LevelOne Ιούλιος 3, 2010 #2701 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2010 Ωπα!! Η επιστροφή του big block!! (572 - απο τις 572 κυβικές ίντσες)...Καλο και αυτό, γενικότερα τα big block έχουν μεγάλα περιθώρια ιπποδύναμης, και μην ξεχνάς οτι όλα τα Top Fuel - Top Methanol είναι big blocks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 3, 2010 #2702 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2010 Ναι αλλά πώς θα περάσει αυτή η δύναμη στο δρόμο; Το κιβώτιο; Η μετάδοση; Τα λάστιχα; Θα το εκτοξεύσουν στα 100 σε 1.5s; 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LevelOne Ιούλιος 3, 2010 #2703 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2010 Σε 1.5" δε νομίζω, αλλα υπάρχουν περιφερειακά που αντέχουν τόση δύναμη (ροπή). Straight-cut dog-leg σασμάν, αντίστοιχης φιλοσοφίας διαφορικό. Το ίδιο και λάστιχα. Το θέμα είναι άλλο. Οτι μέχρι και τα SSC Aero & Veyron έχουν ενα αεροδυναμικό όριο κάποιων χμ/ω. Οταν το ξεπεράσουν, απογειώνονται Πως είναι τόσο βέβαιοι οτι θα έχουν αεροδυναμική σταθερότητα στα χιλιόμετρα που λένε; Αυτή ειναι η πραγματική πρόκληση... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakoZzz Ιούλιος 3, 2010 #2704 Κοινοποίηση Ιούλιος 3, 2010 Τι να πρωτοκρατήσω από το κείμενο; Αμφιβάλλω βέβαια αν μπορούν να βγουν αυτά τα νούμερα.. http://www.worldcarfans.com/110070227160/dagger-gt-with-2000hp---300-mph-hypercar-redefined πολυ concept ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Lakisss Ιούλιος 4, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #2705 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2010 (edited) Supercars & Dreamcars thread αλλά θα τολμήσω να σας παρουσιάσω δύο μηχανες, των οποίων όμοιες δέν έχουν ξαναφτιαχτεί μέχρι σήμερα! Μιλάμε για τεχνολογία και επιδόσεις που έχουν παραμείνει σε μερικά σημεία αξεπέραστες, σε κατασκευές που δέν πρόκειται πιθανόν να επαναληφθούν στην ιστορία της μοτοσυκλέτας... Αρκετά όμως με τον πρόλογο, ώρα να μπώ στο ''ψητό''. Βρισκόμαστε στην δεκαετία του 60'... και λίγη ιστορία για να μπείτε στο κλίμα της τότε εποχής. Η μάχη την κατασκευαστών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μοτοσυκλετών, μαίνεται σε όλα τα επίπεδα. Οι νεοεισαχθέντες στον κόσμο της μοτοσυκλέτας Ιάπωνες, μονομαχούν σε όλες τις κατηγορίες του πρωταθλήματος για την πρωτιά. (50cc. , 125cc. , 250cc. , 500cc.) Θέλοντας να αποδείξουν ότι είναι κορυφαίοι τεχνολογικά και βάση των χαλαρών κανονισμών και του μεγάλου οικονομικού budget, οδηγήθηκαν σε ακρότητες. (ακόμα και βιομηχανική κατασκοπεία έκαναν!) Απόρεια αυτού του ανταγωνισμού ήταν δύο τεχνολογικά θαύματα της εποχης, η Honda RC166 και η Suzuki ???. Honda RC116. Η Honda πιστή στους τετράχρονους κινητήρες, συμμετείχε στην κατηγορία των 50cc. με μία τετράχρονη μοτοσυκλέτα.Η εξέλιξη της άρχισε το 1960 με την RC110, και κορυφώθηκε το 1966 με την RC116. Το 1966 η RC116 κέρδισε τους 3 απο τους 6 αγώνες της κατηγορίας των 50cc., αλλά και τον γύρο του νησιού του (Isle of Man TT). Τώρα θα αναρωτηθείτε τί ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα πενηντάρι... Μιλάμε για τον ισχυρότερο τετράχρονο ατμοσφαιρικό κινητήρα που έχει κατασκευαστεί ποτέ! H ιπποδύναμη έφτανε τους 16 ίππους στις 21.500 σαλ. σε συνθήκες αγώνα. Σε συνθήκες ''πάγκου δοκιμής'', έφτανε τους 18 (!!!) ίππους! Ο κινητήρας απέδιδε 320 ίππους στο λίτρο νούμερο που δέν έχει ξεπεραστεί ποτέ, ακόμα και απο τα αυτ/τα της F1... Ο κινητήρας. Για να επιτευχθεί τέτοια ισχύς ο κινητήρας ήταν δικύλινδρος με διαστάσεις 35.5 x 24.14mm. και χωρητικότητα 49.75cc. H τροφοδοσία γινόταν με δύο 22άρια καρμπιρατέρ, και το κόκκινο βρισκόταν στις 22.500σαλ. Το κιβώτιο είχε 9 ταχύτητες, ώστε ο κινητήρας να μένει πάντα μέσα στην (μικρή) ωφέλιμη περιοχή απόδοσης. Ο κινητήρας σε κομμάτια. Οι διαστάσεις των μηχανικών μερών ήταν πραγματικά μικροσκοπικές. Οι δύο εκκεντροφόροι κινούσαν 8 βαλβίδες, οι οποίες είχαν περιεχόμενη γωνία 56 μοιρών. Η βαλβίδα εισαγωγής είχε διάμετρο 13mm. , η εξαγωγής 11.5mm. , ενώ το στέλεχός τους 3.5mm.! Η εξαγωγής ζύγιζε 6 γραμμάρια. Ο πύρος του πιστονιού είχε διάμετρο 9mm. και σύγιζε 6 γραμμάρια επίσης. Εδώ ο στρόφαλος με τα πιστόνια απο την προηγούμενη έκδοση, την RC115. Είναι ίδια με της RC116 με μόνη αλλάγη την διάμετρο των εμβόλων. Το κόκπιτ. Εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και μαγνησίου, κατέβασαν το βάρος στα 58 ''στεγνά'' κιλά. Ενδεικτικό της προσπάθειας μείωσης βάρους είναι το μπροστινό φρένο....ποδηλάτου!!! Η RC116 γυμνή. Η RC116 σε συνθήκες αγώνα πετύχαινε τελική της τάξης των 180km. , ενώ με ελεύθερο γρανάζωμα ξεπερνούσε τα 200km. (!!!) Η Honda πειραματίστηκε κατασκευάζοντας και 3κύλινδρο ''πενηντάρι'', αλλά η αλλαγή των κανονισμών την πρόλαβαν και έτσι δέν έτρεξε ποτέ. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες της εποχής απέδιδε 18-19hp/25.000rpm., αλλά δυστυχώς δέν υπάρχουν φωτό απο την μοτοσυκλέτα. Τhe ''golden era'' λοιπόν η δεκαετία του 60' για τους τετράχρονους της Honda, όχι μόνο στα 50cc. Υπήρχε και 5κύλινδρο 125cc. αλλά και 6κύλινδρο(!!!) 250cc., ή RC166. 60+ άλογα στις 18.500σαλ. και 240+ τελικής... Περισσότερες φωτό εδώ στο επίσημο site Honda. http://world.honda.com/MotoGP/history/RC166/photo/pages/01.html Ένα video για να πάρετε μία γεύση απο την RC166... Ακούστε ΤΟΝ ήχο, και προσέξτε το στροφόμετρο...δέν υπάρχει! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=eaRop_ZMwo0]YouTube - 1966 Honda RC166 Exhaust Engine Sound[/ame] Στο επόμενο επεισόδιο το απολύτως παρανοικά μηχανολογικό κατασκεύασμα σε δύο τροχούς, καθώς και μαθήματα βιομηχανικής κατασκοπείας απο τους Ιάπωνες... Stay tuned.... Υ.Γ. Ελπίζω να σας άρεσε. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 5, 2010 από Lakisss 25 Link to comment Share on other sites More sharing options...
racer Ιούλιος 4, 2010 #2706 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2010 Μας άρεσε και θέλουμε κι' άλλα 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 4, 2010 #2707 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2010 wow αλλα γιατι 14 sec 0-100? για να καταλαβεις τι μεγεθος ειναι 0-100 σε 14 για το... 1930 , η bmw 316 εβγαλε 0-100 σε 13,8 το ....1979 με την Ε21 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ThorLite Ιούλιος 4, 2010 #2708 Κοινοποίηση Ιούλιος 4, 2010 (edited) Μερικοι ηχοι κινητηρων που μου αρεσουν: Leopard 2 Engine The Sound of BRM V16 Renault F1 V8 Engine - Test Renault F1 V10 SOUND Ferrari F1 sounds V12 1994 412t1 http://www.youtube.com/watch?v=aBXUOomynxw Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 4, 2010 από ThorLite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dolly Ιούλιος 5, 2010 #2709 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2010 Σωπα ρε μεγαλε !ουσττην μέρα που θα κάνει 1 απο αυτά που λέει, όσο γρήγορα όσο λέει, και στην τιμή που λέει, θα φάω τον LevelOne γεμιστό με Nephilim.8 χρόνια στην Αγγλία το τι concept super car διάβασα αλλά ΔΕΝ είδα, δεν λέγετε. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Ιούλιος 5, 2010 #2710 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2010 (edited) @Lakisss Τι στροφες ειναι αυτες ? :happy2: Πρεπει να ριχνει πολυ μεγαλη σφαλιαρα στο ανοιγμα!!! Τα εσπασε το ποστ !! Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 5, 2010 από o polonos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Δημοφιλής Δημοσίευση Lakisss Ιούλιος 5, 2010 Δημοφιλής Δημοσίευση #2711 Κοινοποίηση Ιούλιος 5, 2010 (edited) Μέρος δεύτερο... 60's και μαθήματα βιομηχανικής κατασκοπείας. Hitler - V2 missiles - DKW - MZ - Suzuki. Περίεργη η παραπάνω σχέση, αλλά πάμε να δούμε πώς συνδέονται αυτά μεταξύ τους. Η ιστορία ξεκινά την εποχή του Β' παγκοσμίου πολέμου. Ένας γερμανός επιστήμονας με το όνομα Werner von Braun σύστησε μία ομάδα, με σκοπό την δημιουργία τηλεκατευθυνόμενων πυράυλων μεγάλου βεληνεκούς, για λογαριασμό των Ναζί. Τα κατάφεραν δημιουργώντας τους V1, V2, HS293. Στην ομάδα αυτή βρισκόταν και ένας νέος λαμπρός μηχανικός ο Walter Kaaden, ο οποίος μαθήτευσε δίπλα στον von Braun, και έμαθε τα μυστικά των κινητήρων jet και των προωθητικών αερίων. Walter Kaaden. Ο πόλεμος όμως τελείωσε και ο von Braun μετακόμισε στην Αμερική, όπου πρωταγωνίστησε στην προσπάθεια των Αμερικανών να νικήσουν τους Ρώσους στην κούρσα του διαστήματος. Άν και ο von Braun προσκάλεσε τον Walter Kaaden στην Αμερική σάν δεξί του χέρι, ο τελευταίος προτίμησε να μείνει στην Ανατολική μετά την διαίρεση Γερμανία. Το 1953 στα αγωνιστικά δρώμενα της εποχής υπήρχαν δύο ομάδες στην Ανατολική γερμανία, η IFA και οι μοτοσυκλέτες του Daniel Zimmermann, oi ZPH βασισμένες σε προ-πολεμικά σχέδια της DKW. Η γερμανική κυβέρνηση για να αποφύγει εσωτερικό ανταγωνισμό διέταξε τον Zimmermann να παραδώσει τα σχέδια στον Walter Kaaden, ο οποίος έφτιαξε αγωνιστική ομάδα. Στόχος του ανατολικού καθεστώτος ήταν να κατατροπώσει τους δυτικούς μέσα στις πίστες. Με τα πενιχρά μέσα που διέθετε, ο Kaaden προσπάθησε να βελτιώσει τους κινητήρες της DKW. Με την χρήση παλμοσκοπίου προσπάθησε να μελετήσει την αντίχηση του ήχου στο εσωτερικό των εξατμίσεων, καταφέρνοντας να δημιουργήσει την πρώτη του αγωνιστική μοτοσυκλέτα, την 1953 IFA racer. Ο Kaaden είχε κάνει μία μεγάλη ανακάλυψη, τους θαλάμους διαστολείς ή αλλιώς τις ''κούρμπες'' των εξατμίσεων. Είχε καταφέρει να βρεί την σχέση των αερίων με το φαινόμενο του συντονισμού, και σε συνδυασμό με τις περιστροφικές βαλβίδες (δέν υπήρχαν reed τότε) κατάφερε να πετύχει ένα είδος ''υπερτροφοδότησης''. Συντομά το 1954 κατάφερε να βγάλει 13 ίππους απο 125cc. (πάνω απο 100ίππους/λίτρο), ενώ την εξέλιξε μέχρι τους 28 ίππους/ 10.800 σαλ. Μάλιστα ήταν ο πρώτος που κατασκεύασε κινητήρες που έσπασαν το φράγμα των εκατό και διακοσίων ίππων ανά λίτρο. Σύντομα η ομάδα του Kaaden ( η οποία μετονομάστηκε σε MZ) κυριάρχησε στους αγώνες, νικώντας Suzuki, Honda, Yamaha και MV Agusta. Απο το 1955 εώς το 1976 πέτυχε 13 νίκες και βρέθηκε 105 φορές στο βάθρο, ρεκόρ που το ξεπέρασε η Honda στις αρχές της δεκαετίας του 90. Κάπου εδώ όμως αρχίζει και η ιστορία της βιομηχανικής κατασκοπείας. Οι Ιάπωνες πάσχιζαν να βρούν τρόπο να νικήσουν τις MZ, αλλά και να μάθουν τα μυστικά των κινητήρων τους... Το κάταφεραν μέσω του Ernst Degner. Ernst Degner. O Ernst Degner ήταν λαμπρός μηχανικός στην ομάδα της MZ, και πρώτος οδηγός της. Μαθήτευσε δίπλα στον Kaaden και έμαθε τα μυστικά των δίχρονων κινητήρων. Το 1961 στο Σουηδικό γκράν-πρί ο Degner απείχε μόνο μία νίκη για να γιορτάσει η MZ τον παγκόσμιο τίτλο στα 125cc. , αλλά η ιστορία έμελλε να γραφτεί διαφορετικά... Ο κινητήρας της MZ έσπασε στους πρώτους γύρους, και ο Degner βρέθηκε εκτός πίστας. Δέν γύρισε ποτέ όμως στα pit... Τρέχοντας μπήκε με την οικογένειά του στο Wartburg του, και οδήγησε μέχρι τα δυτικο-Γερμανικά σύνορα όπου και ζήτησε άσυλο. Στο πορτμπαγκάζ του βρίσκονταν τα σχέδια του Kaaden, καθώς και κομμάτια κινητήρων της MZ. Τον Degner στην Γερμανία παρέλαβαν Ιάπωνες της Suzuki, όπου και τον οδήγησαν στην Ιαπωνία. Εδώ ο Degner, που εργάζεται πλέον για την Suzuki. Ο Kaaden δέν του συγχώρεσε ποτέ την προδοσία, και πέθανε με αυτό τον καημό το 1996. Μάλιστα κατηγόρησε τον Degner ότι σαμποτάρησε τον ίδιο του τον κινητήρα στον Σουηδικό αγώνα, για να αυτομολήσει στη δύση! Πρόλαβε όμως με την ανακάλυψή του να αλλάξει τους δίχρονους κινητήρες για πάντα... Η προδοσία σήμανε το τέλος σταδιακά της χρυσής εποχής της ΜΖ στους αγώνες, και την έλευση των Ιαπώνων. Ο Degner έγινε οδηγός της Suzuki για τα επόμενα χρόνια, και ώς λαμπρος μηχανικός βασιζόμενος στα σχέδια του Kaaden, οδήγησε την Suzuki στην κατάκτηση πολλών τίτλων, αλλά και στην κατασκευή εκπληκτικών κινητήρων και μοτοσυκλετών. Μία εξ' αυτών η Suzuki RP68 του 1968. Suzuki RP68. H Suzuki απάντησε στις προσπάθειες της Honda να κατασκευάσει τρικύλινδρο ''πενηντάρι'', κατασκευάζοντας την πιό εξωτική μοτοσυκλέτα της εποχής, την RP68. Κατά την προσωπική μου γνώμη πρέπει να βρίσκεται στις πιό παρανοικές κατασκευές στην ιστορία, αφου ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα οι προδιαγραφές του εντυπωσιάζουν. Για αρχή δείτε τον κινητήρα των ''ταπεινών'' 50 κυβικών... Υδρόψυκτος καί τρικύλινδρος, μόλις 50 κυβικών το 1968! Οι μηχανικοί έδωσαν πραγματικά ρεσιτάλ μηχανολογίας. 3 κύλινδροι στα 50 κυβικά σημαίνει 16+ κυβικά ο καθένας, διαστάσεις δηλ. τηλεκατευθυνόμενου... Το εκπληκτικό είναι ότι ο κάθε κύλινδρος είχε δικό του στρόφαλο, σε πραγματικά λιλιπούτειες διαστάσεις. Οι διάμετρος των πιστονιών ήταν 28μμ. ενώ η διαδρομή 26,5mm. Εδώ η τριάδα των πιστονιών μαζί με τους στροφάλους. Αντίστοιχα μικρές ήταν και οι υδρόψυκτες κεφαλές. Πρόσέξτε το μέγεθός τους συγκρινόμενο με του μπουζί. Ακόμα μία φωτό για να αντιληφθείτε τα μεγέθη. Αριστερά το πιστόνι του τρικύλινδρου πενηνταριού, ενώ δεξιά του δικύλινδρου. Ο κινητήρας απέδιδε 19 ίππους στις 20.000σαλ. με ωφέλιμο έυρος λειτουργίας μόλις 500 στροφές! Η απόδοση άγγιζε τους 380 ίππους στο λίτρο, τρομερό νούμερο ακόμα και σήμερα! Λόγω των μικρών πιστονιών και της έλλειψης ροπής αλλά και για να μένει πάντα σ' αυτό το έυρος, το σασμάν διέθετε 14 εώς 16 ταχύτητες ανάλογα την πίστα. Ο κινητήρας διέθετε επαναστατική διάταξη για την εποχή με τους δύο κυλίνδρους οριζόντιους, και τον τρίτο κάθετο. Η περιεχόμενή τους γωνία ήταν περίπου 100 μοίρες. Στην φωτό που ακολουθεί φαίνεται η ένωση των δύο οριζόντιων στροφάλων στο γρανάζι στο κόκκινο πλαίσιο. Ο κάθετος ένωνε στο γρανάζι στο κίτρινο πλαίσιο, όπου ο κεντρικός άξονας έδινε κίνηση στο σασμάν. Η τρίαδα των κυλίνδρο-κεφαλών. Οι οριζόντιες είχαν εξαγωγή απο κάτω, ενώ η κάθετη ευθύγραμμα πίσω. Οι τρύπες που φαίνονται είναι οι είσοδοι-έξοδοι των σωλήνων της υδρόψυξης. Η αντλία λαδιού οδηγούσε το λάδι μέσα απο αρκετά σωληνάκια. Τα καρμπιρατέρ ήταν 20άρια monoblock Mikuni, και βρίσκονταν στα πλαινά του κινητήρα στους κόκκινους κύκλους. Την τροφοδοσία ολοκλήρωναν οι περιστροφικές βαλβίδες. Το κόκπιτ, και η στενή σιλουέτα της RP68. Ο τίτλος νομίζω τα λέει όλα... Η rp68 ζύγιζε 58 ''στεγνά'' κιλά και ήταν ικανή για τελική 176-180km. μέσα στην πίστα. Με ''ελεύθερο'' γρανάζωμα άγγιζε τα 200km/h. Δυστυχώς η RP68 όπως και το τρικύλινδρο της Honda έπεσαν θύματα των κανονισμών... Το 1968 οι κανονισμοι επέβαλλαν έναν κύλινδρο και 6 ταχύτητες μήν επιτρέποντας τους να τρέξουν, και καθιστώντας τα μουσειακά κομμάτια. Μάλιστα η Suzuki λέγεται ότι κατέστρεψε το ένα και μοναδικό κομμάτι, για να μήν πέσει θύμα κλοπής τεχνολογίας. Η ειρωνία είναι ότι 7 χρόνια πρίν εκείνη έκανε το ίδιο στην MZ... Επίσημα τουλάχιστον η Suzuki δέν έδωσε ποτέ πληροφορίες για την τύχη της RP68. Ίσως και αυτό να χτίζει περισσότερο τον μύθο μίας απο της πιό εκπληκτικές κατασκευές στην ιστορία της μοτοσυκλέτας. Πλάνα της εποχής, απο την κλάση των 50 κυβικών στο isle of man TT. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=s4PA8VFpUlc&feature=player_embedded]YouTube - 50cc class in the isle of man TT[/ame] Η αφήγηση γι΄αυτές τις δύο εκπληκτικές μοτοσυκλέτες τελειώνει κάπου εδώ. Η ιστορία γράφτηκε...και γράφτηκε ώς εξής: Walter Kaaden, ένας λαμπρός μηχανικός που άλλαξε την ιστορία των δίχρονων για πάντα. Όταν ένας δημοσιογράφος των ρώτησε σχετικά δύο χρόνια πρίν πεθάνει, είπε ότι κουβαλούσε ακόμα τον καημό του πρωταθλήματος του 1961... Ernst Degner, ''ο προδότης''. Οδήγησε για την Suzuki μέχρι τον Νοέμβριο του 1963, όπου τράκαρε στην πίστα της Suzuka, το ντεπόζιτο ανατινάχτηκε και χρειάστηκε 50 μεταμοσχεύσεις δέρματος για να επιζήσει. Προς τιμήν του η μοιραία γι' αυτόν στροφή ονομάστηκε ''Degner Curve''. Πέθανε στην Τενερίφη το 1983 κάτω απο αδιευκρίνιστες για πολλούς συνθήκες. Η επίσημη εκδοχή ήταν καρδιακή προσβολή, πολλοί λένε αυτοκτονία, άλλοι υπερβολική λήψη φαρμάκων λόγω των χρόνιων πόνων απ' το ατύχημα, άλλοι δολοφονία της KGB σε αντίποινα της προδοσίας του 1961... Suzuki, κλεμμένη τεχνολογία και ''πληρωμένες'' νίκες.... Αυτή ήταν λοιπόν η δεκαετία του 60'. Έντονος συναγωνισμός, ανατολικό block, καλπάζουσα τεχνολογία, προδοσία και κάπου ανάμεσα δύο υπέροχες κατασκευές, η RC116 και η RP68. Μηχανικός δέν είμαι, και συγχωρέστε με για τυχόν λάθη μού. Προσπάθησα αφηγηματικά, ρομαντικά, να σας βάλω έστω και λίγο στο πνέυμα της τότε εποχής. Προσωπικά τουλάχιστον, θα κοιτάζω πιά τις ''λαδιέρες'' ΜΖ-251 με άλλο μάτι στα φανάρια... Ευχαριστώ. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 5, 2010 από Lakisss 21 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimakoZzz Ιούλιος 6, 2010 #2712 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2010 μοιαζει λιγο με την honda ((εμφανιασιακα)το στιλ τησ εποχης ειναι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 6, 2010 #2713 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2010 http://www.pistonheads.com/news/default.asp?storyId=14082 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsakonas Ιούλιος 6, 2010 #2714 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2010 Είχε καταφέρει να βρεί την σχέση των αερίων με το φαινόμενο του συντονισμού,αν δεν κανω λαθος,η παλμικη υπερτροφοδοτηση ηταν ενα απο τα μυστικα υπεροχης των ναζιστικων v2 αποτελει μεχρι και σημερα αντικειμενο ενδελεχους μελετης.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 6, 2010 #2715 Κοινοποίηση Ιούλιος 6, 2010 Για τους V2 δέν γνωρίζω να σου πώ. Πάντως ο Kaaden με λίγα λόγια εκμεταλλεύτηκε τα ηχητικά κύμματα των καυσαερίων, ώστε να σπρώξει πάλι το μείγμα που διέφευγε απο τον θάλαμο κάυσης πίσω. Στη εικόνα φαίνεται η επικοινωνιά της θυρίδας εισαγωγής με αυτήν της εξαγωγής κατα την κάθοδο του εμβόλου. Το διαφυγές άκαφτο μείγμα (πράσινο χρώμα) αναγκάζεται απο τον θάλαμο διαστολής να επιστρέψει πίσω στον κύλινδρο, και να γίνει πλήρης καύση. 8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evan Ιούλιος 9, 2010 #2716 Κοινοποίηση Ιούλιος 9, 2010 ! Goodwood 2010 Lexus LFA 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
o polonos Ιούλιος 19, 2010 #2717 Κοινοποίηση Ιούλιος 19, 2010 http://www.autoblog.gr/2010/07/15/official-officialy-ferrari-458-challenge/ :yes4: Link to comment Share on other sites More sharing options...
2cpu Ιούλιος 24, 2010 #2718 Κοινοποίηση Ιούλιος 24, 2010 (edited) Isle Of Man 2010http://www.youtube.com/watch?v=RGChhWq8frs&feature=player_embedded#![ame=http://www.youtube.com/watch?v=mjt0p0R8f34]YouTube - TT 2010 Natural Soundsβ�’ #2[/ame] Έγινε επεξεργασία Νοέμβριος 1, 2010 από 2cpu 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakisss Ιούλιος 31, 2010 #2719 Κοινοποίηση Ιούλιος 31, 2010 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοπρίτης Αύγουστος 1, 2010 #2720 Κοινοποίηση Αύγουστος 1, 2010 Τερατακι δε λεω... αλλα τoυ Foose μ'αρεσουν πιο πολυ εμφανισιακα ειναι λιγο πιο διακριτικες και πιστες στο πρωτοτυπο.... check and see for yourself 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now