Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Σε καθαρους χρονους (αφαιρωντας το reaction time), το GTR παρολο που ειναι 800 αλογα λιγοτερα (αν ειναι οντως τοσα), γραφει καλυτερο χρονο και στο 400αρι και στο mile.

Βεβαια στους τελος "αρπαξε" λιγο και πηγαν να το σβησουνε πριν φουντωσει και καει ολοκληρο.

Link to comment
Share on other sites

Αν δείτε όλο το βίντεο προσεκτικά, χρόνους και τελικές, θα δείτε ότι δεν τα έδωσε όλα..

Οντως στην κοντρα με το juke-r και στην τελευταια εχει γραψει αρκετα καλους χρονους οπου στο 400αρι ειναι σχεδον ιδιος με του GTR της δευτερης κοντρας και στο mile αρκετα ταχυτερο (στην κοντρα με το juke στο mile βγαινει με 370 χλμ και αρκετα καλο χρονο).

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι, το GTR του Γιούρι παίρνει το λουκούμι. Πλέον δεν έχει νόημα αυτο με τα άλογα. Αντε και την κάνανε 8.000 άλογα την Lambo. Μάλλον χειρότερους χρόνους θα κάνει, πιστεύω οτι 500 άλογα λιγότερα και 4κινητη θα έπαιρνε το WR. Εκεί γαζώνει ο γκοτζίλας...

Link to comment
Share on other sites

Πως καταφέρνουνε σασί που θεωρητικά max 1500άρι έπρεπε να βρίσκονται,

να ξεπερνούν το 1700άρι ,είναι απορίας άξιο. :...:

Να έλεγα π.χ A45 AMG , οκ, μιλάμε για τυπικο σασί που έχει δεχτεί ένα σκασμό βελτιώσεις πάνω + φρένα + ζάντες + διαφορικά + κλπα.

Κατα τα άλλα, Aston για μένα. Απλό, διαχρονικό, ξεχωριστό. Το 2008 είδα μια V8 στο Lugano, δεν γέρασε στα μάτια μου ακόμα. :snap:

Link to comment
Share on other sites

Τα νισμο γενικά και παραδοσιακά δεν είναι τερατουργήματα απο θέμα αλόγων κλπ, συνήθως είναι με πολλές μικρές βελτιώσεις here and there, και ένα 0,1 δευτερόλεπτο διαφορά στο 0-100 αλλά πολλές ουσιστικές μικρές.

Link to comment
Share on other sites

Επικαλούμαι το δεύτερο κομμάτι του τίτλου του thread (Dreamcars) γι αυτο το ποστ...

Είμαι στην ευτυχή θέση να μοιραστώ μαζί σας ενα όνειρό. Σε λίγες ημέρες θα είμαι (κατα πάσα πιθανότητα*) ο πανευτυχής κάτοχος ενος Datsun 280Z του 1978.

260z015.jpg

Φοράει τον εργοστασιακό L28:

Engine: 2.8 L (170 cu in) L28E I6, cast-iron block, alloy head, seven-bearing crankshaft, single overhead camshaft Displacement: 168 cu in (2753 cc)

Bore: 86.1 mm (3.39 in)

Stroke: 79.0 mm (3.11 in)

Fuel System: Electric fuel pump, Bosch L-Jetronic fuel injection

Compression Ratio: 8.3:1

Power: 170 hp (127 kW) at 5600 rpm

Torque: 163 ft·lbf (221 N·m) at 4400 rpm

Transmission: Five-speed manual

Final Drive Ratio: 3.55:1

(απο τα πρώτα μοτέρ που φόρεσαν ηλεκτρονικό ψεκασμό)

*Θα το πάρω αν είναι οπως μου το έχουν περιγράψει (να μπορεί να σωθεί τουλάχιστον) και επειδή η τιμή ειναι εξευτελιστική για την ιστορική σημασία του αυτοκινήτου. Επίσης θα το πάρω για να το γλυτώσω απο την πρέσσα και με μια ευχή να μπορέσω κάποια στιγμή να το ανακατασκευάσω και να πάρω πινακίδες ιστορικού ΦΙΛΠΑ.

Για αυτούς που δεν ξέρουν την ιστορία του οχήματος, εχει ψηφιστεί σαν το 2ο καλύτερο Sportscar της δεκαετίας του '70 πίσω απο την Ferrari Daytona...

Ένα απο τα 5 αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Για να καταλάβεις πόσο μου αρέσουν αυτές οι γραμμές στην 5άδα μέσα υπάρχουν τα "ξαδερφάκια" του:

Jaguar Type E ('61)

Ferrari 250 GTO ('62)

Toyota 2000GT ('65)

Έγινε επεξεργασία από alexandertm8
Link to comment
Share on other sites

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ...

GT2, δοκιμές ΧΩΡΙΣ κεραμικά... cudos, και με το PDK (αλλαγή στο 3ο πέρασμα)

GT2-RS, με κεραμικά, πιο "πάρα τα φρύδια μου" ήχος, δεν άκουσα αλλαγή...

Δεν το έβαλε καλά 1η στροφή / πέρασμα το "απλό" GT2, που σκατά είναι ο Βάλτερ να μας πει, τα παλιό καλό "αποφασίσαμε να βάλουμε 315 πίσω λάστιχο απο 305 γιατί μου έφυγε με 305 στην παρατεταμένη αριστερή, και δε θέλουμε να τρομάξουν οι αγοραστές".

Δημοσιογράφος - Πάυση.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.