winters Σεπτέμβριος 22, 2010 #2761 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Πωωωω!!.... Δεν υπάρχει η maserati! 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝTG Σεπτέμβριος 22, 2010 #2762 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 πως δεν υπαρχει??Υπαρχει..και απο οτι βλεπω εχει πολλα κοινα στοιχεια με την aston. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Σεπτέμβριος 22, 2010 #2763 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 22, 2010 Αν και το μοτέρ είναι Φερράρι Πάντως είναι πολύ όμορφη η Μαζεράτι Link to comment Share on other sites More sharing options...
winters Σεπτέμβριος 23, 2010 #2764 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 πως δεν υπαρχει??Υπαρχει..και απο οτι βλεπω εχει πολλα κοινα στοιχεια με την aston.Από αυτή τη γωνία, μοιάζει πολύ και με την XK®. (Jaguar...) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Σεπτέμβριος 23, 2010 #2765 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 23, 2010 Η lotus ειναι φοβερη... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Οκτώβριος 4, 2010 #2766 Κοινοποίηση Οκτώβριος 4, 2010 Αυτό μπορεί να μην υπάγεται στα Supercars αλλα σίγουρα είναι DREAM car... 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση LevelOne Οκτώβριος 7, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #2767 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Ferrari 612 GTO Concept 17 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dant3 Οκτώβριος 7, 2010 #2768 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Ναι ειναι κουκλα...μου θυμιζει κατι απο Muscle car. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Οκτώβριος 7, 2010 #2769 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Ferrari 612 GTO Concept i think i just wet myself... θελω να ξαναγινω 14 για να ζωγραφιζω τετοια στο θρανιο την ωρα των θρησκευτικων... 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athens2004 Οκτώβριος 7, 2010 #2770 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Θελω να δω αυτο [ame=http://www.youtube.com/watch?v=Ffsi02QkCy0]YouTube - Switzer Performance 1000hp Nissan R35 GTR Dyno Video[/ame] απεναντι στην Veyron . 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Οκτώβριος 7, 2010 #2771 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Και γι αυτον ακριβώς το λόγο φτιάχτηκε το Supercars & Dreamcars Thread (Προφανώς θα τσαγιάσει την vayron αφου ειναι ελαφρυτερο) 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Οκτώβριος 7, 2010 #2772 Κοινοποίηση Οκτώβριος 7, 2010 Μέχρι τα 200 μπορεί... Απο κεί και πάνω, οσο και Nissanάκιας να είμαι, μάλλον η Veyron θα το κομματιάσει. Υπάρχουν μερικά δις παραπάνω σε R&D και σίγουρα η αεροδυναμική τους ΔΕΝ συγκρίνεται σε τέτοιες ταχύτητες... 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Οκτώβριος 8, 2010 #2773 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2010 Να μου έλεγες μετά τα 300 θα το σκεφτόμουν λίγο περισσότερο. Αλλά τα 200 είναι πολύ λίγα όταν μιλάμε για τέτοια ισχύ. (πολύ λίγα = η επιτάχυνση είναι τόσο έντονη που ακόμα ο παράγοντας αδράνεια λόγω βάρους μετράει σε αντίστοιχο βαθμό με την οπισθέλκουσα του αέρα)Προφανώς το R&D πάει σε κάποιους τομείς σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όταν μιλάμε για ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο. Αξιοπιστία, ρύποι, ασφάλεια, ευκολία χρήσης, θόρυβος κλπ… Άλλο να φτιάξει η εταιρία ένα supercar που θα πρέπει να μπορεί να το τελικιάσει στα 400+ km/h και ο Captain Slow και άλλο ένα δύστροπο tuned car. Στον τομέα της κόντρας πάντως, το tuned car συνήθως έχει το πλεονέκτημα αφού μπορεί να κάνει πολλά “cheats” που ένα εργοστασιακό δε μπορεί.Συγκεκριμένα η Vayron στο χαμηλωμένο mode με κρυμμένη την αεροτομή, έχει Drag coefficient 0.36 ενώ το GTR 0.27H bugatti θυσίασε πολύ σε οπισθέλκουσα για να κερδίσει σε downforce έτσι ώστε να έχει ένα αυτοκίνητο σταθερό στα 400+km/h. Αντιθέτως το GTR σχεδιάστηκε για 100km/h λιγότερα τελικής όπου δε χρειάζεται να δαπανήσει τόση ενέργεια για να διατηρήσει τη σταθερότητα του.Οπότε το επόμενο πράγμα που μένει να καθορίσει τη κόντρα, είναι η powerband του κινητήρα. Προφανώς η Vayron με τον W12 έχει άφθονη ροπή από το ρελαντί ενώ το GTR έχει ένα ωφέλιμο εύρος κάπου ψηλά στο στροφόμετρο. (Δε βγαίνει αλλιώς μια χιλιάδα άλογα από ένα μικρό σχετικά μοτέρ) Αν και πάλι σε κοντράδικες καταστάσεις, όπου χρησιμοποιείται το πολύ ένα εύρος 2000 rpm γύρω απ τη μέγιστη ισχύ, μικρό ρόλο παίζει η γεμάτη λειτουργία του μοτέρ.Προς το παρόν, απ ότι διάβασα στα σχόλια του video, ψάχνουν τη μετάδοση του GTR γιατί όπως είναι λογικό δε θα αντέξει για πολύ με αυτή την ισχύ. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ProPitsiriko$ Οκτώβριος 8, 2010 #2774 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2010 (edited) Νέο χρωμα για το GT-R 2012! Ποσο πιο ομορφο να γινειιιιιι!!!:worship::worship::worship: Και μιας επιασα τα GT-R >>> AMS Alpha 10 Nissan GT-R Sets New R35 Quarter Mile Record [ame=http://www.youtube.com/watch?v=85Lo-Fr4muo]YouTube - AMS Performance Alpha 10 GT-R goes 9.33@153.24 MPH - World's Quickest & Fastest R35 GT-R![/ame] Και τωρα παρτε τα χαρτομαντηλα Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2010 από ProPitsiriko$ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Οκτώβριος 8, 2010 #2775 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2010 Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan Οκτώβριος 8, 2010 #2776 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2010 Πολυ ωραιο το Nissan και το βλεπω και καθε μερα σχεδον(τυχερος ο γειτονας μου) αλλα μετα απο το καθε λιωσιμο του κινητηρα ολο το πλαισιο θα θελει ενισχυση και δεν αναφερομαι οτι θα χασει πλεον τον χαρακτηρα του για every day use! Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaynd Οκτώβριος 8, 2010 #2777 Κοινοποίηση Οκτώβριος 8, 2010 (edited) Η Veyron έχει 0-300 (ΤΡΙΑΚΟΣΙΑ) σε 14.Η Carrera GT πχ έχει -200 σε 9,9Το Νισαν όσο τέρας και να είναι, ζόρικο να την περάσει.Και (επειδή δεν βλέπω το βίντεο), έχει άλλο bodykit, και έχει 0.27?! μου μοιάζει ΠΟΛΥ λίγο.Χύμα νούμερα χωρίς μέτρο σύγκρισης δεν έχουν καμία αξία.Τρείς είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το τι είναι ταχύτερο. Ισχύς που σπρώχνει (ο τρόπος απόδοσης της απ το κινητήρα και ο τρόπος που τη κατεβάζεις στο δρόμο) το βάρος και οι πάσης φύσεως αντιστάσεις λόγω τριβών αέρα-μηχανικές.Τα είπα και παραπάνω αυτά.Το Cd του εργοστασιακού GTR είναι 0,27. Δε γνωρίζω πού έχει πάει με το bodykit, αν και δε βλέπω κάτι παλαβό από μεταβολές στη μορφή του αυτοκινήτου.Επίσης αυτό το νούμερο είναι ένας συντελεστής που βγάζει ένα αποτέλεσμα σε συνάρτηση με τη μετωπική επιφάνεια του αυτοκινήτου. Δε ισχύει δηλαδή o συλλογισμός: Η Vayron εχει Cd 0,36 και το GTR 0.27 οπότε το GTR έχει κατά 33% μικρότερες αντιστάσεις αέρα... Το GTR έχει μεγαλύτερη μετωπική επιφάνεια από τη vayron (κυρίως σε ύψος) οπότε τα πράγματα δεν είναι τόσο προφανή. Χοντρικά μπορεί κανείς να πει ότι έχουμε μια ισορροπία μεταξύ των δυο στο θέμα της αντίστασης. Ενώ στο θέμα του downforce φυσικά υπερτερεί η Vayron.Επιστρέφοντας πάντως στο νούμερο που αναφέρεις 16,7sec έχει για 0-300km/h η Vayron βάσει της εταιρίας. Σα μέτρο σύγκρισης πάρε ένα videaki από μια αντίστοιχη προσπάθεια σε ένα evo 2κατι λίτρων με όχι και τόσο καλή αεροδυναμική - χειροκίνητη μετάδοση και με όχι τόσο... ιδανικές συνθήκες.[ame=http://www.youtube.com/watch?v=V_C38hR2i0g]YouTube - Mitsubishi Lancer EVO VI TME Stratis Autosport 992Ps[/ame]Ένα δευτερόλεπτο μέχρι τα 300 το χάνει μόνο από τις χαλαρές αλλαγές...[edit] Α και btw το GTR που δείχνει ο ProPitsiriko$ πιο πάνω είναι 1sec ταχύτερο από το evo που δείχνω εδώ στο 400αρι. Και ναι το είπα πιο πάνω και το ξανα λέω... η ταχύτητα σε μια ευθεία γραμμή υπό συγκεκριμένες συνθήκες δεν αποτελούν σε καμία περίπτωση το μόνο μέτρο για την αξία ενός αυτοκίνητου.Προφανώς και η Vayron και το κάθε άξιο ανάλογο supercar θα είναι πιο αξιόπιστο, πιο ασφαλές-σταθερότερο, πιο εύκολο στη χρήση και γενικότερα καλύτερο σαν αυτοκίνητο στο σύνολο του, από ένα tuned για μέγιστη ισχύ αυτοκίνητο υποδεέστερης κατηγορίας. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 8, 2010 από kaynd 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakoZzz Οκτώβριος 9, 2010 #2778 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2010 Ετοιμοι για ενα Retro spin ?moarγια την εποχη τησ πολλες καινοτομιες(τα καθισματα ηλεκτρικα ρυθμιζομενα και γενικοτερα πρεπει να ηταν πολυ μπροστα στην εποχη της) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Οκτώβριος 9, 2010 #2779 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2010 [ame=http://www.youtube.com/watch?v=-OutkvEm90Y&feature=related]YouTube - AMS Alpha 10 GT-R goes 9.3@153 MPH - World's Quickest & Fastest R35 GT-R![/ame]Σε συνεχεια του παραπανω. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
suboy Οκτώβριος 9, 2010 #2780 Κοινοποίηση Οκτώβριος 9, 2010 (edited) πολυ καλό vid. σκηνοθεσία, μουσική περιεχόμενο... πολυ μου άρεσε. Έγινε επεξεργασία Οκτώβριος 9, 2010 από suboy 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now