Jump to content



Raptor-X πρόβλημα - SOLVED (RMA)


Teodor_ch

Recommended Posts

Δημοσιεύτηκε

Αγόρασα πρόσφατα έναν μεταχειρισμένο Raptor-X (150Gb) και μου βγάζει smart fail στο

Spin retry count.

Έχω την p5b dlx και είναι όλα στοκ.

Δοκίμασα με τρεις νέες εγκαταστάσεις win xp pro και έχω συνέχεια το ίδιο πρόβλημα.

Το πρόβλημα είναι ότι όταν ανοίγω τον υπολογιστή το πρωί (που οι σκληροί είναι κρύοι) κολλάει στο φόρτωμα των windows εκεί που περνάνε οι μπάρες. Φορτώνει κάποια πράγματα πρώτα και μετά κολλάει.

Μετά απο μερικά ρεσετ στρώνει και μπαίνει στα windows και μετά είτε τον κλείσω και τον ανοίξω, είτε του κάνω επανεκκίνηση δεν έχει πρόβλημα.

Ιδέες?

Πρόβλημα σκληρού ή κάτι άλλο?

Έχω δοκιμάσει με Raid, Ahci & IDE configuration.

Ποτέ ξανά δεν είχα παρόμοιο πρόβλημα με έναν WD 250 Ks

Ευχαριστώ! :)

Από ότι φαίνεται έχει πρόβλημα ο δίσκος... αλλά είναι περίεργο πως δουλεύει μετά από λίγο άρα μόλις ζεσταθεί ... τίποτα στην πλακέτα του ίσως. Αν έχεις κάνα φίλο ηλεκτρονικό να δει την πλακέτα του για καμιά προβληματική ή ψυχρή κόλληση καλό θα ήταν.

Δίσκος είναι φίλε, back-up τα data και rma.

10 Spin Retry Count

Count of retry of spin start attempts. If the HDD can't start its spindle on the first try (to make HDD work) it makes another try - and so on while the spindle will not rotate normally. This attribute stores a count of start retries.

αυτό νομίζω και εγώ.

το επόμενο πρόβλημα μου είναι ότι ο δίσκος είχε αγοραστεί απο US και μου βγάζει out of region όταν ζητάω να τον αλλάξω οπουδήποτε μέσα στην EU.

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία?

Έχω ήδη στείλει εμαιλ και περιμένω απάντηση..

λοιπόν. μου επιβεβαίωσαν και απο την WD ότι ο δίσκος πρέπει να πάει RMA.

περιμένω να μου πούν πώς θα το κάνω αυτό αφού ο δίσκος έχει αγοραστεί εκτός EU!!!

Αρχική απάντηση από Teodor_ch

Response (xxxxxx) 09/25/2007 04:59 AM

Please provide the serial number of the drive so I can update the warranty to Europe.

καλό?

:D

Μπράβο εξυπηρέτηση η WD!Η εγγύηση μετράει από την ημέρα αγοράς; Πρέπει δηλαδή πάντα να έχεις και την απόδειξη;

Αρχική απάντηση από Angel

Μπράβο εξυπηρέτηση η WD!Η εγγύηση μετράει από την ημέρα αγοράς; Πρέπει δηλαδή πάντα να έχεις και την απόδειξη;

απόδειξη δε χρειάζεται απο όσο βλέπω.

βλέπουν με τον σειριακό αριθμό πόση εγγύηση έχει μείνει

Αρχική απάντηση από Samael

Δοκιμασες με αλλο MOBO/Controller?

Περασα τα 1000μυρια με Raptores κ ICH9....

όχι δε δοκίμασα.

αφού όμως το smart βγάζει λάθη δεν θα κάτσω να σκάσω.

έτσι και αλλιώς θέλει RMA. εάν όταν γυρίσει συνεχίζει τα κουλά τότε θα συνεχίσω το ψάξιμο.

Στην θεση σου παντως θα εκανα το κοπο να τον βαλω σε ενα αλλο μηχανημα.

Τα ΒΙΟΣ ειναι ολα updated φανταζομαι ε?

όπως έχω πεί ο νέος ράπτορ έρχεται :D

τώρα όμως έχω νέο πρόβλημα!

αγόρασα ένα καινούργιο WD5000AAKS και το HD Tach μου βγάζει 20ms access time.

όλα τα άλλα φαίνονται φυσιολογικά. τον δίσκο τον έχω ελέγξει για προβλήματα και είναι καθαρός.

ich8r

raid mode

latest intel drivers

καμιά ιδέα?

Screen01.jpg

ήρθε ο νέος ράπτορ και το πρόβλημα λύθηκε.

μόνο ο 500άρης μου βγάζει 20" random access time αλλά δε πρόκειται να το ψάξω άλλο.

έτσι και αλλιώς για αποθήκη τον πήρα

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.