κατεβάζουν μοτέρ για γενική επισκευή, μετά από κάθε event maybe?

Link to comment
Share on other sites

Ντάξ ψέματα ειναι ε? :p

Στροφάρει στις 10,000+rpm, τερματίζει το στροφόμετρο στις 8 και πάει...και πάει... :o

Βέβαια είμαι περίεργος κάθε πότε κατεβάζουν μοτέρ για γενική επισκευή, μετά από κάθε event maybe?

μετά από κάθε run :p

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=X2B4bNds5ts]Yamaha MT-09 First Look & Startup! - YouTube[/ame]

Specs

2014 Yamaha MT-09 technical specifications

Type: 3-cylinder liquid-cooled, 4-stroke, DOHC, 4-valve

Displacement: 847cc

Bore x stroke: 78.0 Χ 59.1mm

Compression ratio: 11.5: 1

Maximum power: 84.6kW (115 HP) at 10,000 RPM

Maximum torque: 87.5Nm at 8,500 RPM

Starting: Electric

Lubrication: Oil bath

Clutch: Oil bath multi plate

Transmission: 6-speed

Final Drive: Chain

Primary reduction ratio: 1.681 (79/47)

Secondary reduction ratio: 2.813 (45/16)

1st gear ratio: 2.667 (40/15)

2nd gear ratio: 2.000 (38/19 )

3rd gear ratio: 1.619 (34/21)

4th gear ratio: 1.381 (29/21)

5th gear ratio: 1.190 (25/21)

6 gear ratio: 1.037 (28/27)

Frame: Aluminum Diamond structure

Front suspension: USD with 41mm and adjustable rebound

Front travel: 137 mm

Rear suspension: Monoshock with preload and rebound damping

Rear wheel travel: 130 mm

Rake: 25 Ί

Trail: 103 mm

Front brake: Double floating disc of 298 mm

Rear brake: Disk of 245 mm

Front tyre: 120/70ZR17M/C (58W) (tubeless)

Rear Tyre: 180/55ZR17M/C (73W) (tubeless)

Length: 2.075mm

Width: 815mm

Height: 1.135mm

Seat Height : 815mm

Wheelbase: 1.440mm

Minimum ground clearance: 135mm

Weight including full fuel tank, engine oil, coolant): 188 kg / ABS 191 kg

Fuel tank capacity: 14 liters

Engine oil : 3.4 liters

Βλεπω την γιαμαχα να τα πουλάει αυτά οπως τα xt οταν πρωτοβγήκαν : P

Link to comment
Share on other sites

Aν εχει και την επιτυχια των ΧΤ στο να πουλαει μπιελες ουυυυυυ τι να

σε πω τρελλα λεφτα :laughing:

Kάτσε λίγο - περίμενε , ενοείς οτι τα τρικύλινδα θα χτυπάνε μπιέλες ?

Link to comment
Share on other sites

Εννοω οτι αν ειναι τοσο επιτυχημενο και να βγαζει

προβληματα .Τα ΧΤ ναι μεν ειχανε επιτυχια και ακομα τα ζητανε αλλα

αλλαξανε ποσες φορες την ιπποδυναμη τους μπας και σταματησουν

τα προβληματα.

Ετσι και αυτο.Ενα νεο μοτερ τρικυλινδρο απο την αρχη μμμ μακαρι αλλα κραταω

τις επιφυλαξεις μου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.