Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Μέχρι τα 200 μπορεί... Απο κεί και πάνω, οσο και Nissanάκιας να είμαι, μάλλον η Veyron θα το κομματιάσει. Υπάρχουν μερικά δις παραπάνω σε R&D και σίγουρα η αεροδυναμική τους ΔΕΝ συγκρίνεται σε τέτοιες ταχύτητες...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Να μου έλεγες μετά τα 300 θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο. Αλλά τα 200 είναι πολύ λίγα όταν μιλάμε για τέτοια ισχύ. (πολύ λίγα = η επιτάχυνση είναι τόσο έντονη που ακόμα ο παράγοντας αδράνεια λόγω βάρους μετράει σε αντίστοιχο βαθμό με την οπισθέλκουσα του αέρα)

Προφανώς το R&D πάει σε κάποιους τομείς σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όταν μιλάμε για ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο. Αξιοπιστία, ρύποι, ασφάλεια, ευκολία χρήσης, θόρυβος κλπ…

Άλλο να φτιάξει η εταιρία ένα supercar που θα πρέπει να μπορεί να το τελικιάσει στα 400+ km/h και ο Captain Slow και άλλο ένα δύστροπο tuned car.

Στον τομέα της κόντρας πάντως, το tuned car συνήθως έχει το πλεονέκτημα αφού μπορεί να κάνει πολλά “cheats” που ένα εργοστασιακό δε μπορεί.

Συγκεκριμένα η Vayron στο χαμηλωμένο mode με κρυμμένη την αεροτομή, έχει Drag coefficient 0.36 ενώ το GTR 0.27

H bugatti θυσίασε πολύ σε οπισθέλκουσα για να κερδίσει σε downforce έτσι ώστε να έχει ένα αυτοκίνητο σταθερό στα 400+km/h. Αντιθέτως το GTR σχεδιάστηκε για 100km/h λιγότερα τελικής όπου δε χρειάζεται να δαπανήσει τόση ενέργεια για να διατηρήσει τη σταθερότητα του.

Οπότε το επόμενο πράγμα που μένει να καθορίσει τη κόντρα, είναι η powerband του κινητήρα. Προφανώς η Vayron με τον W12 έχει άφθονη ροπή από το ρελαντί ενώ το GTR έχει ένα ωφέλιμο εύρος κάπου ψηλά στο στροφόμετρο. (Δε βγαίνει αλλιώς μια χιλιάδα άλογα από ένα μικρό σχετικά μοτέρ) Αν και πάλι σε κοντράδικες καταστάσεις, όπου χρησιμοποιείται το πολύ ένα εύρος 2000 rpm γύρω απ τη μέγιστη ισχύ, μικρό ρόλο παίζει η γεμάτη λειτουργία του μοτέρ.

Προς το παρόν, απ ότι διάβασα στα σχόλια του video, ψάχνουν τη μετάδοση του GTR γιατί όπως είναι λογικό δε θα αντέξει για πολύ με αυτή την ισχύ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Νέο χρωμα για το GT-R 2012! Ποσο πιο ομορφο να γινειιιιιι!!!:worship::worship::worship:

aurora-flare-001.jpg

aurora-flare-002.jpg

aurora-flare-003.jpg

aurora-flare-004.jpg

Και μιας επιασα τα GT-R >>> AMS Alpha 10 Nissan GT-R Sets New R35 Quarter Mile Record

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=85Lo-Fr4muo]YouTube - AMS Performance Alpha 10 GT-R goes 9.33@153.24 MPH - World's Quickest & Fastest R35 GT-R![/ame]

Και τωρα παρτε τα χαρτομαντηλα :p

Έγινε επεξεργασία από ProPitsiriko$
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.

Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9

Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.

Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο.

Link to comment
Share on other sites

Πολυ ωραιο το Nissan και το βλεπω και καθε μερα σχεδον(τυχερος ο γειτονας μου) αλλα μετα απο το καθε λιωσιμο του κινητηρα ολο το πλαισιο θα θελει ενισχυση και δεν αναφερομαι οτι θα χασει πλεον τον χαρακτηρα του για every day use!

Link to comment
Share on other sites

Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.

Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9

Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.

Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο.

Χύμα νούμερα χωρίς μέτρο σύγκρισης δεν έχουν καμία αξία.

Τρείς είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το τι είναι ταχύτερο. Ισχύς που σπρώχνει (ο τρόπος απόδοσης της απ το κινητήρα και ο τρόπος που τη κατεβάζεις στο δρόμο) το βάρος και οι πάσης φύσεως αντιστάσεις λόγω τριβών αέρα-μηχανικές.

Τα είπα και παραπάνω αυτά.

Το Cd του εργοστασιακού GTR είναι 0,27. Δε γνωρίζω πού έχει πάει με το bodykit, αν και δε βλέπω κάτι παλαβό από μεταβολές στη μορφή του αυτοκινήτου.

Επίσης αυτό το νούμερο είναι ένας συντελεστής που βγάζει ένα αποτέλεσμα σε συνάρτηση με τη μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Δε ισχύει δηλαδή o συλλογισμός: Η Vayron εχει Cd 0,36 και το GTR 0.27 οπότε το GTR έχει κατά 33% μικρότερες αντιστάσεις αέρα...

Το GTR έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από τη vayron (κυρίως σε ύψος) οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή. Χοντρικά μπορεί κανείς να πει ότι έχουμε μια ισορροπία μεταξύ των δυο στο θέμα της αντίστασης. Ενώ στο θέμα του downforce φυσικά υπερτερεί η Vayron.

Επιστρέφοντας πάντως στο νούμερο που αναφέρεις 16,7sec έχει για 0-300km/h η Vayron βάσει της εταιρίας.

Σα μέτρο σύγκρισης πάρε ένα videaki από μια αντίστοιχη προσπάθεια σε ένα evo 2κατι λίτρων με όχι και τόσο καλή αεροδυναμική - χειροκίνητη μετάδοση και με όχι τόσο... ιδανικές συνθήκες.

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=V_C38hR2i0g]YouTube - Mitsubishi Lancer EVO VI TME Stratis Autosport 992Ps[/ame]

Ένα δευτερόλεπτο μέχρι τα 300 το χάνει μόνο από τις χαλαρές αλλαγές...

[edit] Α και btw το GTR που δείχνει ο ProPitsiriko$ πιο πάνω είναι 1sec ταχύτερο από το evo που δείχνω εδώ στο 400αρι.

Και ναι το είπα πιο πάνω και το ξανα λέω... η ταχύτητα σε μια ευθεία γραμμή υπό συγκεκριμένες συνθήκες δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση το μόνο μέτρο για την αξία ενός αυτοκίνητου.

Προφανώς και η Vayron και το κάθε άξιο ανάλογο supercar θα είναι πιο αξιόπιστο, πιο ασφαλές-σταθερότερο, πιο εύκολο στη χρήση και γενικότερα καλύτερο σαν αυτοκίνητο στο σύνολο του, από ένα tuned για μέγιστη ισχύ αυτοκίνητο υποδεέστερης κατηγορίας.

Έγινε επεξεργασία από kaynd
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.