chriss Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20, 2007 #1 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε Σεπτέμβριος 20, 2007 Πριν μερικές ημέρες έστειλα ένα μήνυμα στην τεχνική υποστήριξη της Forthnet. (Εχοντας επιλέξει να λάβω επιβεβαίωση λήψης και ανάγνωσης του μηνύματος)Οι προσπάθειες να επιλύσω το θέμα καλώντας στο τηλέφωνο ήταν άκαρπες. (Απίστευτος χρόνος αναμονής και τελικά δεν μπορεί κανείς να δώσει απάντηση.)Ιδού η απάντηση που πήρα από την Forthnet:_______________________________________________________From: Loukas Lazaridis [mailto:llaz@forthnet.gr] Sent: Wednesday, September 19, 2007 3:36 PMTo: 'Christos Ioannou'Subject: Δεν αναγνώστηκε: Περιορισμός στην χρήση του e-mail και χρόνος εξυπηρέτησηςImportance: HighΤο μήνυμά σας Προς: internet-support@forthnet.gr Θέμα: Περιορισμός στην χρήση του e-mail και χρόνος εξυπηρέτησης Αποστολή: 17/9/2007 9:39 πμδιαγράφηκε στις 19/9/2007 3:35 μμ. ______________________________________________________Δυστυχώς δεν έκαναν ούτε τον κόπο να το διαβάσουν, ούτε μια απλή απάντηση του τύπου : "Λυπούμαστε αλλά δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 20, 2007 #2 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τι γίνεται, να σου πω ότι υπάρχουν λίστες τις οποίες λαμβάνουν δεκάδες άτομα. Αυτό που δείχνεις μας λέει απλά ότι ο κ. Λαζαρίδης, που μάλλον είναι ένας από τους δεκάδες στη λίστα, το έσβησε, πιθανότατα γιατί δεν τον αφορά ή δεν είναι αυτός υπεύθυνος για το συγκεκριμένο θέμα.Πάντως κι εγώ που έχω ένα θέμα με το λογαριασμό μου, προσπαθώ εδώ και 6 ημέρες να επικοινωνήσω με το 801-..... και μιλάει συνέχεια. Οι μόνες ώρες που δε μιλάει είναι αργά το βράδυ, αλλά για το θέμα μου πρέπει να επικοινωνήσω 9-5 που είναι ανοικτό το λογιστήριο... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PGM Σεπτέμβριος 20, 2007 #3 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Μια απο τα ιδια ....εχω κανει πριν 2 εβδομαδες αιτηση για adsl , και περνω χτες τλφ μετα απο αρκετες προσπαθειες για να μαθω για την πορεια της αιτησης.Το αποτελεσμα ? Κυριε λυπουμαστε η αιτηση δεν εχει φτασει στα χερια μας οποτε εχει χαθει και θα χρειαστει να κανουμε την ολη διαδικασια απο την αρχη ....Δυστυχως η εξυπηρετηση ειναι ελεινη και σπανε τα νευρα σουπριν ακομα μιλησεις μαζι τους.Αν βεβαια το καταφερεις σου κανουν τα νευρα ακομα πιο χαλια με αυτα που θα ακουσεις......Και ολα αυτα επειδη μερικοι εχουν χασει το νοημα να ειναι επαγγελματιες / προσωπικη αποψη !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Σεπτέμβριος 20, 2007 #4 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 εμένα για προβλήματα της τηλεφωνικής παρακαλώ σύνδεσης που δήλωσα τη δευτερη μέρα της ενεργοποιησης και που ακόμα εν μέρει υπάρχουν με κατέταξαν στα επείγοντα,το νετ το κλάνουν λίγο. αποτέλεσμα? έχω αναφέρει 15 φορές τα προβλήματα και με πήεαν προχθες να μου πούνε πιο είναι το πρόβλημα και τι έγινε αν βελτιώθηκε το περιέργο είναι οτι ζήτησα να μου εξηγησουν τι ενέργειες έγιναν και πιο ήταν το πρόβλημα που ανέφερα και δεν ήξεραν... με απο ένα 3λεπτο γαμοσταυρίδια βρήκαν ξαφνικά πάρα πολλά memo που ανέφεραν το πρόβλημα και θα το κοιτάξουν.... δεν ξανασχολούμαι αν δεν έχω ολοκληρωτική απώλεια υπηρεσίας δεν θα χαλαστώ..... από τον ΟΤΕ δε με ενημέρωσαν πως τα 801 που έχουν για υποστήριξη χρεώνονται στην κατάσταση του ΟΤΕ άσχετα που είχα τηλεφωνία forthnet γενικά η κατάσταση είναι για κλάμματα.... λίιιιγο θάρρος πήρα μόνο πηγαίνοντας να πληρώσω την Cosmote που είδα διπλή ουρα στα ταμεία του ΟΤΕ μια για να πληρώσεις και μια για διευκρινίσεις παράπονα λογαριασμών.... ήμουνα κατα του all in one bill Και του flatrate μοντέλου αλλά μη έχοντας πραγματικό έλεγχο και δικαίωμα αντίρρησης(χρεώσεων) είναι μουνόδρομος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Σεπτέμβριος 20, 2007 #5 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 .............πρωί 9:01 πλακώστε τα τηλς......και υπομονή......βάλτε ανοιχτή ακρόαση.....!όσο για το email φίλε μου δεν μ κάνει καμία εντύπωση....δυστηχώς.....είχα διαβάσει οτι είχε φάει και πρόστιμο η forthnet για τους χρόνους αναμονής......αλλα........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Σεπτέμβριος 20, 2007 #6 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 να σημειώσω εδώ ότι όλα τα menu αναμμονής ακούγονται παραμορφωμένακαι το dtmf σύστημα δεν δουλεύει....κανένας τόνος δεν αναγνωρίζεται ειδικά απο τη μαμά forthnet και συνδέομαι στην τύχη σε κάποιο απο τα τμήματα 1.2play 2.internet 3.τελεφωνίας...καλό? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aias Σεπτέμβριος 20, 2007 #7 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Πιστευω οτι σε ολους τους παροχους η κατασταση ειναι η ιδια.Αν καποιος εχει αλλη εταιρια ας μας πει(Εγω ακομα εχω 1mb connex και δεν εχω παρει ποτε εκει). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 20, 2007 #8 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Εγώ εκεί δεν έχω πρόβλημα. Μιά χαρά μου δουλεύει το dtmf. Αλλά το πρόβλημά μου είναι ότι μπορώ να ακούσω το dtmf μετά τις 7 το βράδυ, που μου είναι άχρηστο Link to comment Share on other sites More sharing options...
MADKiller7 Σεπτέμβριος 20, 2007 #9 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Εγω παλι γιατι οσες φορες ειχα παρει τηλ δεν περιμενα πανω απο 5λεπτο και ειχα σχετικα καλη εξυπηρετηση απο αποψη χρονου,πχ απο 6μηνο πακετο το γυρισα σε αοριστου,μου στειλανε μετα απο 3 λεπτα μυν στο κινητο οτι εγινε η αλλαγη,οταν ειχα προβλημα στην πορτα (ο οτε ηταν η αιτια) το εδωσα βλαβη στην forthnet και μετα απο 7 μερες το διορθωσαν και με πηρανε απο τον οτε να επιβεβαιωσουν αν ειμαι οκ.2 ταχυτητες εχουν? Link to comment Share on other sites More sharing options...
f117 Σεπτέμβριος 20, 2007 #10 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 ΠΟΛΥ τυχερός man...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 20, 2007 #11 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Μα δε νομίζω να διαφωνεί κανείς. Αν δεν παρείχαν καλές υπηρεσίες, τουλάχιστον καλύτερες από τους υπόλοιπους, δε νομίζω να είχαν τόσους πελάτες. Κι εγώ πιστεύω ότι στις περισσότερες εταιρίες αυτοί με τα προβλήματα είναι λιγότεροι από τους υπόλοιπους. Απλά μας αρέσει να παραπονιόμαστε. Αν δούμε όμως ότι υπάρχουν πάρα πολλά παράπονα, τότε ξανασκεφτόμαστε τις επιλογές μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleo8onhs Σεπτέμβριος 20, 2007 #12 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Πάντως πριν να έρθουν στη φόρα τα ιδιοκτητα και τα mbit με το κιλό μια χαρά σου απαντούσαν.Τελευταία δεν γίνεται τίποτα. Εγώ προσπάθησα και κατα τις δυο το πρωί, πάλι χωρίς αποτέλεσμα.Για μένα το χειρότερο είναι πως πολλές φορές δεν σε βάζουν καν στην αναμονή, αλλά σου λένε πάρε αργότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 20, 2007 #13 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από bleo8onhsΓια μένα το χειρότερο είναι πως πολλές φορές δεν σε βάζουν καν στην αναμονή, αλλά σου λένε πάρε αργότερα. Το κέντρο κάθε εταιρίας έχει συγκεκριμένο αριθμό που μπορεί να κρατήσει σε ουρά αναμονής, συνήθως το διπλάσιο των διαθέσιμων γραμμών. Αν αυτό γεμίσει, δε μπορεί να σε κρατήσει σε αναμονή. Το ίδιο μου έκανε κι η ΔΕΗ ένα βράδυ που είχαμε διακοπή, επειδή η περιοχή ήταν πολύ μεγάλη κι έπαιρναν όλοι. Τότε είχα εκνευριστεί απίστευτα, αλλά μετά έμαθα γιατί γίνεται... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarkSaga Σεπτέμβριος 20, 2007 #14 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 2μήνες συνδρομητής τους 1 φορά πέτυχα τεχνικό που άλλαζε ρυθμίσεις που επηρέαζαν τα noise margin και άλλες πίπες επιτόπου όλες τις άλλες φορές κάτι άσχετοι το σηκώνουν που μόνο για να σου σπάνε τα νεύρα είναι.έφαγα πριν καιρό μισή ώρα να παίζω με τον μπούλη βάλε το καλώδιο βγάλε το καλώδιο κάνε reset κάνε connect κατέληξε οτι φταίει το usr plugάρα το siemens περάσαμε μισό απόγευμα μαζί για να παραδεχθεί το αυτονόητο οτι φταίγανε αυτοί ! καραγκιοζαίοι ρε όλοι αλλα που διάολο να πας.....δεν γίνεται να σαι καθε μέρα με μια αίτηση φορητότητας στο χέρι.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 20, 2007 Author #15 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Παιδιά τους πολλούς συνδρομητές και τις πωλήσεις τις κάνουν από διαφήμιση και μέσω "Δώρων" που δίνονται από τις εταιρίες λιανικής.Η πλειοψηφία του κόσμου δεν έχει απαιτήσεις, "Να έχω ιντερνΈτ" σου λέει ο άλλος.Οπότε...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 20, 2007 Author #16 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Επειδή τυχαίνει να γνωρίζω τι γίνεται, να σου πω ότι υπάρχουν λίστες τις οποίες λαμβάνουν δεκάδες άτομα. Αυτό που δείχνεις μας λέει απλά ότι ο κ. Λαζαρίδης, που μάλλον είναι ένας από τους δεκάδες στη λίστα, το έσβησε, πιθανότατα γιατί δεν τον αφορά ή δεν είναι αυτός υπεύθυνος για το συγκεκριμένο θέμα.Πάντως κι εγώ που έχω ένα θέμα με το λογαριασμό μου, προσπαθώ εδώ και 6 ημέρες να επικοινωνήσω με το 801-..... και μιλάει συνέχεια. Οι μόνες ώρες που δε μιλάει είναι αργά το βράδυ, αλλά για το θέμα μου πρέπει να επικοινωνήσω 9-5 που είναι ανοικτό το λογιστήριο... Να σε ενημερώσω ότι έστειλα μήνυμα προσωπικά στον Κο Λαζαρίδη μετά την παραλαβή της ενημέρωσης. Και πάλι δεν έκανε τον κόπο να μου απαντήσει. Παρόλο που στο μήνυμα μου τον ενημέρωνα ότι θα προωθήσω την "απάντηση" της forthnet σε όσο περισσότερους γίνεται. Link to comment Share on other sites More sharing options...
spc Σεπτέμβριος 20, 2007 #17 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Αρχική απάντηση από PGMΚαι ολα αυτα επειδη μερικοι εχουν χασει το νοημα να ειναι επαγγελματιες Και όλα αυτά επειδή πολλοί εξακολουθούν να παρακαλάνε και να πληρώνουν για να τους ταλαιπωρούν αυτοί οι επαγγελματίες.Με λίγα λόγια όσο καλός και έξυπνος είναι ο καταναλωτής άλλο τόσο και χειρότερα είναι ο ''επαγγελματίας''.Με άλλα λόγια: Γιατί εξακολουθείτε να ασχολείστε μαζί τους;Εφόσον το κάνετε, όχι μόνο δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζετε αλλά απλώς βοηθάτε αυτούς τους ανθρώπους να γίνονται ακόμα χειρότεροι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chriss Σεπτέμβριος 20, 2007 Author #18 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 20, 2007 Γκρινιάζουμε φίλε μου για να μάθουν όσο γίνεται περισσότεροι Αρχική απάντηση από spc Και όλα αυτά επειδή πολλοί εξακολουθούν να παρακαλάνε και να πληρώνουν για να τους ταλαιπωρούν αυτοί οι επαγγελματίες.Με λίγα λόγια όσο καλός και έξυπνος είναι ο καταναλωτής άλλο τόσο και χειρότερα είναι ο ''επαγγελματίας''.Με άλλα λόγια: Γιατί εξακολουθείτε να ασχολείστε μαζί τους;Εφόσον το κάνετε, όχι μόνο δεν υπάρχει λόγος να γκρινιάζετε αλλά απλώς βοηθάτε αυτούς τους ανθρώπους να γίνονται ακόμα χειρότεροι. Και τι προτείνεις, να δεχόμαστε την μοίρα μας και να μην μιλάμε;Να μην κάνουμε τα παράπονα μας; Link to comment Share on other sites More sharing options...
bleo8onhs Σεπτέμβριος 21, 2007 #19 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2007 Αρχική απάντηση από Wizard! Το κέντρο κάθε εταιρίας έχει συγκεκριμένο αριθμό που μπορεί να κρατήσει σε ουρά αναμονής, συνήθως το διπλάσιο των διαθέσιμων γραμμών. Αν αυτό γεμίσει, δε μπορεί να σε κρατήσει σε αναμονή. Το ίδιο μου έκανε κι η ΔΕΗ ένα βράδυ που είχαμε διακοπή, επειδή η περιοχή ήταν πολύ μεγάλη κι έπαιρναν όλοι. Τότε είχα εκνευριστεί απίστευτα, αλλά μετά έμαθα γιατί γίνεται... To φαντάστηκα wizard αλλά, και πάλι εκνευριστικό είναι. [offtopic] αν σου φέρουν το router για 2play, έχει ενεργοποιηθεί και η γραμμή, ή ισχύει αυτό που λέει στο site για πιθανή ενεργοποίηση σε μια βδομάδα? [/offtopic] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wizard! Σεπτέμβριος 21, 2007 #20 Κοινοποίηση Σεπτέμβριος 21, 2007 Ότι λέει στο site. Όταν ενεργοποιηθεί θα λάβεις sms κανονικά με τους κωδικούς σου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.