Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Αυτό το αυτοκίνητο ήρθε απο το πουθενά, έστειλε ολα τα άλλα στο πουθενά και συνεχίζει να διαλύει νούμερα...

In other news, το GTR που είχα οδηγήσει ειναι πλέον AMS Alpha 9 και περιμένω πως και πώς το round 2. :p

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το αυτοκίνητο ήρθε απο το πουθενά, έστειλε ολα τα άλλα στο πουθενά και συνεχίζει να διαλύει νούμερα...

In other news, το GTR που είχα οδηγήσει ειναι πλέον AMS Alpha 9 και περιμένω πως και πώς το round 2. :p

Απο το πουθενά γιατί το λες? :wassat:

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνοι για το χρονικό διάστημα, αλλά τα GTR- Skyline ήταν πάντοτε υπολογίσιμη

δύναμη απο την εποχή του Χακοσούκα.

Μπορεί να μην περιμέναμε τέτοιες επιδόσεις αλλά δεν συμφωνώ οτι ήταν απο το πουθενά.

Μιλάμε για 6 γενιές εξέλιξης με μισό αιώνα παραγωγής.:flower:

Link to comment
Share on other sites

Επειδή το R34 δεν ήταν τόσο εμπορικό δεν πάει να πει πως δεν σκότωνε αναλογικά με την εποχή εξίσου.

Μην ξεχνάτε πως μπορούσες να το πάρεις απο το εργοστάσιο με εγγύηση μέχρι 600 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Ανέβηκε όμως πολλά επίπεδα απότομα ( αν έσβηνες και από την πορεία το R34 θα έλεγες ότι έσκασε σχεδόν σαν πυροτέχνημα με τέτοιο άλμα σε τόσους τομείς επιδόσεων )

Μα ήδη απο τα R32-R33 έγραφε καλούς χρόνους στο Ring (κάτω απο 8 λεπτά),

η τότε πρωτοποριακή τετρακίνηση του τραβούσε τα βλέμματα (ATTESA)

ενώ η τετραδιεύθυνση παρά την μόδα της εποχής ,μιλάμε για τέλη δεκαετίας 80 ,

ήταν ουσιαστική και το βοηθούσε με αποτελέσματα , όχι πυροτεχνήματα.

Αν δείτε αποτελέσματα σε αγώνες της εποχής σκόραρε εξαιρετικά.

Ο καθείς έχει τη γνώμη του σαφώς, αλλά στα δικά μου μάτια δεν ξεπήδησε στο προσκήνιο

τυχαία, έχτιζε τη φήμη του διαδοχικά.

Απλά στο R35 -GTR , για την ίδια την Nissan, σήμαινε ακόμα περισσότερα πράγματα, μετά κι απο απόφαση του Ghosn.

Link to comment
Share on other sites

Και μην ξεχνάμε ομως οτι σε καμία περίπτωση το R34 GTR δεν έγινε τοσο διαδεδομένο οσο το R35.

Προφανώς και έφταιγε το φιάσκο με τις ΗΠΑ, στις οποίες το R34 είναι πλεον ΠΑΡΑΝΟΜΟ (πολύ λιγα ειναι νόμιμα) και το οτι δεν βγηκε ποτέ αριστεροτίμονο (παρα τις οποιες μαϊμουδιές εχουν κανει).

Όλα τα GTR απο καταβολής (ακόμα απο την εποχή της Prince Motors) όπως σωστά αναφέρθηκε και το χακοσούκα (KPGC10) θέριζαν. Πάντα ηταν θηρία, τίποτα στα λεφτά τους δεν τα πλησίασε ποτέ (ακομα και με τα σημερινά δεδομένα ενα R34 πρακτικά γαζώνει). Αλλα δεν παύει να ισχύει το γεγονός οτι η Nissan είχε τηρήσει σιγή ιχθύος τα τελευταία 10 χρόνια και αν ο Ghosn δεν είχε παρει την θαραλλέα απόφαση να λανσάρει το 350Z (το οποίο btw έσωσε την Nissan απο βέβαιη χρεοκωπία) δεν είχαν κάν στο μυαλό τους εναν διάδοχο του R34.

Και ξαναλέω, πάντα τα Skylines ηταν υπολογίσημη δύναμη (αν και άτυπα το R35 ΔΕΝ είναι Skyline) αλλα ΤΩΡΑ ειναι η πρώτη φορά που μπήκαν τοσο δυνατά στην παγκόσμια σκηνή, τόσο σε δοκιμές/αντιπαραθέσεις, όσο και στο "kit-kar" tuning business (βλ. πακετάκια της AMS και απο δεκα διαφορετικές ακόμα AMS).

Και ασχετα απο "εμας" που μπορεί να ξέρουμε ολη την ιστορία τους, μην ξεχνάτε οτι με το R35 έγινε ευρέως γνωστό το GTR. Και επίσης κάπου διάβασα οτι (καθόλου τυχαία) εχει αυξηθεί και η ζήτηση σε μεταχειρισμενα R34 κατα περίπου 2000%.

Link to comment
Share on other sites

Δεδομένου του που ζω και του ΤΙ έχω δει στον δρόμο, θυμάμαι ακόμα την πρώητ φορά που είχα δει ένα R34 παρκαρισμένο στο Brighton το κλασσικό μπλέ ελεκτρίκ με χρυσές ζάντες, άσπρο στροφόμετρο μέσα μέχρι τις 9.000 χωρίς κόκκινα και ρεκάρο.

Φταίει ότι ήταν και το 2001 και τότε ονειρευόμασταν σαξόραλα και στο τσακίρ κέφι κανένα Α3Τ με 150 άλογα, αλλά δεν θα το ξεχάσω.

Τότε έκανε πραγματικά ΟΤΙ και να έβαζες δίπλα του να μοιάζει συμβατικό.

Link to comment
Share on other sites

Εν έτη 1969: ψηφιακός πίνακας ενδείξεων, ψηφιακό ραδιόφωνο, αυτόματο Air Condition με επιλογή θερμοκρασίας και κάμερα οπισθοπορείας.

Ακόμη υπήρχε σύστημα τύπου GPS που λειτουργούσε με μαγνήτες που θα υπήρχαν στο δρόμο ώστε να απεικονίζει με βέλη στον οδηγό την πορεία που θα έπρεπε αυτός να ακολουθήσει.

Τα καθίσματα ανασηκώνονται και περιστρέφονται για να μπουν οι επιβάτες.

[ame]

[/ame]
Link to comment
Share on other sites

Tesla Model S

Πιστευω με τις αποδώσεις του αξίζει να μπει στα supercar. Ειναι μονο ηλεκτροκίνητο.

Εχει τελική 210km/h

Επιτάχυνση 0-100 σε 4,4 (Σε κόντρα με την αγαπημένη μου BMW M5 F10 που ειναι 560 ηππους, κατάφερε και την πέρασε στην αρχή και για καποια απόσταση)

Η μπαταρία κρατάει εως και 426km,τα τακάκια του αντέχουν εως και 4 φορές περισσότερο απο ενα κοινό αμάξι επειδή οταν φρενάρεις κανει τα δικά του κόλπα και συλλέγει ενέργεια. Μπορει να γίνει 7θέσιο και εχει χωρο αποσκευών μπρος-πίσω. Η τιμουλα του...(αφήστε το...πάω για υπνο)...ειναι λιγο τσιμπιμένη.. 90,000 Ευρώ

Μεσα δεν εχει κουμπιά,(εκτος απο αυτα πισω απο το τιμόνι) εχει μια κεντρική κονσόλα 17" οπου μπορεις να ανοιξεις την ΗD πισω κάμερα και να βλέπεις απο την οθόνη (πιο καθαρα απο τον καθρευτη), διαχειρίζεσε οπως θες τα προγραμματα που εχει ενοω οτι ειναι οπως το pc που αν θες ανοιγεισ τρεις φακελους και διαλεγεις το μεγεθος που θες να βλέπεις,ετσι κ αυτο στα προγραμματα. Εχει wi-fi για ιντερνετ.

2013-tesla-model-s_100412524_m.jpg

2012-Tesla-Model-S-interior-view.jpg

Έγινε επεξεργασία από the_Scientist
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.