Jump to content



Supercars & Dreamcars Thread


gbak

Recommended Posts

Δεν καταφέρνει να εξιλεωθεί όμως ύστερα απο το ειδεχθές hatchback imprezoειδές που είχε βγάλει...

(Και με το οποίο κατάφερε και έβαλε ουσιαστικά ταφόπλακα στην παράδοση της...)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

κwλος με κwλο διαφερουν....

και περαν αυτου

σε καποια θεματα

μετραει και το συνολο εκτος του κwλου

περι ορεξεως βεβαια

αλλα σαν συνοθυλευμα daewoo-chevrolet-h.accent με φτερουγα το κανανε imho

subaru-impreza-wrx-s-91_460x0w.jpg

subaru-impreza-22b-rear.jpg

22B_track.jpg

Έγινε επεξεργασία από Κοπρίτης
link 3ης φωτο
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η πιο γρήγορη Ferrari δρόμου (video)

Αποκαλυπτήρια για την 599 GTO, με V12 απόδοσης 670 ίππων και 0-100 σε 3,3 δλ.

Το διαδικτυακό της τόπο επέλεξε η Ferrari για να παρουσιάσει τη νέα 599 GTO (Gran Turismo Omologata), το πιο γρήγορο μοντέλο της με άδεια κυκλοφορίας σε δημόσιους δρόμους. Η berlinetta των 4,71 μέτρων βασίζεται στην 599XX και θα παραχθεί σε 599 κομμάτια, τα οποία αναζητούν ισάριθμους τυχερούς και πλούσιους ιδιοκτήτες.

Η μεταφορά αγωνιστικής τεχνολογίας επέτρεψε στην 599 GTO να γράψει χρόνο 1’24’’ στην πίστα του Fiorano, επίδοση που αποτελεί ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής. Δύναμη στο ιταλικό supercar χαρίζει ο V12 των 6 λίτρων, η απόδοση του οποίου έχει εκτοξευτεί στους 670 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. και η ροπή στα 63,2 κιλά στις 6.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το 6τάχυτο κιβώτιο F1, το αμάξωμα του 1,5 τόνου (με αναλογία βάρους 47/53) πιάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,35 δλ. πριν αγγίξει την τελική των 335 χλμ./ώρα. Παρά την αύξηση ισχύος σε σχέση με την 599 GTB Fiorano, η μεικτή κατανάλωση έχει βελτιωθεί στα 17,5 λίτρα ανά 100 χλμ.

Προκειμένου η 599 GTO να ακινητοποιείται με ασφάλεια, η Ferrari εξόπλισε το δημιούργημά της με νέα – δεύτερης γενιάς – κεραμικά φρένα, τα οποία είναι ελαφρύτερα και πιο ισχυρά, αεροδυναμικές λεπτομέρειες στις ζάντες 20 ιντσών για την καλύτερη ψύξη των δισκόφρενων και ειδικής σχεδίασης ελαστικά από τη Michelin (285/30 εμπρός και 315/35 πίσω). Όλα αυτά επιτρέπουν στο supercar να σταματήσει πλήρως από τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 32,5 μέτρα.

Ένα αυτοκίνητο επιδόσεων όπως αυτό της Ferrari θα πρέπει να παραμένει «βιδωμένο» στο δρόμο ακόμη και όταν οδηγείται στο όριο. Οι μηχανικοί στο Maranello τοποθέτησαν σκληρότερα ελατήρια και πιο δύσκαμπτη πίσω αντιστρεπτική ράβδο, τη δεύτερη γενιά της μαγνητικής ανάρτησης SCM2, σύστημα ευστάθειας VDC και πρόσφυσης F1-Trac. Βέβαια και η σχεδίαση έγινε με γνώμονα την βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση της 599 GTO.

:drool::drool::drool::drool:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κάμποσα :)

F50 (1,12 μέτρα)

Carrera GT (1,16 μέτρα)

Murchielago (που λογικά θα έχεις δεί) (1,135 μέτρα).

Το Veyron είναι 1,22 μέτρα.

:)

καθως και το original Ford GT40 με υψος μεταξυ 39,5-40,5 ιντσων -1003mm-1028mm (εξου και το ονομα)

Gulf-MKI.jpg

Έγινε επεξεργασία από Κοπρίτης
ατιμε SirDiman με προλαβες
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

πιο κοντό αμάξι δεν έχω ξαναδεί ( εξαιρούνται τα καρτ και οι F1)

Berlin - Germany

Ωχ.. ξέβαψε!!

Πριν 5 χρόνια υπήρχε σε αυτη τη θέση, σε αυτη τη βιτρίνα, υπήρχε μια Veyron σε μπλε/μαύρο...

http://www.blavish.com/wp-content/uploads/2006/02/veyron%20II.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.