Κωστάκης Οκτώβριος 21, 2010 #2821 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2010 Τα ελλαστικά σε top speed εάν άκουσα καλά σε κρατάνε για κανα τέταρτο αλλα σε έχει προλάβει στο 12λεπτο η βενζίνη :fun:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=iZbxDXTD77E]YouTube - Craziesty #0013 - The Bugatti Veyron: 408 Km/h[/ame] 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
stathid90 Οκτώβριος 21, 2010 #2822 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2010 ε μετά το veyron , η shelby supercars έβγαλε το ultimate aero και μετά η bugatti απάντησε με το veyron supersport.. ποια θα είναι άραγε η απάντηση από την αμερικάνικη εταιρία ? και πόσα θα πιάσουν επιτέλους ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Οκτώβριος 21, 2010 #2823 Κοινοποίηση Οκτώβριος 21, 2010 Έχει ήδη απαντήσει.... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jax7480 Οκτώβριος 22, 2010 #2824 Κοινοποίηση Οκτώβριος 22, 2010 πολλοί βλέπουν top gear εδώ ... αλησμόνητα τα επεισόδια με την veyron με top την κόντρα με mclaren f1 στο dubai αν δεν κάνω λάθοςγκουχου...γκουχου....[ame=http://www.youtube.com/watch?v=RXqSedWSu2k]YouTube - Bugatti Veyron vs McLaren F1 - Top Gear - BBC[/ame]Αν και η αγαπημενη μου κοντρα ειναι η:[ame=http://www.youtube.com/watch?v=QEaSZMYV498&feature=related]YouTube - Lamborghini Murcielago road test - Top Gear - BBC[/ame]Απο το 4:15 και μετα.... 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Οκτώβριος 25, 2010 #2825 Κοινοποίηση Οκτώβριος 25, 2010 Άντε να βγει το GT5 να τελειώνουμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση ΓιαγκΤ Οκτώβριος 26, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #2826 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Ενας συνταξιούχος της Ν. Υόρκης θέλησε να χρησιμοποιήσει τα χρήματα του με σύνεση, έτσι απεφάσισε να αγοράσει μία αποθήκη και λίγα στρέμματα γής στην Πορτογαλία. Η παλιά αποθήκη ήταν σε εκκρεμότητα για 15 χρόνια. Ο ιδιοκτήτης και η σύζυγος είχαν πεθάνει και δεν υπήρχαν κληρονόμοι. Το αγροτόσπιτο επωλείτο για την πληρωμή των φόρων, μετά από όσα χρόνια. Οι πόρτες του ήσαν από σίδερο και ήσαν ασφαλισμένες για να μην επιτρέπουν την είσοδο. Κανείς δεν ενδιαφερόταν να έλθει να δεί τί είχε μέσα της και αυτό σήμαινε έναν επιπρόσθετο φόρο, συμπληρωματικό της ιδιοκτησίας, και κανείς δεν του έκανε προσφορά. Ο τύπος το αγόρασε λίγο παραπάνω από τη μισό της πραγματικής του αξίας, μετακόμισε και ξεκίνησε τις ενέργειες να την ανοίξει, ενώ τον σκότωνε η περιέργεια. Έτσι, αγόρασαν μία γεννήτρια, ένα ζευγάρι κόπτες και άρχισαν να ανοίγουν τα λουκέτα ασφαλείας της. ΒΏQuΓ© era lo que habΓa en el granero... ? 15 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpavly Οκτώβριος 26, 2010 #2827 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Αυτά είναι, αν έχουν αντέξει στο χρόνο τι να πεις, θησαυρός! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 26, 2010 #2828 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Είναι λίγο παλίο αυτό, και είχαν αντέξει, και ο τύπος έβγαλε ΠΟΛΛΑ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Οκτώβριος 26, 2010 #2829 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Ο οποιος-δηποτε θα εβγαζε πολλα αρκει να μην τον χτυπουσε εγκεφαλικο στο ανοιγμα της πορτας : P Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Οκτώβριος 26, 2010 #2830 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Πώς βρέθηκαν όμως εκεί όλα αυτά; Ήταν συλλέκτες οι πρώην ιδιοκτήτες ή είναι κλεμένα κλπ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 26, 2010 #2831 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 He knows... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesker Οκτώβριος 26, 2010 #2832 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 Εδώ έπαθα εγώ εγκεφαλικό από την φώτο και μόνο.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 26, 2010 #2833 Κοινοποίηση Οκτώβριος 26, 2010 1980 Porsche 935 k3. 3.2 liters water-cooled four valve per cylinder Two KKK turbos 895 horsepower Top speed: 360km/h at LeMans 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Οκτώβριος 27, 2010 #2834 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2010 (edited) 30 χρόνια μετά Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 27, 2010 από racer 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Οκτώβριος 27, 2010 #2835 Κοινοποίηση Οκτώβριος 27, 2010 Ενας συνταξιούχος της Ν. Υόρκης θέλησε να χρησιμοποιήσει τα χρήματα του με σύνεση, έτσι απεφάσισε να αγοράσει μία αποθήκη και λίγα στρέμματα γής στην Πορτογαλία. Η παλιά αποθήκη ήταν σε εκκρεμότητα για 15 χρόνια. Ο ιδιοκτήτης και η σύζυγος είχαν πεθάνει και δεν υπήρχαν κληρονόμοι. Το αγροτόσπιτο επωλείτο για την πληρωμή των φόρων, μετά από όσα χρόνια. Οι πόρτες του ήσαν από σίδερο και ήσαν ασφαλισμένες για να μην επιτρέπουν την είσοδο. Κανείς δεν ενδιαφερόταν να έλθει να δεί τί είχε μέσα της και αυτό σήμαινε έναν επιπρόσθετο φόρο, συμπληρωματικό της ιδιοκτησίας, και κανείς δεν του έκανε προσφορά. Ο τύπος το αγόρασε λίγο παραπάνω από τη μισό της πραγματικής του αξίας, μετακόμισε και ξεκίνησε τις ενέργειες να την ανοίξει, ενώ τον σκότωνε η περιέργεια. Έτσι, αγόρασαν μία γεννήτρια, ένα ζευγάρι κόπτες και άρχισαν να ανοίγουν τα λουκέτα ασφαλείας της. ΒΏQuΓ© era lo que habΓ*a en el granero... ?The photographs that travel with this email forward show an extensive collection of beautiful but dusty and neglected old vehicles parked almost bumper to bumper in a large building. Some bandwidth munching versions of the message include a dozen or more photographs. Others, such as the one included above, show only one or two photographs but include a link to a website that displays the entire photo series.While the photographs are genuine, the text in the email explaining their origin is untrue. There was no retired New Yorker who came across an incredible, and totally unexpected, windfall when he broke open the welded doors of an old barn on his newly acquired Portuguese property. Instead, there is a more mundane, but much more believable explanation.Journalist Tom Cotter researched the story and finally identified the photographer as Manuel Menezes Morais. Morais was contracted to take photographs of the cars by their owner. Due to the wishes of the owner, Morais was unable to reveal exact details of the barn's location or the owner's name, but he did give Tom Cotter some general information about the origin of the vehicle collection. In an article about the cars for Sports Car Market Magazine, Tom Cotter notes: The owner of the cars was a car dealer in the 1970s and 1980s, and decided to save the more interesting cars that came through his doors. When the barn was full, he padlocked and "soldered" the doors shut. (Perhaps welding was too permanent.) Web sites varied on the number of cars: 58, 100, and 180 were speculated. According to Morais, there are 180 cars in the barn. Cotter's research indicates that the cars are probably located in an area near Lisbon, in Portugal.Thus, it seems that the "retired New Yorker" cover story is no more than a fictional embellishment. The story may have evolved out of an earlier description of the photographs that simply asked recipients to imagine what it would be like to acquire a piece of land and then subsequently discover a treasure trove of old cars hidden in a barn on the property: ok, so imagine you live in portugal and your moving house. you find a lovely farm house set in a decent plot of land. the place has been empty for 15 years! whilst exploring your new property you find a large barn in the trees. the door is padlocked shut and its all rusted solid. so you grind the padlock open......... It is quite common for pranksters to invent a fanciful tale to go with a particularly compelling set of photographs. In many cases, including this one, such foolish and fictional embellishments seem redundant. Photographs like these speak for themselves and need no tall stories to enhance their impact.Photos of Old Car Collection Found in Portugal Barn Link to comment Share on other sites More sharing options...
XTCgr Οκτώβριος 28, 2010 #2836 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2010 Α-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ :upside: με τόσα αυτοκίνητα θα χρειάζεσαι 2-3 άτομα μόνο και μόνο για την φροντίδα τους...καλύτερα χρειάζεται να έχει κανα βενζινάδικο με ιδιόκτητο πλυντήριο! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Οκτώβριος 28, 2010 #2837 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=yS1NU6xjTSY]YouTube - Underground Racing Twin Turbo Gallardo Crashes At 200+MPH Texas Mile[/ame] 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Οκτώβριος 28, 2010 #2838 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2010 Αραγε να εζησε αυτος? Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Οκτώβριος 28, 2010 #2839 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2010 Πώς φαίνεται ότι βιάστηκες να το κλείσεις ε; 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Οκτώβριος 28, 2010 #2840 Κοινοποίηση Οκτώβριος 28, 2010 Όσο πιο εντυπωσιακό (σε δράση και διάρκεια) δείχνει το ατύχημα, τόσο περισσότερες πιθανότητες υπάρχουν να βγει ζωντανός ο οδηγός. Η κινητική ενεργεία προλαβαίνει να απορροφηθεί σταδιακά κατά τις τούμπες-σβουρίσματα. Το άσχημο θα ήταν να έσκαγε μια και καλή πάνω σε κάτι στέρεο όπου απλά θα γινόταν νιανιά. 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now